Vetteman's Blivende Kino! Oppdatering av kinobygging m.m med bilder. - Side 52

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Side 52 av 113 FørsteFørste ... 2 12 22 32 42 48 49 50 51 52 53 54 55 56 62 72 82 92 102 112 ... SisteSiste
Viser resultater 1,021 til 1,040 av 2257
    Guru Tiger sin avatar
    Medlem siden
    Sep 2003
    Poster
    14,452
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)
    Sitat Opprinnelig postet av Vetteman
    16 timer overtid igår, og 36 timer iløpet av helga, så det er ihvertfall en begynnelse.
    16 timer overtid? Jobbet 24 timer i ett strekk. Da er du virkelig hekta på AV.

Expert cybervision_ sin avatar
    Medlem siden
    Nov 2004
    Poster
    5,673
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Hehe, kjenner stilen vettemann, jobbet slike dager på verket her hjemme i sommer, en blir dau av det, men det er jo først når 100% inntreffer at en føler en får noe igjen for slitet

Moro å følge oppgraderingene dine!

Intermediate Vetteman sin avatar
    Medlem siden
    Jan 2006
    Poster
    3,922
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Tiger
    16 timer overtid? Jobbet 24 timer i ett strekk. Da er du virkelig hekta på AV.
    Det kan man vel trygt si at jeg er Tiger Det som også er så kjekt er at madamen synes det er helt greit at jeg jobber så mye for å forbedre bildedelen så kraftig, hun er litt AV-Freak hun også:lol:

Medlem siden
    Jan 2006
    Poster
    3,922
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av cybervision_
    Hehe, kjenner stilen vettemann, jobbet slike dager på verket her hjemme i sommer, en blir dau av det, men det er jo først når 100% inntreffer at en føler en får noe igjen for slitet

Moro å følge oppgraderingene dine!
    Det er faktisk 133%:lol: Da føler man at man har enda mer igjen for slitet, er faktisk veldig godt betalt å jobbe på smelteverk. Kan være veldig slitsomt til tider, men når alle gjør jobben sin skikkelig og ovnene er fine, så er det faktisk veldig alright.

Ser at du selger unna Krem-Yamaha utstyret Cybervision. Er det nye planer på gang?

Medlem siden
    Jan 2006
    Poster
    3,922
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0

42" Plasma, Hvilken?

Da skal anlegget over i ny stue, men heldigvis bare foreløpig Det blir eget rom etterhvert. Madamen har en 32" Sony-tv som er cirka 4 år. Vi har bestemt oss for å bytte ut denne. Har kommet frem til at 42" er nok til stua. 50 blir for stort. Har dere TV-freaker noen anbefalinger å komme med? Prisklassen skal ikke være så veldig mye over 12k. Er det da kun denne som duger?

http://avforum.no/avnytt/showproduct.php/product/1317

Expert cybervision_ sin avatar
    Medlem siden
    Nov 2004
    Poster
    5,673
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Det er faktisk 133%:lol: Da føler man at man har enda mer igjen for slitet, er faktisk veldig godt betalt å jobbe på smelteverk. Kan være veldig slitsomt til tider, men når alle gjør jobben sin skikkelig og ovnene er fine, så er det faktisk veldig alright.

Ser at du selger unna Krem-Yamaha utstyret Cybervision. Er det nye planer på gang?
    Ikke dårlig det. Har hatt noen helgedager med vanlig + 100%+ 75% helgetillegg + ettermiddagstillegg. Da hjelper det. Jobben min er helt forferdelig uansett, spar dritt ut av ovnene med nesten 1 kilo grader åpen varme. Yeah! Er deilig å være ferdig nå.

Ja, Yamaha utstyret gikk til en heldig kjøper nordover og i hus har det nå ankommet 1 stk Creek Destiny og i helga skal det testes kilder. Er spent på hvor mye forskjell jeg får fra dem i denne prisklassen. Var moro å få stereoutstyr i hus igjen, merket hvor mye bedre den er på musikk, selv om Yamahaen er noe av det bedre jeg har hørt av surroundutstyr i 2 kanaler når den tøffet i Pure Direct.

Plasma: Ja, er det ikke Panasonic som er "fasiten" i prisklassen?

Intermediate ruxxy sin avatar
    Medlem siden
    Mar 2006
    Poster
    1,612
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Hei Vettemann.

Før du gjør noe som helst vill jeg anbefale deg å titte på den TVn jeg har,
    LG 32LBR. Det er en LCD skjerm som går for 10 lapper. Jeg sverget også til Plasma ved spilling av film, spill osv.. Helt til jeg så denne skjermen... Om du ønsker 42" er LG 42LBR valget jeg ville gjort, vesentlig mye dyrere men det må oppleves.

Stikk innom Elkjøp og se på 32LBR ihvertfall... Så får du en demo av XD funksjonen, det er så rått

Medlem siden
    Jan 2006
    Poster
    3,922
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av ruxxy
    Hei Vettemann.

Før du gjør noe som helst vill jeg anbefale deg å titte på den TVn jeg har,
    LG 32LBR. Det er en LCD skjerm som går for 10 lapper. Jeg sverget også til Plasma ved spilling av film, spill osv.. Helt til jeg så denne skjermen... Om du ønsker 42" er LG 42LBR valget jeg ville gjort, vesentlig mye dyrere men det må oppleves.

Stikk innom Elkjøp og se på 32LBR ihvertfall... Så får du en demo av XD funksjonen, det er så rått
    Og hvorfor skal denne være bedre enn Panasonicen?

Intermediate ruxxy sin avatar
    Medlem siden
    Mar 2006
    Poster
    1,612
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Og hvorfor skal denne være bedre enn Panasonicen?
    Jeg vet rett og slett ikke Vetteman! Det er en opplevelse å se på den skjermen...

Det må oppleves

Newcomer
    Medlem siden
    Apr 2007
    Poster
    152
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0

Gå for

Panasonicen du, sinnsykt mye TV for pengene, LGen kan ikke måle seg... Noe nytt på Abrahamsen fronten?

Intermediate Trond B sin avatar
    Medlem siden
    Nov 2004
    Poster
    1,548
    Takk & like
    Nevnt
    1 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Skal du kjøpe flatskjerm så er det bare tre merker å velge i. Pioneer, Panasonic eller Sony.
    ​Hi-Fi: Accuphase E-460 | LINN Akurate DS/1 | PMC twenty.26/22/C | REL R-528
    Head-Fi: SONY TA-ZH1ES | SONY MDR-Z1R | AudioQuest DragonFly Red | Bowers & Wikins P7 Wireless | Bowers & Wikins P9 Signature
    AV: SONY KD-65A1 | DENON AVC-A1HDA | SONY UBP-X800

Expert pahf sin avatar
    Medlem siden
    Sep 2005
    Poster
    5,908
    Takk & like
    Nevnt
    1 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Kan ikke få fullrost min panasonic nok ihvertfall

Intermediate Svantekiller sin avatar
    Medlem siden
    Mar 2006
    Poster
    3,645
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av pahf
    Kan ikke få fullrost min panasonic nok ihvertfall

Sier meg enig, er så fornøyd med min......... Den er i mine øyne perfekt. Forholdsvis bra priser er det også på de

Expert pahf sin avatar
    Medlem siden
    Sep 2005
    Poster
    5,908
    Takk & like
    Nevnt
    1 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Med en god prosjektor så kan jeg ikke skjønne du trenger noe annet nei, jeg har jo ikke pj engang

Medlem siden
    Jan 2006
    Poster
    3,922
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av ChrisX
    Panasonicen du, sinnsykt mye TV for pengene, LGen kan ikke måle seg... Noe nytt på Abrahamsen fronten?
    Ja, det blir nok Panasonic. Plasma skal jeg ha uansett. LCD er uaktuelt.

Abrahamsen ja!! Hehehe, les lang leveringstid. Etterspørselen er visstnok så stor at dem sliter med levering. Vurderer å kreve penger tilbake og heller se etter andre alternativer. Hater å vente:evil:

Medlem siden
    Jan 2006
    Poster
    3,922
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av pahf
    Med en god prosjektor så kan jeg ikke skjønne du trenger noe annet nei, jeg har jo ikke pj engang
    Jeg skal ha både god prosjektor og god tv:-D Tv til madammen, prosjektor til meg:-D

Expert AndreWerdenskrieg sin avatar
    Medlem siden
    Oct 2004
    Poster
    6,368
    Takk & like
    Nevnt
    3 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Da skal anlegget over i ny stue, men heldigvis bare foreløpig Det blir eget rom etterhvert. Madamen har en 32" Sony-tv som er cirka 4 år. Vi har bestemt oss for å bytte ut denne. Har kommet frem til at 42" er nok til stua. 50 blir for stort. Har dere TV-freaker noen anbefalinger å komme med? Prisklassen skal ikke være så veldig mye over 12k. Er det da kun denne som duger?

http://avforum.no/avnytt/showproduct.php/product/1317
    Panasonic, helt klart.
    Har sett denne opp mot Sony KDL W2000 og forskjellen er formidabel på samme signal fra en digital tuner fra Canal +. Sony'en har mye mere støy i bildet og har det umiskjennelige LCD-bildet jeg bare ikke klarer, selv om Sony'en er den beste LCD'en jeg har sett. Skal du ha noe bedre enn Panasonic må du bla opp ekstra til en Pioneer.
    XTZ 99.26 | Yamaha CX-A5000 | 4 x SEAS L26ROY | Aoda MA-600 | Oppo | Marantz MM8003 | Antimode | LG 65"

Medlem siden
    Jan 2006
    Poster
    3,922
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av AndreWerdenskrieg
    Panasonic, helt klart.
    Har sett denne opp mot Sony KDL W2000 og forskjellen er formidabel på samme signal fra en digital tuner fra Canal +. Sony'en har mye mere støy i bildet og har det umiskjennelige LCD-bildet jeg bare ikke klarer, selv om Sony'en er den beste LCD'en jeg har sett. Skal du ha noe bedre enn Panasonic må du bla opp ekstra til en Pioneer.
    Takk for et oppklarende svar. Er bare litt usikker på om jeg skal gå for 42 eller 50.

Expert AndreWerdenskrieg sin avatar
    Medlem siden
    Oct 2004
    Poster
    6,368
    Takk & like
    Nevnt
    3 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Takk for et oppklarende svar. Er bare litt usikker på om jeg skal gå for 42 eller 50.
    Har du penger og plass, gå for 50". Jeg så at den ble "Best Buy" i Home Cinema Choice for ikke så lenge siden.
    XTZ 99.26 | Yamaha CX-A5000 | 4 x SEAS L26ROY | Aoda MA-600 | Oppo | Marantz MM8003 | Antimode | LG 65"

Intermediate Svantekiller sin avatar
    Medlem siden
    Mar 2006
    Poster
    3,645
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Jeg hadde valget mellom 37" og 42" jeg endte opp på 42" og etter ca 1 time med titting så angret jeg på jeg ikke gikk for 50" så kjøp 50 Uten tvil!!

Side 52 av 113 FørsteFørste ... 2 12 22 32 42 48 49 50 51 52 53 54 55 56 62 72 82 92 102 112 ... SisteSiste

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •