Vetteman's Blivende Kino! Oppdatering av kinobygging m.m med bilder. - Side 51

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Side 51 av 113 FørsteFørste ... 11 21 31 41 47 48 49 50 51 52 53 54 55 61 71 81 91 101 111 ... SisteSiste
Viser resultater 1,001 til 1,020 av 2257
    Intermediate ruxxy sin avatar
    Medlem siden
    Mar 2006
    Poster
    1,612
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)
    Sitat Opprinnelig postet av Vetteman
    Det er Atle som har tatt bilder, de kommer nok etterhvert som han får tid skal du se:-D Planen var å ta flere bilder igår, men det ble dessverre ikke tid til det. Den som venter på noe godt osv...
    Ja i dette tilfellet snakker vi 12 retters middag uten dessert i tellingen.

Intermediate Vetteman sin avatar
    Medlem siden
    Jan 2006
    Poster
    3,922
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0

Ambra!

For de av dere som ikke har hørt/sett dette underverket av lyd og bilde, prøv det!!! Madamen er helt oppslukt og kaller det religion Og jeg kan vel ikke annet enn si meg helt enig. Er det laget flere DVD'er fra Ambra? Isåfall skal jeg være veldig snar å gå til anskaffelse. Makan til bilde og ikke minst lydorgie har jeg aldri vært borti. Rett og slett fantastisk, er jo nesten så man får tårer i øynene.

Er det laget flere? Noen som vet?

Expert Anfield sin avatar
    Medlem siden
    Sep 2004
    Poster
    8,888
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Da regner jeg med at gutta boys er hjemme hos sine respektive. Har vært en utrolig hyggelig, morsom, innholdsrik og ikke minst lærerik uke. Akto og Anfield er 2 meget hyggelige karer. Vi gikk veldig godt overens, og har vel ikke ledd så mye på aldri så lenge.:-D Har vel fått bevist en gang for alle at jeg og Rune er like dårlige på kortspill Selv om jeg tapte flest ganger på rad.

Så takk for en særdeles fin uke, Rune og Atle, og vit at dere er hjertelig velkommen tilbake anytime!!!
    Takk i like måte...

Vi kom begge trygt hjem. Riktignok var ikke jeg hjemme hos meg selv før klokken 1945, etter nesten 12 timer på reisefot. Fikk hilst på guttungen i ca 20 minutter før han skulle legge seg. Han var glad for å se pappa igjen, gitt....:-D

Det var fem skikkelig hyggelige dager i Nord-Norge. Innlosjert i et skikkelig ungkarsreir, der hensyn til naboer mtp lydtrykk var ikkeeksisterende. Flere fine fisketurer, selv om fangsten ikke ble som vi håpet på. "Trøsten vår" er jo at det ikke var spesielt bedre fiske for de innfødte heller.

Anlegget ditt har skikkelig potensiale, Vettemann. Det er rommet ditt som er den største utfordringen. Jeg gleder meg masse til å følge med på hvordan det går med husprosjektet deres og at du får deg et rom du kan "tune" litt. Det vil hjelpe masse. Monitor Audio GS60 var det ihvertfall lite i veien med....

Sitat Opprinnelig postet av Vettemann
    For de av dere som ikke har hørt/sett dette underverket av lyd og bilde, prøv det!!! Madamen er helt oppslukt og kaller det religion Og jeg kan vel ikke annet enn si meg helt enig. Er det laget flere DVD'er fra Ambra? Isåfall skal jeg være veldig snar å gå til anskaffelse. Makan til bilde og ikke minst lydorgie har jeg aldri vært borti. Rett og slett fantastisk, er jo nesten så man får tårer i øynene.

Hehe, høres ut som om gaven vår falt i smak hos dere. Bra, den er verdt det.

Ambra er vel kommet med en til etter denne, men kan være litt tricky å få tak i. En mulighet er vel her:

Amazon.de: Honour & Glory DVD+CD: Musik: Ambra

Kos dere så masse videre der oppe i nord, og det er bare å ta kontakt når nyrommet står ferdig. For vi må få litt mere orden på fisket (og dere må jaggu meg lære å lage hamburgere... ) en eventuell neste gang.....

Expert RoKo sin avatar
    Medlem siden
    Dec 2004
    Poster
    6,554
    Takk & like
    Nevnt
    1 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Anfield
    Ambra er vel kommet med en til etter denne, men kan være litt tricky å få tak i. En mulighet er vel her:

Amazon.de: Honour & Glory DVD+CD: Musik: Ambra

Neimen Anfield da....!

DETTE er jo ikke Ambras siste...!?!
    Det er jo deres første utgave.

Forsøk her i stedet:
    Amazon.de: Ambra - Prism Of Life (DVD + CD): DVD

Kjenn din Ambra, Anfield... :-D

Det er vel Atle, Flageborg og meg selv som bør kjenne Ambra best her i landet.. og til dels Sverige, uten å rippe opp i det for mye her...hehe... ;-)

Intermediate Marantz sin avatar
    Medlem siden
    Sep 2003
    Poster
    2,654
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Jeg har alle dvdutgivelsene til Ambra og "Child of the universe" er min soleklare favoritt. De andre synes jeg er helt ok.
    Hvis du skal bestille men sliter med å navigere gjennom tyske amazon, har jeg laget en liten guide HER

Intermediate MrMyagi sin avatar
    Medlem siden
    Oct 2006
    Poster
    664
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    For de av dere som ikke har hørt/sett dette underverket av lyd og bilde, prøv det!!! Madamen er helt oppslukt og kaller det religion
    Madamen min sier det er for meget spesiellt interesserte:???:
    Men det er greit for meg

Expert akto sin avatar
    Medlem siden
    Apr 2004
    Poster
    6,483
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Ahh, da har jeg også landet etter denne turen. Det er tøft for en overarbeidet sjel å plutselig få en masse fritid

Anfield oppsummerer det hele greit, og det er ikke så mye mer å si. Det ble verken så mye fisking eller fotografering som jeg trodde det skulle bli, men det ble desto mer øldrikking. Helt greit spør du meg

Det kommer noen bilder i denne tråden etter hvert, men ikke riktig enda.

Takk for en kanonbra uke

Medlem siden
    Jan 2006
    Poster
    3,922
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0

Takk alle sammen!

Takk for kjempegode tips folkens, guider og greier:-D

Ja, jeg avslørte vel for Atle og Rune, og har vel delvis gjort det her og. Jeg og madamen skal flytte ilag, så nå blir det eget kinorom

Det er 3 alternativer, enten så bygger vi ut huset hennes, eller så finner vi et større, eventuelt bygger nytt.

Huset hun har, har jo litt affeksjonsverdi for henne. Dette har vært hennes bestemors, Heidi har pusset det opp veldig mye innvendig. Det er i tillegg überflott utsikt fra denne tomten, så tror nok å bygge ut er det sterkeste alternativet. Iløpet av 2 uker så kommer det opp diger badestamp, det gjør jo ikke akkurat lysten til å flytte ifra større:-D

Medlem siden
    Jan 2006
    Poster
    3,922
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Anlegget ditt har skikkelig potensiale, Vettemann. Det er rommet ditt som er den største utfordringen. Jeg gleder meg masse til å følge med på hvordan det går med husprosjektet deres og at du får deg et rom du kan "tune" litt. Det vil hjelpe masse. Monitor Audio GS60 var det ihvertfall lite i veien med....
    Skikkelig moro at du sier det Rune, men jeg fikk jo inntrykk av at dere syntes det spilte bra. 275'en gjorde det jo ikke noe værre ihvertfall. Nå er jeg superspent på hvordan 2 stk Abrahamsen klarer seg i forhold til den. Drømmen hadde jo selvsagt vært 1 stk 275 til hver høyttaler:-D

Tror oppsettet kan bli vanvittig bra i et skikkelig dempet rom. Jeg har ihvertfall funnet drømmehøyttaleren, GS 60 blir ikke byttet ut på lange tider. Det er uten tvil det beste jeg har hatt i hus.

Det blir å skje mye spennende i fremtiden, eget kinorom er jo en drøm som endelig skal gå i oppfyllelse, selv om det neppe blir før neste sommer. Er så deilig å vite at høyttalerne endelig skal få skikkelige arbeidsforhold:-D

Medlem siden
    Sep 2004
    Poster
    8,888
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av RoKo
    Neimen Anfield da....!

DETTE er jo ikke Ambras siste...!?!
    Det er jo deres første utgave.

Forsøk her i stedet:
    Amazon.de: Ambra - Prism Of Life (DVD + CD): DVD

Kjenn din Ambra, Anfield... :-D

Det er vel Atle, Flageborg og meg selv som bør kjenne Ambra best her i landet.. og til dels Sverige, uten å rippe opp i det for mye her...hehe... ;-)
    Det ante meg at du kom til å komme på banen i denne tråden, og da må jeg bare legge meg flat for "kongene av Ambra";-). Det var den eneste som dukket opp når jeg kjapt googlet litt i går kveld, og da ble det tydeligvis bom. Takk for at du rydder opp....

Medlem siden
    Sep 2004
    Poster
    8,888
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Så vi klarte å få rørt litt opp i Full HD-begjæret ditt også når vi var nordpå...?

Medlem siden
    Jan 2006
    Poster
    3,922
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Så vi klarte å få rørt litt opp i Full HD-begjæret ditt også når vi var nordpå...?
    Hehehe, skal ikke gi dere skylda for den Årsaken er enkel og grei. Sony VW60 til knappe 22 k. Det er rett og slett en fristelse jeg ikke klarer å motstå. Og jeg tar herved en Marantz og jobber rævva av meg på Smelteverket i ferien min:-D 16 timer overtid igår, og 36 timer iløpet av helga, så det er ihvertfall en begynnelse.

Medlem siden
    Jan 2006
    Poster
    3,922
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0

Pen er den også!

Ikke noe å utsette på WAF'en heller

Medlem siden
    Sep 2004
    Poster
    8,888
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sony VW60 til knappe 22 k..
    For det første er vel det en pris uten mva. Da er vi oppe i ca 27k. Mulig også frakten kommer i tillegg?

Selger de butikkene til Europa, forresten?

Usikker på den prisen tilslutt, gitt...

Medlem siden
    Jan 2006
    Poster
    3,922
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    For det første er vel det en pris uten mva. Da er vi oppe i ca 27k. Mulig også frakten kommer i tillegg?
    Jeg har en løsning på det skjønner du

Medlem siden
    Sep 2004
    Poster
    8,888
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Ja, da er jeg spent....

Medlem siden
    Jan 2006
    Poster
    3,922
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Ja, da er jeg spent....
    Ja, det tenker jeg du er, skal du vite no mer, får vi ta det over PM

Medlem siden
    Jan 2006
    Poster
    3,922
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Da var Mitsubishi'n solgt, det gikk fort gitt:-D

Da er det bare å hive seg på tråden til Uniten

Intermediate Marantz sin avatar
    Medlem siden
    Sep 2003
    Poster
    2,654
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Og jeg tar herved en Marantz og jobber rævva av meg på Smelteverket i ferien min:-D
    He, he Ja, det er bare å stå på og tenke fremover Vetteman. Det er greit å ofre litt fritid i en periode slik at man kan finansiere drømmene sine. Man blir uansett vant til lange dager og en annen fordel med å jobbe så mye overtid, er at de dagene man "bare" har jobbet i 8 timer føles veldig korte

Medlem siden
    Jan 2006
    Poster
    3,922
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Marantz
    He, he Ja, det er bare å stå på og tenke fremover Vetteman. Det er greit å ofre litt fritid i en periode slik at man kan finansiere drømmene sine. Man blir uansett vant til lange dager og en annen fordel med å jobbe så mye overtid, er at de dagene man "bare" har jobbet i 8 timer føles veldig korte
    Takk for det Marantz, en 8 timersdag blir som en spisepause å regne:-D

Side 51 av 113 FørsteFørste ... 11 21 31 41 47 48 49 50 51 52 53 54 55 61 71 81 91 101 111 ... SisteSiste

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •