Jens`s hjemmekino - Side 6

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Side 6 av 78 FørsteFørste ... 2 3 4 5 6 7 8 9 10 16 26 36 46 56 66 76 ... SisteSiste
Viser resultater 101 til 120 av 1546
    Intermediate
    Medlem siden
    Jul 2005
    Poster
    2,786
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)
    Sitat Opprinnelig postet av RoKo
    Tja, jeg kan vel alltids (dersom planene går som planlagt) frakte suben(e) til deg, og så diskuterer vi det alt det andre etter hvert?

Skal jo likevel via Arendal på vei til Stavanger - med forbehold dersom jeg tar turen?
    Så du kan faktisk plukke opp suben og komme med den på døren til meg?:-D Om det er tilfelle så skal du få kablene til prisen du nå vil gi!;-)

Edit: De kronene det koster (290kr eller noe sånt) og frakte suben når jeg bestiller den fra lsound kommer jo selfølgelig til og trekkes fra kabel kjøpet.

Expert RoKo sin avatar
    Medlem siden
    Dec 2004
    Poster
    6,554
    Takk & like
    Nevnt
    1 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Jens123
    Så du kan faktisk plukke opp suben og komme med den på døren til meg?:-D Om det er tilfelle så skal du få kablene til prisen du nå vil gi!;-)
    Det er nok stor sannsynlighet for at jeg kan gjøre dette, ja. Skal sjekke opp i løpet av få dager hvorvidt det hele blir noe av. Imidlertid peker alt mot dette.

Intermediate
    Medlem siden
    Jul 2005
    Poster
    2,786
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Det er nok stor sannsynlighet for at jeg kan gjøre dette, ja. Skal sjekke opp i løpet av få dager hvorvidt det hele blir noe av. Imidlertid peker alt mot dette.
    Kjempe flott!:-D:-D
    Jeg setter da kabel annonsen som solgt!
    Venter spendt på og høre fra deg om dette!

Expert RoKo sin avatar
    Medlem siden
    Dec 2004
    Poster
    6,554
    Takk & like
    Nevnt
    1 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Kjempe flott!:-D:-D
    Jeg setter da kabel annonsen som solgt!
    Venter spendt på og høre fra deg om dette!
    Den er grei - jeg holder deg informert! ;-)

Intermediate
    Medlem siden
    Jul 2005
    Poster
    2,786
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Den er grei - jeg holder deg informert! ;-)
    :-D
    Ble litt overlykkelig jeg nå kan du si! Om dette går i boks kommer jeg til og smile bredt i noen uker fremover

Intermediate kid sin avatar
    Medlem siden
    Jan 2006
    Poster
    2,386
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Med både RoKo og en sub på besøk, er nok mye gjort skal du se! Da hadde jeg bestilt med sikkerhet, slik at han kan hente den for deg. Ville tro RoKo kan hjelpe deg litt med basic kalibrering/plassering også, hvis du er snill med han Heldigfjompen!

Intermediate
    Medlem siden
    Jul 2005
    Poster
    2,786
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av kid
    Med både RoKo og en sub på besøk, er nok mye gjort skal du se! Da hadde jeg bestilt med sikkerhet, slik at han kan hente den for deg. Ville tro RoKo kan hjelpe deg litt med basic kalibrering/plassering også, hvis du er snill med han Heldigfjompen!

Nå får jeg vente og se! Om han har tid/gidder og hjelpe til med litt basic kalibrering/plassering så vil jo det være alle tiders! Men nå får vi vel først se om han i det hele tatt skal til Stavanger.
    Men litt tilbake til sub valget!
    Jeg MÅ jo nesten nå kjøpe meg en sub 15. september. Og om jeg da bare sitter med 10k, burde jeg kjøpe en PB12-Plus Eller 2stk PB10-NSD? Tror jeg går for den største, men ser at veldig mange har kjøpt 2 stk 10 tommer istedenfor. Så er litt usikker...?

Medlem siden
    Jan 2006
    Poster
    2,386
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Jeg hadde valgt enten 2x PB10 eller 1x Plus/2. Da eller helst sistnevnte selvfølgelig. Tror man skal ha ganske slemt rom for å ikke å klare å få en Plus/2 til å spille "godkjent" i løpet av en periode med kalibrering og eksperthjelp:wink: Men dette er jo min mening, mange som har kjøpt en enkel PB12 også....

Intermediate
    Medlem siden
    Jul 2005
    Poster
    2,786
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Jeg hadde valgt enten 2x PB10 eller 1x Plus/2. Da eller helst sistnevnte selvfølgelig. Tror man skal ha ganske slemt rom for å ikke å klare å få en Plus/2 til å spille "godkjent" i løpet av en periode med kalibrering og eksperthjelp:wink: Men dette er jo min mening, mange som har kjøpt en enkel PB12 også....
    Tror jeg sier meg enig her. Skulle jeg sitte med 10k kjøper jeg 2 stk PB10, men har jeg 15k kjøper jeg Plus/2:-D

Tror jeg mer eller mindre vet hva jeg vil ha nå! Selv om jeg ikke har hørt noen av de nevnte subene:neutral: Men etter alt jeg har lest går jeg ut ifra de låter bra!:-)
    Takk for alle tips!

Intermediate Frodo_ sin avatar
    Medlem siden
    Jul 2005
    Poster
    955
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Det hadde jo vert råtøft med to PB10 i front da! Men samtidig så vil muligens (avhengig av rommet) Plus/2 spille heftigere. Men utseendemessig er to PB10 i front rått! Men så er det de som har to Plus/ i front og da

Når stipendet kommer regner jeg med at enten Denon DCD-700 og/eller Denon 2807 kommer hos meg

Intermediate
    Medlem siden
    Jul 2005
    Poster
    2,786
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Frodo_
    Det hadde jo vert råtøft med to PB10 i front da! Men samtidig så vil muligens (avhengig av rommet) Plus/2 spille heftigere. Men utseendemessig er to PB10 i front rått! Men så er det de som har to Plus/ i front og da

Når stipendet kommer regner jeg med at enten Denon DCD-700 og/eller Denon 2807 kommer hos meg
    Nå skylder posten meg 5000kr! Når de kommer (redd det kan ta 1-2 høyst 3 uker) så vil jeg bestille. Mulig jeg lånner penger fra mor og far siden jeg får sjangs til og betale tilbake når posten kommer med penger. Isåtilfelle vil jeg bestille i slutten av neste uke:-D Rimelig sikker på at jeg går for den største. Så får det heller komme 1 til slik at jeg kan få 2 stk i front:-D Om det er plass da...:-?

Hadde jeg bare hatt stipend!
    Skal søke om det selv, men ingen av mine søsken har noen gang fått, og jeg fikk ikke sist år:cry:

Medlem siden
    Jul 2005
    Poster
    955
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Hehe, hvorfor skylder de deg 5k?

Søss fikk stipend i fjor, så regner med jeg får også så

Intermediate
    Medlem siden
    Jul 2005
    Poster
    2,786
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Hehe, hvorfor skylder de deg 5k?

Søss fikk stipend i fjor, så regner med jeg får også så
    Har solgt monoblokkene + han jeg byttet vekk min sub mot dvd spiller med betalte meg litt for en kabel jeg ga han. Har sendt alt i oppkrav, og posten er ganske flinke til og bruke gooood tid på og levere ut pengene!! Har ventet på pengene fra suben siden mandag sist uke. Blokkene jeg har sendt ut blir sansynlig vis hentet og betalt imorgen. Men siden jeg enda ikke har fått pengene for suben, går jeg ut ifra det kommer til og ta like lang tid med pengene fra monoblokkene...

Håper virkelig jeg får stipend selv!

Medlem siden
    Jul 2005
    Poster
    955
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Har solgt monoblokkene + han jeg byttet vekk min sub mot dvd spiller med betalte meg litt for en kabel jeg ga han. Har sendt alt i oppkrav, og posten er ganske flinke til og bruke gooood tid på og levere ut pengene!! Har ventet på pengene fra suben siden mandag sist uke. Blokkene jeg har sendt ut blir sansynlig vis hentet og betalt imorgen. Men siden jeg enda ikke har fått pengene for suben, går jeg ut ifra det kommer til og ta like lang tid med pengene fra monoblokkene...

Håper virkelig jeg får stipend selv!
    Jaoki... Tok en uke akkurat når jeg sendte Rotelen fra meg... Eller en uke ifra han mottok og betalte pakken da... Viss foreldrene dine har penger du kan låne så vil jo det være bra, du får jo pengene med tiden så

Intermediate
    Medlem siden
    Jul 2005
    Poster
    2,786
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Jaoki... Tok en uke akkurat når jeg sendte Rotelen fra meg... Eller en uke ifra han mottok og betalte pakken da... Viss foreldrene dine har penger du kan låne så vil jo det være bra, du får jo pengene med tiden så
    Du har ikke solgt 1075`en?
    Sist jeg sendt en pakke i oppkrav tok det vel bare en uke før jeg fikk pengene, men dette variere desverre fra en uke til 2-3!
    Har ikke snakket så mye med foreldrene mine, men har tatt opp lån hos de før! Og de vet jeg betaler tilbake, så satser på det går greit om posten skulle være utolig seine med og betale meg.
    Gleder meg helt utrolig til og få en sub i hus igjen! Blir ikke helt det samme med noen slappe romperistere!

Medlem siden
    Jan 2006
    Poster
    2,386
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Jeg har opplevd at det hjelper å purre litt etter oppkravspenger, bare et tips!:-D

Intermediate
    Medlem siden
    Jul 2005
    Poster
    2,786
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Jeg har opplevd at det hjelper å purre litt etter oppkravspenger, bare et tips!:-D
    Det vil jeg ikke nøle med om det tar stort lenger tid med de pengene fra den suben. Hva gjor du da? Og hvor lenge hadde du ventet?

Medlem siden
    Jan 2006
    Poster
    2,386
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Så fort jeg vet at pakken er hentet, pleier jeg å ringe 81000710 å høre om pengene snart er under veis. Enkelte ganger kan jeg skylde på at det haster litt, og da pleier dem faktisk være både raske og snille. Har opplevd kun god service over telefon hos Posten. Derimot liker jeg ikke posten når det kommer til hvor flinke dem er til å behandle pakker og hurtighet. En del sløve medarbeidere på diverse matbutikker i dag :wink:

Intermediate
    Medlem siden
    Jul 2005
    Poster
    2,786
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Så fort jeg vet at pakken er hentet, pleier jeg å ringe 81000710 å høre om pengene snart er under veis. Enkelte ganger kan jeg skylde på at det haster litt, og da pleier dem faktisk være både raske og snille. Har opplevd kun god service over telefon hos Posten.
    Dette skal gjøres asap når monoblokkene er hentet! Tusen takk for tipset!

Derimot liker jeg ikke posten når det kommer til hvor flinke dem er til å behandle pakker og hurtighet. En del sløve medarbeidere på diverse matbutikker i dag :wink:
    Helt enig!
    Har fått noen tilbake meldinger på pakker jeg har sendt som ikke har komt ripe frie frem. Er utrolig synd! Ville heller ventet en dag og to lenger på at pakken skulle komme en og få en pakke med knust innhold!

Medlem siden
    Jan 2006
    Poster
    2,386
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Nei, det gjelder å pakke godt når man skal bruke Posten. Hadde jeg skult sendt verdifulle ting i dårlig embalasje hadde jeg vurdert alternative frakmetoder/budselskaper, disse tar ofte bedre vare på pakkene sine.. og selvfølgelig gjerne bedre betalt og.

Side 6 av 78 FørsteFørste ... 2 3 4 5 6 7 8 9 10 16 26 36 46 56 66 76 ... SisteSiste

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •