Vetteman's Blivende Kino! Oppdatering av kinobygging m.m med bilder. - Side 70

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Side 70 av 113 FørsteFørste ... 10 20 30 40 50 60 66 67 68 69 70 71 72 73 74 80 90 100 110 ... SisteSiste
Viser resultater 1,381 til 1,400 av 2257
    Intermediate Gwandarion sin avatar
    Medlem siden
    Sep 2005
    Poster
    4,126
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)
    Jeg er ledig etter to som sagt, så det burde ikke by på problemer med mindre jeg må kjøre min egen stugge renault om jobbebilen er bortlånt. Jeg skal forsøke å skaffe til veie en dugandes skyss. Når drar du til Andrè da?

Nå kan du glede deg Vetteman, hula til Atle er noe for seg selv!

Intermediate homecinema sin avatar
    Medlem siden
    Nov 2005
    Poster
    3,116
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Jeg vet det ikke er høflig å invitere seg selv, men jeg kan jo ikke la vær når muligheten byr seg...:wink: har du plass til èn til Atle??? :-D Hornene kaller i det fjerne og etter alle godordene blir jo ikke ønsket om en lydseanse mindre... Når man i tillegg kan møte enda flere hyggelige AV-ofile så blir det jo ikke bedre... Oh please Oh please
    Kanskje Ola kan plukke meg opp i Oslo sentrum på tur ut til HiFi Huset...:-D Jeg sliter litt med å få tak i bil så tidlig, ellers ville jeg tilbydt skyss, men limo'n til Ola duger den! :twisted:

Intermediate Gwandarion sin avatar
    Medlem siden
    Sep 2005
    Poster
    4,126
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av homecinema
    Jeg vet det ikke er høflig å invitere seg selv, men jeg kan jo ikke la vær når muligheten byr seg...:wink: har du plass til èn til Atle??? :-D Hornene kaller i det fjerne og etter alle godordene blir jo ikke ønsket om en lydseanse mindre... Når man i tillegg kan møte enda flere hyggelige AV-ofile så blir det jo ikke bedre... Oh please Oh please
    Kanskje Ola kan plukke meg opp i Oslo sentrum på tur ut til HiFi Huset...:-D Jeg sliter litt med å få tak i bil så tidlig, ellers ville jeg tilbydt skyss, men limo'n til Ola duger den! :twisted:
    My pleasure, men da får du ikke se den flunk nye bilen jeg har for den har bare to seter Lenge siden jeg har sett HC også.

Intermediate homecinema sin avatar
    Medlem siden
    Nov 2005
    Poster
    3,116
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    hmmm...2 seter... Porsche... (var det ikke Porsche-farge Atle hadde på horna sine? synes å huske noe om det litt tilbake i tid...)
    Sorry, dette blir fullstendig OT...ops:

Expert akto sin avatar
    Medlem siden
    Apr 2004
    Poster
    6,483
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Bare bli med du, om du kommer deg hit

Intermediate C. Alshus sin avatar
    Medlem siden
    Feb 2004
    Poster
    3,211
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Gled deg Vetteman. Det spiller ganske gromt hos Atle.

Intermediate Vetteman sin avatar
    Medlem siden
    Jan 2006
    Poster
    3,922
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Gwandarion
    Jeg er ledig etter to som sagt, så det burde ikke by på problemer med mindre jeg må kjøre min egen stugge renault om jobbebilen er bortlånt. Jeg skal forsøke å skaffe til veie en dugandes skyss. Når drar du til Andrè da?

Nå kan du glede deg Vetteman, hula til Atle er noe for seg selv!
    Superdupert, planen var å dra til Atle i seks syv-tiden. Hadde vært helt glimrende om du kunne plukket meg opp hos Andre, eventuelt så kan du jo ta med deg demoen på Platinum. Send meg mobilnr ditt på PM så kan vi avtale nærmere. Fy flate som jeg gleder meg

Medlem siden
    Jan 2006
    Poster
    3,922
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0

På demo ikveld!

Alle gode ting er 3:-D

På tredje forsøket klaffet det med å få demo hos Akto. Endelig. Dette blir bedre enn å åpne julegaver:-D

Har en følelse av at dette besøket fort kan bli dyrt! Så mye snacksutstyr og en skikkelig kino. Må ha det, bare må ha det.

Det jeg faktisk er mest spent på er subbene. Det funka så bra hos Anfield, men dette tar vel kaka. Er ikke klokka 4 snart:-D

Expert pahf sin avatar
    Medlem siden
    Sep 2005
    Poster
    5,908
    Takk & like
    Nevnt
    1 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Etter denne demoen så dropper du vel platinum og sender inn storbestilling på advantgarde og rør du også ?

Intermediate Skrotnisse sin avatar
    Medlem siden
    Aug 2004
    Poster
    4,320
    Takk & like
    Nevnt
    1 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    gled deg!

det å være på demo hos atle har lett for å bli dyrt samtidig som det er noen timer man husker leeeeeeeeenge...

skal bli interresant å lese om dine erfaringer
    -------
    Mvh
    Rune
    Fotograf og AV-skalle av natur
    : web| facebook| <--- Følg meg på fb og støtt meg i kampen for fototilgang på de store konsertene.
    Oppsett: Samsung UE78JS9505XXE | Xbox One S | Marantz AV7710 | Arendal Sound Tower | Klipsch RP-250S |

Medlem siden
    Jan 2006
    Poster
    3,922
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av pahf
    Etter denne demoen så dropper du vel platinum og sender inn storbestilling på advantgarde og rør du også ?
    Hehe, nei sååå morro skal vi ikke ha det. Ifølge Andre som var helt i ekstase over Platinum, så blir nok ikke valget mitt endret, men dem skal som sagt høres på først. At første paret gikk ut etter første demo, lover jo bra:-D MA leverer lyd helt etter mine preferanser.

Men jeg gleder meg vanvittig uansett til å få testet Vi Menns referansekino:-D

Medlem siden
    Jan 2006
    Poster
    3,922
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Skrotnisse
    gled deg!

det å være på demo hos atle har lett for å bli dyrt samtidig som det er noen timer man husker leeeeeeeeenge...

skal bli interresant å lese om dine erfaringer
    Jeg teller minutter:-D

Etter demoen hos Anfield, så er det vel en viss fare for at SVS blir å finne i signaturen min etterhvert. Faren blir vel enda større etter ikveld tenker jeg.

Expert cybervision_ sin avatar
    Medlem siden
    Nov 2004
    Poster
    5,673
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Jaaaaaa????

Expert RoKo sin avatar
    Medlem siden
    Dec 2004
    Poster
    6,554
    Takk & like
    Nevnt
    1 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Du finner alt i tråden til akto! :-D

Medlem siden
    Jan 2006
    Poster
    3,922
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av RoKo
    Du finner alt i tråden til akto! :-D
    Det stemmer. Har tygd litt på inntrykkene, og må bare si at jeg har lyst å reise til Fetsund igjen

Denne demoen har overbevist meg totalt om at det faktisk er lønnsomt for kropp å sjel å bygge egen hjemmekino.

Makan til morrofaktor og balsam for sjelen, finner du ingen andre plasser bortsett fra ved et bra ørretvann med bål og cognac:lol:

Kinoen til Atle er komplett, fantastisk bilde, fantastisk lyd, vanvittig basstrykk og en helt utrolig sittekomfort, og sist men ikke minst veeeldig god kaffe.

Hva mer kan man egentlig ønske seg?

Expert cybervision_ sin avatar
    Medlem siden
    Nov 2004
    Poster
    5,673
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Og god kaffe er jo selve grunnsteinen!

Medlem siden
    Jan 2006
    Poster
    3,922
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0

Forforsterker!

Er det noen av gutta boys som har erfaring, eventuelt har hørt på den dere ser under? Har fått strålende kritikker og prisen er meget fin må jeg si, ligger på torget. At den har prossesorinngang i tillegg er et kjempepluss. Iflg Hifi-Choice testen var SIM-Moon god match med Platinum.

Medlem siden
    Jan 2006
    Poster
    3,922
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0

God Jul Og Godt Nytt år!!!

Benytter anledningen til å ønske dere alle sammen en riktig god jul og et godt nytt år.

Måtte det nye året bli like begivenhetsrikt på lyd og bildesiden som 2007 har vært:-D

Moderator devilej sin avatar
    Medlem siden
    Jul 2004
    Poster
    10,061
    Takk & like
    Blogginnlegg
    1
    Nevnt
    2 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Vetteman
    Er det noen av gutta boys som har erfaring, eventuelt har hørt på den dere ser under? Har fått strålende kritikker og prisen er meget fin må jeg si, ligger på torget. At den har prossesorinngang i tillegg er et kjempepluss. Iflg Hifi-Choice testen var SIM-Moon god match med Platinum.
    Jeg har hørt denne på B&W802s med Parasound JC1 effekttrinn. En utrolig oppløsning som oser av High end. Gikk overraskende dypt i forhold til Sony ES forforsterkeren vi testet den mot. Siklet på denne selv, men bestemte meg for å gå for rør isteden
    Mvh
    DevilEj
    Einar Johnsen

Medlem siden
    Jan 2006
    Poster
    3,922
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0

Minnebilder!

Legger ut noen minnebilder fra min spede oppstart og året som har gått.

Har vært utrolig mye utstyrstesting i 2007. Har også hatt gleden av å hatt besøk av Anfield og Akto, pluss at jeg har fått besøkt dem og deres eminente hjemmekinoer. Skikkelig trivelig!!!

Fikk også stiftet bekjentskap med Gwandarion og Homecinema. Meget hyggelige karer!!!

2007 har vært et meget begivenhetsrikt år angående lyd og bilde for min del, måtte 2008 bli like gøy.

Kos dere med bildene

Side 70 av 113 FørsteFørste ... 10 20 30 40 50 60 66 67 68 69 70 71 72 73 74 80 90 100 110 ... SisteSiste

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •