Hellnoobs AV-tråd er ikke lenger aktiv - Side 116

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Side 116 av 126 FørsteFørste ... 6 16 26 36 46 56 66 76 86 96 106 112 113 114 115 116 117 118 119 120 ... SisteSiste
Viser resultater 2,301 til 2,320 av 2507
    Expert Hellnoob sin avatar
    Medlem siden
    Aug 2005
    Poster
    5,851
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)
    Kjenner jeg Elkjøp rett, blir det sendt fra Sverige, og er derfor ikke nødvendigvis hos meg før den 27. På websidene til Elkjøp står det at spillet sendes 25.10., men mitt og ihvertfall b3nd1ks ble sendt i dag. Det gjør ikke noe :-)

Intermediate eksu sin avatar
    Medlem siden
    Sep 2006
    Poster
    2,318
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Ser at du skriver at du skal ha det til PS3, så det kan jo hende at det har noe med at det er sendt såpass tidlig. Selv skal jeg ha det til PC.
    Epson | Panasonic | Denon | Emotiva | SVS

Min tråd

Guru Tiger sin avatar
    Medlem siden
    Sep 2003
    Poster
    14,452
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Hm. Spesielle bilder. Bevisst overdrevet justeringer kan virke positivt når det dras så hinnsides som disse.

Men, kjære deg: 4 subwoofere i hjørnet av stua - Er ikke det litt sånnn der fjortis? Jo? OK. Ja, ja... sjempetøft asså. 8)

Hilsen en som har blitt gammal og ukul. :lol:

Medlem siden
    Aug 2005
    Poster
    5,851
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Hellnoobs AV-regler, paragraf 5: Alle hjørner som ikke brukes til noe skal fylles med subwoofere.

Medlem siden
    Aug 2005
    Poster
    5,851
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0

Ps3 = Rlod

I dag tok min PS3 Fatboy 60GB 1. generasjon kvelden med (Blinking) Red Light Of Death (RLOD). Den ble kjøpt på SIBA i juli 2007, så jeg har fortsatt reklamasjonsrett.

Er det noen som har erfaringer med retur/bytte av PS3 pga. RLOD som kan gi meg noen tips/retningslinjer eller fortelle hvordan det gikk?

Intermediate Chrisonfire sin avatar
    Medlem siden
    Sep 2007
    Poster
    742
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Hellnoob
    I dag tok min PS3 Fatboy 60GB 1. generasjon kvelden med (Blinking) Red Light Of Death (RLOD). Den ble kjøpt på SIBA i juli 2007, så jeg har fortsatt reklamasjonsrett.

Er det noen som har erfaringer med retur/bytte av PS3 pga. RLOD som kan gi meg noen tips/retningslinjer eller fortelle hvordan det gikk?
    Fikk selv RLOD på min 60GB 1.gen for tre år siden. (Da har de allerede sluttet å produsere 60GB) Kjøpte den i 2007 selv hos Expert Molde, å ble levert tilbake dit, uten original eske og kontroll.
    Fikk beskjed etter 2 uker at jeg kom til å få en ny. Kom tilbake til Expert for å motta en splitter ny 60GB, uten kontroll og eske selvfølgelig hehe.
    Regner med du får en splitter ny Slim den dag idag.

Eneste jeg mistet på veien er spillet (F.E.A.R.) som sto i PS3 ved RLOD.
    (var et dårlig spill allikevel, så jeg nevnte det ikke).

OT; Solgte min 60GB for 18mnd for 3500, i redsel over at det samme skjedde igjen. Sitter idag med en slim 120GB, betraktelig mindre bråkete.

Intermediate Scorpioen84 sin avatar
    Medlem siden
    Sep 2006
    Poster
    1,585
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Fikk feilen i sommer, sendte den i retur til kjøpssted, etter 3uker fikk jeg en Refurb-maskin i retur, denne var defekt (vifta gikk opp på max turtall og den klaget over overoppheting 1minutt etter oppstart og slo seg av...

Sende denne også i retur å fikk etterhvert enda en refurb-maskin... Denne bråker en del, men fungerer...
    Virker som om Sony sin løsning er å skru opp hastigheten på vifta tidligere...

Jeg klarte ikke å leve med bråket, ødela all musikk og filmlyst, så har kjøpt en vifteløs Dune i stede...
    | KK DXD-12012 | KK Quattro | Sherbourne PA160 | Onkyo 818 | TW700 |

Dependent harman/kardon sin avatar
    Medlem siden
    Apr 2005
    Sted
    Nord-Trøndelag
    Poster
    16,409
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Ser en stygg statistikk om at flere og flere 60gb ryker nå :-/

Glad jeg fikk skrapt sammen nok penger til ny blu-ray spiller

Kansje jeg sitter på en gullgruve..? om noen skulle absolutt trenge en 60GB som er brukt til blu-ray men lite spilling osv.

Newcomer
    Medlem siden
    Aug 2008
    Poster
    39
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0

De kommer garantert å tilby deg en Slim i bytte. En kompis sa tvert ja til dette, men han fikk ingen spill itillegg til Slimen noe en gjorde tidligere. Jeg mener du ifølge reklamasjonsloven har rett til reperasjon, tilsvarende produkt eller pengene tilbake. De tilbyr ikke reperasjon lenger tror jeg og de lager ikke tilsvarende produkter lenger, derfor kan du få pengene dine tilbake og kjøpe inn en ny slim og flere spill itillegg.

Min døde desværre tidligere i år rett over reklamasjonsdato. Derfor kjøpte jeg inn en PS2 og en ny PS3 slim.

Litt offtopic: Takker enda en gang for lytterunden jeg hadde hos deg, har fått et omtrent det oppsettet du hadde før du oppgraderte Swans f2.2fene dine. Jeg har ikke sett grafer enda, men er storfornøyd med lyden. Og ga kompisene mine den samme åpenbaringen jeg fikk hjemme hos deg: nemlig at kino er faktisk bedre hjemme. Legger ved et kjapt bildet, men du ser hvordan oppsettet er.

Newcomer
    Medlem siden
    Feb 2004
    Poster
    109
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0

Ps3 rlod

Min 1gen fat takket for seg i sommer og etter ca 2 måneder så fikk jeg er refurb enhet i retur. Heldigvis så holdt Elkjøp seg til kjøpsloven og ga meg en lånemaskin mens jeg ventet. Dessverre så holdt refurb enhet kun 1,5 måned før den også takket for seg. Tok bare 1 måned før jeg fikk en refurbenhet denne gangen. Håper bare denne holder litt lengre en den forrige.

Et nyttig poeng er at når man motar en refurb enhet så begynner reklamasjonstiden på nytt. Det er iallefall det kvitteringen som kommer med enheten sier.

Medlem siden
    Aug 2005
    Poster
    5,851
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Takk for innspillene. Jeg leverte PS3 på Siba på mandag, og den er på vei til Infocare. Vi får se hva som skjer, jeg har en Slim 120 "ekstra", så jeg er ikke helt uten MW3/BF3 for tiden :-)

Akira24: ser bra ut det oppsettet der, kjekt å kunne være til inspirasjon :-)

Medlem siden
    Aug 2005
    Poster
    5,851
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    PS3 er fortsatt til reparasjon :-(

I ventetiden har jeg oppdatert minHjemmekino med nye bilder. Noen av disse er "Golden Flame"-style HDR som i minHifi. Noen liker det ikke, jeg gjør :-)

Intermediate LarsGr sin avatar
    Medlem siden
    Dec 2007
    Poster
    1,947
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Lekkert!

Intermediate johnsen90 sin avatar
    Medlem siden
    May 2010
    Sted
    Grålum
    Poster
    910
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    :OO

Sykt!
    Sony HW55 - Dreamscreen V5 Dynagrey 100" - Oppo 103D - Apple Tv - Panasonic ZT60
    Klipsch RF82-RC62-RS42 - Xtz 12.16 - Yamaha CX5000 - Emotiva XPA-3 - Rotel 1562

Medlem siden
    Aug 2005
    Poster
    5,851
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Etter en drøy måned fikk jeg min 60GB PS3 i retur fra Siba.

Det ser ut som jeg har fått en "ny" 60GB, for chassiset var fullstendig fritt for støv, riper og fingermerker, og pakket inn i plast av den typen som var på opprinnelig.

Etter 30 minutter fikk jeg ny RLOD.

Tilbake til Siba i morgen.

Medlem siden
    Aug 2005
    Poster
    5,851
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Jeg traff butikksjefen på Siba da jeg leverte PS3.

Resultat: fikk umiddelbart splitter ny 160GB Slim med 2 års garanti og 5 års reklamasjonsrett.

Heia Siba!

Dependent harman/kardon sin avatar
    Medlem siden
    Apr 2005
    Sted
    Nord-Trøndelag
    Poster
    16,409
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Ser mann det ja. Da får far spilt tvspill i jula

Medlem siden
    Aug 2005
    Poster
    5,851
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Ettersom kjellerstuen i tillegg til å være kino, hjemmekontor og bibliotek også frekventeres av husets ungdommer med venner, er det behov for flere sitteplasser. Og når en vet at familien teller 7 stykker, hvorav 3 under 4 år, blir det trangt om plassen etterhvert som de yngste i økende grad også vi se film på "den store TVen i kjelleren".

Nå har Bolia 50% rabatt på sine Sepia-sofaer, som er veldig gode å sitte i. Jeg vurderer derfor å kjøpe en sykt stor 3-seter med sjeselong (3,2 meter bred), samt to ekstra puffer med lagringsplass, hver på 70x70 cm. Sofaen er så stor at den lett vil kunne ta 5-6 normalt store personer, og hele familien min så lenge de yngste er såpass små, men det kun vil være 9 cm mellom armlenene og de hyllene jeg har surroundhøyttalerne på, så det vil muligens se noe overmøblert ut.

Synspunkter?

Expert Anfield sin avatar
    Medlem siden
    Sep 2004
    Poster
    8,888
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Mitt første inntrykk var at den var veldig lilla, den nye favorittfargen på AV-forum tydeligvis....

Medlem siden
    Aug 2005
    Poster
    5,851
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Av de tre tilgjengelige lillafargene til denne sofaen, er den jeg viste den mørkeste og mest blåaktige. Her er to andre alternativer til bankersfargen sort, som kan bli litt kjedelig:

Og for de som lurer på opprinnelsen til uttrykket Elvis-sofa:

Elvis' 15 foot couch, Graceland | Flickr - Photo Sharing!

Side 116 av 126 FørsteFørste ... 6 16 26 36 46 56 66 76 86 96 106 112 113 114 115 116 117 118 119 120 ... SisteSiste

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •