Hjemme hos Devil. DIY høyttalere endelig påbegynt - Side 127

Sponsorer:
Takk Takk:  12
Like Like:  134
Side 127 av 457 FørsteFørste ... 7 17 27 37 47 57 67 77 87 97 107 117 123 124 125 126 127 128 129 130 131 137 147 157 167 177 187 197 207 217 227 237 247 257 267 ... SisteSiste
Viser resultater 2,521 til 2,540 av 9136
    Moderator devilej sin avatar
    Medlem siden
    Jul 2004
    Poster
    10,057
    Takk & like
    Blogginnlegg
    1
    Nevnt
    2 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)
    Sitat Opprinnelig postet av kasper
    Hei Einar. Må bare bare gratulere deg/dere med nye stoler, de står helt i stil med lyden.
    Opplevde på mandag utrolig flott lyd i "fin" stua, med utrolige flotte rør-blokker som lyste og ikke minst varmet i sjelen.
    Ellers må jeg si du har fått en intim hjemmekinostue, med bla ekstrem bra plasma skjerm. Blir spennende å se hva som kommer nytt etterhvert.
    Stolene holder litt høyere komfort enn pinnestolen du ble henvist til på mandag
    Du forutsetter alltid at jeg skal bytte ut noe snart..... Gøy du fikk tid til å stikke innom
    Mvh
    DevilEj
    Einar Johnsen

Medlem siden
    Jul 2004
    Poster
    10,057
    Takk & like
    Blogginnlegg
    1
    Nevnt
    2 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Ambings
    å se kombinasjon av god lyd og god design - det betyr litt for opplevelsen det også at det ser flott ut i rommet det står i. Men det så jo veldig bra ut fra før av - så du får hilse kona - hun har vel et ord med i laget her...
    Takk for det Ambings. Kona følger alltid med i tråden, så hun får helt sikkert med seg hilsenen din, og hun er spesielt mottagelig for ros :-D
    Mvh
    DevilEj
    Einar Johnsen

Medlem siden
    Jul 2004
    Poster
    10,057
    Takk & like
    Blogginnlegg
    1
    Nevnt
    2 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av AndreWerdenskrieg
    Kjempegod idé med CD-hylle, litt demping inne i hyllene høres spennende ut. Nå må jeg rundt på titte litt her i vår leilighet og se om jeg kan gjøre noe lignende.:-D

Spennende med JBL også. Selv har jeg problemer med å slutte å tenke på dette:
    AudiogoN ForSale: Revel Ultima Studio
    :-?
    Revel er en utrolig høyttaler som jeg dessverre har fått alt for få lytteminutter på. De er litt kresne på elektronikk, men den har du jo absolutt på plass allerede. Litt spesielt med sølvsider. Er disse utskiftbare??
    Mvh
    DevilEj
    Einar Johnsen

Expert AndreWerdenskrieg sin avatar
    Medlem siden
    Oct 2004
    Poster
    6,342
    Takk & like
    Nevnt
    3 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av devilej
    Revel er en utrolig høyttaler som jeg dessverre har fått alt for få lytteminutter på. De er litt kresne på elektronikk, men den har du jo absolutt på plass allerede. Litt spesielt med sølvsider. Er disse utskiftbare??
    De er utskiftbare, ja. Svart vil absolutt passe best hos oss. Har bare hørt keramikelementer én gang, men det er til gjengjeld noe av det aller beste jeg har hørt. Lurer fælt på hvordan en såpass gjennomført høyttalerer som Revel Ultima låter. Lurer på om den annonsen er svindel, for prisen er jo helt hinsides bra, med tanke på hva disse koster nye.

Den ultimate drømmen for meg er vel denne:

AudiogoN ForSale: Revel salon
    men da snakker vi jo en helt annen pris, men allikevel ikke så veldig ille.
    Denne har et element ekstra og ser ut til å være litt større.

Revel har jo lagt litt energi i barsk senter også, pluss tilsynelatende meget habile dipole surround-høyttalere også, for de som har plass til slike kjemper.
    Nuvel, det er lov å drømme litt. Beklager avsporingen.
    XTZ 99.26 | Yamaha CX-A5000 | 4 x SEAS L26ROY | Aoda MA-600 | Oppo | Marantz MM8003 | Antimode | LG 65"

Medlem siden
    Jul 2004
    Poster
    10,057
    Takk & like
    Blogginnlegg
    1
    Nevnt
    2 post(er)
    AVtorget feedback
    0

Lytteforsøk på JBL LS80

Det var rolig på jobb etter lunch idag, så jeg tenkte jeg skulle ta en lytterunde til på LS80 for å få et mer helhetlig inntrykk av dem. Dro derfor ned til Soundgarden i Oslo sentrum en tur da jeg ikke gadd kjøre helt bort til Solli plass. Høyttalerparet sto å spilte en demo midt i butikken, så jeg spurte om å få dem satt opp i det ene demorommet på en Hegel H200 så fort de var ledige.
    Dette var ikke noe problem, men selger anbefalte heller Array1400 som de hadde et godt tilbud på nå. Ingen tvil om at 50k for 1400 er en god pris, men jeg syntes det var litt rart at jeg fikk anbefalt en så spesiell ht som Array1400 uten at det ble stilt noen som helst innledende spørsmål. En super ht i rette omgivelser, men ikke noe for de fleste norske stuer og absolutt ikke min.
    Sa derfor at det var LS80 jeg var mest interessert i, og høyttalerene + Hegel ble båret inn i demorommet. I seg selv god service da de sto å spilte i et oppsett allerede :-D
    Resten av demoen var derimot en mindre minneverdig opplevelse.
    Jeg hadde ikke med noe musikk hjemmefra så jeg stoppet innom Platekompaniet på veien og plukket med meg Kari Bremnes Live da den har det meste som trengs av kvalitet og dynamikk for å få et inntrykk av høyttalerenes presentasjoner. Selgeren var derimot mest opptatt av å velge musikken selv, og satte på noen masete bass-spor. Det var håpløst å høre noe som helst mellom buldrebass og vibrerende takplater. Når jeg bemerket at det var ganske romlete skyldte han på rommet, og det spilte mye bedre ute i butikken. Etter en 5-6 spor til med dårlige innspillinger spurte jeg forsiktig om jeg kunne spille litt fra plata jeg hadde med selv. (Lå strategisk plassert på bordet foran meg) Dette ble da innvilget, skjønt på et mye lavere volum og kun 20-30 sek av et spor :-?
    Etter dette ville han demonstrere dynamikken på film. Spennende, for jeg hadde ikke hørt centern enda. Denne var da heller ikke i butikken, så Array center ble koblet opp sammen med Array sub. Filmklippet var tunnellsenen fra Die Hard 4.0, og det er ingen tvil om at center og sub i Array serien er ekstreme saker. LS80 hørte jeg derimot ingen ting til. Kommenterte dette for selger når han skrøt av dynamikken etter filmklippet, men det var visst bare fordi han ikke hadde kjørt setup på forhånd. Det faktum at 80% av lyden kommer fra center og at suben fysisk prøvde å skyve sofaen bakover i rommet hadde isåfall ingenting med saken å gjøre. Bakhøyttalerene (LS40) var heller ikke mulig å høre noe til. Skulle denne testen være verd noe som helst burde de vel hvertfall ha spilt uten center??? :|
    På spørsmål om følsomhet mot bakvegg (refleksporten på baksiden er stor nok til å sluke en middels stor hund) hadde dette ingen betydning da dybass er rundstråle og refleksportens plassering derfor ikke spilte noen rolle. Ettersom basselementene jobber fra 400 til 35hz lurte jeg derfor på om jeg hadde misforstått frekvensområdet, men på det spørsmålet svarte selger at hen mente dypbassen, ikke dypbassen

Når jeg lurte på LS60 som et alternativ til LS80 fikk jeg vite at både LS60 og LS40 dårlige greier og ingenting å satse på. En ukomplett høyttaler som han sa. Greit å vite om noen vurderer dem.........
    Etter dette bestemte meg for heller å gå å kjøpe meg en is da det garantert ville føles mer fornuftig, så jeg takket for hjelpen og gikk.

Dette er første gang jeg har opplevd en så tullete demo på HFCK/Soundgarden, og kjører nok heller til Solli plass neste gang. Merkelig at man blir behandlet som om man er tilbakestående når men kommer inn i en butikk og vurderer å bruke en månedslønn. Er virkelig folk generelt tomsete nok til å kjøpe alt tullpratet til hifi-selgere som vet svært lite om produktene de selger. Ingen av spørsmålene mine ble besvart med annet enn tomprat, og selger sjekket aldri data på det han ikke visste. Hadde dette vært mitt første møte med LS80 hadde jeg garantert avskrevet både JBL og Soundgarden
    Mvh
    DevilEj
    Einar Johnsen

Intermediate
    Medlem siden
    Feb 2003
    Poster
    1,726
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av AndreWerdenskrieg
    De er utskiftbare, ja. Svart vil absolutt passe best hos oss. Har bare hort keramikelemnter én gang, men det er til gjengjeld noe av det aller beste jeg har hørt. Lurer følt på hvordan en såpass gjennomført høyttalerer som Revel Ultima låter. Lurer på om den annonsen er svindel, for prisen er jo helt hinsides bra, med tanke på hva disse koster nye.

Den ultimate drømmen for meg er vel denne:

AudiogoN ForSale: Revel salon
    men da snakker vi jo en helt annen pris, men allikevel ikke så veldig ille.
    Denne har et element ekstra og ser ut til å være litt større.

Revel har jo lagt litt energi i barsk senter også, pluss tilsynelatende meget habile dipole surround-høyttalere også. for de som har plass til slike kjemper.
    Jeg sier bare GO, GO, GO. Revel er en av de få som redefinerer høytalere når de lanserer en ny generasjon av toppmodeller... og av de få utvalgte som har F&U muskler med Harman Group bakkant.... Det er bare å lese seg opp på utenlandske tester eller enda bedre finne et sted å høre godsakene....

Expert AndreWerdenskrieg sin avatar
    Medlem siden
    Oct 2004
    Poster
    6,342
    Takk & like
    Nevnt
    3 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Det var rolig på jobb etter lunch idag, så jeg tenkte jeg skulle ta en lytterunde til på LS80 for å få et mer helhetlig inntrykk av dem. Dro derfor ned til Soundgarden i Oslo sentrum en tur da jeg ikke gadd kjøre helt bort til Solli plass. Høyttalerparet sto å spilte en demo midt i butikken, så jeg spurte om å få dem satt opp i det ene demorommet på en Hegel H200 så fort de var ledige.
    Dette var ikke noe problem, men selger anbefalte heller Array1400 som de hadde et godt tilbud på nå. Ingen tvil om at 50k for 1400 er en god pris, men jeg syntes det var litt rart at jeg fikk anbefalt en så spesiell ht som Array1400 uten at det ble stilt noen som helst innledende spørsmål. En super ht i rette omgivelser, men ikke noe for de fleste norske stuer og absolutt ikke min.
    Sa derfor at det var LS80 jeg var mest interessert i, og høyttalerene + Hegel ble båret inn i demorommet. I seg selv god service da de sto å spilte i et oppsett allerede :-D
    Jeg hadde ikke med noe musikk hjemmefra så jeg stoppet innom Platekompaniet på veien og plukket med meg Kari Bremnes Live da den har det meste som trengs av kvalitet og dynamikk for å få et inntrykk av høyttalerenes presentasjoner. Selgeren var derimot mest opptatt av å velge musikken selv, og satte på noen masete bass-spor. Det var håpløst å høre noe som helst mellom buldrebass og vibrerende takplater. Når jeg bemerket at det var ganske romlete skylte han på rommet, og det spilte mye bedre ute i butikken. Etter en 5-6 spor til med dårlige innspillinger spurte jeg forsiktig om jeg kunne spille litt fra plata jeg hadde med selv. (Lå strategisk plassert på bordet foran meg) Dette ble da innvilget, skjønt på et mye lavere volum og kun 20-30 sek av et spor :-?
    Etter dette ville han demonstrere dynamikken på film. Spennende, for jeg hadde ikke hørt centern enda. Denne var da heller ikke i butikken, så Array center ble koblet opp sammen med Array sub. Filmklippet var tunnellsenen fra Die Hard 4.0, og det er ingen tvil om at center og sub i Array serien er ekstreme saker. LS80 hørte jeg derimot ingen ting til. Kommenterte dette for selger når han skrøt av dynamikken etter filmklippet, men det var visst bare fordi han ikke hadde kjørt setup på forhånd. Det faktum at 80% av lyden kommer fra center og at suben fysisk prøvde å skyve sofaen bakover i rommet hadde isåfall ingenting med saken å gjøre. Bakhøyttalerene (LS40) var heller ikke mulig å høre noe til. Skulle denne testen være verd noe som helst burde de vel hvertfall ha spilt uten center??? :|
    På spørsmål om følsomhet mot bakvegg (refleksporten på baksiden er stor nok til å sluke en middels stor hund) hadde dette ingen betydning da dybass er rundstråle og refleksportens plassering derfor ikke spilte noen rolle. Ettersom basselementene jobber fra 400 til 35hz lurte jeg derfor på om jeg hadde misforstått frekvensområdet, men på det spørsmålet svarte selger at hen mente dypbassen, ikke dypbassen

Når jeg lurte på LS60 som et alternativ til LS80 fikk jeg vite at både LS60 og LS40 dårlige greier og ingenting å satse på. En ukomplett høyttaler som han sa.Greit å vite om noen vurderer dem.........
    Etter dette bestemte meg for heller å gå å kjøpe meg en is da det garantert ville føles mer fornuftig, så jeg takket for hjelpen og gikk.

Dette er første gang jeg har opplevd en så tullete demo på HFCK/Soundgarden, og kjører nok heller til Solli plass neste gang. Merkelig at man blir behandlet som om man er tilbakestående når men kommer inn i en butikk og vurderer å bruke en månedslønn. Er virkelig folk generelt tomsete nok til å kjøpe alt tullpratet til hifi-selgere som vet svært lite om produktene de selger. Ingen av spørsmålene mine ble besvart med annet enn tomprat, og selger sjekket aldri data på det han ikke visste. Hadde dette vært mitt første møte med LS80 hadde jeg garantert avskrevet både JBL og Soundgarden
    Jøss, dette minner jo om en hvilken som helst brunvarebutikk der de også selger hifi/hjemmekinoutstyr, ikke en dedikert hifi-spesialist.

Sitat Opprinnelig postet av Henning
    Jeg sier bare GO, GO, GO. Revel er en av de få som redefinerer høytalere når de lanserer en ny generasjon av toppmodeller... og av de få utvalgte som har F&U muskler med Harman Group bakkant.... Det er bare å lese seg opp på utenlandske tester eller enda bedre finne et sted å høre godsakene....
    Time will tell ...
    XTZ 99.26 | Yamaha CX-A5000 | 4 x SEAS L26ROY | Aoda MA-600 | Oppo | Marantz MM8003 | Antimode | LG 65"

Intermediate eksu sin avatar
    Medlem siden
    Sep 2006
    Poster
    2,318
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Stuene dine er nå meget fine, og jeg gleder meg til neste demo.

Utrolig kjipt at sånne folk får jobbe med Hifi.
    Epson | Panasonic | Denon | Emotiva | SVS

Min tråd

Intermediate Xinhua sin avatar
    Medlem siden
    Sep 2006
    Poster
    1,103
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    På den selgern på Soundgarden burde du sende inn klage til sjefen. Det er jo ikke sundt for resten av hifi verden å ha slike sjeler i butikkene !

De burde la deg styre volum og sang/lydspor selv !!

Expert HoJ sin avatar
    Medlem siden
    Nov 2005
    Poster
    6,905
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Meget pent Einar..

Spørs om ikke jeg må få tatt en tur til deg etter hvert igjen..:-D
    Kjeller :Talk Electronics Tornado 3; Golden Tube Audio SEP-1; REL Stampede; Magnepan MG12; RME ADI-2; Squeezebox v3/Vortexbox; Vinylsnurrer: Luxman PD272/DL110pu/MyGroov;
    Head-fi: SB; RME ADI-2; Shure SRH940;
    Stue : Audio Pro Addon T8/SB Duet;
    Kjøkken : SB Boom.

Følg oss på Facebook... HIFI Norge

Intermediate gorg sin avatar
    Medlem siden
    Mar 2007
    Poster
    2,771
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Vanligvis bruker selgerne hos HFCK å være imøtekommende og hjelpsomme.

Jeg hadde demo på noen Dynaudio og SA i høst hos HFCK i Vika og der var servicen meget god. Fikk høre på det meste jeg ville, hadde med meg musikk og kunne styre alt selv.

Men var innom HFCK i Bodø og nevnte planene mine, da AVR255 og en forforsterker(Parasound) og Vincent SP993 som effekt, og han mente det var dårlige greier men Hegel var kjempebra.. Jeg vet at Hegel er bra, men var litt usaklige kommentarer han hadde mot Vincent, da han mente det var dårlig med detaljer og grumsete lyd fra dem. Det jeg har lest har vært det stikk motsatte...

Medlem siden
    Jul 2004
    Poster
    10,057
    Takk & like
    Blogginnlegg
    1
    Nevnt
    2 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av gorg

Jeg hadde demo på noen Dynaudio og SA i høst hos HFCK i Vika og der var servicen meget god. Fikk høre på det meste jeg ville, hadde med meg musikk og kunne styre alt selv.

Men var innom HFCK i Bodø og nevnte planene mine, da AVR255 og en forforsterker(Parasound) og Vincent SP993 som effekt, og han mente det var dårlige greier men Hegel var kjempebra.. Jeg vet at Hegel er bra, men var litt usaklige kommentarer han hadde mot Vincent, da han mente det var dårlig med detaljer og grumsete lyd fra dem. Det jeg har lest har vært det stikk motsatte...
    Dette er det første håpløse møtet jeg har hatt med selgere på HFCK/Soundgarden. Tidligere har jeg alltid fått god service der, men denne gangen fikk jeg følelsen av at selger først skulle etablere dominans før han delte med seg av sine enorme kunnskaper. Så fort jeg satte spørsmålstegn ved det han sa føk han ut på glattisen, men forsatte å ro isteden for å innhente faktiske opplysninger.
    Når han spurte hva jeg brukte idag sa jeg at jeg spilte på Focal 1027. Hans umiddelbare svar var "de spiller så kjedelig"..... Synd for butikken som helhet.
    Gutta på Solli Plass har jeg blitt kjent med etterhvert (flere av dem kommer jo fra butikken i sentrum), og dem har jeg bare gode erfaringer med.

Jeg startet i utgangspunktet med disse høyttalerene til et annet anlegg jeg jobber med, og skal neste lørdag ha med meg eieren av dette på test av full surround med LS80, LS Center, LS40 og LS Sub, og kommer helt klart til å avtale dette med gutta på Solli Plass.
    Tar med egne effekttrinn så da kan jeg samtidig teste Lyngdorfen mot Meridian 557 som også skal med. Gleder meg.....
    I beste fall kan det ende med en bestilling av 2 par LS80, 2 centere og et par LS60 eller 40 med stativer
    Mvh
    DevilEj
    Einar Johnsen

Medlem siden
    Jul 2004
    Poster
    10,057
    Takk & like
    Blogginnlegg
    1
    Nevnt
    2 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av HoJ
    Meget pent Einar..

Spørs om ikke jeg må få tatt en tur til deg etter hvert igjen..:-D
    Du er hjertelig velkommen Helge. Ikke hver dag man har en pianostemmer på besøk :-D
    Mvh
    DevilEj
    Einar Johnsen

Medlem siden
    Jul 2004
    Poster
    10,057
    Takk & like
    Blogginnlegg
    1
    Nevnt
    2 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av eksu
    Stuene dine er nå meget fine, og jeg gleder meg til neste demo.

Utrolig kjipt at sånne folk får jobbe med Hifi.
    Tenkte å få til en grillkveld med østfoldgruppa så fort den verste ferieaviklingen er overstått. Gode minner fra Vidar i fjor :-D
    Mvh
    DevilEj
    Einar Johnsen

Intermediate Egon sin avatar
    Medlem siden
    Jan 2008
    Poster
    716
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Herlighet for et opplegg du hadde på Soundgarden da.. Men som du antyder.. du var vel noe uheldig med demo-ansvarlig.. Jeg hadde en flott demo på Soundgarden i Trondheim på både LS40 og LS80(og en del annet). Var vel i butikken i tre timer. To mann flyttet høyttalere fram og tilbake og jeg fikk velge meg ut musikk fra deres musikksamling selv. Fikk utlevert fjernkontroll og beskjed om å si fra når jeg ville bytte noe: musikk, elektronikk eller høyttalere. Ekstra underholdningsverdi var det når en livlig, skjeggete soundgarden-ansatt begynte å danse når LS80ene dro på for fullt! Morsomt for de som har plass, de er jo ikke akkurat små disse LS80ene.

Newcomer
    Medlem siden
    Oct 2003
    Poster
    251
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av gorg

Morn,morn god dag mitt navn er Ståle Krapyl.."...alt annet låter bærsj så det har ingen interesse..."

Medlem siden
    Jul 2004
    Poster
    10,057
    Takk & like
    Blogginnlegg
    1
    Nevnt
    2 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Egon
    Herlighet for et opplegg du hadde på Soundgarden da.. Men som du antyder.. du var vel noe uheldig med demo-ansvarlig..
    Jepp. Viktig å påpeke at jeg synes Soundgarden er en veldig bra butikk-kjede generelt hvor jeg alltid tidligere har fått god service. Hyggelige selgere og et mangfold i utstyr som alltid gjør det gøy å stikke innom der Det jeg tenker på er at de som er helt grønne på lyd treffer samme selger når de stikker nesa innenfor og blir rådet i hytt og pine........
    Mvh
    DevilEj
    Einar Johnsen

Moderator Roger Waters sin avatar
    Medlem siden
    Jan 2007
    Poster
    7,046
    Takk & like
    Nevnt
    2 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Jeg hadde ikke med noe musikk hjemmefra så jeg stoppet innom Platekompaniet på veien og plukket med meg Kari Bremnes Live da den har det meste som trengs av kvalitet og dynamikk for å få et inntrykk av høyttalerenes presentasjoner. Selgeren var derimot mest opptatt av å velge musikken selv, og satte på noen masete bass-spor. Det var håpløst å høre noe som helst mellom buldrebass og vibrerende takplater. Når jeg bemerket at det var ganske romlete skyldte han på rommet, og det spilte mye bedre ute i butikken. Etter en 5-6 spor til med dårlige innspillinger spurte jeg forsiktig om jeg kunne spille litt fra plata jeg hadde med selv. (Lå strategisk plassert på bordet foran meg) Dette ble da innvilget, skjønt på et mye lavere volum og kun 20-30 sek av et spor :-?

Når jeg lurte på LS60 som et alternativ til LS80 fikk jeg vite at både LS60 og LS40 dårlige greier og ingenting å satse på. En ukomplett høyttaler som han sa. Greit å vite om noen vurderer dem.........

Jeg var også på Soundgarden for en ukes tid siden, var bare for å se jeg så havnet jeg på demorommet med Die Hard 4 tunnelscenen. Elektronikken var
    Pioneer LX70, Mcintosh effekt trinn og jbl array 1400. Det låt meget fett, men det var ikke no spes dypbass i det settet. De hadde sub og center på også i Array serien, men det var fett for jeg har aldri opplevd en skikkelig hjemmekino enda. Han jeg pratet med var hyggelig og entusiastisk over butikkens produkter, så jeg ble ikke pusha på noe heller. Jeg bare så på varene og kosa meg med det, er det han med halvlangt hår? Kan virke litt nerd eller hva vi skal kalle slike. Er jo skikkelig dårlig at de ikke kan la deg styre selv mener jeg, men får vise gullkortet når du går inn døren der.

Litt uprofft og klage på andres utstyr også, de skal selge sitt og ikke rakke ned på alt annet. Det er andre ting her i livet som er viktigere enn å selge, kanskje yte litt ekstra service er ikke det dummeste til en kunde.

Du har ikke prøvd Solberg Hifi i Sarpsborg, en på jobben hadde vært der og fikk god service i hvertfall. Det er mulig å få litt avslag der også, og det er jo en grei deal når man skal handle noe.

Einar..... Jeg tror du aldri kommer i mål med rommet ditt, du er for ivrig og det tar overhånd vet du. Det er kult da..

Medlem siden
    Jul 2004
    Poster
    10,057
    Takk & like
    Blogginnlegg
    1
    Nevnt
    2 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Roger Waters
    Du har ikke prøvd Solberg Hifi i Sarpsborg, en på jobben hadde vært der og fikk god service i hvertfall. Det er mulig å få litt avslag der også, og det er jo en grei deal når man skal handle noe.
    Har handlet litt utstyr hos Solberg, og servicen der er veldig bra. Rundhåndet med rabattene er de også. Synd de ikke har JBL........
    Lyttelokalene er dog ikke de beste

Sitat Opprinnelig postet av Roger Waters
    Einar..... Jeg tror du aldri kommer i mål med rommet ditt, du er for ivrig og det tar overhånd vet du. Det er kult da..
    Er det ikke noe som heter at veien er målet..... Målet er vel å ha det morro uten å ta denne hobbyen alt for seriøst, og morro er det
    Mvh
    DevilEj
    Einar Johnsen

Medlem siden
    Jul 2004
    Poster
    10,057
    Takk & like
    Blogginnlegg
    1
    Nevnt
    2 post(er)
    AVtorget feedback
    0

Lørdag braker det løs !!!

VS

Lørdag skal jeg inn til Soundgarden på Solli plass og teste et fullt LS oppsett. Har fått låne det ene kinorommet deres, og er veldig spent på hvordan LS60/80 fungerer med eget effekttrinn og materiale. Har de virkelig noe å sille opp med mot et par så gode høyttalere som Focal 1027............
    Mvh
    DevilEj
    Einar Johnsen

Side 127 av 457 FørsteFørste ... 7 17 27 37 47 57 67 77 87 97 107 117 123 124 125 126 127 128 129 130 131 137 147 157 167 177 187 197 207 217 227 237 247 257 267 ... SisteSiste

Lignende tråder

1. Hjemme hos Qrt.
    By Qrt in forum Hvilket utstyr har AVforums medlemmer?
    Svar: 504
    Siste melding: 02-02-2013, 03:36
  2. Røde hodetelefoner fra 70-tallet: Koss Red Devil
    By Apollyon in forum Vintage audio
    Svar: 0
    Siste melding: 06-19-2012, 15:47
  3. Hodetelefoner fra 70-tallet: Koss Red Devil
    By Apollyon in forum Produkt -og prisjakt Audio
    Svar: 0
    Siste melding: 05-03-2012, 20:35
  4. Devil`s utskiftning og oppgraderingstråd (historikk)
    By devilej in forum Hvilket utstyr har AVforums medlemmer?
    Svar: 60
    Siste melding: 01-06-2010, 01:10
  5. Metallica - Devil's Dance: Live in Lisbon 2008
    By zarchon in forum HD filmer (Blu-ray, streaming)
    Svar: 4
    Siste melding: 12-08-2009, 20:12

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •