Endelig startet med oppussingen! Forn's hjemmekino! - Side 2

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Side 2 av 2 FørsteFørste 1 2
Viser resultater 21 til 24 av 24
    Newcomer
    Medlem siden
    Jul 2003
    Poster
    180
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)
    Skal få lagt ut noen bilder når jeg reiser hjem for jula
    Har nå funnet ut at jeg skal lage en hushbox til projektoren, det var ett lite hull i murveggen ved siden av projektoren så blir å hente luft derfra
    Har også begynt å vurdere andre anlegg, noe med klipcsh kanskje, tenkte på RF 15. Hvem selger egentlig Klipcsh, er det bare audiocompaniet ? Er åpen for forslag med en maks prislapp på 35k.

Expert jfinneru sin avatar
    Medlem siden
    Jul 2003
    Poster
    5,983
    Takk & like
    Nevnt
    1 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Jeg har også kombinasjonen hjemmekino/ boblebad (et lite sjekketriks.. 8) ) , men jeg har to dører imellom+ ett kraftig avtrekk rett over boblebadet. ett boblebad produserer enorme mengder med vanndamp. så det må være fysisk adskilt fra hjemmekinoen. Tror ikke kretskort etc i en crt blir glad for den luftfuktigheten :shock:

Jørn

Newcomer
    Medlem siden
    Jul 2003
    Poster
    180
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Det har gått en stund siden jeg oppdaterte sist:

Jeg har tatt noen bilder tidlig under oppussingen, skal ta noen bilder av hvordan det ser ut nå snart.
    Vet ikke hvordan jeg får lagt ut bildene, maks størrelse er 75 KB, og bildene er på 250 KB?

Mens jeg finner ut noe lurt kan jeg fortelle at jeg har kjøpt anlegg brukt på qxl og det skal være på vei snart. Jeg kjøpte meg Klipsch-RF 3 og tilhørende senter og surround. Subben er en KSW-10, men tror dette blir lite og har tenkt å kjøpe en til

http://www.audiocompaniet.no/synref.htm

Vi har hatt en pause med oppussingen, pengemangel, men begynner forhåpentligvis igjen neste helg. Har ikke så veldig mye igjen av det ene rommet nå, skal ta bilde av det andre rommet hvor trappa er også.

Jeg har også investert i en HTPC: AMD Athlon XP 2600, Seagate Barra. 160 GB (skal kjøpe S-ATA) , 512 MB RAM (skal oppgradere til 1024) og Sapphire Radeon 9600 XT skjermkort. Kjøpte en superstille CPU vifte, knapt hørbar, men vil synes strømforsyningen bråker alt for mye så den skal skiftes ut. Valget av kabinett falt på dette. Synes det ser fint ut.
    Har også kjøpt trådløs joystick som skal bli morro med flyspill
    PC'en fungerer kjempefint og tviler ikke på at den vil gi ett kjempegodt bilde sammen med BG 801s :lol:

Newcomer
    Medlem siden
    Jul 2003
    Poster
    180
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Hmmm... Så var det disse bildene da?? :evil: