Jens`s hjemmekino - Side 4

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Side 4 av 78 FørsteFørste 1 2 3 4 5 6 7 8 14 24 34 44 54 64 74 ... SisteSiste
Viser resultater 61 til 80 av 1546
    Intermediate
    Medlem siden
    Jul 2005
    Poster
    2,786
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)
    Sitat Opprinnelig postet av devilej
    Gratulerer med kjøpet. gøy å lese innlegg til noen som er så fornøyde etter oppgradering. Og prisen er det jo heller ingen ting å si på.
    Tusen takk!
    Jeg er kjempe fornøyd:-) Heldigvis! Prisen var det heller ikke så mye å si på:-)

Intermediate
    Medlem siden
    Jul 2005
    Poster
    2,786
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Nå er cerwin vega suben pakket ned å er klar til å sendes. Bytter den ut med en Marantz DV8400. Denne dvd spilleren skal ta turen innom Neby hifi før den kommer til meg slik at jeg får den sonefri:-) Så den kommer trolig en gang i neste uke:-D Ny sub kommer trolig neste måned. Så får klare meg uten en liten stund:-(
    Legger ved et bilde av spilleren. Ligger et par andre bilder i tråden også. Men dette er bilde av spilleren jeg har byttet til meg.

Expert pahf sin avatar
    Medlem siden
    Sep 2005
    Poster
    5,908
    Takk & like
    Nevnt
    1 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Da er du endelig kvitt cv subben ser ut som en knall spiller du har fått deg der gitt. Blir bare bedre og bedre nå.

Intermediate
    Medlem siden
    Jul 2005
    Poster
    2,786
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av pahf
    Da er du endelig kvitt cv subben ser ut som en knall spiller du har fått deg der gitt. Blir bare bedre og bedre nå.
    Takk for det!
    Endelig kvitt den ja!:-) Så får vi se hva som kommer inn. Blir vel enten xtz eller svs:-D
    Gleder meg til spilleren kommer! Det skal bli bra:-)

Intermediate
    Medlem siden
    Jul 2005
    Poster
    2,786
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Der var den nye dvd spilleren på plass!:-D
    Har ikke "testet" den så mye. Men den virker veldig lovende
    Legger ved et bilde jeg tok i farta. Spilleren er som sakt tidligere en Marantz DV 8400. Har et par år bak seg, men den virker som en saftig oppgradering fra min Denon 1720! Spilleren bryter litt "fargen" som resten av utstyret er i. Men jeg synes ikke det gjør så mye. Den er jo så fin å se på
    Under spilleren står ampen til romperisterene (4x8") I midten befinner hjemmekino forsterkeren seg. Og til venstre er Lc Audio Millenium effektforsterkeren. Øverst oppe er embla blokkene + senteren. Og på siden av benken til venstre er ps2`en. Flere bilder av den nye spilleren kommer etter hvert!

Intermediate
    Medlem siden
    Jul 2005
    Poster
    2,786
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Fikk tatt et par bilder til. Bildene er av min gammle dvd spiller, Denon 1720. Og den nye, Marantz DV8400:-D

Moderator devilej sin avatar
    Medlem siden
    Jul 2004
    Poster
    10,061
    Takk & like
    Blogginnlegg
    1
    Nevnt
    2 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Marantz har utrolig bra spillere. Gratulerer med ny dvd
    Mvh
    DevilEj
    Einar Johnsen

Newcomer
    Medlem siden
    Jan 2004
    Poster
    161
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0

marantz

marantz ser jo bra ut. har egentlig fått litt sansen for marantz.
    mitt tips er å male veggen bak lerretet svart. bruk heftgrunn, det er det matteste du får i oljemaling.

Intermediate
    Medlem siden
    Jul 2005
    Poster
    2,786
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Takk for hyggelige kommentarer!
    Blir nok ikke gjort mye med rommet pga jeg bor enda hjemme. Men maling av den veggen burde jo kunne la seg gjøre. Skal tenke litt på det. Vet ikke helt hvordan det hadde blitt:-? Men takk for tipset!

Intermediate Frodo_ sin avatar
    Medlem siden
    Jul 2005
    Poster
    955
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    En stund siden jeg har vert innpå og sett,det begynner å ta skikkelig form her hos deg nå, et veldig flott oppsett nå. Ny dvd-spiller og en overraskende bra amp ;-) Neste sub da eller?

Intermediate
    Medlem siden
    Jul 2005
    Poster
    2,786
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Frodo_
    En stund siden jeg har vert innpå og sett,det begynner å ta skikkelig form her hos deg nå, et veldig flott oppsett nå. Ny dvd-spiller og en overraskende bra amp ;-) Neste sub da eller?
    Takk for det Frodo_!
    Ny sub blir det neste ja! Har hedigvis noen romperister som fungere under film, så har klart meg uten. Men kjenner det skal bli godt og få sub i hus igjen! Kom over en brukt Svs PB12-Plus/2 som jeg nå prøver og sammle sammen penger til. Men og få tak i 10-11k på 2 uker er ikke så lett for en 17åring...:-( Håper på litt hjelp fra de eldre i huset! Så kan det være jeg sitter med den største svs suben om 2 uker:-D

Medlem siden
    Jul 2005
    Poster
    955
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Hehe, håper ikke de eldre i huset vet hvor heftig den subben er :P så lenge de ikke ser film hos deg, blir det jo et mareritt. Men det hadde jo vert rått med den største SvS! Prøver å skaffe penger til 2807 jeg nå, samtidig som jeg lurer på å konsentrere meg mer om stereo. Hører mest på musikk, så en større Rotel eller ICE står i hodet på meg....

Intermediate
    Medlem siden
    Jul 2005
    Poster
    2,786
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Hehe, håper ikke de eldre i huset vet hvor heftig den subben er :P så lenge de ikke ser film hos deg, blir det jo et mareritt. Men det hadde jo vert rått med den største SvS! Prøver å skaffe penger til 2807 jeg nå, samtidig som jeg lurer på å konsentrere meg mer om stereo. Hører mest på musikk, så en større Rotel eller ICE står i hodet på meg....
    Drømmer om den svs`en 24timer i døgnet nå! Går ut ifra jeg klare skrape sammen penger til den. Håper verfall det! Jeg bruker selv anlegget mye til musikk. Vil si jeg bruker det 50/50 til musikk og film. Så det nye ampen var et stort løft i stereoen min. Og jeg vil tro det vil være en merkbar og god innvestering for deg og kjøpe enten større rotel eller noe ice. :-D ;-)

Medlem siden
    Jul 2005
    Poster
    955
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Hehe, kjenner den følelsen, gjorde det selv en periode jeg også! Bruker ca 70/30 musikk/film selv, så det er jo der det er viktigst... Men samtidig, så vil jeg ikke tape "alt" jeg har i stereo heller da. Kan jo bruke 2807, men føler det ikke blir det samme!

Intermediate Marantz sin avatar
    Medlem siden
    Sep 2003
    Poster
    2,654
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Grattis med dvd-spiller og en ellers kanonbra kino :-D Ikke akkurat noen hemlighet at jeg selv liker Marantz veldig godt

Intermediate
    Medlem siden
    Jul 2005
    Poster
    2,786
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Hehe, kjenner den følelsen, gjorde det selv en periode jeg også! Bruker ca 70/30 musikk/film selv, så det er jo der det er viktigst... Men samtidig, så vil jeg ikke tape "alt" jeg har i stereo heller da. Kan jo bruke 2807, men føler det ikke blir det samme!
    Hehe. Har hatt den følelsen ganske så lenge. Men nå så det plutselig ut som om jeg får meg en god sub!:-) Om jeg ikke får kjøpt den brukt, så kommer jeg nok til å spare til den uansett! Om jeg klarer å vente så lenge:-?

Intermediate
    Medlem siden
    Jul 2005
    Poster
    2,786
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Marantz
    Grattis med dvd-spiller og en ellers kanonbra kino :-D Ikke akkurat noen hemlighet at jeg selv liker Marantz veldig godt
    Tusen takk for det!
    Har selv nylig fått øynene opp for Marantz, og kommer trolig til å kjøpe reciver fra Maranz også:-D

Intermediate
    Medlem siden
    Jul 2005
    Poster
    2,786
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Nå skal jeg selge monoblokkene mine, vente på lønning, og gå til innkjøp av ny sub! Har etter vert sett mer og mer på svs, så blir trolig svs jeg vil gå for. Kommer trolig til og bruke 10-15k. Det jeg har sett på er:
    Alt 1: 2 stk PB12-NSD
    Alt 2: PB12-Plus/2
    Kom med flere alternativer. Sub skal ikke kjøpes før om 2-3 uker, så har god tid på og bestemme meg. Har litt lust til og gå for den største med en gang Men vil det bli bedre med 2 stk PB12-NSD kanskje?
    Kom med tips, erfaringer og alternativer!

Intermediate kid sin avatar
    Medlem siden
    Jan 2006
    Poster
    2,386
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Jeg ville satset på 1stk SVS Plus/2:-D

Intermediate
    Medlem siden
    Jul 2005
    Poster
    2,786
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av kid
    Jeg ville satset på 1stk SVS Plus/2:-D
    Du har jo hørt 2 slike spille!:-D
    Men jeg har selv aldri hørt den. Så er på en måte litt skeptisk til og svi av 15k på noe jeg aldri har vert borti. Selv om de har 45dagers retur rett.
    Men det blir nok trolig den jeg går for, om pengene strekker til. Er så kjipt og kjøpe den ant største! Hehe

Side 4 av 78 FørsteFørste 1 2 3 4 5 6 7 8 14 24 34 44 54 64 74 ... SisteSiste

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •