Hjemme hos Devil. DIY høyttalere endelig påbegynt - Side 94

Sponsorer:
Takk Takk:  12
Like Like:  135
Side 94 av 457 FørsteFørste ... 4 14 24 34 44 54 64 74 84 90 91 92 93 94 95 96 97 98 104 114 124 134 144 154 164 174 184 194 204 214 224 234 ... SisteSiste
Viser resultater 1,861 til 1,880 av 9139
    Moderator devilej sin avatar
    Medlem siden
    Jul 2004
    Poster
    10,059
    Takk & like
    Blogginnlegg
    1
    Nevnt
    2 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)
    Takk for hyggelig tilbakemelding. Godt du kom deg innom moss og fikk hentet DACen. Var ikke tilfeldigvis RoDa her på forumet sin du kjøpte. Så han hadde lagt sin ut for salg på sentralen for ikke lenge siden, og han bor i Moss. Han brukte den sammen med en eldre Sony ES CD-spiller når jeg var innom han for en stund siden.
    Jeg stikker gjerne innom deg en dag. Kontoret ligger på Kalbakken, så jeg er jo daglig i nærområdet
    Mvh
    DevilEj
    Einar Johnsen

Expert Scrooge sin avatar
    Medlem siden
    Feb 2006
    Poster
    6,002
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Gleden er på min side!:-D
    Og joda, det var RoDa! (Legg merke til rimet! )
    Dac´en lå jo til salgs her på forumet også, så da var bokstavelig talt ikke veien så lang.
    Om du får lyst til å stikke innom en dag, så ville jo det vært ekstra hyggelig!:-D
    Jeg har fri også man tirs ons denne uka, så jeg er stort sett hjemme hele dagen. Du kan jo for sikkerhets skyld ringe 908 47 102 før du kommer, bare for å sjekke at jeg befinner meg innenfor husets fire vegger.
    Velkommen skal du (og andre) være!

Medlem siden
    Jul 2004
    Poster
    10,059
    Takk & like
    Blogginnlegg
    1
    Nevnt
    2 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Scrooge
    Gleden er på min side!:-D
    Og joda, det var RoDa! (Legg merke til rimet! )
    Dac´en lå jo til salgs her på forumet også, så da var bokstavelig talt ikke veien så lang.
    Om du får lyst til å stikke innom en dag, så ville jo det vært ekstra hyggelig!:-D
    Jeg har fri også man tirs ons denne uka, så jeg er stort sett hjemme hele dagen. Du kan jo for sikkerhets skyld ringe 908 47 102 før du kommer, bare for å sjekke at jeg befinner meg innenfor husets fire vegger.
    Velkommen skal du (og andre) være!
    Det er dessverre litt lite med tid denne uka, men jeg tar veldig gjerne en tur over påske
    Mvh
    DevilEj
    Einar Johnsen

Medlem siden
    Jul 2004
    Poster
    10,059
    Takk & like
    Blogginnlegg
    1
    Nevnt
    2 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Da har jeg hatt Typhon i hus et par uker, og har brukt hver ledige stund på døgnet foran anlegget. Jobb og vakt har tatt endel, men det har blitt mange timer likevel.
    Mitt eget trinn (Usher Audio R-1.5) ga lyden et kjempeløft i forhold til tidligere effektløsninger jeg har testet på Gradientene, så jeg var veldig spent på hva et par rørblokker fra Ayon kunne bidra med. Ushertrinnet leverer 2x150w Kl.A og har en voksen vekt på hele 40kg. Da gradientene er en åpen baffel konstruksjon med dobble 12 tommere krever de mengder med ampere for å jobbe opp mot sitt beste, og dette er akkurat hva Usher leverer. Jeg har litt erfaring med rørtrinn fra før, så jeg vet at selv om lydsignaturen er fantastisk kan krefter være mangelvare. I dette faktum bodde også min tvil rundt Ayons Typhon monoblokker.
    Jeg hadde på forhånd sett bilder og lest dataene på blokkene, men det er ikke før du ser dem at du skjønner hvor store de er. Med en vekt på 40kg pr stk og store krommede trafoer bak de lysende rørene har disse et majestetisk utseende.
    Mange rørforsterkere med åpen topp har store klumpete sorte trafoer bak tilfeldig plasserte rør, og har mye å lære av disse monoblokkene fra Ayon som fremtrer som smykker i forhold. Dette trass i sine voksene mål.
    WAFen ble derfor ingen utfordring her i huset
    På baksiden finner både balanserte og ubalanserte innganger, enkelt tilgjengelig og godt merkede biasjusteringer for effektrørene og kraftige terminaler fra WBT.
    Disse terminalene var litt vel romslige for bananene på mine Blach Magic ht-kabler, så jeg skrudde dem fast isteden.

Alt rørutstyr trenger minst en halvtimes oppvarming for å spille som det skal, og Ayon er intet unntak. Faktisk er det de rørtrinnene jeg har hørt som har størst forskjell i lyden mellom kald og varm. Det er ikke noe problem å spille rett etter at de slås på, men det lyder flatt å kjedelig. Det er heller ikke å anbefale å presse anlegget de første 30 minuttene. Men så........ Etter 20-25 minutter er det plutselig som om musikken vokser ut i rommet. Vokalisten som satt på racket å klimpret tar et steg frem og klatrer opp på barkrakken som er satt frem til han. Koret som sto å hang mellom høyttalerene finner plassene sine i hele rommets bredde, og beatboxen i bakgrunnen blir erstattet av bandet som stumper røyken og finner plassene sine. Lydbildet som åpner seg er enormt og ekstremt oppløst, og plasseringen er rett og slett imponerende.

Jeg har vært ekstremt fornøyd med Usher-trinnet mitt og det er det absolutt beste jeg har testet i prisklassen under 40k, så jeg var veldig i tvil om det skulle være stort mer å hente med et par rørforsterkere. Disse har en veiledende pris på 3,5 gang Ushern, så skulle disse i hele tatt tas opp til vurdering ville det ikke være nok å oppdage en microdetalj eller 2 mer enn før i lydbildet. Forskjellen ville måtte være dramatiske for å forsvare prisen, for prislappen på 70000 tilsvarer 4 brokoblede Usher-trinn. Altså 4x500w Kl.A til å drive Gradientene. Nå ville ikke akkurat det være en spesielt konevennelig løsning, men det setter prisen i ett visst perspektiv.
    Alt dette tatt i betraktning må jeg etter å ha gjennomført denne testen bare innse at selv om jeg hadde muligheten ville 4 Usher-trinn ikke vært noe alternativ mot Typhon blokkene.
    Jeg har nå innsett at jeg ikke visste hvor mye det bor i Gradientene mine, og det er virkelig morro å høre dem vokse. Det er ikke bare en forbedring i lydbildet, men rett å slett et løft opp i en helt annen divisjon. Ikke så lett å beskrive opplevelsen med ord, men nøkkelordet her er nok innlevelse.
    Gradientene spiller større, mer oppløst og med en tyngde som trekker deg inn i musikken. Alt sitter der det skal, og vokal drukner aldri i instrumenter. Den største utfordringen på disse høyttalerene ligger i mellombassen, men dette retter Typhon opp i uten problemer. Punchen jeg nå opplever i dette området kompleterer lydbildet fra bunn til topp og blir aldri slitsom å høre på. Uansett hvor mye jeg presser med bass og volum hører jeg ikke antydning til at forsterkerene gir seg, og det virker heller som om de stort sett lunker på tomgang. Dette gir et godt headroom når en stortromme plutselig kliner til.
    Som high-end utstyr flest trives de best med gode opptak og er ikke spesielt tilgivende på skranglete innspillinger. "Shit in, shit out" gjelder absolutt i Ayon verdenen også, så dette er noe man må ta i betraktning hvis man like gjerne spiller MP3 som SACD. Jeg vil altså på ingen måte anbefale dette utstyret på MP3 nivå, og heller ikke til anlegg som for det meste fungerer som tv-høyttalere. Skal man ha en fornuftig utnyttelse av dette utstyret er det dedikert morro i et hifi eller kino-oppsett som gjelder, og da gjelder det gangs :twisted:

Ayon utkonkurer helt klart mitt eget effekttrinn på alle områder. Prismessig ligger det nok i øvre skiktet og vel som det for mange av oss, men er det verd det....... ABSOLUTT
    Om det ender et par her hos oss eller ikke er enda litt uvisst, for 70000 er nå engeng 70000 og skal dette finansieres går det helt klart utover andre ting. Dette vil igjen si at kona har et par ord med i laget når avgjørelsen skal tas :?
    Klarer jeg derimot å overbevise henne og skatteoppgjøret går den veien jeg venter sitter de pengene løst.
    Det er ingen tvil om at jeg har blitt Ayonisert etter møtet med Typhon.
    Mvh
    DevilEj
    Einar Johnsen

Intermediate eksu sin avatar
    Medlem siden
    Sep 2006
    Poster
    2,318
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Blir spennende å se utfallet av dette. Kjenner jeg deg rett blir de vel stående, med en sviende lommebok.
    Epson | Panasonic | Denon | Emotiva | SVS

Min tråd

Intermediate ruxxy sin avatar
    Medlem siden
    Mar 2006
    Poster
    1,612
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Du har faktisk tatt innersvingen på selveste Nobleman på minhjemmekino DevilEj! Greit nok at du har en hinsides rå kino, men så rå!?!? Gratulerer!

Intermediate Hanspf sin avatar
    Medlem siden
    Sep 2003
    Poster
    1,722
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av ruxxy
    Du har faktisk tatt innersvingen på selveste Nobleman på minhjemmekino DevilEj! Greit nok at du har en hinsides rå kino, men så rå!?!? Gratulerer!
    Synes det er greit at det er litt forandring der, og at de som bidrar på forumet belønnes. Ingen dissing av Nobleman, men det har jo ikke akkurat skjedd så mye aktivitet på forumet i forbindelse med tråden?/kinoen hans.
    Grattis Einar

Medlem siden
    Jul 2004
    Poster
    10,059
    Takk & like
    Blogginnlegg
    1
    Nevnt
    2 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Ingen fare Ruxxy. Så fort poengene blir for høye detter det inn en 1er eller to. Det finnes ikke et eneste rom her inne som kan konkurere med utstyret og rommene til NobleMan, og mitt burde vel strengt tatt ikke engang ligget på topp 10 sammenlignet med endel andre mye mer gjennomførte oppsett.
    Jeg forstår likevel ikke helt hvorfor du spør meg om det da det ikke er jeg som avgjør hvor på lista den ligger. Ved å regulere ned din egen eventuelle karakter vil du også kunne påvirke hvor høyt på lista kinoen befinner seg.
    Veldig hyggelig at så mange setter pris på mine bidrag her inne og synes det vi har gjort i anleggene våre er bra, men jeg skulle likevel ønske at poengsystemet fungerte på en annen måte så forumet fikk presentert mange fler av alle de utrolig bra oppsettene som så mange har jobbet hudrevis av timer med. Å se på en stillestående toppliste måned etter måned er ikke spesielt inspirerende for noen, og det stilles ingen krav til at man faktisk bruker forumet i det hele tatt.
    Dette har nå vært tatt opp så mange ganger at jeg regner med det blir gjort noe med det ved neste forumsoppgradering
    Mvh
    DevilEj
    Einar Johnsen

Medlem siden
    Jul 2004
    Poster
    10,059
    Takk & like
    Blogginnlegg
    1
    Nevnt
    2 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av eksu
    Blir spennende å se utfallet av dette. Kjenner jeg deg rett blir de vel stående, med en sviende lommebok.
    I morgen får du høre dem selv :-D
    Mvh
    DevilEj
    Einar Johnsen

Medlem siden
    Sep 2006
    Poster
    2,318
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av devilej
    I morgen får du høre dem selv :-D
    Jepp.

Min tråd

Expert Scrooge sin avatar
    Medlem siden
    Feb 2006
    Poster
    6,002
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Gled deg, ikke minst til synet! Attpåtil spiller de like flott!

Medlem siden
    Sep 2006
    Poster
    2,318
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Scrooge
    Gled deg, ikke minst til synet! Attpåtil spiller de like flott!
    Det gjør jeg. Har sett dem hos ambiance, og ja de er lekkre.

Min tråd

Intermediate ruxxy sin avatar
    Medlem siden
    Mar 2006
    Poster
    1,612
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Ingen fare Ruxxy. Så fort poengene blir for høye detter det inn en 1er eller to. Det finnes ikke et eneste rom her inne som kan konkurere med utstyret og rommene til NobleMan, og mitt burde vel strengt tatt ikke engang ligget på topp 10 sammenlignet med endel andre mye mer gjennomførte oppsett.
    Jeg forstår likevel ikke helt hvorfor du spør meg om det da det ikke er jeg som avgjør hvor på lista den ligger. Ved å regulere ned din egen eventuelle karakter vil du også kunne påvirke hvor høyt på lista kinoen befinner seg.
    Veldig hyggelig at så mange setter pris på mine bidrag her inne og synes det vi har gjort i anleggene våre er bra, men jeg skulle likevel ønske at poengsystemet fungerte på en annen måte så forumet fikk presentert mange fler av alle de utrolig bra oppsettene som så mange har jobbet hudrevis av timer med. Å se på en stillestående toppliste måned etter måned er ikke spesielt inspirerende for noen, og det stilles ingen krav til at man faktisk bruker forumet i det hele tatt.
    Dette har nå vært tatt opp så mange ganger at jeg regner med det blir gjort noe med det ved neste forumsoppgradering
    Neineieneinei!! Ikke misforstå! Var ment som ett dårlig formulert humoristisk retorisk spørsmål Det er fortjent; Jeg mener at det ikke alltid skal handle om hvem som har mest cash å vifte med, men så mye mer om lidenskapen man har for denne fantastiske hobbien; At en SELV er fornøyd og har oppnått subjektive mål innenfor denne sjangeren lyd og bilde.. For da kan det ikke bli bedre?

Godt ment! Idiotiske medlemmer som faktisk gir enere skulle vært utkasta fra forumet på livstid, det er vell det som har skjedd med Nobleman nå, men det er kanskje igjen for at de ville ha deg opp DevilEj! Hehe, mange teorier her nå, men tror du forstår hva jeg mener nå...

Medlem siden
    Jul 2004
    Poster
    10,059
    Takk & like
    Blogginnlegg
    1
    Nevnt
    2 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Godt ment! Idiotiske medlemmer som faktisk gir enere skulle vært utkasta fra forumet på livstid, det er vell det som har skjedd med Nobleman nå, men det er kanskje igjen for at de ville ha deg opp DevilEj! Hehe, mange teorier her nå, men tror du forstår hva jeg mener nå...
    Karakterskalaen hopper opp og ned hele tiden, så det er ikke så mye å henge seg opp i. Jo fler stemmer man har, jo mindre påvirker hver enkelte karakter snittet. Håper ikke noen gir dårlige karakterer til en kino for å fremme en annen. At det blir gjort for å fremme sin egen skjer det nok endel av, men for å fremme andres kinoer blir litt merkelig. Uansett trenger NobleMan mange enere for å trekke snittet hans nevneverdig ned ettersom har har bortimot 500 karakterer. Det er nok heller det at en femmer eller ener slår mye kraftigere ut hos meg som kun har i overkant av 100.

Se der datt det inn et par dårlige poeng og jeg rykket ned igjen
    Mvh
    DevilEj
    Einar Johnsen

Intermediate ambiance sin avatar
    Medlem siden
    Sep 2006
    Poster
    2,849
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Da har jeg hatt Typhon i hus et par uker, og har brukt hver ledige stund på døgnet foran anlegget. Jobb og vakt har tatt endel, men det har blitt mange timer likevel.
    Mitt eget trinn (Usher Audio R-1.5) ga lyden et kjempeløft i forhold til tidligere effektløsninger jeg har testet på Gradientene, så jeg var veldig spent på hva et par rørblokker fra Ayon kunne bidra med. Ushertrinnet leverer 2x150w Kl.A og har en voksen vekt på hele 40kg. Da gradientene er en åpen baffel konstruksjon med dobble 12 tommere krever de mengder med ampere for å jobbe opp mot sitt beste, og dette er akkurat hva Usher leverer. Jeg har litt erfaring med rørtrinn fra før, så jeg vet at selv om lydsignaturen er fantastisk kan krefter være mangelvare. I dette faktum bodde også min tvil rundt Ayons Typhon monoblokker.
    Jeg hadde på forhånd sett bilder og lest dataene på blokkene, men det er ikke før du ser dem at du skjønner hvor store de er. Med en vekt på 40kg pr stk og store krommede trafoer bak de lysende rørene har disse et majestetisk utseende.
    Mange rørforsterkere med åpen topp har store klumpete sorte trafoer bak tilfeldig plasserte rør, og har mye å lære av disse monoblokkene fra Ayon som fremtrer som smykker i forhold. Dette trass i sine voksene mål.
    WAFen ble derfor ingen utfordring her i huset
    På baksiden finner både balanserte og ubalanserte innganger, enkelt tilgjengelig og godt merkede biasjusteringer for effektrørene og kraftige terminaler fra WBT.
    Disse terminalene var litt vel romslige for bananene på mine Blach Magic ht-kabler, så jeg skrudde dem fast isteden.

Alt rørutstyr trenger minst en halvtimes oppvarming for å spille som det skal, og Ayon er intet unntak. Faktisk er det de rørtrinnene jeg har hørt som har størst forskjell i lyden mellom kald og varm. Det er ikke noe problem å spille rett etter at de slås på, men det lyder flatt å kjedelig. Det er heller ikke å anbefale å presse anlegget de første 30 minuttene. Men så........ Etter 20-25 minutter er det plutselig som om musikken vokser ut i rommet. Vokalisten som satt på racket å klimpret tar et steg frem og klatrer opp på barkrakken som er satt frem til han. Koret som sto å hang mellom høyttalerene finner plassene sine i hele rommets bredde, og beatboxen i bakgrunnen blir erstattet av bandet som stumper røyken og finner plassene sine. Lydbildet som åpner seg er enormt og ekstremt oppløst, og plasseringen er rett og slett imponerende.

Jeg har vært ekstremt fornøyd med Usher-trinnet mitt og det er det absolutt beste jeg har testet i prisklassen under 40k, så jeg var veldig i tvil om det skulle være stort mer å hente med et par rørforsterkere. Disse har en veiledende pris på 3,5 gang Ushern, så skulle disse i hele tatt tas opp til vurdering ville det ikke være nok å oppdage en microdetalj eller 2 mer enn før i lydbildet. Forskjellen ville måtte være dramatiske for å forsvare prisen, for prislappen på 70000 tilsvarer 4 brokoblede Usher-trinn. Altså 4x500w Kl.A til å drive Gradientene. Nå ville ikke akkurat det være en spesielt konevennelig løsning, men det setter prisen i ett visst perspektiv.
    Alt dette tatt i betraktning må jeg etter å ha gjennomført denne testen bare innse at selv om jeg hadde muligheten ville 4 Usher-trinn ikke vært noe alternativ mot Typhon blokkene.
    Jeg har nå innsett at jeg ikke visste hvor mye det bor i Gradientene mine, og det er virkelig morro å høre dem vokse. Det er ikke bare en forbedring i lydbildet, men rett å slett et løft opp i en helt annen divisjon. Ikke så lett å beskrive opplevelsen med ord, men nøkkelordet her er nok innlevelse.
    Gradientene spiller større, mer oppløst og med en tyngde som trekker deg inn i musikken. Alt sitter der det skal, og vokal drukner aldri i instrumenter. Den største utfordringen på disse høyttalerene ligger i mellombassen, men dette retter Typhon opp i uten problemer. Punchen jeg nå opplever i dette området kompleterer lydbildet fra bunn til topp og blir aldri slitsom å høre på. Uansett hvor mye jeg presser med bass og volum hører jeg ikke antydning til at forsterkerene gir seg, og det virker heller som om de stort sett lunker på tomgang. Dette gir et godt headroom når en stortromme plutselig kliner til.
    Som high-end utstyr flest trives de best med gode opptak og er ikke spesielt tilgivende på skranglete innspillinger. "Shit in, shit out" gjelder absolutt i Ayon verdenen også, så dette er noe man må ta i betraktning hvis man like gjerne spiller MP3 som SACD. Jeg vil altså på ingen måte anbefale dette utstyret på MP3 nivå, og heller ikke til anlegg som for det meste fungerer som tv-høyttalere. Skal man ha en fornuftig utnyttelse av dette utstyret er det dedikert morro i et hifi eller kino-oppsett som gjelder, og da gjelder det gangs :twisted:

Ayon utkonkurer helt klart mitt eget effekttrinn på alle områder. Prismessig ligger det nok i øvre skiktet og vel som det for mange av oss, men er det verd det....... ABSOLUTT
    Om det ender et par her hos oss eller ikke er enda litt uvisst, for 70000 er nå engeng 70000 og skal dette finansieres går det helt klart utover andre ting. Dette vil igjen si at kona har et par ord med i laget når avgjørelsen skal tas :?
    Klarer jeg derimot å overbevise henne og skatteoppgjøret går den veien jeg venter sitter de pengene løst.
    Det er ingen tvil om at jeg har blitt Ayonisert etter møtet med Typhon.

Det ante meg at dette ville inntreffe i ditt oppsett også.

Disse blokkene er som Jesus i bibelen, ÅPENBARINGEN, disse blokkene deler havet og lar musikken flomme til sneilehuset på vei til indre øret!! Noe som er meget vanskelig å sette ord på.

Humrer litt for meg selv når jeg leser dette... Til sommeren står det plantet et par blokker hos deg også, din kjære har inngått et kompromi!! :twisted:

A.

Medlem siden
    Jul 2004
    Poster
    10,059
    Takk & like
    Blogginnlegg
    1
    Nevnt
    2 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av ambiance
    Til sommeren står det plantet et par blokker hos deg også, din kjære har inngått et kompromi!! :twisted:

A.
    Hos meg også..... Jeg trodde din søken etter et flerkanals transistortrinn ville si at du lette etter alternativ til disse
    Ser du har solgt SA11. Regnet med det ville gå fort med den hyggelige prisen du satte, så her har noen gjort et godt kjøp.
    Er det en multispiller fra Halcro på gang?
    Mvh
    DevilEj
    Einar Johnsen

Intermediate
    Medlem siden
    Jan 2007
    Poster
    3,124
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Et meget utfyllende innrykk det der Var ikke annet å regne med heller! Etter hvordan du pratet om "blokkene" da vi var på besøk så er det vel ikke annet å forvente enn at de står "permanent" i stua di etterhvert Har ikke annet å si enn at de virkelig var overbevisende. En newbie på rør som meg trodde de skulle gløde hele tiden, men som nevnt her tidligere. Det virket som de holdt i alt med et jerngrep hele tiden, og at den motstanden som evt var der ga opp umiddelbart fordi det ikke var noen vits i å kjempe mot! Blir som å bli holdt i kjeven av en rotweiler...du prøver å slite deg løs, men vet at du allerede egentlig har tapt!
    Dette ble kanskje i overkant poetisk og dypt, men det var inntrykket av å lytte til Gradientene og Typhonene også Vakkert!

Intermediate ambiance sin avatar
    Medlem siden
    Sep 2006
    Poster
    2,849
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Hos meg også..... Jeg trodde din søken etter et flerkanals transistortrinn ville si at du lette etter alternativ til disse
    Ser du har solgt SA11. Regnet med det ville gå fort med den hyggelige prisen du satte, så her har noen gjort et godt kjøp.
    Er det en multispiller fra Halcro på gang?

Jeg vil ha i pose og sekk. :twisted: SA11 gikk fort, og den havnet i hjembyggden min i N.trønderlag. Må bare vente på posten sin gang i Påsken.

Hvis Halcro, så treige de er klarer å få ut fingeren med deres blu-ray/SACD spiller håper jeg den skal få plass på den tunge larvikit platen i kinoen vår... Men tiden vil vise, mulig det blir en mellom stasjon spiller inntil videre?! BDP1400??

A.

Expert kenti sin avatar
    Medlem siden
    Feb 2004
    Poster
    5,417
    Takk & like
    Blogginnlegg
    1
    Nevnt
    8 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Morsom lesning, devilej. Synd jeg ikke får med meg demoen i morgen, men får heldigvis demonstert mastodontene for meg selv om kort tid Høres jo unektelig positivt ut det her.

Medlem siden
    Jul 2004
    Poster
    10,059
    Takk & like
    Blogginnlegg
    1
    Nevnt
    2 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av ambiance
    Jeg vil ha i pose og sekk. :twisted: SA11 gikk fort, og den havnet i hjembyggden min i N.trønderlag. Må bare vente på posten sin gang i Påsken.

Hvis Halcro, så treige de er klarer å få ut fingeren med deres blu-ray/SACD spiller håper jeg den skal få plass på den tunge larvikit platen i kinoen vår... Men tiden vil vise, mulig det blir en mellom stasjon spiller inntil videre?! BDP1400??

A.
    Etter min mening er Samsungen det beste kjøpet mens vi venter på neste generasjons kvalitetsspillere. Den dekoder alle fomater, og du kan velge mellom PCM og Bitstreem på alt. Bildekvaliteten er god, og dekoder du i prosessoren vil du ikke savne noe på BD. Alt dette for en pris på under 3000,-
    Den gjør en grei jobb på SD-matereiale også, men selv foretrekker jeg Arcam-spilleren her. På cd faller Samsung naturlig nok igjennom.
    Den selvølgelig ikke konkurere med BD-spilleren til Pioneer, men jeg er ikke villig til å betale 14k for denne kilden i øyeblikket. Venter i spenning på Sony S550 som skal dukke opp til høsten
    Mvh
    DevilEj
    Einar Johnsen

Side 94 av 457 FørsteFørste ... 4 14 24 34 44 54 64 74 84 90 91 92 93 94 95 96 97 98 104 114 124 134 144 154 164 174 184 194 204 214 224 234 ... SisteSiste

Lignende tråder

1. Hjemme hos Qrt.
    By Qrt in forum Hvilket utstyr har AVforums medlemmer?
    Svar: 504
    Siste melding: 02-02-2013, 03:36
  2. Røde hodetelefoner fra 70-tallet: Koss Red Devil
    By Apollyon in forum Vintage audio
    Svar: 0
    Siste melding: 06-19-2012, 15:47
  3. Hodetelefoner fra 70-tallet: Koss Red Devil
    By Apollyon in forum Produkt -og prisjakt Audio
    Svar: 0
    Siste melding: 05-03-2012, 20:35
  4. Devil`s utskiftning og oppgraderingstråd (historikk)
    By devilej in forum Hvilket utstyr har AVforums medlemmer?
    Svar: 60
    Siste melding: 01-06-2010, 01:10
  5. Metallica - Devil's Dance: Live in Lisbon 2008
    By zarchon in forum HD filmer (Blu-ray, streaming)
    Svar: 4
    Siste melding: 12-08-2009, 20:12

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •