Hjemme hos Devil. DIY høyttalere endelig påbegynt - Side 110

Sponsorer:
Takk Takk:  12
Like Like:  134
Side 110 av 457 FørsteFørste ... 10 20 30 40 50 60 70 80 90 100 106 107 108 109 110 111 112 113 114 120 130 140 150 160 170 180 190 200 210 220 230 240 250 ... SisteSiste
Viser resultater 2,181 til 2,200 av 9136
    Moderator devilej sin avatar
    Medlem siden
    Jul 2004
    Poster
    10,057
    Takk & like
    Blogginnlegg
    1
    Nevnt
    2 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)
    Sitat Opprinnelig postet av cybervision_
    Du får det jammen meg flott altså, utrolig hvor fort ting skjer i Casa del Diablo...
    Bare synd vi må vente en mnd til før vi får tven. Er veldig klar for å få den på veggen......
    Mvh
    DevilEj
    Einar Johnsen

Expert cybervision_ sin avatar
    Medlem siden
    Nov 2004
    Poster
    5,673
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av devilej
    Bare synd vi må vente en mnd til før vi får tven. Er veldig klar for å få den på veggen......
    Fikk min PX80 idag, meget godt fornøyd, men SD-DVD ser jo litt stusselig ut når man åpner ballet med Planet Earth på BD. Mulig jeg må få en bedre kabel fra Onkyoen og til TV, har bare no billige greier pga billig-Tatungen jeg hadde.

Du rev i full-HD-saken var det ikke slik?

Medlem siden
    Jul 2004
    Poster
    10,057
    Takk & like
    Blogginnlegg
    1
    Nevnt
    2 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Roger Waters
    Har du noen gang sjekket hodet ditt Einar, dette er perfeksjonisme og det er er en skadelig sykdom som er hard å pleie. Du er pokker ikke annet enn rå, alt dette stasjet for salg og rett etter på er alt nytt inne uka etter? Det ble ikke lottopremie på deg i helga? Det er kjempe moro når folk ånder for det de gjør, skal nok bli en "galing" en dag jeg også.

Hifi = Er sykdom, men kureres ved god lyd og bedre utstyr!!!!
    He he. Morsomt innlegg
    Utstyret i kinoen ble solgt nettopp for å kjøpe inn det som står i tv-stua idag. Det nye rommet med utstyr kommer på ganske nøyaktig det samme som alt det gamle ble solgt for, så jag har klart meg uten lottogevinsten så langt. Typhon-blokkene har vært planlagt en stund og går derfor på eget budget.
    Siden både kona og jeg er like interessert i lyd og bilde synes begge det er fornuftig å bruke litt penger på dette. Hadde nok vært værre om det bare var jeg som brukte utstyret. Hun rynket likevel litt på nesen da jeg snakket om å bytte ut CJ pre med den nye forforsterkeren Ayon nå utvikler til denne serien. Kan selvfølgelig ha noe med at den legger seg på samme pris som Typhon
    Mvh
    DevilEj
    Einar Johnsen

Medlem siden
    Jul 2004
    Poster
    10,057
    Takk & like
    Blogginnlegg
    1
    Nevnt
    2 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Fikk min PX80 idag, meget godt fornøyd, men SD-DVD ser jo litt stusselig ut når man åpner ballet med Planet Earth på BD. Mulig jeg må få en bedre kabel fra Onkyoen og til TV, har bare no billige greier pga billig-Tatungen jeg hadde.

Du rev i full-HD-saken var det ikke slik?
    Bestilte en 50" PZ800 :twisted:
    Mvh
    DevilEj
    Einar Johnsen

Expert cybervision_ sin avatar
    Medlem siden
    Nov 2004
    Poster
    5,673
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Bestilte en 50" PZ800 :twisted:
    Hehe, begynner jo snart å lure på om nedleggelsen av kinoen er skalkeskjul for å frigjøre areale for dyrking av hasj i kjeller`n for å finansiere 2.etasje, men men, gøy å ta den helt ut.

Noe helt annet: Hva slags innstillinger og utstyr, lyssetting bruker du når du tar bilder av oppsettet og får dem så klare og fine, jeg får så voldsomt gulstikk i mange av mine, støy og fargene blir ikke naturlige... Hva skyter du med?

Moderator Roger Waters sin avatar
    Medlem siden
    Jan 2007
    Poster
    7,046
    Takk & like
    Nevnt
    2 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Hehe, begynner jo snart å lure på om nedleggelsen av kinoen er skalkeskjul for å frigjøre areale for dyrking av hasj i kjeller`n for å finansiere 2.etasje, men men, gøy å ta den helt ut.

Noe helt annet: Hva slags innstillinger og utstyr, lyssetting bruker du når du tar bilder av oppsettet og får dem så klare og fine, jeg får så voldsomt gulstikk i mange av mine, støy og fargene blir ikke naturlige... Hva skyter du med?
    Haha, skal ikke se bort fra at mannen har en plantasje, og bikkja er vakthund for dette stedet. Jaja, ett sted henter man penga Einar er nok en redelig mann, den mannen skal besøkes og det er ikke tvil. De Mono blokkene han har anskaffet deg er et smykke i deres hjem. Og ikke glem resten av utstyret, mannen er vill på dette området. Skyter vilt og utstyret faller ned i huset som døde fluer..

Intermediate KentOve sin avatar
    Medlem siden
    Nov 2007
    Poster
    3,971
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Takk for det. Vi er veldig fonøyde med hvordan hifi-anlegget spiller :-D
    Det tror jeg så absolutt på Disse kunne jeg virkelig tenkt meg å fått hørt på min egen Hegel elektronikk. Er det kun Pm Audio som selger disse i Norge, eller er jeg helt på jordet nå ?

Medlem siden
    Jul 2004
    Poster
    10,057
    Takk & like
    Blogginnlegg
    1
    Nevnt
    2 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Jr har overtatt kinorommet midlertidig frem til jeg får slått det sammen med hans gamle. Er det en plantasje der er det nok ikke jeg som får inn pengene på den....

Bruker et Nikon D300, men kun på autoinnstillinger. Leker meg litt i Photoshop på noen av bildene, dog hemmet av veldig begrensede kunnskaper ops:
    Mvh
    DevilEj
    Einar Johnsen

Medlem siden
    Jul 2004
    Poster
    10,057
    Takk & like
    Blogginnlegg
    1
    Nevnt
    2 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av KentOve
    Det tror jeg så absolutt på Disse kunne jeg virkelig tenkt meg å fått hørt på min egen Hegel elektronikk. Er det kun Pm Audio som selger disse i Norge, eller er jeg helt på jordet nå ?
    Stemmer at disse bare føres av PM, men det dukker opp noen sett på brukten innimellom har jeg sett.
    Jeg var solgt etter å ha fått en demo på disse hjemme hos Paul i PM Audio, da de hadde nøyaktig den sounden jeg var ute etter. Må likevel innrømme at det frister å teste Gemme Audio Katana fra SoundPlanet

Åsenden hintet innpå at han kunne ta dem med opp til meg for en test etterhvert når han var her i forrige uke. Jeg vet jeg ikke burde, men det er alltid like spennende å teste noe nytt og lekkert
    Mvh
    DevilEj
    Einar Johnsen

Intermediate eksu sin avatar
    Medlem siden
    Sep 2006
    Poster
    2,318
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Hvis du får inn de høyttalerene til testing, ja da står jeg på døra di igjen.
    Epson | Panasonic | Denon | Emotiva | SVS

Min tråd

Medlem siden
    Nov 2007
    Poster
    3,971
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Stemmer at disse bare føres av PM, men det dukker opp noen sett på brukten innimellom har jeg sett.
    Jeg var solgt etter å ha fått en demo på disse hjemme hos Paul i PM Audio, da de hadde nøyaktig den sounden jeg var ute etter. Må likevel innrømme at det frister å teste Gemme Audio Kantana fra SoundPlanet

Åsenden hintet innpå at han kunne ta dem med opp til meg for en test etterhvert når han var her i forrige uke. Jeg vet jeg ikke burde, men det er alltid like spennende å teste noe nytt og lekkert
    Håhåh Utseende messig er det vel knapt noe å si på. Men jeg kjenner såvidt til dette merket, så jeg skal ikke uttale meg verken posetivt eller negavigt om disse. Uansett, så blir det nok skikkelig spennende å få testet ut disse Syns alltid det er spennende å teste nye ting, uansett om ikke alt tiltaler meg like mye !

Medlem siden
    Jul 2004
    Poster
    10,057
    Takk & like
    Blogginnlegg
    1
    Nevnt
    2 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Håhåh Utseende messig er det vel knapt noe å si på. Men jeg kjenner såvidt til dette merket, så jeg skal ikke uttale meg verken posetivt eller negavigt om disse. Uansett, så blir det nok skikkelig spennende å få testet ut disse Syns alltid det er spennende å teste nye ting, uansett om ikke alt tiltaler meg like mye !
    Jeg kjenner disse bare fra Runes uttalelser, men byr anledningen seg er de velkomne til å prøve seg opp mot Gradient.
    Med en følsomhet på 88db, og en gjennomsnittslast på 10 ohm (tipper aldri under 7) så er disse en drøm for rørutstyr
    Mvh
    DevilEj
    Einar Johnsen

Medlem siden
    Nov 2007
    Poster
    3,971
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Jeg kjenner disse bare fra Runes uttalelser, men byr anledningen seg er de velkomne til å prøve seg opp mot Gradient.
    Med en følsomhet på 88db, og en gjennomsnittslast på 10 ohm (tipper aldri under 7) så er disse en drøm for rørutstyr
    Hadde nok ikke vært en dum match med dine Ayon forsterkere det nei Regner med det blir info her på tråden din, viss det skjer noe.

Sånn litt utenom dette, så har de testa de Ayon forsterkerne du nettopp har kjøpt i siste utgave av Fidelity, viss det er av interesse. ( Muuuligens det var en annen modell fra Ayon, men jeg føler meg ganske sikker på at de var like dine )

Intermediate
    Medlem siden
    Dec 2006
    Poster
    1,437
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0

Expert Anfield sin avatar
    Medlem siden
    Sep 2004
    Poster
    8,888
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sånn litt utenom dette, så har de testa de Ayon forsterkerne du nettopp har kjøpt i siste utgave av Fidelity, viss det er av interesse. ( Muuuligens det var en annen modell fra Ayon, men jeg føler meg ganske sikker på at de var like dine )
    Liten saksopplysning: Modellen de testet i Fidelity var 300B, ikke Typhon. 300B er en integrert stereoforsterker, modellen de testet var med AA32B-rør.

Expert Hellnoob sin avatar
    Medlem siden
    Aug 2005
    Poster
    5,846
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Jeg vet jeg ikke burde, men det er alltid like spennende å teste noe nytt og lekkert
    Here we go again...

Intermediate Vetteman sin avatar
    Medlem siden
    Jan 2006
    Poster
    3,922
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Jeg var solgt etter å ha fått en demo på disse hjemme hos Paul i PM Audio, da de hadde nøyaktig den sounden jeg var ute etter. Må likevel innrømme at det frister å teste Gemme Audio Kantana fra SoundPlanet

Disse er ufattelig lekre. Har Rune fått dem til lands og fått testet de?

Hva er villedende på disse?

Medlem siden
    Nov 2007
    Poster
    3,971
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Anfield
    Liten saksopplysning: Modellen de testet i Fidelity var 300B, ikke Typhon. 300B er en integrert stereoforsterker, modellen de testet var med AA32B-rør.
    Da var jeg ikke helt sikker alikevel, beklager

Mener at prisen på 300B i testen var 35800? Å 35800 x 2 er jo rett over 70k som devilej betalt for sine 2 stk monoblokker..

Intermediate Vetteman sin avatar
    Medlem siden
    Jan 2006
    Poster
    3,922
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Å 35800 x 2 er jo rett over 70k som devilej betalt for sine 2 stk monoblokker..
    Neppe

Medlem siden
    Jul 2004
    Poster
    10,057
    Takk & like
    Blogginnlegg
    1
    Nevnt
    2 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Vetteman
    Disse er ufattelig lekre. Har Rune fått dem til lands og fått testet de?

Hva er villedende på disse?
    Usikker på om de er ankommet enda, men veiledende er 71900
    Mvh
    DevilEj
    Einar Johnsen

Side 110 av 457 FørsteFørste ... 10 20 30 40 50 60 70 80 90 100 106 107 108 109 110 111 112 113 114 120 130 140 150 160 170 180 190 200 210 220 230 240 250 ... SisteSiste

Lignende tråder

1. Hjemme hos Qrt.
    By Qrt in forum Hvilket utstyr har AVforums medlemmer?
    Svar: 504
    Siste melding: 02-02-2013, 03:36
  2. Røde hodetelefoner fra 70-tallet: Koss Red Devil
    By Apollyon in forum Vintage audio
    Svar: 0
    Siste melding: 06-19-2012, 15:47
  3. Hodetelefoner fra 70-tallet: Koss Red Devil
    By Apollyon in forum Produkt -og prisjakt Audio
    Svar: 0
    Siste melding: 05-03-2012, 20:35
  4. Devil`s utskiftning og oppgraderingstråd (historikk)
    By devilej in forum Hvilket utstyr har AVforums medlemmer?
    Svar: 60
    Siste melding: 01-06-2010, 01:10
  5. Metallica - Devil's Dance: Live in Lisbon 2008
    By zarchon in forum HD filmer (Blu-ray, streaming)
    Svar: 4
    Siste melding: 12-08-2009, 20:12

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •