lagt opp hjemmekino

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Viser resultater 1 til 3 av 3
    Newcomer
    Medlem siden
    May 2006
    Poster
    272
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

lagt opp hjemmekino

Har vert medlem her 1år ca. åsså har eg lyst til å legge in bilder av "kino'en min"
    men eg vett ikke hvordan eg skal gjør det? hvor laster eg opp bilder.. å hva skal eg gå på ?

Newcomer Oyfinn sin avatar
    Medlem siden
    May 2006
    Poster
    268
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Gå inn på minhjemmekino langs meny'en. På venstresiden kommer det nå opp nok en meny. På denne står det "Hovedmeny" og "Din Profil." Under din profil trykker du på rediger. Herfra kan du laste opp bilder og legge til tekst. Sørg for at bildene er i rett format (jpg. gif. osv...) Flytt "brikkene" med tekst og bilder opp og ned for å få riktig rekkefølge på sakene. Merk: Du må være pålogget for å redigere.

Newcomer
    Medlem siden
    May 2006
    Poster
    272
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Oyfinn
    Gå inn på minhjemmekino langs meny'en. På venstresiden kommer det nå opp nok en meny. På denne står det "Hovedmeny" og "Din Profil." Under din profil trykker du på rediger. Herfra kan du laste opp bilder og legge til tekst. Sørg for at bildene er i rett format (jpg. gif. osv...) Flytt "brikkene" med tekst og bilder opp og ned for å få riktig rekkefølge på sakene. Merk: Du må være pålogget for å redigere.
    okey, 1000 takk for hjelpa

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •