Vetteman's Blivende Kino! Oppdatering av kinobygging m.m med bilder. - Side 89

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Side 89 av 113 FørsteFørste ... 9 19 29 39 49 59 69 79 85 86 87 88 89 90 91 92 93 99 109 ... SisteSiste
Viser resultater 1,761 til 1,780 av 2257
    Intermediate Vetteman sin avatar
    Medlem siden
    Jan 2006
    Poster
    3,922
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)
    Sitat Opprinnelig postet av SannaX
    Flott annmeldelse
    Selvom disse produktene ikke ligger akkurat i min prisgate for øyeblikket er det slike tilbakemeldinger som gjør at oppgraderingsspøkelset melder sin annkomst til tider...man lurer liksom på hva som egentlig finnes av kremkomponenter der ute?
    Her får vi jo bevist at de finnes.....
    Det finnes masse kremprodukter ja. Jeg har hørt endel, men denne comboen overgår alt jeg tidligere har hørt. Man finner så og si alltid noe å sette fingeren på hvis man lytter svært kritisk, men ikke her som sagt.

Synd at det skal koste så innihampen mye penger:cry:

Intermediate Gwandarion sin avatar
    Medlem siden
    Sep 2005
    Poster
    4,126
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Hva mer spiller SunZeeker på?
    Hva mener du med at han har bestillt to til - skal han fylle huset med forforsterkere?

Medlem siden
    Jan 2006
    Poster
    3,922
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Gwandarion
    Hva mer spiller SunZeeker på?
    Hva mener du med at han har bestillt to til - skal han fylle huset med forforsterkere?
    Respons Grand. Vi brukte min Naim CD5i som kilde.

Medlem siden
    Jan 2006
    Poster
    3,922
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Lenge siden jeg har vært her nå.

Har vært svært opptatt med jobb den siste tiden. Har fått ny stilling i Telenor, som i tillegg til nye og svært spennende arbeidsoppgaver, også medfører et heftig lønnshopp:-P

Etter flere runder med madammen så er det nå blitt besluttet (for andre gang) at vi skal bygge ut hennes hus.

Dette er jeg svært glad for, fordi for det første er jeg dritlei av å være på visninger på hus til altfor høye priser i forhold til standard. For det andre, så er det en av de fineste tomtene på Finnsnes.

Så det vil nok ikke ta altfor lang tid før denne tråden blir omgjort til en ren byggetråd.

Forøvrig så har SunZeeker bestilt seg PL300, så gjett om det er noen som gleder seg til endelig å få testet de.

Expert cybervision_ sin avatar
    Medlem siden
    Nov 2004
    Poster
    5,673
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Hehe, det går altså rette veien oppi nord både på den audiofile, arbeidsmessige og relasjonsmessige arena. Heftig lønnshopp, det kunne jeg og godt hatt, men Jens er nok kjip med oss som jobber i staten.

Når får Sunzeeker PL300 da? (Og hva gjør han egentlig som kan kjøpe dyrt utstyr over en lav sko?)

Medlem siden
    Jan 2006
    Poster
    3,922
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av cybervision_
    Hehe, det går altså rette veien oppi nord både på den audiofile, arbeidsmessige og relasjonsmessige arena. Heftig lønnshopp, det kunne jeg og godt hatt, men Jens er nok kjip med oss som jobber i staten.

Når får Sunzeeker PL300 da? (Og hva gjør han egentlig som kan kjøpe dyrt utstyr over en lav sko?)
    Baksaas er raus med oss som gjør en god jobb

PL300 regner jeg med han skal ha i hus iløpet av et par uker.

Han har vel opparbeidet seg litt kapital, i tillegg til at han solgte sin meget meget fete Opel Omega for å bruke penger på hifi. Respect:-D

Intermediate maskinisten sin avatar
    Medlem siden
    Dec 2006
    Poster
    600
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Grattis med ny jobb og tilhørende lønnshopp
    Blir spennende å følge med videre angående planer om utbygging.

Var en snartur ved ''mitt'' lokale røyevann og prøvde lykken her om dagen, isen har akkurat sluppet taket på det meste av vannet, desverre ble det ingen fangst denne gangen, men jeg så da i det minste tegn til liv utpå vannet.
    Nå ser jeg bare fram til at isen skal gå på noen av fjellvannene rundt omkring her, det pleier å være brukbart stangfiske fra land med det samme isen går, men det gjelder jo å være der akkurat til rett tid, og det er ikke alltid det er så enkelt.

Intermediate Egon sin avatar
    Medlem siden
    Jan 2008
    Poster
    716
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Hei!

Forstår det slik at du fikk solgt GSene dine omsider.. Når kommer det bilder her av Platinum i det Vettemanske hjem da? Har nettopp kjøpt meg brukt Parasound NC2100 og NC2250, erfaring med Parasound på Monitor Audio? Ser på andre forum og har hørt noen nevne at det skal være en kombinasjon som kan fungere.

Medlem siden
    Jan 2006
    Poster
    3,922
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Egon
    Hei!

Forstår det slik at du fikk solgt GSene dine omsider.. Når kommer det bilder her av Platinum i det Vettemanske hjem da? Har nettopp kjøpt meg brukt Parasound NC2100 og NC2250, erfaring med Parasound på Monitor Audio? Ser på andre forum og har hørt noen nevne at det skal være en kombinasjon som kan fungere.
    Heisan. Jepp GS ble solgt til en hyggelig herreman på Sortland for en tid tilbake. Blir nok en stund til du ser noen bilder. Er planlegging av husutbygging som står på agendaen her om dagen. I tillegg til ny jobb, så er det ikke mye tid til overs for å si det slik. Nå ankommer det derimot et par PL 300 hos en av bestisene mine ganske så snart, så da lover jeg å dokumentere lytteintrykk og bilder.

Har aldri hørt noen av Parasound sine produkter, men spesielt 2100 har fått vanvittig gode kritikker. Pratet litt med Håkon Rognlien for en tid tilbake og han skamroste den pre'en.

Medlem siden
    Jan 2006
    Poster
    3,922
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0

Pl300 Endelig Testet!!

Da har jeg endelig fått gleden av å teste Monitor Audio PL300.

Skal vente litt med endelige inntrykk da de ikke er skikkelig innspillt ennå, samt at SunZeeker ikke har fått all gromelektronikken ennå. Den kommer til helga:razz:

Det jeg ihvertfall kan si er at det er typisk MA-lyd. Masse detaljer, enda luftigere enn GS og ikke så frempå i diskanten.

Fantastisk på stemmer, akkurat slik som GS. Nydelig mellomtone.

Avsindig basstrykk. Nesten naturstridig. Fullstendig unødvendig å supplere med sub til disse jordskjelvfrontene. Finishen er uten sammenligning det heftigste jeg noensinne har sett.

Bilder og flere inntrykk kommer til helgen eller tidlig neste uke.

Intermediate Gwandarion sin avatar
    Medlem siden
    Sep 2005
    Poster
    4,126
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Spennende!
    Det er jo første mulighet for oss andre å få noe annet enn presse tester,
    Dere tar vel bilder?

Medlem siden
    Jan 2006
    Poster
    3,922
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Gwandarion
    Spennende!
    Det er jo første mulighet for oss andre å få noe annet enn presse tester,
    Dere tar vel bilder?
    Vi skal få gjennomført en skikkelig bildesession når SunZeeker har fått Pass-Lab'sen i hus.

Medlem siden
    Jan 2006
    Poster
    3,922
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Et spørsmål til dere som er flinke med videokameraer.

Har tenkt å investere i et videokamera til Grønlands-turen. Hva er bra? Skal jeg kjøpe et vanlig dvd-kamera, eller bør jeg investere i et blu-ray kamera?

Hva sier ekspertisen?

Medlem siden
    Jan 2006
    Poster
    3,922
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0

Ingen??

Sitat Opprinnelig postet av Vetteman
    Et spørsmål til dere som er flinke med videokameraer.

Har tenkt å investere i et videokamera til Grønlands-turen. Hva er bra? Skal jeg kjøpe et vanlig dvd-kamera, eller bør jeg investere i et blu-ray kamera?

Hva sier ekspertisen?
    Er det ingen som har litt erfaring med bruk av videokamera???

Her er noen modeller jeg har siktet meg inn på:

Expert akto sin avatar
    Medlem siden
    Apr 2004
    Poster
    6,483
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Jeg har et Sony HD-cam med tape. Du finner ikke et eneste kamera med bedre bildekvalitet verken med HDD eller Disc hvis du ikke går på proffmarkedet. Det er til salgs hvis du er interessert.

Komplett.no - Sony HDR-HC9E, Mini DV

Det er brukt i 20 timer.

Medlem siden
    Jan 2006
    Poster
    3,922
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av akto
    Jeg har et Sony HD-cam med tape. Du finner ikke et eneste kamera med bedre bildekvalitet verken med HDD eller Disc hvis du ikke går på proffmarkedet. Det er til salgs hvis du er interessert.

Komplett.no - Sony HDR-HC9E, Mini DV

Det er brukt i 20 timer.
    Spennende Akto. Hvilke andre har du testet det mot? Jeg stoler jo på deg når du sier det er såå bra, så ja jeg er interessert.

Expert akto sin avatar
    Medlem siden
    Apr 2004
    Poster
    6,483
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Jeg har prøvd en del (takk til Elkjøp for fantastisk utlånsordning), og jeg har kommet til at Sony er helt i tet sammen med Panasonic.

Men siden jeg skal selge et Sony-kamera må jeg si at jeg holder en knapp på denne

Jeg skal ha 6500,- for det. Kamerautstyr holder seg langt bedre i pris en Hi-Fi

Uansett hva du velger må du styre unna JVC. De gjør opptak i et format som heter TOD, noe som egentlig er mpeg2, men som ikke lar seg åpne av normale bilderedigeringsprogrammer, bl.a Vegas 8

Medlem siden
    Jan 2006
    Poster
    3,922
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av akto
    Jeg har prøvd en del (takk til Elkjøp for fantastisk utlånsordning), og jeg har kommet til at Sony er helt i tet sammen med Panasonic.

Men siden jeg skal selge et Sony-kamera må jeg si at jeg holder en knapp på denne

Jeg skal ha 6500,- for det. Kamerautstyr holder seg langt bedre i pris en Hi-Fi

Uansett hva du velger må du styre unna JVC. De gjør opptak i et format som heter TOD, noe som egentlig er mpeg2, men som ikke lar seg åpne av normale bilderedigeringsprogrammer, bl.a Vegas 8
    Sorry Atle, du ble for dyr:-D

Medlem siden
    Jan 2006
    Poster
    3,922
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0

Testing, Testing, Testing

Da har vi fått testet PL300 med skikkelig forsterker ihvertfall. Kilden er dessverre crap, men du verden så det spiller for det:-D

Dette er GS60 med forbedringer på alle områder. Diskanten er like luftig og detaljert, men ikke like "frempå". Utrolig deilig å lytte til. Mellomtonen er som forventet helt i toppklasse, men det morsomste med høyttalerne er det avsindige trykket i bånn. Det er intet mindre enn helt vilt. De går utrolig dyyypt.

Dette var morro! Nå har SunZeeker bestilt seg en Puccini dCS:-D

Da blir det andre boller tenker jeg. Her er noen bilder. Enjoy:-D

Intermediate Egon sin avatar
    Medlem siden
    Jan 2008
    Poster
    716
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Spiller de halvparten så bra som de ser ut, så er det sikkert helt fantastisk!

Side 89 av 113 FørsteFørste ... 9 19 29 39 49 59 69 79 85 86 87 88 89 90 91 92 93 99 109 ... SisteSiste

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •