Mor10's Hjemmekino - Logger ut og takker for meg - Side 20

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Side 20 av 122 FørsteFørste ... 10 16 17 18 19 20 21 22 23 24 30 40 50 60 70 80 90 100 110 120 ... SisteSiste
Viser resultater 381 til 400 av 2435
    Expert Scrooge sin avatar
    Medlem siden
    Feb 2006
    Poster
    6,002
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)
    Sitat Opprinnelig postet av Mor10
    Nei, ikke hos deg!
    Synes DD12'en din gjorde en kjempejobb hos deg i det andre rommet, og 2 stk. burde holde mer enn nok til stereo.
    Tror du skal ha et ganske stort rom for at du har behov for SVS'en.

Ellers så har jeg en til salgs da :-D
    Høh!
    Har du penger nok, og begrenset plass, så kan vel en Sunfire-sub være et alternativ? Selv om det koster litt...
    Sjøl kikker jeg alvorlig på et slikt bytte, og kommer nok til å legge ut mine DIY-subber for salg. Innen rimelig tid, før jul. ;-)

Intermediate Mor10 sin avatar
    Medlem siden
    Sep 2005
    Poster
    2,418
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Gwandarion
    Godt at jeg kan slutte å tenke på om det spiller musikk på samme måte.
    Nå skal jeg begynne å grue meg til å finne ut hva som er under teppegulvet, om det ikke er Babylons syv plager skal jeg legge gulv i helga.
    Ser ut til at det blir litt venting på meg framover.
    Er du i gang med nedriving?

Kan sikkert prøve å få tatt noen turer til hade hadeland i løpet av de neste par ukene, men kan ikke love altfor mye pga madamen, ihvertfal ikke de første dagene.

Medlem siden
    Feb 2006
    Poster
    6,002
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Satt og vurderte om jeg faktisk skulle kjøpe en cd-spiller i stedet da!
    Er litt enklere enn å bygge et helt tilbygg....
    ROOOFL!
    Akkurat som om det er en opsjon!

Intermediate Gwandarion sin avatar
    Medlem siden
    Sep 2005
    Poster
    4,126
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Det er jo tross alt ikke så enkelt det er vel seks bokser å bære opp?
    Har du vurdert Meitner riggen, DcS, MBL 1621 drev med 1611 dac, Zanden Model 2000 drev & 5000 dac, E.A.R Acute eller Blue Note stibbert da?
    Jeg mener du slarver ikke med 120000,- Jeg har lest alt for mye om ting jeg aldri har råd til jeg...

Medlem siden
    Sep 2005
    Poster
    2,418
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Det er jo tross alt ikke så enkelt det er vel seks bokser å bære opp?
    Har du vurdert Meitner riggen, DcS, MBL 1621 drev med 1611 dac, Zanden Model 2000 drev & 5000 dac, E.A.R Acute eller Blue Note stibbert da?
    Jeg mener du slarver ikke med 120000,- Jeg har lest alt for mye om ting jeg aldri har råd til jeg...
    Samme her!
    Blir IKKE cd-spiller til 120.000,-, hvis jeg ikke drar inn ekstra-millionen i Lotto da

Medlem siden
    Sep 2005
    Poster
    4,126
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Ser ut til at det blir litt venting på meg framover.
    Er du i gang med nedriving?

Kan sikkert prøve å få tatt noen turer til hade hadeland i løpet av de neste par ukene, men kan ikke love altfor mye pga madamen, ihvertfal ikke de første dagene.
    Tar det i det små jeg, en ting om gangen. Kom nettopp hjem fra jobben og skal jobbe i helga. Det verker ikke så veldig i arbeidsmuskelen for å si det sånn, Men hjelp er kjekt, jeg roper når jeg står fast. Jeg setter veldig pris på tilbudet Morten!

Sitat Opprinnelig postet av Scrooge
    Høh!
    Har du penger nok, og begrenset plass, så kan vel en Sunfire-sub være et alternativ? Selv om det koster litt...
    Sjøl kikker jeg alvorlig på et slikt bytte, og kommer nok til å legge ut mine DIY-subber for salg. Innen rimelig tid, før jul. ;-)
    Jeg skal IKKE ha sunfire sub, tror jeg kan konkludere med det etter den lille demoen jeg hadde på True subwoofer 10 som danset bortover gulvet og lagde skrapelyder, det var i allfall karnival stemning over det... DD12 til 25KNOK er nok bedre der dessuten langt mer fleksibel, det er ikke det at jeg er fornøyd - bare at jeg vil ha to for bedre kanalseperasjon. Det er sikkert å banne i kjærka å si at en vil ha en til hver kanal også men men...
    jeg er som Mor10, klarer å finne lyden.

Intermediate homecinema sin avatar
    Medlem siden
    Nov 2005
    Poster
    3,116
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Neineineineinei...!!!! Det er MYE morsommere å bygge... Jeg vet at ventetiden er lang, men til slutt er det verdt det! Jeg var forøvrig og leverte inn nye plan- og fasadetegninger her forleden. Var jo i møte med kommunen før helga og fikk overtalt dem...:wink: Det var jo egentlig bare vissvass og småting de pirket på i avslaget, så jeg venter nå på et nytt brev der det står Godkjent! ... men som sagt - ventetiden er lang...
    Blir morsomt å besøke deg når nybygget er på plass! (og før det også forsåvidt!) :-D

Medlem siden
    Sep 2005
    Poster
    4,126
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Hvordan har det seg at jeg er mer motivert til å snekkre hos dere enn hos meg? Har jeg for dårlige utsikter eller er det ambisjonene det skorter på?

HC: Du som ikke skal bort i helga, har du lyst til å se en konsert DVD med meg iløpet av helga, eller er du helt fastlåst?

/OT off

Medlem siden
    Feb 2006
    Poster
    6,002
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av homecinema
    Neineineineinei...!!!! Det er MYE morsommere å bygge... Jeg vet at ventetiden er lang, men til slutt er det verdt det! Jeg var forøvrig og leverte inn nye plan- og fasadetegninger her forleden. Var jo i møte med kommunen før helga og fikk overtalt dem...:wink: Det var jo egentlig bare vissvass og småting de pirket på i avslaget, så jeg venter nå på et nytt brev der det står Godkjent! ... men som sagt - ventetiden er lang...
    Blir morsomt å besøke deg når nybygget er på plass! (og før det også forsåvidt!) :-D
    Amen!
    Selvgjort er velgjort. så får vi se, hvem av dere som kommer i mål først!
    Stå på, gutter!

Medlem siden
    Sep 2005
    Poster
    2,418
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    DD12 til 25KNOK er nok bedre der dessuten langt mer fleksibel, det er ikke det at jeg er fornøyd - bare at jeg vil ha to for bedre kanalseperasjon. Det er sikkert å banne i kjærka å si at en vil ha en til hver kanal også men men...
    jeg er som Mor10, klarer å finne lyden.
    Jeg er helt enig med 2 subber dersom du skal ha de til aktiv stereo-lytting.
    Tror det er det optimale. Har et sub-delefilter(LAB-gruppen) som du kan få til en hyggelig pris hvis du ønsker å dele før forsterkeren og subben.
    Du kan ihvertfall teste det ut om du får en sub til.

Medlem siden
    Sep 2005
    Poster
    2,418
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Det hadde vært ordentlig hyggelig om du hadde fått det til, Håvard.
    Var utrolig imponert over oppsettet ditt mitt i stua, så kan bare bli helmaks i et dedikert rom.
    Lykke til, og vi får krysse fingrene for hverandre:-D

Medlem siden
    Nov 2005
    Poster
    3,116
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Hvordan har det seg at jeg er mer motivert til å snekkre hos dere enn hos meg? Har jeg for dårlige utsikter eller er det ambisjonene det skorter på?

HC: Du som ikke skal bort i helga, har du lyst til å se en konsert DVD med meg iløpet av helga, eller er du helt fastlåst?

/OT off
    Det er vel for at du skal lure oss til å snekre hos deg så klart! Det er alltid hyggelig å hjelpe med-entusiaster! :-D

Jeg er nok litt fastlåst akkurat denne helgen,men ved neste korsvei ... dog er du velkommen hit i morgen kveld om du ikke har noe annet fore...

Medlem siden
    Sep 2005
    Poster
    4,126
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Jeg er helt enig med 2 subber dersom du skal ha de til aktiv stereo-lytting.
    Tror det er det optimale. Har et sub-delefilter(LAB-gruppen) som du kan få til en hyggelig pris hvis du ønsker å dele før forsterkeren og subben.
    Du kan ihvertfall teste det ut om du får en sub til.
    Da tar du det med når vi kalibrerer inn den andre hesten en vakker dag.
    Jeg venter i spenning på at vi tre skal ta steget over til dedikert, selv om dere per definisjon dedikerer noe dere enda ikke har.

Medlem siden
    Nov 2005
    Poster
    3,116
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Det hadde vært ordentlig hyggelig om du hadde fått det til, Håvard.
    Var utrolig imponert over oppsettet ditt mitt i stua, så kan bare bli helmaks i et dedikert rom.
    Lykke til, og vi får krysse fingrene for hverandre:-D
    Klart vi skal få det til, Morten! :-D I løpet av neste år satser vi på et par nye profiler på "Min Hjemmekino"... eller hva!

Medlem siden
    Sep 2005
    Poster
    2,418
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0

/OT off
    Vi får ta en brainstorm oppe hos deg også da, så du blir litt tent på byggingen din.

Er jo veldig deilig å ha et bygg og bare gjøre om da, i stedet for å bygge nytt :-D

Medlem siden
    Sep 2005
    Poster
    4,126
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Det er vel for at du skal lure oss til å snekre hos deg så klart! Det er alltid hyggelig å hjelpe med-entusiaster! :-D

Jeg er nok litt fastlåst akkurat denne helgen,men ved neste korsvei ... dog er du velkommen hit i morgen kveld om du ikke har noe annet fore...
    Ha ha, jeg har ikke så mye å snekkre på da, her blir det langt mer flisespikkeri enn dragere og reisverk.

I morra tropper jeg gjerne opp, send meg gjerne en PM om når det passer.
    Det hadde blitt koselig, om du ikke har sett "Remeber that Night" så kan vi kose oss i morra, jeg skylder deg vel pizza fra Satay?

Medlem siden
    Sep 2005
    Poster
    2,418
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Klart vi skal få det til, Morten! :-D I løpet av neste år satser vi på et par nye profiler på "Min Hjemmekino"... eller hva!
    Neste år?

Medlem siden
    Sep 2005
    Poster
    2,418
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Jippi!

Der passerte tråden 10.000 visninger - moro

Medlem siden
    Nov 2005
    Poster
    3,116
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Ha ha, jeg har ikke så mye å snekkre på da, her blir det langt mer flisespikkeri enn dragere og reisverk.

I morra tropper jeg gjerne opp, send meg gjerne en PM om når det passer.
    Det hadde blitt koselig, om du ikke har sett "Remeber that Night" så kan vi kose oss i morra, jeg skylder deg vel pizza fra Satay?
    Du har PM! :-D

Medlem siden
    Nov 2005
    Poster
    3,116
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Neste år?
    Jeg snakker for meg selv på det punktet... tror ikke jeg får startet opp før til våren, men det er ikke avgjort enda...:-D hadde selvsagt vært hyggelig om du kunne invitere til premiere før jul hos deg! :-D

Side 20 av 122 FørsteFørste ... 10 16 17 18 19 20 21 22 23 24 30 40 50 60 70 80 90 100 110 120 ... SisteSiste

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •