Hjemme hos Devil. - Side 100

Sponsorer:
Takk Takk:  12
Like Like:  135
Side 100 av 458 FørsteFørste ... 10 20 30 40 50 60 70 80 90 96 97 98 99 100 101 102 103 104 110 120 130 140 150 160 170 180 190 200 210 220 230 240 ... SisteSiste
Viser resultater 1,981 til 2,000 av 9141
    Moderator devilej sin avatar
    Medlem siden
    Jul 2004
    Poster
    10,061
    Takk & like
    Blogginnlegg
    1
    Nevnt
    2 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)
    Sitat Opprinnelig postet av harman/kardon
    Det blir noen søte små surround`s i forhold til 62`ene ja he he
    Hva mener du....
    Mvh
    DevilEj
    Einar Johnsen

Medlem siden
    Jul 2004
    Poster
    10,061
    Takk & like
    Blogginnlegg
    1
    Nevnt
    2 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Roger Waters
    Dette er det tøffeste valget jeg har fått med meg noen har tatt her inne, men det er da ikke akkurat noen leie produkter du har kommet frem til. Det er så stilrent og pent, kjempe valg.. Focal er meget flotte saker, du skal ha skryt for valget du har gjort her. Virkelig.....

Vi må få se bilder når dette nye er i hus da, må jo være en sann glede å dra til innkjøp av noe slikt. Lykke til Devilej eller Einar, håper barna og kona di er fornøyd med "fars" valg... Gleder oss til å se dette nye stue prosjektet ditt.
    Tråden lever videre i beste velgående med bilder og oppdateringer, og min hifi profilen forblir aktiv. Tror dog ikke jeg legger opp noen ny hjemmekino profil, men overlater plassen min på lista til andre :-D
    Mvh
    DevilEj
    Einar Johnsen

Intermediate HiFi Plumber sin avatar
    Medlem siden
    Sep 2006
    Poster
    1,428
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Nå er det nesten så jeg tar til tårene her Einar.....

Moderator striky sin avatar
    Medlem siden
    Apr 2003
    Sted
    Vestfold
    Poster
    3,296
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Har sendt deg en meiding ang. senteren din.

Medlem siden
    Jul 2004
    Poster
    10,061
    Takk & like
    Blogginnlegg
    1
    Nevnt
    2 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av striky
    Har sendt deg en meiding ang. senteren din.
    Hmmmm. Usikker på om jeg har fått den......
    Mvh
    DevilEj
    Einar Johnsen

Moderator striky sin avatar
    Medlem siden
    Apr 2003
    Sted
    Vestfold
    Poster
    3,296
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av devilej
    Hmmmm. Usikker på om jeg har fått den......
    Jeg fikk nå et svar fra deg, så du har nok mottatt den (Det var på mail)

Newcomer
    Medlem siden
    Aug 2006
    Poster
    112
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Så dette først nå og må bare si at jeg har full forståelse for valget ditt......og det ligger et men i luften:-D (vel og merke ingen kritikk!)
    Det er jo ikke så lenge siden du oppgraderte hele kinoen din. Opp til flere ganger. Det ligger jo noe latent i deg som tilsier at "kinolyden" må bli bedre.Hvordan skal du få tilfredstillt den nå? Har du fått fullt utbytte av det Yamahaen har å by på? Var ikke forskjellen så stor hos deg som hos Akto?

Uansett lykke til!

Medlem siden
    Jul 2004
    Poster
    10,061
    Takk & like
    Blogginnlegg
    1
    Nevnt
    2 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Kladdn
    Så dette først nå og må bare si at jeg har full forståelse for valget ditt......og det ligger et men i luften:-D (vel og merke ingen kritikk!)
    Det er jo ikke så lenge siden du oppgraderte hele kinoen din. Opp til flere ganger. Det ligger jo noe latent i deg som tilsier at "kinolyden" må bli bedre.Hvordan skal du få tilfredstillt den nå? Har du fått fullt utbytte av det Yamahaen har å by på? Var ikke forskjellen så stor hos deg som hos Akto?

Uansett lykke til!
    Jeg kom aldri så langt som til å henge opp presencehøyttalere før vi bestemte oss for dette. Kinoen har vært under oppgradering kontinuerlig i flere år, men døgnet har ikke nok timer til at jeg får brukt alle anleggene vi har. Det som blir stående tomt er derfor alltid kinoen.
    Jeg får ikke utnyttet Z-11 i det nye rommet, og har derfor valgt å gå ned på en 3800 isteden, men tro meg..... Akto overdrev på ingen måte i testen av Z-11. Det er en helt rå surroundforsterker
    Mvh
    DevilEj
    Einar Johnsen

Medlem siden
    Jul 2004
    Poster
    10,061
    Takk & like
    Blogginnlegg
    1
    Nevnt
    2 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av striky
    Jeg fikk nå et svar fra deg, så du har nok mottatt den (Det var på mail)
    Så bra. Ikke så lett å skille på folk når man bare kjennet nicket til hverandre
    Mvh
    DevilEj
    Einar Johnsen

Expert Scrooge sin avatar
    Medlem siden
    Feb 2006
    Poster
    6,002
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0

En sjefsavgjørelse!

Etter å ha lagt så mye tid, penger og innsats i et så flott og gjennomført kinorom, må det jo være ganske tungt å gå til et slikt skritt!
    Priser meg i alle fall lykkelig over at jeg rakk å oppleve kinoen din, samtidig som det jo ser ut til å dukke opp et bortimot fullgodt alternativ!
    Tror faktisk du / dere kan leve godt med det fremtidige stueoppsettet, som helt sikkert vil gi en ganske god film og lydopplevelse det også.
    -
    Ellers vil jeg nok tro at ganske mange her inne "sliter" med å slå en akseptabel utnyttelsesgrad av sine kinoer i bordet?
    Snakker først og fremst for meg sjøl, men jeg vil tro at dette også gjelder atskillig flere. ;-)
    I forhold til hva det koster, synes i alle fall jeg at jeg benytter meg alt for lite av mine egne fasiliteter. For mitt vedkommende er jeg uansett så heldig å ha et rom som "bare står der", ettersom krapylene forlengst har forlatt redet.
    Får i alle fall håpe at dette ikke er starten på et skred av hjemmekinoavviklinger!
    De fleste av oss er vel, (heldigvis får jeg si), ikke så fornuftige at man innser det samme som du har turt å gjøre. ;-)
    Lykke til med stuekinoen!

Medlem siden
    Jul 2004
    Poster
    10,061
    Takk & like
    Blogginnlegg
    1
    Nevnt
    2 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Scrooge
    Etter å ha lagt så mye tid, penger og innsats i et så flott og gjennomført kinorom, må det jo være ganske tungt å gå til et slikt skritt!
    Priser meg i alle fall lykkelig over at jeg rakk å oppleve kinoen din, samtidig som det jo ser ut til å dukke opp et bortimot fullgodt alternativ!
    Tror faktisk du / dere kan leve godt med det fremtidige stueoppsettet, som helt sikkert vil gi en ganske god film og lydopplevelse det også.
    -
    Ellers vil jeg nok tro at ganske mange her inne "sliter" med å slå en akseptabel utnyttelsesgrad av sine kinoer i bordet?
    Snakker først og fremst for meg sjøl, men jeg vil tro at dette også gjelder atskillig flere. ;-)
    I forhold til hva det koster, synes i alle fall jeg at jeg benytter meg alt for lite av mine egne fasiliteter. For mitt vedkommende er jeg uansett så heldig å ha et rom som "bare står der", ettersom krapylene forlengst har forlatt redet.
    Får i alle fall håpe at dette ikke er starten på et skred av hjemmekinoavviklinger!
    De fleste av oss er vel, (heldigvis får jeg si), ikke så fornuftige at man innser det samme som du har turt å gjøre. ;-)
    Den største forskjellen hos oss og andre er at vi har skilt mellom hifi og surround. Hifi-oppsettet er hjertebarnet mitt, og hadde jeg vært avhengig av rommet i kjelleren for å bruke dette anlegget hadde dette valget aldri blitt tatt. Ved å gjøre det vi gjør nå stenger vi bare et rom vi ikke bruker, og legger heller alle pengene i det rommet vi bruker hver dag. Alle godsakene vil befinne seg på samme plan i huset og Jr får overta 35 kvm i kjelleren. For oss blir dette derfor ikke noe tap, men en stor oppgradering av anlegget vi faktisk bruker
    Mvh
    DevilEj
    Einar Johnsen

Intermediate Hanspf sin avatar
    Medlem siden
    Sep 2003
    Poster
    1,722
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Scrooge
    -
    Tja..har omtrent brukt rommet daglig etter jeg fikk det, og til tross for at jeg har holdt igjen på en del filmer ettersom rommet ikke er fullkalibrert enda. Så da går det fyken i 11.2 oppsett Einar? :-)

Intermediate eksu sin avatar
    Medlem siden
    Sep 2006
    Poster
    2,318
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Gleder meg allerede til demo.
    Epson | Panasonic | Denon | Emotiva | SVS

Min tråd

Newcomer
    Medlem siden
    Nov 2006
    Poster
    6
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    hei.. ser du er en stolt eier av 8871... sitter selv med et par fantastiske 8872... har du noe kjennskap til disse?? usher har en fantastisk kraftfull lyd, å som jeg ser det samenlignet med jmlab, stemmer dine inntrykk bra.. har selv hatt 926, å for meg funket de ikke... 946 er trolig mer "kraftfull" i bunn enn 926, men klangmessig er de trolig lik.. http://avforum.no/minhifi/show.php/chrmart

mvh chrmart

Medlem siden
    Jul 2004
    Poster
    10,061
    Takk & like
    Blogginnlegg
    1
    Nevnt
    2 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Hanspf
    Tja..har omtrent brukt rommet daglig etter jeg fikk det, og til tross for at jeg har holdt igjen på en del filmer ettersom rommet ikke er fullkalibrert enda. Så da går det fyken i 11.2 oppsett Einar? :-)
    11.2 er lagt på hylla da det ikke lar seg gjøre i det nye rommet uten å ødelegge WAF. Z-11 er solgt og en 3800 overtar
    Mvh
    DevilEj
    Einar Johnsen

Intermediate
    Medlem siden
    Jan 2007
    Poster
    3,124
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Respekt for avgjørelsen! Er som Scrooge glad jeg fikk oppleve kinoen før dørene stengte Gleder meg til å se stuekinoen...hvis den blir lagt ut.

Medlem siden
    Jul 2004
    Poster
    10,061
    Takk & like
    Blogginnlegg
    1
    Nevnt
    2 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av chrmart
    hei.. ser du er en stolt eier av 8871... sitter selv med et par fantastiske 8872... har du noe kjennskap til disse?? usher har en fantastisk kraftfull lyd, å som jeg ser det samenlignet med jmlab, stemmer dine inntrykk bra.. har selv hatt 926, å for meg funket de ikke... 946 er trolig mer "kraftfull" i bunn enn 926, men klangmessig er de trolig lik.. http://avforum.no/minhifi/show.php/chrmart

mvh chrmart
    Jeg hadde 8871 tidligere, men har gått over til mindre høyttalere da de ble for store for rommet mitt. 8872 har jeg dessverre aldri fått hørt.
    Jeg har også hatt både 946 og 926, og disse er ganke like i lyden. Begge krever endel av rommet, men 926 er lettere å få til
    Mvh
    DevilEj
    Einar Johnsen

Medlem siden
    Jul 2004
    Poster
    10,061
    Takk & like
    Blogginnlegg
    1
    Nevnt
    2 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Da har KSP-400 og SVS PB12+/2 forlatt oss. Dette er 3 tunge dråg, men bæringen ut i ventende biler gikk greit. Kjøpern av Z-11 var også innom, og det var på håret at han ikke tok med centern i samme slengen. Kona hans var ikke helt enig i behovet for denne, så den får heller gå til en annen lykkelig kjøper. Selv gleder jeg meg nå til å få den nye Electra-serien i hus.
    Ettersom utstyret nå begynner å forsvinne ut av huset, har jeg slettet kino profilen vår. Godt å se noen nye på topp 3 :-D
    Mvh
    DevilEj
    Einar Johnsen

Newcomer
    Medlem siden
    Sep 2005
    Poster
    135
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    det er jeg som er den lykkelige kjøper av z11, og som har den kjipe kone som sier nei til ny senter (foreløpig)... jeg skal kjøre på med en overtakelse prossess

Newcomer
    Medlem siden
    Mar 2006
    Poster
    30
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    sent deg PM devilej

Side 100 av 458 FørsteFørste ... 10 20 30 40 50 60 70 80 90 96 97 98 99 100 101 102 103 104 110 120 130 140 150 160 170 180 190 200 210 220 230 240 ... SisteSiste

Lignende tråder

1. Hjemme hos Qrt.
    By Qrt in forum Hvilket utstyr har AVforums medlemmer?
    Svar: 504
    Siste melding: 02-02-2013, 03:36
  2. Røde hodetelefoner fra 70-tallet: Koss Red Devil
    By Apollyon in forum Vintage audio
    Svar: 0
    Siste melding: 06-19-2012, 15:47
  3. Hodetelefoner fra 70-tallet: Koss Red Devil
    By Apollyon in forum Produkt -og prisjakt Audio
    Svar: 0
    Siste melding: 05-03-2012, 20:35
  4. Devil`s utskiftning og oppgraderingstråd (historikk)
    By devilej in forum Hvilket utstyr har AVforums medlemmer?
    Svar: 60
    Siste melding: 01-06-2010, 01:10
  5. Metallica - Devil's Dance: Live in Lisbon 2008
    By zarchon in forum HD filmer (Blu-ray, streaming)
    Svar: 4
    Siste melding: 12-08-2009, 20:12

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •