Ambiance selger Franck Tchang Tango Red! - Side 102

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Side 102 av 197 FørsteFørste ... 2 12 22 32 42 52 62 72 82 92 98 99 100 101 102 103 104 105 106 112 122 132 142 152 162 172 182 192 ... SisteSiste
Viser resultater 2,021 til 2,040 av 3926
    Intermediate KentOve sin avatar
    Medlem siden
    Nov 2007
    Poster
    3,971
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)
    Sitat Opprinnelig postet av cybervision_
    Oi, der skvatt jeg litt, Usher også....
    Hva i .......

Det var nok ikke bare du som skvatt nå, nei :shock:

HVA skjer, Bjørn?

Intermediate Trond B sin avatar
    Medlem siden
    Nov 2004
    Poster
    1,547
    Takk & like
    Nevnt
    1 post(er)
    AVtorget feedback
    0

Thumbs up

Synes det var en elendig annonse du har lagt ut. Null info om høytt. eller link til produsent/produkt.
    ​Hi-Fi: Accuphase E-460 | LINN Akurate DS/1 | PMC twenty.26/22/C | REL R-528
    Head-Fi: SONY TA-ZH1ES | SONY MDR-Z1R | AudioQuest DragonFly Red | Bowers & Wikins P7 Wireless | Bowers & Wikins P9 Signature
    AV: SONY KD-65A1 | DENON AVC-A1HDA | SONY UBP-X800

Moderator devilej sin avatar
    Medlem siden
    Jul 2004
    Poster
    10,061
    Takk & like
    Blogginnlegg
    1
    Nevnt
    2 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    De er da ikke spesielt vanskelig å finne frem til

speaker-CP-8871 II

USHER PRISLISTE NORGE
    Mvh
    DevilEj
    Einar Johnsen

Intermediate ambiance sin avatar
    Medlem siden
    Sep 2006
    Poster
    2,849
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av KentOve
    Hva i .......

Det var nok ikke bare du som skvatt nå, nei :shock:

HVA skjer, Bjørn?

Vet ikke noe sikkert enda. Men mere info kommer senere.

B.

Medlem siden
    Sep 2006
    Poster
    2,849
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Trond B
    Synes det var en elendig annonse du har lagt ut. Null info om høytt. eller link til produsent/produkt.

Hvis du er en potensiell kjøper, så er det stort sett bare og google produktet Trond.

Expert cybervision_ sin avatar
    Medlem siden
    Nov 2004
    Poster
    5,673
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Og skal du blekke 60 laken så regner jeg med du vet litt hva du kjøper

Spennende...

Intermediate Trond B sin avatar
    Medlem siden
    Nov 2004
    Poster
    1,547
    Takk & like
    Nevnt
    1 post(er)
    AVtorget feedback
    0

Question

Sitat Opprinnelig postet av ambiance
    Hvis du er en potensiell kjøper, så er det stort sett bare og google produktet Trond.
    Hvordan googler man?

Klart det er forholdsvis lett å finne mer info om produktet. Jeg mener nå alikevel at det er lettere å få solgt hvis man legger ut litt linker med info eller tester av produktet.

"Embalasje følger med. Noe annet er vel ikke verdt å nevne ang disse høyttalerene."

Høres nesten ut som emballasjen er det mest positive ved høyttalerne. :grin:
    ​Hi-Fi: Accuphase E-460 | LINN Akurate DS/1 | PMC twenty.26/22/C | REL R-528
    Head-Fi: SONY TA-ZH1ES | SONY MDR-Z1R | AudioQuest DragonFly Red | Bowers & Wikins P7 Wireless | Bowers & Wikins P9 Signature
    AV: SONY KD-65A1 | DENON AVC-A1HDA | SONY UBP-X800

Newcomer gismo sin avatar
    Medlem siden
    Sep 2007
    Poster
    58
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0

Salg..?

Hva skjer a? Selge både Halcro og Usher`ne?
    Blir et rått 2 kanals oppsett nå tenker jeg

gismo

Medlem siden
    Sep 2006
    Poster
    2,849
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av gismo
    Hva skjer a? Selge både Halcro og Usher`ne?
    Blir et rått 2 kanals oppsett nå tenker jeg

gismo

Hmmm.

Jeg syntes det å jakte på den rette kombinasjon var veldig morsomt, det gjør denne hobbyen mere dynamisk og aktiv. Men når alt stemmer og lyden å lydbildet sitter som det skal. Hva gjør man da?

A.

Medlem siden
    Sep 2006
    Poster
    2,849
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Utrolig mange kjøpere uten penger for tiden. Tror jeg har solgt Usherene 3 ganger nå, og ingen kommer for å hente. Mulig det er GPSène deres som spiller de et puss og geleider de inn i de dype mørke skogene her i Vestfold.

Mens tolmodigheten min blir satt på en aldri så liten prøve, blir ting vurdert og revurdert. Hva i alle dager skal ta over for det jeg selger. Jeg var ganske bestemt på hva jeg skulle gjøre, men nå mens tiden har gått har jeg begynt å tenke i andre baner igjen. Jeg har lyst til å prøve og ro et nytt system i havn i cinema Ambiance, istedet for å legge kinoen død som først besluttet. Det er mye jeg har lyst til å teste, prøve, og feile for å få et nytt lydnirvana. Bare å håpe på salg før jeg ombestemmer meg igjen.

Har vurdert en del kandidater, og for å nevne de to sterkeste så er Von Schweikert og Klipsch gode og solide konkurenter som kan gi meg noe å bryne meg på.

A.

Intermediate leifen sin avatar
    Medlem siden
    Aug 2005
    Poster
    697
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Ikke legg kinoen død , jeg gjorde de samme for snart 1 år siden , å har trega siden . Jeg bruker mitt oppsett 70-80% på musikk , men fy så gøy det er å se film hjemme når du har eit ok oppsett . Men er på rett kjøl igjen nå , center og sub(er) så er jeg i mål .

Tør jeg spøre hvilke modeler du har sett nermere på ?

Intermediate
    Medlem siden
    Dec 2006
    Poster
    1,437
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Utrolig mange kjøpere uten penger for tiden. Tror jeg har solgt Usherene 3 ganger nå, og ingen kommer for å hente. Mulig det er GPSène deres som spiller de et puss og geleider de inn i de dype mørke skogene her i Vestfold.
    Jeg opplever det samme med mine Vista. Folk vil ha dem så blir de plutselig borte når jeg bekrefter at de kan hente dem. Dette er noe jeg virkelig ikke forstår... Merkelig!

Moderator Roger Waters sin avatar
    Medlem siden
    Jan 2007
    Poster
    7,048
    Takk & like
    Nevnt
    2 post(er)
    AVtorget feedback
    0

Mens tolmodigheten min blir satt på en aldri så liten prøve, blir ting vurdert og revurdert. Hva i alle dager skal ta over for det jeg selger. Jeg var ganske bestemt på hva jeg skulle gjøre, men nå mens tiden har gått har jeg begynt å tenke i andre baner igjen. Jeg har lyst til å prøve og ro et nytt system i havn i cinema Ambiance, istedet for å legge kinoen død som først besluttet. Det er mye jeg har lyst til å teste, prøve, og feile for å få et nytt lydnirvana. Bare å håpe på salg før jeg ombestemmer meg igjen.

Har vurdert en del kandidater, og for å nevne de to sterkeste så er Von Schweikert og Klipsch gode og solide konkurenter som kan gi meg noe å bryne meg på.

A.
    Ikke slemt sagt men takk gud for dette, moro du satser videre i denne kjellern. Den er opplevd og ser gjerne frem til en kino demo som vi ikke fikk til sist, men moro det er positive tanker som er ute og går. Er det ny frontrekke som er ideelt nå eller? Det er i hvertfall spennende kandidater du har valgt ut, koselig å kunne se oppgraderinger igjen hos deg. Dette er gullgruve.

Intermediate Hanspf sin avatar
    Medlem siden
    Sep 2003
    Poster
    1,722
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Ja du skal vel fortsatt ha kino? Må ikke finne på noe tull før jeg kommer innom i sommer en gang?

Medlem siden
    Sep 2006
    Poster
    2,849
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Roger Waters
    Ikke slemt sagt men takk gud for dette, moro du satser videre i denne kjellern. Den er opplevd og ser gjerne frem til en kino demo som vi ikke fikk til sist, men moro det er positive tanker som er ute og går. Er det ny frontrekke som er ideelt nå eller? Det er i hvertfall spennende kandidater du har valgt ut, koselig å kunne se oppgraderinger igjen hos deg. Dette er gullgruve.
    I første omgang er det frontrekke som er til utbytting, og tenker da på Palladium (9") og VR5SR/VR4SR. Fortsetter å anonsere Halcroen ut sommeren sammen med Usherene.

Kinoen er i drift pr dags dato, og hører på musikk der av og til. Er du på disse trakter er det bare å ringe for en demo. Kanskje du og Hanspf kommer samtidig en kveld?

A.

Medlem siden
    Sep 2006
    Poster
    2,849
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Hanspf
    Ja du skal vel fortsatt ha kino? Må ikke finne på noe tull før jeg kommer innom i sommer en gang?

Planen var og selge ut utstyret i kinoen for så å handle noe morro som jeg kan ha i garagen og ta ut på noen turer i sommer varmen. Men slik som ståa er nå blir jeg og beholde kinoen og heller gjøre noen oppgraderinger her, ikke forde det spiller dårlig på noen måte, men jeg syntes det var morsomt å teste forskjellige kombinasjoner med elektronik og høyttalere.

Du er hjertlig velkommen hit for demo, kanskje du og Roger W. kommer samtidig en kveld? Har snart ferie, og det kunne vært greit med avbrekk fra snekkring osv her.

A.

Medlem siden
    Jan 2007
    Poster
    7,048
    Takk & like
    Nevnt
    2 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    I første omgang er det frontrekke som er til utbytting, og tenker da på Palladium (9") og VR5SR/VR4SR. Fortsetter å anonsere Halcroen ut sommeren sammen med Usherene.

Kinoen er i drift pr dags dato, og hører på musikk der av og til. Er du på disse trakter er det bare å ringe for en demo. Kanskje du og Hanspf kommer samtidig en kveld?

A.
    Riktig, de høytalerne der er jo en koselig kandidat, de var på messen men seff så jeg dem ikke for dem var på andre hotellet over gata. Det er bare å si når du skal ha demo og se når det passer for han andre, hadde vært koselig med et nytt besøk igjen. Det var skikkelig koselig sist i hvertfall.

Ser i hvertfall frem til Horten messen den 12-13 sept, har du tenkt deg dit i år eller noe?

Medlem siden
    Sep 2006
    Poster
    2,849
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Roger Waters
    Riktig, de høytalerne der er jo en koselig kandidat, de var på messen men seff så jeg dem ikke for dem var på andre hotellet over gata. Det er bare å si når du skal ha demo og se når det passer for han andre, hadde vært koselig med et nytt besøk igjen. Det var skikkelig koselig sist i hvertfall.

Ser i hvertfall frem til Horten messen den 12-13 sept, har du tenkt deg dit i år eller noe?

Jeg kan høre med Hans om han har noen ferie dager til fri disposisjon, så sender jeg deg mail med tid og dato!?

Messen skal jeg nok på i år også ja, interesant å se om noe nytt er kommet.

A.

Intermediate Hanspf sin avatar
    Medlem siden
    Sep 2003
    Poster
    1,722
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Jeg kan høre med Hans om han har noen ferie dager til fri disposisjon, så sender jeg deg mail med tid og dato!?

A.
    Juni er uaktuell, men skal nok på hytta (i Stokke) i juli og august, så da må vi kunne få til noe. Der kom det mail...sikkert det som er spm

Medlem siden
    Jan 2007
    Poster
    7,048
    Takk & like
    Nevnt
    2 post(er)
    AVtorget feedback
    0

A.
    Den er god, bare hører fra deg når du vet noe mere konkret.

Side 102 av 197 FørsteFørste ... 2 12 22 32 42 52 62 72 82 92 98 99 100 101 102 103 104 105 106 112 122 132 142 152 162 172 182 192 ... SisteSiste

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •