Vetteman's Blivende Kino! Oppdatering av kinobygging m.m med bilder. - Side 55

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Side 55 av 113 FørsteFørste ... 5 15 25 35 45 51 52 53 54 55 56 57 58 59 65 75 85 95 105 ... SisteSiste
Viser resultater 1,081 til 1,100 av 2257
    Intermediate Kolschtat sin avatar
    Medlem siden
    Sep 2006
    Poster
    867
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)
    Grattis! HD er så absolutt morro

Snakker du med SunZeeker kan du jo nevne at jeg snuser på H200'en hans som en midlertidig løsning

Intermediate Vetteman sin avatar
    Medlem siden
    Jan 2006
    Poster
    3,922
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Kolschtat
    Grattis! HD er så absolutt morro

Snakker du med SunZeeker kan du jo nevne at jeg snuser på H200'en hans som en midlertidig løsning
    Takker og bukker. Har akkurat vært og hentet spilleren og den ene Abrahamsen-forsterkeren. Har fritt imorgen, så gjett hva jeg skal bruke dagen til:razz: SunZeeker nevnte at du var interessert, men vet ikke om han har helt har bestemt seg ennå. Han var litt mer fornøyd idag:shock:

Expert akto sin avatar
    Medlem siden
    Apr 2004
    Poster
    6,483
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Da har jeg endelig fått somlet meg til å redigere noen bilder fra turen til Troms i sommer. Vi får ta litt om gangen, og jeg beklager den harde komprimeringen på bildene. Hvis jeg ikke gjør det blir siden så tung å laste. Hadde vi ikke vært så opptatt med å drikke oss fulle hele tiden ville det sikkert blitt både fler og bedre bilder, men dette er det jeg har ... ops:

Skal se om jeg ikke får ut noen fiskebilder også - etter hvert.

Vetteman's Blivende Kino! Oppdatering av kinobygging m.m med bilder.-_mg_6656-jpg

Vetteman's Blivende Kino! Oppdatering av kinobygging m.m med bilder.-_mg_6658-jpg

Vetteman's Blivende Kino! Oppdatering av kinobygging m.m med bilder.-_mg_6660-jpg

Vetteman's Blivende Kino! Oppdatering av kinobygging m.m med bilder.-_mg_6662-jpg

Vetteman's Blivende Kino! Oppdatering av kinobygging m.m med bilder.-_mg_6663-jpg

Vetteman's Blivende Kino! Oppdatering av kinobygging m.m med bilder.-_mg_6664-jpg

Vetteman's Blivende Kino! Oppdatering av kinobygging m.m med bilder.-_mg_6667-jpg

Vetteman's Blivende Kino! Oppdatering av kinobygging m.m med bilder.-_mg_6668-jpg

Vetteman's Blivende Kino! Oppdatering av kinobygging m.m med bilder.-_mg_6672-jpg

Vetteman's Blivende Kino! Oppdatering av kinobygging m.m med bilder.-_mg_6674-jpg

Vetteman's Blivende Kino! Oppdatering av kinobygging m.m med bilder.-_mg_6678-jpg

Vetteman's Blivende Kino! Oppdatering av kinobygging m.m med bilder.-_mg_6680-jpg

Vetteman's Blivende Kino! Oppdatering av kinobygging m.m med bilder.-_mg_6682-jpg

Expert akto sin avatar
    Medlem siden
    Apr 2004
    Poster
    6,483
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Oki, vi kjører på med noen bilder til

Vetteman's Blivende Kino! Oppdatering av kinobygging m.m med bilder.-_mg_6688-jpg

Vetteman's Blivende Kino! Oppdatering av kinobygging m.m med bilder.-_mg_6702-jpg

Vetteman's Blivende Kino! Oppdatering av kinobygging m.m med bilder.-_mg_6714-jpg

Vetteman's Blivende Kino! Oppdatering av kinobygging m.m med bilder.-_mg_6716-jpg

Vetteman's Blivende Kino! Oppdatering av kinobygging m.m med bilder.-_mg_6736-jpg

Vetteman's Blivende Kino! Oppdatering av kinobygging m.m med bilder.-_mg_6742-jpg

Vetteman's Blivende Kino! Oppdatering av kinobygging m.m med bilder.-_mg_6771-jpg

Vetteman's Blivende Kino! Oppdatering av kinobygging m.m med bilder.-_mg_6772-jpg

Vetteman's Blivende Kino! Oppdatering av kinobygging m.m med bilder.-_mg_6775-jpg

Vetteman's Blivende Kino! Oppdatering av kinobygging m.m med bilder.-_mg_6783-jpg

Vetteman's Blivende Kino! Oppdatering av kinobygging m.m med bilder.-_mg_6808-jpg

Vetteman's Blivende Kino! Oppdatering av kinobygging m.m med bilder.-_mg_6817-jpg

Vetteman's Blivende Kino! Oppdatering av kinobygging m.m med bilder.-_mg_6820-jpg

Vetteman's Blivende Kino! Oppdatering av kinobygging m.m med bilder.-_mg_6844-jpg

Vetteman's Blivende Kino! Oppdatering av kinobygging m.m med bilder.-_mg_6850-jpg

Vetteman's Blivende Kino! Oppdatering av kinobygging m.m med bilder.-_mg_6856-jpg

Vetteman's Blivende Kino! Oppdatering av kinobygging m.m med bilder.-_mg_6862-jpg

Vetteman's Blivende Kino! Oppdatering av kinobygging m.m med bilder.-_mg_6869-jpg

Vetteman's Blivende Kino! Oppdatering av kinobygging m.m med bilder.-_mg_6874-jpg

Vetteman's Blivende Kino! Oppdatering av kinobygging m.m med bilder.-_mg_6902-jpg

Vetteman's Blivende Kino! Oppdatering av kinobygging m.m med bilder.-_mg_6905-jpg

Vetteman's Blivende Kino! Oppdatering av kinobygging m.m med bilder.-_mg_6910-jpg

Vetteman's Blivende Kino! Oppdatering av kinobygging m.m med bilder.-_mg_6914-jpg

Expert RoKo sin avatar
    Medlem siden
    Dec 2004
    Poster
    6,554
    Takk & like
    Nevnt
    1 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    "Hard komprimering", du liksom... ;-)

Med en gjennomsnittlig størrelse på 300Kb pr. bilde er dette LANGT MER enn godt nok for de aller fleste av oss. Dette skinner av renhet og godt eksponert "film"... hehe...

Nei - det er når du havner ned mot 40-50Kb på denne bildestørrelsen at du virkelig ønsker at du hadde lagt deg for lengst...

Apropos dét - God Natt... alle sammen....!

PS. Og dér kom enda mer fra den turen ja - lekkert!!!
    Hmmm... "der skulle ein vøri, Karl"!

Newcomer Arien sin avatar
    Medlem siden
    Jun 2007
    Poster
    74
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Der var det jo pent

Expert pahf sin avatar
    Medlem siden
    Sep 2005
    Poster
    5,908
    Takk & like
    Nevnt
    1 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Enig med RoKo der gitt, tror ikke mange av oss kimser av akkurat komprimeringen. Kjempefine bilder

Tar vel ikke helt feil hvis jeg sier at det er Anfield som sitter med supportertrøya? Er vel ikke mange som tar med seg den på fisketur

Medlem siden
    Jan 2006
    Poster
    3,922
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0

Satan!!!!

Sorry for bannskapen, men fy flate Atle, du er virkelig The Champ med kameraet. Helt sinnsykt. Bildene ble jo mye bedre enn jeg hadde håpet på. Litt synd at vi aldri fikk tid til å ta flere bilder av oppsettet, men nå blir det virkelig speilreflekskamera på meg. Dette var helt rått. Tusen, tusen takk kompis!!!

Moderator striky sin avatar
    Medlem siden
    Apr 2003
    Sted
    Vestfold
    Poster
    3,296
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Vanvittig lekre og stemningsfulle bilder. Ser ut til at dere hadde rett prioritering når det gjaldt proviant, ut fra dette bildet her

Expert pahf sin avatar
    Medlem siden
    Sep 2005
    Poster
    5,908
    Takk & like
    Nevnt
    1 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Det er den eneste provianten som bringer fiskelykke vettu Striky

Expert Anfield sin avatar
    Medlem siden
    Sep 2004
    Poster
    8,888
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Ajajajaj.... Fine bilder, Atle. Kjenner meg absolutt igjen og minnene strømmer på.

Skal se om jeg har et par gullkorn på lager fra turen jeg og. Men det blir nok ikke før utpå kvelden en gang...

Intermediate ruxxy sin avatar
    Medlem siden
    Mar 2006
    Poster
    1,612
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Hvem er den skalla mannen?

Fantastiske bilder Akto... Marvelous.

Intermediate C. Alshus sin avatar
    Medlem siden
    Feb 2004
    Poster
    3,211
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Den skalla mannen er en sjåfør.

Fy fader for et lekkert rack!

Medlem siden
    Jan 2006
    Poster
    3,922
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av ruxxy
    Hvem er den skalla mannen?

Fantastiske bilder Akto... Marvelous.
    Den skalla mannen er min kjære fiskekompis John Arne:razz:

Medlem siden
    Jan 2006
    Poster
    3,922
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av C. Alshus
    Den skalla mannen er en sjåfør.

Fy fader for et lekkert rack!
    Takk Alshus. Racket er lekkert det, ble kommentert flere ganger av Rune og Atle

Intermediate homecinema sin avatar
    Medlem siden
    Nov 2005
    Poster
    3,116
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Morsomt å se bilder fra turen. Med det været som vi ser her skjønner vi at det ble en kjempesuksess!

Sitat Opprinnelig postet av Vetteman
    ..., men nå blir det virkelig speilreflekskamera på meg. ...
    Kan jo tipse om at du får Canon EOS 30D hus til 6.995,- på fotovideo.no... :razz:

Intermediate pettermv sin avatar
    Medlem siden
    Dec 2004
    Poster
    572
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Når jeg ser sånn dybdeskarphet som på det bildet av fisken skjønner jeg at jeg trenger å investere i både bedre optikk og kunnskaper ;-)

Medlem siden
    Jan 2006
    Poster
    3,922
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av homecinema
    Morsomt å se bilder fra turen. Med det været som vi ser her skjønner vi at det ble en kjempesuksess!

Kan jo tipse om at du får Canon EOS 30D hus til 6.995,- på fotovideo.no... :razz:
    Takk for tipset Homecinema. Må sjekkes ut. Skal ta meg en dag til å uka å snoke litt rundt på fotoforretningene her på Finnsnes å se om jeg finner noe spennende.

Medlem siden
    Jan 2006
    Poster
    3,922
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av striky
    Vanvittig lekre og stemningsfulle bilder. Ser ut til at dere hadde rett prioritering når det gjaldt proviant, ut fra dette bildet her

Det var vel det provianten bestod av hele uka, lett iblandet litt cognac og fiskemat av og til

Expert pahf sin avatar
    Medlem siden
    Sep 2005
    Poster
    5,908
    Takk & like
    Nevnt
    1 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Kan det bli bedre? Tvilsomt!

Side 55 av 113 FørsteFørste ... 5 15 25 35 45 51 52 53 54 55 56 57 58 59 65 75 85 95 105 ... SisteSiste

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •