Riving/opprydning/resteurering pågår - Side 2

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Side 2 av 2 FørsteFørste 1 2
Viser resultater 21 til 30 av 30
    Newcomer hingst sin avatar
    Medlem siden
    Mar 2006
    Poster
    94
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)
    Sitat Opprinnelig postet av Tiger
    Hadde du anlegget på gulvet?
    Nei, eg hadde nok ikkje det, men vatnet stod tross alt 40 cm opp frå golvet.

Om eg skal sitere den elles så rolige far min så ser det ut som eit bomba horehus . Vatnet har trekt ned i golvet, så det må slåast opp, veggane må rivast i tillegg til det elektriske har gått til H......

Heldigvis dekkjar forsikringa alt, einaste vi må stille opp med er 10000 kr til eigenandelen.. Men det er jo etter måten billig, får jo tross alt ny renovert kjellar til jul

Intermediate homecinema sin avatar
    Medlem siden
    Nov 2005
    Poster
    3,116
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Dette var jo helt tragisk...:cry:
    Får håpe restaureringa ikke tar altfor lang tid så du igjen kan handle utstyr og starte ny innspilling! :-D Du får holde oss oppdatert etter hvert som det skjer ting.

Newcomer BJB sin avatar
    Medlem siden
    Sep 2005
    Poster
    45
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Oi sann...
    Du må jo se det possitive i alt. Du har jo alle muligheter til å få drømme kinoen din. I mellom tiden... vel.... må du vel ta til takke med det du har tilgjengelig!! Lykke til, blir spennende å se hva du får ut av denne situasjonen!!??

BJB

Guru Snickers-is sin avatar
    Medlem siden
    Nov 2003
    Poster
    11,171
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    La oss nå håpe at du kommer ut på plussiden, og med tanke på at du hadde noen betenkeligheter med ytelsene i utstyret du hadde valgt er det kanskje duket for at dette er redningen som skulle til for at du skulle bli en enda mer fornøyd materialist! Egentlig er det bare forsikringsselskapet ditt som skulle gråte en skvett nå, men jeg vet det er frustrerende å se det nye utstyret defekt.

NB! Bruk mye tid på å skrive liste over skadet utstyr. Det er svært vanskelig å få med absolutt alt, så begynn med en gang og bruk så lang tid som mulig slik at du kan føye til etter hvert som du kommer på ting.

Medlem siden
    Mar 2006
    Poster
    94
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Snickers-is
    La oss nå håpe at du kommer ut på plussiden, og med tanke på at du hadde noen betenkeligheter med ytelsene i utstyret du hadde valgt er det kanskje duket for at dette er redningen som skulle til for at du skulle bli en enda mer fornøyd materialist! Egentlig er det bare forsikringsselskapet ditt som skulle gråte en skvett nå, men jeg vet det er frustrerende å se det nye utstyret defekt.

NB! Bruk mye tid på å skrive liste over skadet utstyr. Det er svært vanskelig å få med absolutt alt, så begynn med en gang og bruk så lang tid som mulig slik at du kan føye til etter hvert som du kommer på ting.
    Hadde besøk av takstmann både på hus og innbo. Han på hus snakka om skader på omlag ein halv million og ansåg kjellaren som totalskada. Så står relativt fritt til korleis eg vil ha den oppbygd igjen sidan alle veggane må rivast. Har også særs snille foreldre som berre vil mitt beste. Så er håp for ein betre tilrettelagt heimekino for slik det var fungerte ikkje optimalt...

Han på innbo var ein større gniar, så der blir det heilt garantert eindel krangling. Men eg har bestemt meg for å krangle på kvar einaste lille fille ting for å få det slik eg vil ha det. Har til gjengjeld eit problem med eit overivrig opprydningsselskap som gjer det dei kan for å mele si eiga kake. Avtalen var at dei skulle ta med seg dei største tinga for sjekk og oppbevaring. Da eg kom heim frå skulen i dag viste det seg at dei hadde pakka alle mine personlige eiendeler og tatt med seg til eit lager. Eg blei mildt sagt forbanna...

Eit par sinte telefonsamtalar seinere har eg fått ordna det slik at dei returnerer alt i morgon. Men det blir eit h..... å rydde opp igjen i det. Eg som allereie trudde eg hadde nok arbeid for ei stund. Trøsten er det at eg får 165 kr timen skattefritt for å dille med det

Utstyrsmesig sett så trur eg mest sannsynleg recivern min overlevde. Dette veit eg enda ikkje sikkert sidan alt elektronisk utstyr blei sendt inn til sjekk. Høgtalarane og dvdspelaren tvilar eg det gjekk så alt for bra med, så det må vel fornyast. Har enda ikkje bestemmt meg om eg skal satste på dei same høgtalarane som eg hadde. Kanskje klipsich f.eks er noko som vil passe meg betre? Vil ialle fall bruke tida fram til jul med å bestemme meg for kva eg eventuelt vil gå til innkjøp av. Ny mediacenter bli det også kanskje, sidan datan min også rauk.. Men for først sjå kva erstatningssummen blir på

Medlem siden
    Mar 2006
    Poster
    94
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0

Talking

jaja eg har laga ei mellombels teikning av korleis eg ser det for meg skal bli etter oppussing/renovering

Eg slår saman det gammle rommet mitt og kjellerstova og får ei mykje betre planløysning med heimekino/stoge/kjøkkenkrok:-D

-uten-navn-jpg

Gledar meg til jul eg:-D

Medlem siden
    Mar 2006
    Poster
    94
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    håpte nokon kunne hjelpe meg med å fortelje meg korleis ein kan legge bileta ut store i posten, istaden for som vedlegg?

Har forstår meg diverre ikkje heilt på den søkefunksjonen her på forumet:???:

Intermediate kid sin avatar
    Medlem siden
    Jan 2006
    Poster
    2,386
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Bruk kodeord [IMG] og [/IMG] med url-adressen i mellom.

Medlem siden
    Mar 2006
    Poster
    94
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Takk skal du ha kid, no veit eg det for seinere bruk

Rivinga pågår for full og kjellaren er no ribba for det meste. Byrjar å spøke for julefeiringa sidan resteureringa kan drøye pga mangel på handverkarar:-? På den positive sida viser deg seg at eg får 4000 kr i månaden for forværra levekår

Fekk sjå skadane på høgtalarane og det er ikkje tvil, dei skal erstattast. Vudererer no å kjøpe meg eit par stativhøgtalarar for å bruke mellombels som seinere kan verte degradert til bakhøgtalarar i den kommande heimekinoen. Har tenkt å halde meg til B&W fortsett og valet står mellom B&W CM1 og B&W DM602 S3. CM1 er ein klart finare høgtalar litt dyrare, men ikkje værre enn at det skal gå Er det verdt dei ekstra kronene lydmessig eller er det berre utsjånad eg betalar for?

Innspel sjåast på med stor takk:-D

Medlem siden
    Mar 2006
    Poster
    94
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Lenge sidan oppdateringar her no.

Men i alle fall kjellern er undervegs:-D Målerane har nettopp begynnt og vi er i rute til å få det ferdig til jul Har kjøpt meg ny dvd-spelar og baghøgtalarar. Henholdsvis Denon-1930 og B&W DM 601 S.

Har no fått tak i ei mengd Lp'ar og ein gammal LP spelar, tenkte difor eg skulle bruke resten av søndagen til å teste litt ut.

Side 2 av 2 FørsteFørste 1 2

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •