Jens`s hjemmekino - Side 2

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Side 2 av 78 FørsteFørste 1 2 3 4 5 6 12 22 32 42 52 62 72 ... SisteSiste
Viser resultater 21 til 40 av 1546
    Intermediate Frodo_ sin avatar
    Medlem siden
    Jul 2005
    Poster
    955
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)
    Sitat Opprinnelig postet av Jens123
    Er ganske lei av den bassen cv suben gir meg! Hehe. Vil ha noe som går dypere. Å som funker bedre på musikk. Tror jeg kommer til å gjøre det samme som deg desverre! Kjøper den minste å angrer som en helt etter på fordi jeg ikke bare spart å gikk for den størrste med en gang. Hehe. Men det er jo litt penger også da...:-?
    Ja, det er sant, du taper jo ikke så mye siden de holder seg relativt godt i pris...

Sitat Opprinnelig postet av Jens123
    Den er SVÆR!! Men det liker jeg:grin:
    At den er svær er egentlig bare tøft og så blir vel egentlig det bedre lyd utav det!

Har glemt å nevne filmsamlingen din! Den er meeeget bra! misunner deg den! Jeg må kjøpe ny film hver gang jeg skal se viss jeg skal se no nytt :-|
    Til alderen du er i, har du en flott kino som du har rett til å være stolt av! (forresten, ser vi svarer i ganske mange av de samme trådene ;-) )

Intermediate
    Medlem siden
    Jul 2005
    Poster
    2,786
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Frodo_
    Ja, det er sant, du taper jo ikke så mye siden de holder seg relativt godt i pris...
    Det er akuratt det jeg tenker på. Men får se når tia kommer! Håper pengene strekker til en "litt" større moddel

At den er svær er egentlig bare tøft og så blir vel egentlig det bedre lyd utav det!

Har glemt å nevne filmsamlingen din! Den er meeeget bra! misunner deg den! Jeg må kjøpe ny film hver gang jeg skal se viss jeg skal se no nytt :-|
    Til alderen du er i, har du en flott kino som du har rett til å være stolt av! (forresten, ser vi svarer i ganske mange av de samme trådene ;-) )
    Tusen takk for det Frodo!
    Jeg har også merket vi svarer ofte i de samme trådene! Hehe

Intermediate
    Medlem siden
    Jul 2005
    Poster
    2,786
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitter å tenker på om jeg skal oppgradere med Vincent 996 monotrinn når de nye bakhøyttalerene å centeren er på plass. Tenker da å bruke et monotrinn til hver av bakkanalene og en til centeren. Men lurer på hvordan det blir når jeg bruker Embla Megera monoblokker på frontene? Blir litt for dyrt for min lommebok å kjøpe Embla blokker til hele oppsettet. Men vil dette funke bra? Tenker veldig langsikktig nå. Men dette er en liten drøm for meg som trolig kan gå i oppfylelse når jeg ser på pengene jeg får sjangs til å rutte med fremover=)

Takker for alle tips!

Active hifiguru 2 sin avatar
    Medlem siden
    Apr 2006
    Poster
    425
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Vincent 996 er ett godt valg har fått gode tester både her hjemme og i utlandet for ikke og snakke om prisen .Ikke feil på utsenet heller lekkert spørr du meg :-P lykke til med valget du blir sikkert fornøyd :grin:

Intermediate kid sin avatar
    Medlem siden
    Jan 2006
    Poster
    2,386
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Personlig ville jeg først gått for en stor reciever først, men det er en smaksak selvfølgelig :wink:

Moderator devilej sin avatar
    Medlem siden
    Jul 2004
    Poster
    10,061
    Takk & like
    Blogginnlegg
    1
    Nevnt
    2 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Har lest endel delte meninger om embla-blokkene. De burde absolutt testes før man kjøper dem. Selv syntes jeg de var litt for harde i lydbildet når jeg prøvde dem.
    Mvh
    DevilEj
    Einar Johnsen

Intermediate
    Medlem siden
    Jul 2005
    Poster
    2,786
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av devilej
    Har lest endel delte meninger om embla-blokkene. De burde absolutt testes før man kjøper dem. Selv syntes jeg de var litt for harde i lydbildet når jeg prøvde dem.
    Mener du jeg skal teste Embla blokkene? For de har jeg. Tenker bare på å bygge ut med vincent til de andre kanalene.

Intermediate
    Medlem siden
    Jul 2005
    Poster
    2,786
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av kid
    Personlig ville jeg først gått for en stor reciever først, men det er en smaksak selvfølgelig :wink:
    Joa. Men hvis jeg bare skal ha monoblokker til alle kanalene så ser jeg ikke helt vitsen i en svær forsterker. Men har en kompis som vil kjøpe nad`en for 5500kr. Den koster ny 6000. Så får jeg solgt den til han vil jeg prøve en forsterker fra pioneer. Tviler på den kommer til å koste noe mer en 6-7000...

Intermediate
    Medlem siden
    Jul 2005
    Poster
    2,786
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av hifiguru 2
    Vincent 996 er ett godt valg har fått gode tester både her hjemme og i utlandet for ikke og snakke om prisen .Ikke feil på utsenet heller lekkert spørr du meg :-P lykke til med valget du blir sikkert fornøyd :grin:
    Jeg liker selv veldig godt utsenet De koster heller ikke mye. Som gjør at det blir lett for meg å kjøpe en og en en gang iblandt

Intermediate
    Medlem siden
    Jul 2005
    Poster
    2,786
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Takker for alle tipsene. Men kom gjerne med flere. Evt. tips til andre effekt trinn jeg bør vurdere?

Intermediate
    Medlem siden
    Jul 2005
    Poster
    2,786
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Ser ut som om det bare er meg som holder liv i denne tråden:? Hehe. Jaja!
    Har prøvd et par ganger å selge cv suben min nå uten lykke Mye mulig pga jeg ikke kan sende. Men trodde dette skulle være en sub som ikke kom til å bli vanskelig å kvitte seg med. Surt! Hadde store planer om tusenvis av oppgraderinger helt til sydenturen tok knekken på økonomien min Ligger nå i minus, å alt virker håpløst for mine drømmer om oppgraderinger Men men! Lønna kommer om 8dager:-D DA skal det bli noe på meg!
    Vurdere nå å selge min Nad T753 v2 og har sett litt på Pioneer... Lurer litt på om VSX-1015 ville være en grei oppgradering? Eller begynner den å bli litt gammel?
    Ser nå ut som om jeg har bestemmt meg for å kjøpe nye bak høyttalere neste uke Håper det blir bra Blir consept 6...

Har noen tips til nye forsterker i 5-7k klassen er det bare å rope ut! Eller bør jeg beholde Nad`en en liten stund til? Tenker at det kommer gjerne noen nye produkter snart som kan være intresange... Noen som vet om noen? Hehe. Ble et lang innlegg. Men håper på tilbake meldinger å tips!

Moderator devilej sin avatar
    Medlem siden
    Jul 2004
    Poster
    10,061
    Takk & like
    Blogginnlegg
    1
    Nevnt
    2 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Hade jeg vert deg ville jeg fått lånt meg en pioneer til test. Da hører du jo fort om et bytte har noe for seg. Jeg er ganske sikker på at du vil oppleve en mye mer oppløst surroundlyd enn det nad leverer.
    Ser at du vurderer effekttrinn til alle kanaler. Da er det godt mulig du klarer deg lenge med en 915, eller f.eks en av de minste til Denon. Mange som kjører den løsningen her inne. F.eks en brukt 2805.
    Du kjenner helt sikkert noen som har en du kan låne en kveld til test.
    Mvh
    DevilEj
    Einar Johnsen

Intermediate
    Medlem siden
    Jul 2005
    Poster
    2,786
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av devilej
    Hade jeg vert deg ville jeg fått lånt meg en pioneer til test. Da hører du jo fort om et bytte har noe for seg. Jeg er ganske sikker på at du vil oppleve en mye mer oppløst surroundlyd enn det nad leverer.
    Ser at du vurderer effekttrinn til alle kanaler. Da er det godt mulig du klarer deg lenge med en 915, eller f.eks en av de minste til Denon. Mange som kjører den løsningen her inne. F.eks en brukt 2805.
    Du kjenner helt sikkert noen som har en du kan låne en kveld til test.
    Nå har jeg desverre ikke så mange venner som driver på med anlegg. Men får ta turen innom en butikk å få med meg en pioneer hjem til litt testing.
    Når det gjelder utbygging med mange mono blokker så står ikke det øverst på lista. Så må ha en reciver med litt futt i. Ser for meg at jeg kommer til å kjøpe en blokk en gang i blandt når pengene strekker til, å jeg ikke har noe annet å spare til.(som kan bli lenge til)
    Takk for svar!

Intermediate
    Medlem siden
    Jul 2005
    Poster
    2,786
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0

Nye stereo benk:-D

Har endelig fått meg ny stereo benk. Synes det ble litt bedre nå. Mer luftig. Senter høytalleren kommer også høyere opp:-) Laster opp et par bilder.

Expert pahf sin avatar
    Medlem siden
    Sep 2005
    Poster
    5,908
    Takk & like
    Nevnt
    1 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Pen benk du har fått i deg der Blir ny benk på meg og tvert jeg flytter, men beklageligvis umulig der jeg bor nå

Intermediate
    Medlem siden
    Jul 2005
    Poster
    2,786
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av pahf
    Pen benk du har fått i deg der Blir ny benk på meg og tvert jeg flytter, men beklageligvis umulig der jeg bor nå
    Jo takk for det8)

Intermediate
    Medlem siden
    Jul 2005
    Poster
    2,786
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0

Nye bakhøyttalere:)

Nå har jeg fått meg nye bakhøyttalere Ble consept 6. Så endelig er jeg kvitt de proson høyttalerene:-D
    Legger ved et bilde...

Medlem siden
    Jul 2005
    Poster
    955
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Ble mye mer gjennomført med Concept 6 i stede for Proson

Hvilken effektforsterker har du kjøpt?

Intermediate
    Medlem siden
    Jul 2005
    Poster
    2,786
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Ble mye mer gjennomført med Concept 6 i stede for Proson

Hvilken effektforsterker har du kjøpt?
    Hehehe! Er så sykt glad jeg kan slippe å se de stygge proson høyttalerene nå:-D
    Den nye effektforsterkeren kommer høyst sansynlig til helgen. Det er en lc audio millenium. Gleder meg! Har aldri vert borti den eller hørt om merket. Så skal bli spenende! Kan legge opp noen bilder...

Medlem siden
    Jul 2005
    Poster
    955
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Ååååh! Heftig! Har sett den der på avtorget, hadde lyst å kjøpe den bare for å teste :P Hva betalte du?

Side 2 av 78 FørsteFørste 1 2 3 4 5 6 12 22 32 42 52 62 72 ... SisteSiste

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •