Hjemme hos Devil. - Side 22

Sponsorer:
Takk Takk:  12
Like Like:  135
Side 22 av 458 FørsteFørste ... 2 12 18 19 20 21 22 23 24 25 26 32 42 52 62 72 82 92 102 112 122 132 142 152 162 ... SisteSiste
Viser resultater 421 til 440 av 9141
    Moderator devilej sin avatar
    Medlem siden
    Jul 2004
    Poster
    10,061
    Takk & like
    Blogginnlegg
    1
    Nevnt
    2 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)
    Sitat Opprinnelig postet av Smurfen
    Dette ser da bra ut :-D Trodde liksom att det var en liten ombyggning jegops: ser jo nesten ut som det har vært en bombe der på ett av bildene...

Gleder meg til å se nye bilder når alt er ferdig, å kansjedu inviterer til en filmkveld der da.

Det ble i allefall mye bedre nå ! Bra jobba

Det er blitt så kaldt ute at jeg trengte litt ved å fyre med

Når det gjelder demo quoter jeg meg fra tidligere på siden

Sitat Opprinnelig postet av devilej

Til dere som venter på demo hos meg..... Jeg jobber på spreng for å få dette ferdig, men det spøker stygt for at dette må utsettes en mnd eller to. I februar er det også demo hos Marantz og projektorkveld den 24, + at kona har bursdag, morsdag og vi har bryllupsdag.
    Regner derfor med at det er aktuelt å sette opp en av de første lørdagene i Mars.
    Mvh
    DevilEj
    Einar Johnsen

Medlem siden
    Jul 2004
    Poster
    10,061
    Takk & like
    Blogginnlegg
    1
    Nevnt
    2 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av eksu
    Dette kunne jeg ha tenkt meg en lytterunde på. Ser meget bra ut.
    Det kan helt sikkert la seg ordne. Setter opp en demokveld eller 2 om et par måneder
    Mvh
    DevilEj
    Einar Johnsen

Medlem siden
    Jul 2004
    Poster
    10,061
    Takk & like
    Blogginnlegg
    1
    Nevnt
    2 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Da Invideo-lerretet viste seg å ikke holde hva det lovet i annonsen (var ikke Adeo-duk) blir dette returnert til AV-shop. Et Adeo GreyVision Ramme 240 cm er bestilt isteden.
    Mvh
    DevilEj
    Einar Johnsen

Medlem siden
    Jul 2004
    Poster
    10,061
    Takk & like
    Blogginnlegg
    1
    Nevnt
    2 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Her er den nye frontrekka. Måtte sette dem opp for å få et inntrykk av det ferdige resultatet. Over helgen kommer det nye lerretet fra Adeo :grin:

Litt usikker på hvordan Centersuben skal plasseres til slutt. Dette må testes ut etterhvert

Ideen til centerhylle kommer fra den modifiserte oppli-benken til Marantz.
    Plata skal selvfølgelig beises

Mvh
    DevilEj
    Einar Johnsen

Intermediate homecinema sin avatar
    Medlem siden
    Nov 2005
    Poster
    3,116
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Nice! :-D

Intermediate Smurfen sin avatar
    Medlem siden
    Jul 2004
    Poster
    1,324
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Dette ble jo Kjempefint Devilej ! hvis du ser bort fra støv på gulv og på linsa Hvordan er trykket nå da ?
    En ide kan jo være noen runde tepper under frontene slik att det ikke blir så nakent..har sett bilde av det tidligere å det ser jo bra ut da.

Intermediate Marantz sin avatar
    Medlem siden
    Sep 2003
    Poster
    2,654
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Dette ser lovende ut devilej Bra at flere kunne dra nytte av "patenten" min Et tips ang plata (latmannsløsning): Kjøp en skuffefront eller skapdør på Ikea (eller et annet sted med billige møbler) i riktig farge. Jeg fikk tak i en dør som var 35x60cm til 130kr som passet perfekt, og for en lat fyr som meg var det yperlig å slippe kapping og beising/maling.

Expert cybervision_ sin avatar
    Medlem siden
    Nov 2004
    Poster
    5,673
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Kan tenke meg dette "puncher" bra med 3 x SW700s + Patos 502 i front...

Medlem siden
    Jul 2004
    Poster
    10,061
    Takk & like
    Blogginnlegg
    1
    Nevnt
    2 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Smurfen
    Dette ble jo Kjempefint Devilej ! hvis du ser bort fra støv på gulv og på linsa Hvordan er trykket nå da ?
    En ide kan jo være noen runde tepper under frontene slik att det ikke blir så nakent..har sett bilde av det tidligere å det ser jo bra ut da.
    He he. Dette duger nok ikke i en presentasjon. Bare noen raske bilder for å vise fremgangen. Det er fortsatt en stund til jeg kan få lyd i dette. Pre er solgt. Henter 2807 i morgen.
    Alt skal på plass før jeg begynner å legge kabler
    Mvh
    DevilEj
    Einar Johnsen

Medlem siden
    Jul 2004
    Poster
    10,061
    Takk & like
    Blogginnlegg
    1
    Nevnt
    2 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Marantz
    Dette ser lovende ut devilej Bra at flere kunne dra nytte av "patenten" min Et tips ang plata (latmannsløsning): Kjøp en skuffefront eller skapdør på Ikea i riktig farge. Jeg fikk tak i en dør som var 35x60cm til 130kr som passet perfekt, og for en lat fyr som meg var det yperlig å slippe kapping og beising/maling.
    God ide. Skal sjekke hva de har
    Mvh
    DevilEj
    Einar Johnsen

Expert AndreWerdenskrieg sin avatar
    Medlem siden
    Oct 2004
    Poster
    6,367
    Takk & like
    Nevnt
    3 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Dette har jeg stor tro på. Utrolig praktisk lösning med senteren. Töft at du kan få höyttalerne såpass ut fra veggen og plass til subbene bak. Dette blir spennende.
    XTZ 99.26 | Yamaha CX-A5000 | 4 x SEAS L26ROY | Aoda MA-600 | Oppo | Marantz MM8003 | Antimode | LG 65"

Medlem siden
    Jul 2004
    Poster
    10,061
    Takk & like
    Blogginnlegg
    1
    Nevnt
    2 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av AndreWerdenskrieg
    Dette har jeg stor tro på. Utrolig praktisk lösning med senteren. Töft at du kan få höyttalerne såpass ut fra veggen og plass til subbene bak. Dette blir spennende.
    Det gjelder bare å få opp øynene og å se mulighetene
    Mvh
    DevilEj
    Einar Johnsen

Intermediate
    Medlem siden
    Jan 2007
    Poster
    3,124
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Utrolig fett dette her!! Er mektig imponert over dere "gutta" og hva dere innehar av kompetanse...også hva dere legger ned av tid og krefter ift testing og sammenligning av utstyr for å finne det optimale Skal selv bygge kino i kjeller...sitter faktisk å diskuterer med madamen nå...tilogmed hu blir inspirert av dette her...hu sier det er utrolig kult med lyd og bilde og mener budsjettet kan strekkes..hehe... Følger spent med videre, selvom det er vanskelig å holde tritt med oppgraderingene her

Expert Anfield sin avatar
    Medlem siden
    Sep 2004
    Poster
    8,888
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av SannaX
    Utrolig fett dette her!! Er mektig imponert over dere "gutta" og hva dere innehar av kompetanse...også hva dere legger ned av tid og krefter ift testing og sammenligning av utstyr for å finne det optimale Skal selv bygge kino i kjeller...sitter faktisk å diskuterer med madamen nå...tilogmed hu blir inspirert av dette her...hu sier det er utrolig kult med lyd og bilde og mener budsjettet kan strekkes..hehe... Følger spent med videre, selvom det er vanskelig å holde tritt med oppgraderingene her
    En ting er sikkert; får du med deg madammen på noe slikt øker du opplevelsen og livsgleden din maaaange hakk. Her i huset er det full forståelse for en hobby som for mange virker som totalt unødvendig og kostbart, og det gjør det så utrolig mye lettere.

Glimrende er det også å "bli kastet ut av rommet mitt" en kveld, fordi hun og et par venninder skal se film og lytte litt på musikk. "My work is done..."

Intermediate freddie sin avatar
    Medlem siden
    Feb 2006
    Poster
    3,175
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    ......Følger spent med videre, selvom det er vanskelig å holde tritt med oppgraderingene her
    Må innrømme at etter at jeg begynte å lese på avforum har mitt eget budsjett/forbruk på dette området steget betraktelig... Bare som en liten advarsel

Intermediate
    Medlem siden
    Jan 2007
    Poster
    3,124
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0

Hehe ;)

Sitat Opprinnelig postet av Anfield
    En ting er sikkert; får du med deg madammen på noe slikt øker du opplevelsen og livsgleden din maaaange hakk. Her i huset er det full forståelse for en hobby som for mange virker som totalt unødvendig og kostbart, og det gjør det så utrolig mye lettere.

Glimrende er det også å "bli kastet ut av rommet mitt" en kveld, fordi hun og et par venninder skal se film og lytte litt på musikk. "My work is done..."

Mulig vi sporer litt av i tråden her, men må jo bare kommentere, Anfield
    Madamen lurte litt på "kinoen". Må jo si at det er jeg som har regien på kjelleren, men i kveld, etter noen glass med rødvin, lurte hun på planleggingen av dette rommet. Etter å ha fortalt henne litt om AVforum, planleggingen og alle ideene jeg har for denne kinoen, ble hun helt gira. Begynnte å snakke om et kjøleskap med tappekran for øl hun hadde sett på en messe...om vi ikke kunne integrere dette i "kontrollrommet" der hvor jeg skal ha elektronikken. Måtte jo bare holde maska for å si det sånn! Når hun så mente at jentene skulle ha pokerkveld med god-lyd i bakgrunn klarte jeg ikke lenger å skjule mine rødvins-tenner. Det er herlig å vite at det finnes slike damer Skal forresten gifte meg med henne til sommeren, og det er det vel verdt for å si det mildt. Livet er herlig

Guru Snickers-is sin avatar
    Medlem siden
    Nov 2003
    Poster
    11,171
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Jeg ser du tittelerer tråden med "Indre Østfold", det kan jo ikke være langt herfra? Det er jo ikke så mye som regnes som "Indre".

Medlem siden
    Jul 2004
    Poster
    10,061
    Takk & like
    Blogginnlegg
    1
    Nevnt
    2 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Snickers-is
    Jeg ser du tittelerer tråden med "Indre Østfold", det kan jo ikke være langt herfra? Det er jo ikke så mye som regnes som "Indre".
    Jeg bor midt i hovedstaden i Indre Østfold :twisted:
    Mener å ha fått med meg et sted at du bor i Rakkestad????
    Mvh
    DevilEj
    Einar Johnsen

Medlem siden
    Jul 2004
    Poster
    10,061
    Takk & like
    Blogginnlegg
    1
    Nevnt
    2 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Mulig vi sporer litt av i tråden her, men må jo bare kommentere, Anfield
    Madamen lurte litt på "kinoen". Må jo si at det er jeg som har regien på kjelleren, men i kveld, etter noen glass med rødvin, lurte hun på planleggingen av dette rommet. Etter å ha fortalt henne litt om AVforum, planleggingen og alle ideene jeg har for denne kinoen, ble hun helt gira. Begynnte å snakke om et kjøleskap med tappekran for øl hun hadde sett på en messe...om vi ikke kunne integrere dette i "kontrollrommet" der hvor jeg skal ha elektronikken. Måtte jo bare holde maska for å si det sånn! Når hun så mente at jentene skulle ha pokerkveld med god-lyd i bakgrunn klarte jeg ikke lenger å skjule mine rødvins-tenner. Det er herlig å vite at det finnes slike damer Skal forresten gifte meg med henne til sommeren, og det er det vel verdt for å si det mildt. Livet er herlig
    Ingen fare. Her er alle avsporinger velkomne.
    Å få med deg madammen er som regel helt avgjørende for å få det rommet du ønsker deg. Finnes det ingen aksept for den økonomiske biten av et slikt prosjekt blir det nermest umulig å gjennomføre.
    Her i huset har kona blitt mer og mer innvolvert i planleggingen og bruken av utstyr og rom. I går sa hun jeg bare skulle bestille den BenQ 8720en jeg har lyst på, og jeg måtte selv sette bremsene på da Panasonic 700en vi har bare har gått litt over 200 timer Synd bruktmarkedet for pjer er så dårlig.
    Den ombyggingen jeg begynte på nå er i hovedsak for å gjøre rommet litt lysere og mer brukervennlig. Selv om dette primært er et kinorom, vil jeg ikke at det skal virke som en mørk hule når man kommer inn.
    Mvh
    DevilEj
    Einar Johnsen

Guru Snickers-is sin avatar
    Medlem siden
    Nov 2003
    Poster
    11,171
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av devilej
    Jeg bor midt i hovedstaden i Indre Østfold :twisted:
    Mener å ha fått med meg et sted at du bor i Rakkestad????
    Jeg bor i Rakkestad ja, jeg kan ikke tenke meg annet enn at "hovedstaden" i Indre må være Mysen? Der har jeg forøvrig også bodd, rimelig midt i for å si det sånn. Jeg har også vært postmann i Mysen i mange år så det kan være jeg har levert post til huset ditt en gang.

Side 22 av 458 FørsteFørste ... 2 12 18 19 20 21 22 23 24 25 26 32 42 52 62 72 82 92 102 112 122 132 142 152 162 ... SisteSiste

Lignende tråder

1. Hjemme hos Qrt.
    By Qrt in forum Hvilket utstyr har AVforums medlemmer?
    Svar: 504
    Siste melding: 02-02-2013, 03:36
  2. Røde hodetelefoner fra 70-tallet: Koss Red Devil
    By Apollyon in forum Vintage audio
    Svar: 0
    Siste melding: 06-19-2012, 15:47
  3. Hodetelefoner fra 70-tallet: Koss Red Devil
    By Apollyon in forum Produkt -og prisjakt Audio
    Svar: 0
    Siste melding: 05-03-2012, 20:35
  4. Devil`s utskiftning og oppgraderingstråd (historikk)
    By devilej in forum Hvilket utstyr har AVforums medlemmer?
    Svar: 60
    Siste melding: 01-06-2010, 01:10
  5. Metallica - Devil's Dance: Live in Lisbon 2008
    By zarchon in forum HD filmer (Blu-ray, streaming)
    Svar: 4
    Siste melding: 12-08-2009, 20:12

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •