stearics hjemmekino .. Tatt nye bilder i dag, 19.06.07 :)

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Side 1 av 2 1 2 SisteSiste
Viser resultater 1 til 20 av 21
    Newcomer stearic sin avatar
    Medlem siden
    Aug 2005
    Poster
    260
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

stearics hjemmekino .. Tatt nye bilder i dag, 19.06.07 :)

Hei!
    Jeg er rimelig fersk innen lyd og bilde generelt (fikk Ikon 6 høytalerne og recieveren for ca. 4-5 måneder siden), men jeg begynner nå å få litt utstyr som det hadde vært gøy å fått en tilbakemelding på. Da jeg fikk subben levert på døra i dag, og centeren i går, har jeg enda ikke fått tatt noen bilder. Det må litt ommøblering til i stua først før det kommer. Gi meg et par dager så skal det være lagt til

Rask info om meg
    Jeg jobber som supportmedarbeider i et firma som hovedsaklig supporterer utstyr solgt i hjemmepcavtaler, men fremover blir det nok en del telefoni også. Bosatt i tønsberg hvor jeg eier en 83kvm leilighet med samboeren min, Anne-Lise. Selv heter jeg Fredrik og er for øyeblikket 23 år gammel

Utstyrsliste

ELEKTRONIKK
    • RECIEVER - Denon AVR-3805
    • DVD - Marantz DV4200
    • TV - Hitachi 42PD7200
    • HTPC - Intel P4 2,66ghz, 1024mb ram, 250gb hd, Hauppauge! WinTV-PVR-150, Asus GeForce 6200 256MB DDR.

HØYTTALERE
    • FRONT - DALI Ikon 6
    • CENTER - DALI Ikon Vokal 2
    • BAK - System Audio SA210 (midlertidig. DALI Ikon W2 skal kjøpes ved neste anledning).
    • SUB - SVS PB10-ISD

KABLER
    • Nordost Black Knight
    • Clas Ohlson 2,5mm kabler med DALI bananplugger
    • ARGON 5084S Subwooferkabel

Som nevnt. Må bare ommøblere stua litt og få hengt TV'en på veggen så kommer bildene Inntill da hadde det vært koselig å fått noen tilbakemeldinger.

Medlem siden
    Aug 2005
    Poster
    260
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0

Newcomer Thor89 sin avatar
    Medlem siden
    Jan 2006
    Poster