Ambiance selger Franck Tchang Tango Red! - Side 114

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Side 114 av 197 FørsteFørste ... 4 14 24 34 44 54 64 74 84 94 104 110 111 112 113 114 115 116 117 118 124 134 144 154 164 174 184 194 ... SisteSiste
Viser resultater 2,261 til 2,280 av 3926
    Moderator devilej sin avatar
    Medlem siden
    Jul 2004
    Poster
    10,061
    Takk & like
    Blogginnlegg
    1
    Nevnt
    2 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)
    Sitat Opprinnelig postet av ambiance
    Her håper jeg på et godt løft i lyden.

Den var hverfall et tungt løft for ryggen når jeg hentet den......
    Mvh
    DevilEj
    Einar Johnsen

Intermediate ambiance sin avatar
    Medlem siden
    Sep 2006
    Poster
    2,849
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av devilej
    Den var hverfall et tungt løft for ryggen når jeg hentet den......

Har du testet den enda?

A.

Medlem siden
    Jul 2004
    Poster
    10,061
    Takk & like
    Blogginnlegg
    1
    Nevnt
    2 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Har dessverre ikke vært så mye hjemme. Har kone og barn på fredrikstad sykehus for 3. uka på rad, så det blir endel farting frem og tilbake dit
    Mvh
    DevilEj
    Einar Johnsen

Intermediate Kriller sin avatar
    Medlem siden
    Apr 2007
    Poster
    2,332
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Gratulerer med en lekker forsterker:-D

Medlem siden
    Sep 2006
    Poster
    2,849
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Har dessverre ikke vært så mye hjemme. Har kone og barn på fredrikstad sykehus for 3. uka på rad, så det blir endel farting frem og tilbake dit

Huff...

Håper det der ordner seg!
    Som sagt på tlf, så håper jeg den ikke står i veien for dere mens vi venter på en god anledning til å hente den? Bare å si i fra om du blir lei av å snuble over esker og hifi som ikke er deres.

God bedring.

Snakkes.

A.

Medlem siden
    Sep 2006
    Poster
    2,849
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Kriller
    Gratulerer med en lekker forsterker:-D

Takker.

Håper den spiller til forventningene. :> De er store.

A.

Newcomer gismo sin avatar
    Medlem siden
    Sep 2007
    Poster
    58
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0

Spirit

Gratulerer med ny flott forsterker!:-D
    Den der vil nok få dine flotte monitorer til å synge som en nattergal
    Store saker de dere Ayon greiene....

Medlem siden
    Sep 2006
    Poster
    2,849
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av gismo
    Gratulerer med ny flott forsterker!:-D
    Den der vil nok få dine flotte monitorer til å synge som en nattergal
    Store saker de dere Ayon greiene....

Takker.

Typhon er det eneste jeg har testet av forsterkere fra Ayon, og det med topp rangering hjemme hos meg. Forventer ikke så mye av Spirit, men noen forventninger har jeg. Den må spille med kontrol og god oppløsning.

A.

Expert cybervision_ sin avatar
    Medlem siden
    Nov 2004
    Poster
    5,673
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Gismo: som et par nattergalER.

Moderator Roger Waters sin avatar
    Medlem siden
    Jan 2007
    Poster
    7,048
    Takk & like
    Nevnt
    2 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Makka pakka.....

Ayon i ditt hjem også ? God damn... Dette kan bli moro og gratulere så mye med et meget spennende kjøp.

Medlem siden
    Sep 2006
    Poster
    2,849
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Roger Waters
    Makka pakka.....

Ayon i ditt hjem også ? God damn... Dette kan bli moro og gratulere så mye med et meget spennende kjøp.

Takker.

Jo, det ble en Ayon til.

A.

Medlem siden
    Jan 2007
    Poster
    7,048
    Takk & like
    Nevnt
    2 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Takker.

Jo, det ble en Ayon til.

A.
    Ok, Ayon er morsomme saker i hvertfall, regner med den kommer til å gi bra lydgjengivelse i stuen.

Medlem siden
    Jul 2004
    Poster
    10,061
    Takk & like
    Blogginnlegg
    1
    Nevnt
    2 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Forsterkeren står å venter på barnerommet som ikke er i bruk i øyeblikket. Står endel andre esker der også, så det er ingen fare :-D
    Mvh
    DevilEj
    Einar Johnsen

Medlem siden
    Sep 2006
    Poster
    2,849
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Forsterkeren står å venter på barneromet som ikke er i bruk i øyeblikket. Står endel andre esker der også, så det er ingen fare :-D

Fint.

Det er en del å gjøre ute for tiden, så det er griet å slippe å stresse avgårde etter hifi.

A.

Medlem siden
    Sep 2006
    Poster
    2,849
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Herlige Renaissance Audio.

For en stund siden merket jeg skjevhet i det ene mellomtone elementet på Von Schweikert høyttalerene, og ble noe fortvilet over det. Ringte Roald på R.Audio og fortalte ståa. Han sa "ikke noe problem, dette er en garanti sak". Så nå får jeg to nye mellomtoneelementer fra USA som er matchet til høyttaler paret mitt. Sn var alt de trengte.

Av nyskjerrighet ringte jeg Von Schweikert Audio USA for å spørre om Anniversary utgaven i VR4SR serien. Den er jo ikke nevnt på deres hjemmeside??? Så jeg ble usikker på om det virkelig var Anniversary utgave av disse. Ringte oppgitte nr på deres side og fikk snakke med en medarbeider. Jeg fortalte om høyttalerene og oppga serienr på de, og han sa at jeg måtte vente litt, så skulle han sette meg over til noen som viste litt mere om disse utgavene. To sekunder etter fikk jeg høre: "Hello. This is Albert Von Schweikert, how may I assist you?"........................ Jeg ble litt forbauset og stille i noen sekunder. Albert him self tenkte jeg. Jøss.. Fortalte han hva jeg hadde på hjertet og han sa han husket dette parret spesielt godt, forde disse har en del oppgraderinger fra "normal" Anniversary modellene. Denne var med VR5SR Anniversary filter og med forbedret mellomtoner ( Stivere, og mere følsome ). Bare to par med disse spesifikasjonene av alle Aniversary modellene.
    Kan ikke si dette trakk ned på eiergleden!!
    Itillegg skulle jeg få tilsendt dokumentasjon på høyttaler paret mitt, og hvis jeg ønsket skulle han lage en senterhøyttaler som matcher frontene.

Dette kaller jeg servise og seriøsitet!! Samtidig som et aldri så lite salgstriks.

A.

Medlem siden
    Jul 2004
    Poster
    10,061
    Takk & like
    Blogginnlegg
    1
    Nevnt
    2 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Utrolig hyggelig når man opplever slik service.

Jeg møtte den andre enden av skalaen idag. Har et par gamle BO Red Line 140 jeg bruker som bakhøyttalere på rommet til jr. Dette har fungert ypperlig, men fikk ulyd i det ene basselementet for en stund siden. Når jeg demonterte det oppdaget jeg at opphengene var helt ferdige.
    Sendte en mail til BO og fikk først til svar at de ikke hadde elementer til så gamle høyttalere. Det hadde jeg heller ikke ventet, men forklarte da at jeg bare ønsket en anbefaling av erstatningselement som ville fungere greit med delefiltret. Damen på kundeservice sendte meg da specen på høyttalere, noe som ikke hjalp stort da størrelse og vekt på kabinettet ikke var det jeg var ute etter.
    Spurte så om hun kunne kontakte teknisk avdeling da de må sitte på specen på det gamle elemntet, men fikk da til svar at sånt hadde hun ikke tid til å drive med.
    Det er kundeservice som for all fremtid får meg til å styre unna denne produsenten :-?
    Mvh
    DevilEj
    Einar Johnsen

Intermediate Mori sin avatar
    Medlem siden
    Dec 2005
    Poster
    2,713
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    ambiance :
    Utrolig stilig, nesten som jeg fikk frysninger her Von Schweikert har forstått det meste, lekkre høytalere og involverendes kundeservice. Har ikke hørt Von Schweikert selv, men reiner med de låter like bra som di ser ut.

Kan tenke meg det frister med senter nå ja

devilej :
    Sukk, er vel ikke så mye annet å si en kondolerer...

Intermediate orso sin avatar
    Medlem siden
    Nov 2008
    Poster
    3,604
    Takk & like
    Nevnt
    4 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Jobber med akustikk og høyttalerutvikling

Medlem siden
    Jan 2007
    Poster
    7,048
    Takk & like
    Nevnt
    2 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Herlige Renaissance Audio.

For en stund siden merket jeg skjevhet i det ene mellomtone elementet på Von Schweikert høyttalerene, og ble noe fortvilet over det. Ringte Roald på R.Audio og fortalte ståa. Han sa "ikke noe problem, dette er en garanti sak". Så nå får jeg to nye mellomtoneelementer fra USA som er matchet til høyttaler paret mitt. Sn var alt de trengte.

Av nyskjerrighet ringte jeg Von Schweikert Audio USA for å spørre om Anniversary utgaven i VR4SR serien. Den er jo ikke nevnt på deres hjemmeside??? Så jeg ble usikker på om det virkelig var Anniversary utgave av disse. Ringte oppgitte nr på deres side og fikk snakke med en medarbeider. Jeg fortalte om høyttalerene og oppga serienr på de, og han sa at jeg måtte vente litt, så skulle han sette meg over til noen som viste litt mere om disse utgavene. To sekunder etter fikk jeg høre: "Hello. This is Albert Von Schweikert, hoe may I assist you?"........................ Jeg ble litt forbauset og stille i noen sekunder. Albert him self tenkte jeg. Jøss.. Fortalte han hva jeg hadde på hjertet og han sa han husket dette parret spesielt godt, forde disse har en del oppgraderinger fra "normal" Anniversary modellene. Denne var med VR5SR Anniversary filter og med forbedret mellomtoner ( Stivere, og mere følsome ). Bare to par med disse spesifikasjonene av alle Aniversary modellene.
    Kan ikke si dette trakk ned på eiergleden!!
    Itillegg skulle jeg få tilsendt dokumentasjon på høyttaler paret mitt, og hvis jeg ønsket skulle han lage en senterhøyttaler som matcher frontene.

Dette kaller jeg servise og seriøsitet!! Samtidig som et aldri så lite salgstriks.

A.
    Når man kjøper dyre ting så er serivicen på sin plass, men at du fikk snakke med selve Albert synes jeg var moro. Det er ikke hver dag man snakker med en av de store innenfor denne hobbyen, men godt det ordner seg med dette utstyret ditt og alt var en garantisak. Er vel ikke lenge til det blir no demo hos deg vel ? Må nesten få hørt disse herlighetene altså, ikke nok med de er herlig å se på men dem låter like moro også. Åssen ligger tankene rundt en center i samme merke da ? Det er jo state of the art alt du har så, dette setter bare prikken over i'en men den er vel ikke billig tenker jeg. Alt slikt koster en del kroner så det er jo bare å begynne å spare med det samme.

Medlem siden
    Sep 2006
    Poster
    2,849
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Utrolig hyggelig når man opplever slik service.

Jeg møtte den andre enden av skalaen idag. Har et par gamle BO Red Line 140 jeg bruker som bakhøyttalere på rommet til jr. Dette har fungert ypperlig, men fikk ulyd i det ene basselementet for en stund siden. Når jeg demonterte det oppdaget jeg at opphengene var helt ferdige.
    Sendte en mail til BO og fikk først til svar at de ikke hadde elementer til så gamle høyttalere. Det hadde jeg heller ikke ventet, men forklarte da at jeg bare ønsket en anbefaling av erstatningselement som ville fungere greit med delefiltret. Damen på kundeservice sendte meg da specen på høyttalere, noe som ikke hjalp stort da størrelse og vekt på kabinettet ikke var det jeg var ute etter.
    Spurte så om hun kunne kontakte teknisk avdeling da de må sitte på specen på det gamle elemntet, men fikk da til svar at sånt hadde hun ikke tid til å drive med.
    Det er kundeservice som for all fremtid får meg til å styre unna denne produsenten :-?

Det var noe av den servisen som de fleste er vant med. Men heldigvis finnes det bedrifter som vil holde på sine kunder. Du får prøve å ringe de, kanskje du vil bli satt over til noen som ikke har PMS!?

A.

Side 114 av 197 FørsteFørste ... 4 14 24 34 44 54 64 74 84 94 104 110 111 112 113 114 115 116 117 118 124 134 144 154 164 174 184 194 ... SisteSiste

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •