liens stueanleggsbyggeprosjekttråd

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Viser resultater 1 til 9 av 9
    Newcomer lien sin avatar
    Medlem siden
    May 2006
    Poster
    67
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

liens stueanleggsbyggeprosjekttråd

Hei
    Nå blir det action. Etter litt skriving på minHjemmekino.no/lien så fant jeg ut at det kanskje er bedre å skrive det jeg har å si her, og heller bare ta bilder og presentasjon av spesifikt utstyr der. :smile:

Kan jo begynne med en liten presentasjon av meg og mitt. Jeg er student ved UiO som i juni skal flytte inn i en 50kvm leilighet sammen med min samboer. Der har jeg fått fritt spillerom til elektronikk, gitt at vi har råd og at det ser fint ut. Jeg går ut fra at fint er hennes definisjon av fint. Det begrenser jo litt, men jeg er ved godt mot. :-P

Mitt utstyr er:

Denon AVR-1802 5.1-receiver, en litt gammel sak, men mer enn bra nok til mitt bruk. Kjøpte utstillingsmodellen for 3000,- på HiFi-klubben i Stavanger, romjulen 2003. Valgte å ta toget tilbake til Oslo for å få med meg denne, da den ikke hadde originaleske.

Hugoson HU3012 LCD-TV. Denne 30" TVen ble kjøpt høsten 2005 hos HiFi-klubben i Oslo. Veldig glad i denne TVen, spesielt til film. TV-tuneren er ikke bra nok, men etterhvert som man får seg en HTPC med skikkelig tuner, så skal nok det gå bra. Den har ikke HDMI, men har DVI, så det får gå. Funker helt konge til DVD og opp mot datan.