Ser at mange legger ut sakene sine, så jeg kan vel ikke være dårligere jeg!
Lydinteressen har vel alltid vært der siden jeg kjøpte meg mitt første Phillips anlegg til 1999,- for hardt oppsparte midler og satte på Take That cden av mor. Etter det gikk det over på større Kenwood anlegg med mye mer trøkk, men lite raffinement. Etterhvert gjorde besøk i diverse hifi-butikker meg overbevist om at skikkelig hifi var veien. Gikk til innkjøp av Yamaha RX-V450 og Chorus 706s + en Phillips DVD spiller. En SW700s fant og veien inn. Spilte flott, men så kom oppgraderingssyken sammen med høstkulden, Phillipsen tok kvelden, Yamahaen gikk til far som tregnte ny radio. Atollen ble innkjøpt og lydkvaliteten og trivselen steg betraktelig. Så for ei uke siden idag (26/04) ble Cobalt 816s bestilt og Jungson Moon Harbour ankom døren min. Jungsonen ble en formidabel oppgradering, estetisk, men ikke minst lydmessig. Kraftig, dynamisk og med en utrolig ro og tilstedeværelse. Må oppleves. Så nå er nok HT flaskehals og Cobaltene kommer i neste uke engang! Beklager at jeg ikke har bilder for øyeblikket, men har ikke kamera for tiden. Skal legge opp noe på minhifi i juni når jeg kommer hjem - I promise!

Utstyr nå:
Forsterker:
Atoll Electronique IN100 (Ny!)

Signal:
Jungson Moon Harbour HDCD (Ny!)
PC

HT:
JMlab Chorus 706s (Byttes ut øyeblikk!)
JMlab Chorus SW700s

Kabling:
Xindak FA-1
Xindak SC-01