Hjemme hos Devil. - Side 346

Sponsorer:
Takk Takk:  12
Like Like:  135
Side 346 av 458 FørsteFørste ... 206 216 226 236 246 256 266 276 286 296 306 316 326 336 342 343 344 345 346 347 348 349 350 356 366 376 386 396 406 416 426 436 446 456 ... SisteSiste
Viser resultater 6,901 til 6,920 av 9141
    Expert Hellnoob sin avatar
    Medlem siden
    Aug 2005
    Poster
    5,846
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)
    Sitat Opprinnelig postet av devilej
    Kablingen var en salig miks av alt fra Ethernetkabel til lampettledning skjøtet med biltemasko.
    Artig! Er ikke byggeren av disse høyttalerne ganske aktiv i denne tråden, blant annet?

http://avforum.no/forum/kabler/96198...loffen-88.html

:-D

Dependent harman/kardon sin avatar
    Medlem siden
    Apr 2005
    Sted
    Nord-Trøndelag
    Poster
    16,409
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0

Smile

Sitat Opprinnelig postet av Hellnoob
    Artig! Er ikke byggeren av disse høyttalerne ganske aktiv i denne tråden, blant annet?

http://avforum.no/forum/kabler/96198...loffen-88.html

:-D

Oj oj oj, kjærringa rev av håret på tassefanten i et røsk på den kommentaren :-D

Medlem siden
    Aug 2005
    Poster
    5,846
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av harman/kardon
    Oj oj oj, kjærringa rev av håret på tassefanten i et røsk på den kommentaren :-D
    Hva gjorde hånden hennes der

Medlem siden
    Apr 2005
    Sted
    Nord-Trøndelag
    Poster
    16,409
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Hellnoob
    Hva gjorde hånden hennes der
    At det var en kommentar som svei litt på pungen.

Newcomer Moniq sin avatar
    Medlem siden
    Aug 2004
    Poster
    143
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Ha ha ha.....
    Glimrende kommentarer gutter......

Moderator devilej sin avatar
    Medlem siden
    Jul 2004
    Poster
    10,061
    Takk & like
    Blogginnlegg
    1
    Nevnt
    2 post(er)
    AVtorget feedback
    0

At det var en kommentar som svei litt på pungen.
    Er dette det mest inteligente du kommer på å skrive er det vel bedre om du heller lar det være :roll:
    Mvh
    DevilEj
    Einar Johnsen

Intermediate
    Medlem siden
    Jan 2007
    Poster
    1,963
    Takk & like
    Nevnt
    2 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Hei Einar!

Mulig det er beskrevet i loggen foregående her, men hvilket sub oppsett skal du ha i kinoen?

MVH Johan

Medlem siden
    Jul 2004
    Poster
    10,061
    Takk & like
    Blogginnlegg
    1
    Nevnt
    2 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Det er litt i det blå enda.Står mellom å kjøre 2 x Phantom F112 eller bygge noe fra Beyma bak lerret. Har en 112 stående, så den blir brukt i starten. Tar det så videre derfra
    Mvh
    DevilEj
    Einar Johnsen

Intermediate
    Medlem siden
    Jan 2007
    Poster
    1,963
    Takk & like
    Nevnt
    2 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Det er litt i det blå enda.Står mellom å kjøre 2 x Phantom F112 eller bygge noe fra Beyma bak lerret. Har en 112 stående, så den blir brukt i starten. Tar det så videre derfra
    2 112 vil jo være krem! Men Beyma all over er jo og heller ikke å forakte. Tenker du store elementer i store kasser da eller?

Gratulerer forresten med tilkommende bygg, blir sikkert kanon greit å kunne gjemme bort gode komponenter litt når man har viltre krabater rundt i huset til tider!

Medlem siden
    Apr 2005
    Sted
    Nord-Trøndelag
    Poster
    16,409
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Det har mildt sakt vært en veldig dålig uke så det var alt jeg fant på der og da

Medlem siden
    Jul 2004
    Poster
    10,061
    Takk & like
    Blogginnlegg
    1
    Nevnt
    2 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Jeg skjønte overhode ikke hva du mente, så som sagt. Da er det vel like bra å la det være
    Mvh
    DevilEj
    Einar Johnsen

Medlem siden
    Jul 2004
    Poster
    10,061
    Takk & like
    Blogginnlegg
    1
    Nevnt
    2 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Zeke1983
    2 112 vil jo være krem! Men Beyma all over er jo og heller ikke å forakte. Tenker du store elementer i store kasser da eller?

Gratulerer forresten med tilkommende bygg, blir sikkert kanon greit å kunne gjemme bort gode komponenter litt når man har viltre krabater rundt i huset til tider!
    Blir nok noe alà løsningen BEF vurderer i front. Flere store elementer i høyden mellom frontene. Siden han ligger foran meg i løypa kan jeg høste av hans erfaringer med denne løsningen.
    Gleder meg til nytt rom kan taes ibruk, og kona verker også etter å få hifioppsettet ut av finstua
    Mvh
    DevilEj
    Einar Johnsen

Active
    Medlem siden
    Dec 2005
    Poster
    400
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Hallo Einar
    Får du reist litt rundt og sett på HiFi mens du venter på deler?

Moderator roffe sin avatar
    Medlem siden
    Apr 2003
    Poster
    9,330
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Phantom F112?

Er det JL Audio Fathom F112 du snakker om?

Medlem siden
    Aug 2005
    Poster
    5,846
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Jeg hadde tenkt å la den passere, men når roffe pirker så kan jeg også: En har jo hørt om phantom senter, men phantom sub?

Medlem siden
    Jul 2004
    Poster
    10,061
    Takk & like
    Blogginnlegg
    1
    Nevnt
    2 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    He he. Går litt fort i svingene innimellom. Skla selvfølgelig være Fanthom 112 ops:
    En usedvanlig god sub som hvertfall passer meg bedre enn alle jeg har hatt fra SVS. Dette er dog i min lille tv-stue.
    JL er raskere og mer kontant enn PC-Ultra, men går ikke fullt så dypt. Hos oss er det bare en fordel da den nederste bassen forplanter seg rett opp på barnerommet. Når det gjelder krefter holder JL fint følge med SVS i vårt rom
    Mvh
    DevilEj
    Einar Johnsen

Medlem siden
    Jul 2004
    Poster
    10,061
    Takk & like
    Blogginnlegg
    1
    Nevnt
    2 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av beiver
    Hallo Einar
    Får du reist litt rundt og sett på HiFi mens du venter på deler?
    Jeg befinner meg på Zhoushan Island ca 6 timers biltur fra Shanghai. Det er en liten småby på ca 2 mill. mennesker her, men alt er bygget opp rundt verftsindustri og sjøfart. Noen butikker med kjente merkeklær, men forøvrig er det lite å rope hurra for. Hifi er ikke denne plassens sterke side tydligvis. Siden det er så tungvindt å komme seg noen plass blir det ikke til at man drar til Shanghai eller Hongkong. Hver dag får vi beskjed om at dele "be here tomorro. Be her tomorro......" Så vidt jeg vet ligger de fortsatt i tollen av en eller annen grunn :???:

Her ser dere beliggenheten på øya jeg er på

Måtte krysse verdens lengste havgående bro for å komme ut hit. Ca 36 km
    Hangzhou Bay Bridge

Mvh
    DevilEj
    Einar Johnsen

Medlem siden
    Jul 2004
    Poster
    10,061
    Takk & like
    Blogginnlegg
    1
    Nevnt
    2 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Fikk en kjedelig beskjed angående sønnen min for et par dager siden (min 7årige rotweiler)
    Han har begynt å halte på venstre bakben, og det har blitt verre og verre. Kona tok han med til vetrinæren i forrihe uke, og det viser seg at han har hatt en betennelse i korsbåndet som har ført til at det har røket. Med andre ord må han inn å sage ut hele kneleddet for å sette inn et falskt isteden
    På toppen av det hele viser det seg at siden vi for noen måneder siden byttet forsikringsselskap på han til Agria (som skal være det beste), så dekkes ikke korsbåndskader før man har vært medlem ett år. Med andre ord må vi betale opperasjonen selv. 20 laken ut vinduet....... Alltid noe drit med disse forsikringene når man tror alt er ok...:evil:
    Mvh
    DevilEj
    Einar Johnsen

Intermediate HPL sin avatar
    Medlem siden
    Dec 2006
    Poster
    833
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Fikk en kjedelig beskjed angående sønnen min for et par dager siden (min 7årige rotweiler)
    Han har begynt å halte på venstre bakben, og det har blitt verre og verre. Kona tok han med til vetrinæren i forrihe uke, og det viser seg at han har hatt en betennelse i korsbåndet som har ført til at det har røket. Med andre ord må han inn å sage ut hele kneleddet for å sette inn et falskt isteden
    På toppen av det hele viser det seg at siden vi for noen måneder siden byttet forsikringsselskap på han til Agria (som skal være det beste), så dekkes ikke korsbåndskader før man har vært medlem ett år. Med andre ord må vi betale opperasjonen selv. 20 laken ut vinduet....... Alltid noe drit med disse forsikringene når man tror alt er ok...:evil:

Trist lesing Einar. Alltid vondt når våre kjære to- og firbente lider.
    Håper det løser seg snarlig for hunden. Skulle gjerne hatt en hund igjen jeg også, men grunnet allergier i huset utgår det.

Intermediate Gwandarion sin avatar
    Medlem siden
    Sep 2005
    Poster
    4,126
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Jeg befinner meg på Zhoushan Island ca 6 timers biltur fra Shanghai. Det er en liten småby på ca 2 mill. mennesker her, men alt er bygget opp rundt verftsindustri og sjøfart. Noen butikker med kjente merkeklær, men forøvrig er det lite å rope hurra for. Hifi er ikke denne plassens sterke side tydligvis. Siden det er så tungvindt å komme seg noen plass blir det ikke til at man drar til Shanghai eller Hongkong. Hver dag får vi beskjed om at dele "be here tomorro. Be her tomorro......" Så vidt jeg vet ligger de fortsatt i tollen av en eller annen grunn :???:
    Nestegang får du slå på tråden til meg så skal jeg se hva jeg kan få til transportmessig. Vi har til og med fast kurer med visum til Kina, så det kan løses ganske effektivt

På grunn av WXPO er det noe lengre behandlingstid hos tollvesenet i Shanghai enn normalt. Det er tatt ut mange offentlig ansatte til å bistå med alt fra å ta billetter til å plukke søppel - tollere inkludert... I tillegg til det har de inført en del restriksjoner for transport i provinsen, slik at det er noe back log å ta hensyn til også.

Det var dårlige nyheter, spesiellt når man er bortreist... Forsikring av dyr gir ikke alltid den tryggheten man tror når alt kommer til stykket, dessverre. Jeg håper det går bra med krabaten og inngrepet, sånn at han blir omtrent som ny når det er overstått.

Side 346 av 458 FørsteFørste ... 206 216 226 236 246 256 266 276 286 296 306 316 326 336 342 343 344 345 346 347 348 349 350 356 366 376 386 396 406 416 426 436 446 456 ... SisteSiste

Lignende tråder

1. Hjemme hos Qrt.
    By Qrt in forum Hvilket utstyr har AVforums medlemmer?
    Svar: 504
    Siste melding: 02-02-2013, 03:36
  2. Røde hodetelefoner fra 70-tallet: Koss Red Devil
    By Apollyon in forum Vintage audio
    Svar: 0
    Siste melding: 06-19-2012, 15:47
  3. Hodetelefoner fra 70-tallet: Koss Red Devil
    By Apollyon in forum Produkt -og prisjakt Audio
    Svar: 0
    Siste melding: 05-03-2012, 20:35
  4. Devil`s utskiftning og oppgraderingstråd (historikk)
    By devilej in forum Hvilket utstyr har AVforums medlemmer?
    Svar: 60
    Siste melding: 01-06-2010, 01:10
  5. Metallica - Devil's Dance: Live in Lisbon 2008
    By zarchon in forum HD filmer (Blu-ray, streaming)
    Svar: 4
    Siste melding: 12-08-2009, 20:12

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •