Vetteman's Blivende Kino! Oppdatering av kinobygging m.m med bilder. - Side 72

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Side 72 av 113 FørsteFørste ... 2 12 22 32 42 52 62 68 69 70 71 72 73 74 75 76 82 92 102 112 ... SisteSiste
Viser resultater 1,421 til 1,440 av 2257
    Expert cybervision_ sin avatar
    Medlem siden
    Nov 2004
    Poster
    5,673
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)
    Enig med Herr Spock, men det er jo ikke til å stikke under en stol at 360en er vesentlig mer støyende. Dog vurderer jeg selv å kjøpe en hvis de bikker under 2000 i salget nå. Ellers PS3 hvis 40 GB kommer under 3.

360en har den beste kontrolleren dog imho.

Expert Mr_Spock sin avatar
    Medlem siden
    Nov 2003
    Sted
    Sandefjord
    Poster
    5,472
    Takk & like
    Nevnt
    8 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Vetteman
    Hahaha, som om ikke det var vanskelig nok fra før

Er den noe kul da? Har du testet?
    Wii'en er fantastisk - skytespill er helt rått på den!

Resident Evil 4 på Wii er det beste spillet jeg har spilt
    Yamaha CX-A5100 & RX-A1030 . Vincent SP-993 . Rotel RMB-1565 . Anti-Mode 8033 Cinema
    Atmos 7.1.4 . Infinity Kappa 600, Kappa Center, Kappa 200, Kappa Surround, Kappa Sub
    Epson EH-TW2900 . Dreamscreen V2 DynaGrey 106" . DarbeeVision Darblet

Intermediate partyboynr1 sin avatar
    Medlem siden
    May 2006
    Poster
    1,014
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Det med støy kan jeg skrive under på, kompisen min sin støyet noe jævlig, og du hørte den veldig godt når det var loade pauser og sånn. Vi fant dette irriterende hvertfall, men begge oss er kresne på ulyd også da.
    PS3èn som jeg har hører jeg kun når jeg legger øret over den... Lydløs så å si..
    Og som cybervision skriver, att kontrollen til 360 er best, er vell individuelt?
    Jeg syns den er for stor, jeg liker mye bedre PS sin.. Men smaken er som baken her og

Og att 360 har flest spill nå er vell ikke så rart, da den har vært mye lengre ute på markedet..

Intermediate Mirage sin avatar
    Medlem siden
    Nov 2003
    Poster
    2,057
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Jeg har både PS3 og 360.
    Det er ikke å stikke under en stol at det er flere spill til 360 enn PS3.
    Men dette vil forandre seg iløpet av 2008, da flere STORE titler er på vei!

Som ren spillkonsoll/spillmoro/fjortismaskin er vel 360 muligens best per i dag.
    Men som seriøs hjemmekinokomponent er PS3 en klar vinner. Og med tanke på fremtiden, ville jeg uten tvil kjøpt PS3, da dette er en mye bedre investering.

PS3 har bare såvidt fått vist potensialet sitt.

Ellers må jeg bare henge meg på det resten sier, 360 bråker noe avsindig!

Dette ble kanskje et litt enveiskjørt innlegg. Ikke misforstå, 360 er en god maskin, det er en grunn til at jeg har både 360 og PS3 men hvis jeg måtte velge èn, hadde det nok blitt Sony.

Intermediate Vetteman sin avatar
    Medlem siden
    Jan 2006
    Poster
    3,922
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Mirage
    Men som seriøs hjemmekinokomponent er PS3 en klar vinner.
    Hva mener du med seriøs hjemmekinokomponent? Jeg har Sony BDP-S1E, den er mye bedre enn PS3 som Blu-Ray avspiller.

Jeg er kun ute etter mest moro for pengene, så jeg anser ikke en konsoll som et hjemmekinokomponent. Ikke ment som noe surking fra min side, håper du skjønner hva jeg mener.

Kanskje Nintendo også kan være et alternativ. Hva ligger den på prismessig?

Intermediate Mirage sin avatar
    Medlem siden
    Nov 2003
    Poster
    2,057
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Jeg bruker Ps3'en til nettsurfing, mediastreaming, bildevisning via minnekortslot'ene, etc.
    Nintendo anser jeg ikke som en konsoll på lik linje med XBOX/PS3.

Jeg vet bare at jeg kommer til å spille på PS3 i lang tid etter at 360 er utdatert

Intermediate ruxxy sin avatar
    Medlem siden
    Mar 2006
    Poster
    1,612
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Skal du spille KULE spill; Xbox 360 UTEN TVIL!!

Skal du ha en kraftig maskin med lite kule spill; DOG NOEN; GTA 4, GT og Metal Gear Solid + Blu-Ray!!!!! SÅ kjøper du lett PS3

Jeg går for begge deler for jeg er glad i å spille når jeg føler for å være litt asosial

Intermediate Electra sin avatar
    Medlem siden
    Feb 2004
    Poster
    3,225
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Eg har alle 3. Skulle eg ha mista 2 av dei så hadde det blitt 360 og wii`en som hadde fått fyken. Hadde vell fått fyken eg og om hadde kvitta meg med Wii`en, da dama er heilt vill etter den. ;-)

Intermediate Razortec sin avatar
    Medlem siden
    Mar 2007
    Poster
    1,679
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Mulig jeg er på tynn is her siden kun har PS3 og Wii. Men etter hva jeg vet så er maks oppløsning på spill 720p mens PS3 har 1080p.
    Hva spill angår vil det komme mange flere titler enn det det nå, det tar lang tid å utvikle gode spill, så det kommer, PS3 er jo forholdsvis ny i forhold til Xbox.

Skal du ha det samme som PS3 i en Xbox vil prisen ende på omtrent det samme om ikke mer. (Gjør vel ikke det ettersom du har en HD avspiller)

Jeg hadde ikke vært i tvil PS3 Det beste elektronikk kjøpet jeg har gjort i 2007 :-D

Medlem siden
    Nov 2003
    Sted
    Sandefjord
    Poster
    5,472
    Takk & like
    Nevnt
    8 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Razortec
    Mulig jeg er på tynn is her siden kun har PS3 og Wii. Men etter hva jeg vet så er maks oppløsning på spill 720p mens PS3 har 1080p.
    Hva spill angår vil det komme mange flere titler enn det det nå, det tar lang tid å utvikle gode spill, så det kommer, PS3 er jo forholdsvis ny i forhold til Xbox.

Skal du ha det samme som PS3 i en Xbox vil prisen ende på omtrent det samme om ikke mer. (Gjør vel ikke det ettersom du har en HD avspiller)

Jeg hadde ikke vært i tvil PS3 Det beste elektronikk kjøpet jeg har gjort i 2007 :-D
    Jeg har da 1080p spill på min Xbox360 som jeg spiller på mitt 1080p tv?? Va det det du mente ikke gikk?

Men til valget av spillkonsoll - les masse om spill, noter deg de du vill spille - sjekk hvilken konsoll som har flest av spillene og KJØP den!!

Kanskje du ender opp med en ny PS2??
    Yamaha CX-A5100 & RX-A1030 . Vincent SP-993 . Rotel RMB-1565 . Anti-Mode 8033 Cinema
    Atmos 7.1.4 . Infinity Kappa 600, Kappa Center, Kappa 200, Kappa Surround, Kappa Sub

Medlem siden
    Mar 2007
    Poster
    1,679
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Mr_Spock
    Jeg har da 1080p spill på min Xbox360 som jeg spiller på mitt 1080p tv?? Va det det du mente ikke gikk?
    Ok ops: ops: Bare hørte det av en spillegal Xbox-fan på jobben. Da er det tydeligvis feil, sorry!

**Edit** Etter hva jeg kan finne etter litt googling så har Xbox 360 max 720p/1080i ikke 1080p Mulig det fortsatt er feil, har ikke funnet "håndfast" info enda.

Medlem siden
    Nov 2003
    Sted
    Sandefjord
    Poster
    5,472
    Takk & like
    Nevnt
    8 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Razortec
    Ok ops: ops: Bare hørte det av en spillegal Xbox-fan på jobben. Da er det tydeligvis feil, sorry!
    En Xbox-fan som mener PS3 er bedre?? Det var litt av en luring

Men etter det jeg vet er det kun et fåtall spill som blir levert i 1080p - er også mulig at det er flere av disse til PS3?

Men jeg tror ikke at man skal henge seg for mye opp i oppløsning - Halo 3 tror jeg kun har 640p oppløsning - men det ser jo veldig bra ut allikevel.

På Wii kjøres det maks 480p og flere spill der ser meget bra ut på en 42" (IMO).

Medlem siden
    Nov 2003
    Sted
    Sandefjord
    Poster
    5,472
    Takk & like
    Nevnt
    8 post(er)
    AVtorget feedback
    0

Medlem siden
    Mar 2007
    Poster
    1,679
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Takk, da er det ikke mer å lure på Greier liksom ikke å la sånt ligge hvis jeg ikke finner svar på det.

Luring ja, må vel sies at han var tidligere Xbox-fan da han nå har anskaffet seg PS3 og blitt PS3-fan istedet. Trodde han hadde skikkelig greie på dette, tydeligvis feil...

Nok OT.

Neste!!

Intermediate magnuswb sin avatar
    Medlem siden
    Jan 2006
    Poster
    1,695
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Mitt tips: PS3

PS: Husk også at 2008 blir PS3 sitt år. Det var først nå før jul at de BRA spillene kom til ps3, og tror det ikkke kommer til å gå nedover i 2008. Husk GTA4, MGS, GT5, Black 2, SSX 4 osv...

Og 360 nærmer seg sitt fulle potensiale, PS3 er bare i starten.... Viktig å ha det i notatboka...

Moderator devilej sin avatar
    Medlem siden
    Jul 2004
    Poster
    10,061
    Takk & like
    Blogginnlegg
    1
    Nevnt
    2 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Her kommer det jo litt an på hvilke spill du foretrekker.
    Selv kjøpte jeg først 360, men den støyet alt for mye i tillegg til at den har et enormt eksternt power som skal ligge å slenge på gulvet. Etter en dags testing endte den på rommet til Jr og en PS3 ble kjøpt inn. Denne er heller ikke lydløs, men VELDIG mye bedre enn XBOX.
    Skulle likevel ønske jeg fikk spilt spill som f.eks HALO, men det får heller stå sin prøve.
    Mvh
    DevilEj
    Einar Johnsen

Medlem siden
    Nov 2003
    Sted
    Sandefjord
    Poster
    5,472
    Takk & like
    Nevnt
    8 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av devilej
    Her kommer det jo litt an på hvilke spill du foretrekker.
    Selv kjøpte jeg først 360, men den støyet alt for mye i tillegg til at den har et enormt eksternt power som skal ligge å slenge på gulvet. Etter en dags testing endte den på rommet til Jr og en PS3 ble kjøpt inn. Denne er heller ikke lydløs, men VELDIG mye bedre enn XBOX.
    Skulle likevel ønske jeg fikk spilt spill som f.eks HALO, men det får heller stå sin prøve.

Har du prøvd å spørre pent om å låne xboxen av junior?

Moderator devilej sin avatar
    Medlem siden
    Jul 2004
    Poster
    10,061
    Takk & like
    Blogginnlegg
    1
    Nevnt
    2 post(er)
    AVtorget feedback
    0

Har du prøvd å spørre pent om å låne xboxen av junior?

Han er 14 og har et rom som ser ut deretter. Frister ikke å slenge seg i sofaen hans........
    Mvh
    DevilEj
    Einar Johnsen

Newcomer zedarix sin avatar
    Medlem siden
    May 2007
    Poster
    118
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Man kan ikke regne europalanseringen som "fødselsdagen" til PS3. 360 er bare ett år eldre enn PS3, så alder er ingen unnskylding for at utviklingen av spill til PS3 er treg.

At utvalget av spill til PS3 blir stort og godt med tiden, er vel ganske sikkert. Men hvor mye blir eksklusivt?

Selv har jeg bare 360. Kunne godt tenkt meg både PS3 og Wii, men ennå er det ingen spill som jeg "bare må ha!"

Grafikken er mer enn god nok på 360, og samtlige multi-titler til nå er bedre på 360. (i følge omtaler, har ikke testet selv)

Men ser man bare på muligheten for å spille, og ser bort i fra at det er mange flere gode spill til 360 pr. dags dato, så er det egentlig bare håndkontrollen som skiller. Det er den du skal sitte med i hånden, ikke maskinen. Når du spiller ser du ikke maskinen heller.

360'en støyer mer, men ikke gått ut på dato for det.

Intermediate Vetteman sin avatar
    Medlem siden
    Jan 2006
    Poster
    3,922
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0

Wow

Her har det skjedd ting gitt:-P

Hyggelig at dere kommer med så mange gode anbefalinger. Er jo tydelig at vi er forskjellig ja. Håper ikke jeg har startet en krig her.

Så et nytt spørsmål. Er det mulig å linke med PS3, slik man kan med 360 (dette gikk ihvertfall med den gamle X-boxen)

Er utrolig kult å spille Halo (f.eks) å linke mellom 2 maskiner og gå Head to Head, eventuelt å spille live.

Saken er den at poden til madammen som er 13 år selvfølgelig også er en spill-freak (bombe). Da kunne han sittet på rommet på loftet og jeg nede i stua, og krigen var igang.

Noen som vet?

Side 72 av 113 FørsteFørste ... 2 12 22 32 42 52 62 68 69 70 71 72 73 74 75 76 82 92 102 112 ... SisteSiste

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •