Taskeladdn's hjemmekino - Side 2

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Side 2 av 2 FørsteFørste 1 2
Viser resultater 21 til 27 av 27
    Newcomer Taskeladdn sin avatar
    Medlem siden
    Aug 2006
    Poster
    237
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)
    Sitat Opprinnelig postet av Qrt
    Du har ikke mulighet til å dele så mye at du kan dele i andre enden av rommet og ha PJ bak veggen da? Det er jo skikkelig gromt, men avhengig av kastelengde på PJen osv ..
    Har egentlig bestemt meg til å dele der pga vedovn og vindu på den enden av rommet... Slik det er tegnet opp, så har jeg bare en 2,3 meter igjen til drekka avdelingen, føler nesten at det er et minimum...

Den gulvflata som er tegnet opp er hele rommet.. Kan ikke dele det noe mere... Rommet er ca 7.4 meter... Jeg har delt ved 5 meter...

Intermediate Qrt sin avatar
    Medlem siden
    Feb 2006
    Poster
    1,549
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    I C. Nå er vel ikke den tegningen heelt nøyaktig men, ser at det er mange som har fått litt probl med bredden på rom/stoler osv (noterer du ja? :-P) og endt opp med å måtte smyge seg forbi for å komme bak i rommet så det bør du iallefall tenke på..

Medlem siden
    Aug 2006
    Poster
    237
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Qrt
    I C. Nå er vel ikke den tegningen heelt nøyaktig men, ser at det er mange som har fått litt probl med bredden på rom/stoler osv (noterer du ja? :-P) og endt opp med å måtte smyge seg forbi for å komme bak i rommet så det bør du iallefall tenke på..
    Bredden på rommet er korekt.. Bredden på stolene er litt bredere enn i virkeligheten =) Det er bak i rommet man kommer inn og =) Så den lille smyginga den blir fremover.. Rommet er smalt, men det må jeg bare leve med =)

Intermediate Qrt sin avatar
    Medlem siden
    Feb 2006
    Poster
    1,549
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Gjennom drekkeavdelingen først altså? Da blir det vel snubling over møblene uansett så..

Newcomer
    Medlem siden
    Dec 2006
    Poster
    2
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Heisann! Dette ser bra ut! Si gjerne ifra hvis du finner det for godt å selge VSX-916-K´ern din. Er på¨utkjikk etter en sånn. Bor forøvring i Mosjøen så. Hvordan funker MCACCen? =)

Medlem siden
    Aug 2006
    Poster
    237
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Må nok igjennom drikkeavdelinga først ja =) hehe.. Eller.. det er en dør fremme på høyre side og, men det blir tettet igjen..

Blir nok å beholde 916 en stund fremover =) Er jo nettopp handla og knapt tatt i bruk =) Jeg har ikke noe å samenligne mcacc en med, så jeg har vel ingen rett til å utale meg =) Men jeg synes det var en snedig sak..

Medlem siden
    Aug 2006
    Poster
    237
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0

Ting tar tid =)

Er vel påtide å oppgradere litt her.. Det går JÆ**** sagte med kinorom bygginga, men det har skjedd endel forandringer på utstyrs fronten.
    Jeg har solgt unna det meste jeg hadde, og svidd av en hinsides mengde med tusenlapper på nytt utstyr. For et år siden syntes jeg at et par lyric 402 var allt for dyrt, og nå... Ja.. Har forhørt meg litt ang kur til denne oppgraderings syken, spørs om ikke økonomisk ruin er det eneste som fungerer =)

Dette er handlet ( kommer i midten av august ):

Yamaha rx 2700
    Aragon 4004 mkII
    Patos Symphonic IV, II og symp moddet center

Dette skal handles innen midten av august:
    Yamaha dvd spiller - Kabler til hele sulamitten.

Dette skal handles neste gang jeg føler for å jobbe rævva av mg for å finansiere galskapen ( så lei jeg er nå, så blir det tidligest neste sommer ):

Tv/prosjektør.
    Ny effektforsterker ( Så sette Aragon til stue anlegget )
    Dedikert cd spiller

Side 2 av 2 FørsteFørste 1 2

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •