Riving/opprydning/resteurering pågår

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Side 1 av 2 1 2 SisteSiste
Viser resultater 1 til 20 av 30
    Newcomer hingst sin avatar
    Medlem siden
    Mar 2006
    Poster
    94
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

Smile Riving/opprydning/resteurering pågår

Morn:-D

For å vere ein anelse poetisk er det no likefør livet tek ei ny vending. Eg står no ovanfor den hittil største investeringa i mitt forhaldsvis korte liv. Eg skal nemelig til å investere i eit stereooppsett som gradvis skal utvidast på til ein komplett heimekino. Utstyret eg har komen fram til er som opplista:

Høgtalarar:
    B&W DM603 S3

Reciver:
    Denon AVB 3608

DVD-spelar:
    Denon DVD 1920

Eg har valt å satse fullt og heilt på utstyr kjøpt frå Hifiklubben, grunna tryggheita i ein lokal og seriøs leverandør. Det at det sikkert finnes mykje som både kan vere billigare og betre, er tryggehita eit stor poeng for meg. Ein stad må no eg tross alt starte.

Eg var også lenge i tvil om eg skulle gå for B&W DM603 s3 eller DM604 i smae serie. Grunna plassmangel og studentlivet som nærmar seg med stormskritt, har eg valt den minste modellen. Dette er også grunna innspel her på forumet at DM604 kan få litt "pusteproblemer" utan nok effekt.

Imorgon blir då den store dagen då utstyret blir kjøpt, og forhåpentligvis henta og oppmontert. Eg vil meir eller mindre regelmessig oppdatere og legge ut dei inntrykka eg opparbeidar meg i denne tråden. Samstundes vil eg sjøvsagt også oppdateringar på utstyrssida bli lagt ut.

Sjølv om eg ikkje er den sompå langt nær er registrert med fleist postar her på forumet, betyr det likevel ikkje at eg er heilt ny her. Eg har lenge vore ein aktiv brukar av forumet. Eg er av typen som likar å vite kva eg snakkar om, før eg snakkar om det, derfor har mesteparten av tida gått med til lesing av postar og trådar. No når eg opparbeidar meg eigne erfaringar har eg planar om å ta forumet meir aktivt i bruk, for det meste gjennom denne tråden.

Stereooppsettet vil som nemt ovanfor bli utbygd til ein meir eller mindre komplett heimekino. Eg har valt å ta det i steg for og ikkje svelge over for mykje på ein gong, samstundes som det så klart også er begrensningar i økonomien som er delaktig.

Planane frammover er kort oppsummert å få stereooppsettet på plass. I ein tidsperiode mot fram til jul skal også ein ny tv kome til, saman med ein sub( har sett meg ut svs nsd10) og ein center. Bakhøgtalarar skal også sjølvsagt på plass, men kva tid det skjer er usikkert.

Legg ved planteikning av kjellerstova som skal nyttast.

Innspel og forslag til forbetringar blir sett på med stor takksamheit:-D

Intermediate kid sin avatar
    Medlem siden
    Jan 2006
    Poster
    2,386
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Dette høres bra ut, gleder meg til å følge med videre. B&W 600-serie er nok et oppsett du kommer til å bli kjempe glad i, jeg er storfornøyd, selvom jeg er ivrig på en oppgradering:-D

Noe av mitt utstyr vil nok komme på torget etterhvert, blandt annet 600-serie stativhøytalere og senter.

Stå på videre, lykke til med kjøp!:wink:

Medlem siden
    Mar 2006
    Poster
    94
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av kid
    Dette høres bra ut, gleder meg til å følge med videre. B&W 600-serie er nok et oppsett du kommer til å bli kjempe glad i, jeg er storfornøyd, selvom jeg er ivrig på en oppgradering:-D
    Takk Eg trur og håpar 600 serien vil passe min musikksmak samstundes som den vil gi eit tilfredsstillandes oppleving ved film. Eg har vore ein ivrig lesar av dine oppevingar og inntrykk av det utstyret som eg no skal gå til innkjøp av. No gjennstår det berre å sjå om eg kan kan stille meg bak dine utsagn og inntrykk:P

Sitat Opprinnelig postet av kid
    Noe av mitt utstyr vil nok komme på torget etterhvert, blandt annet 600-serie stativhøytalere og senter.
    Det lovar bra for ein god handel utover mot hausten:-D Har vore i kontakt med deg om utstyrskjøp tidlegare, men det virka ikkje som du enda var moden for sal og utskiftningar. Derfor går eg no til det skritt og kjøpar alt nytt. Så kan eg heller supplere med brukt seinere

Medlem siden
    Jan 2006
    Poster
    2,386
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Det man er glad i, vil man sjeldent bli kvitt før man må.
    Spander deg litt tid på plassering av frontene, for der er det mye å hente. Mellomtonen er fantastisk og lydtrykket kan bli enormt(!), jeg måtte dempe litt i diskantområdet, men ikke værre enn at det meste kunne ordnes med noen gardiner og litt i recieveren.

Jeg synes B&W 703 blir for slapp til film hos meg, men bedre til musikk. Helicon 400W synes jeg ble for rocka, akkurat som Dali har prøvd å få mest mulig bevegelse i minst mulig elementer(?) Dumt forklart, men det funka ikke hos meg iallefall.

Jeg tror du har gjort et godt valg.. Jeg har vært på utkikk etter nye høytalere i laang tid nå, og finner ikke noe under 40k nytt som jeg synes låter bedre. Men får spare litt, og hoppe opp på noen skikkelige over 40k:wink:

Newcomer Jessica sin avatar
    Medlem siden
    Feb 2005
    Poster
    18
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0

wow

lekkert, jeg kommer på

Medlem siden
    Mar 2006
    Poster
    94
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Hehe, du ja du sei noko der

Noko av grunnen til at eg ikkje kjøpar alt på eingong er det at eg ikkje vil "rushe" ting og heller bruke god tid på plassering og tuning. Dette kan verte svært tidkrevjande sidan rommet eg har til disposisjon ikkje er heilt heldig. Men no skal fyrst utstyret på plass, så får eg heller spørje om råd til plassering etc. seinere.

Eg har stor tiltru til at eg vil verte godt nøgd med valet I den prisklassen eg er i trur eg det er det utstyret som vil tilfredstille meg best. Er også allereie på smertegrensa av kva eg er villeg til å investere så langt sidan det er usikkert kor mykje det vil verte nytta pga. ventande forpliktingar som t.d militæret. Men får sjå om kor bitt eg blir av basillen, for alt eg veit har eg hivd meg på noko som eg ikkje enda veit konsekvensane av:-D Om eg blir berre ein liten prosentandel smitta av "sjukdommen" som t.d Majesty vart, er eg ille ute:wink

Medlem siden
    Jan 2006
    Poster
    2,386
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Tja.. Majesty har jo gitt opp hifi helt, og kjøpt seg bil for pengene i steden:wink: Men, det er lett å bli bitt av basillen.. og de fleste tar den med seg kanskje resten av livet i mer eller mindre grad. Gleder meg til å høre noen tilbakemeldinger etter handel.

Medlem siden
    Mar 2006
    Poster
    94
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Ja, han er vel ein av dei få som har gjennomgått heile sjukdomsforløpet:-D
    Men det kan sjå ut som basillen kan slå tilbake når du minst ventar det. Så det kan bli spannandes å sjå om Majesty vil kome sterkt tilbake, men det vil tida vise. Men det er jo sjølvsagt snakk om prioriteringar, det passar ikkje for alle å låse opp tusenvis av kroner i utstyr og elektronikk av ymse slag.

Tilbakemeldingar skal eg prøve å kome tilbake med så fort som råd er. Sjølv om det vil bli litt hektisk frammover med skulestart, fotball osv, så skal eg gjere mitt beste

Medlem siden
    Mar 2006
    Poster
    94
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Jessica
    lekkert, jeg kommer på
    Hmm?

Medlem siden
    Mar 2006
    Poster
    94
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Utstyr innkjøpt og mellombels oppmontert. Skal muligens ha ei lita sosial samling i helga, så tek ikkje bryet med plassering og kalibrering heil endå.

Første inntrykk er svært bra, kjem med meir ettersom inntrykka får festa seg litt betre:-D

No skal eg prøve å pløye meg gjennon "leksikonet" som følgde med reciveren

Intermediate Hanspf sin avatar
    Medlem siden
    Sep 2003
    Poster
    1,722
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Slike sosiale gatheriongs med likesinnede (med noen brune til?) er noeav det morsomste som er med å ha anlegg. Lykke til.

Medlem siden
    Mar 2006
    Poster
    94
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Hanspf
    Slike sosiale gatheriongs med likesinnede (med noen brune til?) er noeav det morsomste som er med å ha anlegg. Lykke til.
    Det var eigentleg det som var planen, for så og reise på en lokal konsert.;-) Temaet blei i siste liten endra til ein edruelig guttekveld pga. ein heller viktig fotballkamp i dag. Menmen, var jo uansatt kjekt å få vist fram det nye utstyret

Medlem siden
    Mar 2006
    Poster
    94
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Etter no å ha hatt hatt utstyret no i omlag ei veke, tenkte eg det var på tide med ei lita oppdatering.

Mine fyrste lytteinntrykk av ein halvvegs kalibrert og innspelt anlegg er nesten udelt positive. Mellomtonen imponerer og diskanten følgjer heller ikkje langt etter. Bassen er stram og fin, men eg må innrømme at eg savnar litt "trøkk". Eg er difor allereie så smått på utkikk etter ein sub til og "komplimentere" lydbiletet.

Diverre er likviditeten heller dårleg for augenblinken grunna store investeringar. Såg det var ein SVS Pb-10 til sals brukt i Ålesund, får berre håpe han er villeg til å sete litt lenger på den slik eg får skrapa saman litt penger

Medlem siden
    Mar 2006
    Poster
    94
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    hmm jaja det var kjekt så lengje det varte..
    120 mm regn på to timer = flom = ei elv inn i kjellaren = total havarert anlegg, stue, bad, soverom osb...

Eg er no offisielt ikkje lenger matrialist, sidan eg ikkje lenger eig stor meir enn det eg står og går i Takk Gud for forsikring:-D

litt bitter er eg likevel......

Active OhmRecs sin avatar
    Medlem siden
    Dec 2005
    Poster
    397
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Uff, føler med deg...

Medlem siden
    Mar 2006
    Poster
    94
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av OhmRecs
    Uff, føler med deg...
    hmm jaja, kjekt å vite at det i alle fall er ein sympatisk person her på forumet

Expert pahf sin avatar
    Medlem siden
    Sep 2005
    Poster
    5,908
    Takk & like
    Nevnt
    1 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Nei, så uheldig det går an å bli, føler virkelig med deg, skikkelig kjipt, forsikring dekker ikke slikt det da?

Guru Tiger sin avatar
    Medlem siden
    Sep 2003
    Poster
    14,452
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Hadde du anlegget på gulvet?

Expert Flageborg sin avatar
    Medlem siden
    Nov 2003
    Poster
    5,594
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av hingst
    hmm jaja, kjekt å vite at det i alle fall er ein sympatisk person her på forumet
    Kjekt å vite hvor grensen for sympati går.................... hva med empati ?

Intermediate Mori sin avatar
    Medlem siden
    Dec 2005
    Poster
    2,713
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    da fikk du iallefall igjen for å handle nytt fra hi-fi klubben
    Sikkert ufattelig plagsomt ja...
    Det der med vann i kjelleren er et he****... Husker tilbake da jeg bodde hjemme, og fattern fikk ødelagt panel/gulv/utstyr av en "elv" i kjelleren....

Side 1 av 2 1 2 SisteSiste

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •