Vetteman's Blivende Kino! Oppdatering av kinobygging m.m med bilder. - Side 50

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Side 50 av 113 FørsteFørste ... 10 20 30 40 46 47 48 49 50 51 52 53 54 60 70 80 90 100 110 ... SisteSiste
Viser resultater 981 til 1,000 av 2257
    Expert akto sin avatar
    Medlem siden
    Apr 2004
    Poster
    6,483
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)
    Midt i natta - med masse iso-støy, men det får så være

Vetteman's Blivende Kino! Oppdatering av kinobygging m.m med bilder.-atle_3-jpg

Expert pahf sin avatar
    Medlem siden
    Sep 2005
    Poster
    5,908
    Takk & like
    Nevnt
    1 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Ahh,. vakre bilder. Gleder meg til helga da blir det laksefiske her i gården også.

Administrator Ak sin avatar
    Medlem siden
    Dec 2002
    Poster
    13,124
    Takk & like
    Nevnt
    1 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Midt i natta - med masse iso-støy, men det får så være
    Du lurer ikke pus med en tremus Det er helt sikkert Anfield som nykker i snøret der, tenker jeg !!

Expert kenti sin avatar
    Medlem siden
    Feb 2004
    Poster
    5,417
    Takk & like
    Blogginnlegg
    1
    Nevnt
    8 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Ser veldig koselig ut dette her! Det er jo atle dette, AK. Har du ikke sett på de andre bildene da?

Intermediate Vetteman sin avatar
    Medlem siden
    Jan 2006
    Poster
    3,922
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Ak
    Du lurer ikke pus med en tremus Det er helt sikkert Anfield som nykker i snøret der, tenker jeg !!
    Jo det gjør du, med en trekuk

Medlem siden
    Jan 2006
    Poster
    3,922
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av kenti
    Ser veldig koselig ut dette her! Det er jo atle dette, AK. Har du ikke sett på de andre bildene da?
    Kenti er du mere bedugget enn vi er??? Hvem henger i andre enden av snøret? Er det Anfield eller er det en stor fisk???

Medlem siden
    Jan 2006
    Poster
    3,922
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av akto
    Flere bilder

Vetteman's Blivende Kino! Oppdatering av kinobygging m.m med bilder.-atle_2-jpg
    Dette bildet er ikke photoshoppa, ihvertfall ikke så mye:-D Det tidligere bildet hvor det ser ut som Atle har en 5 kilos ørret på lyver vel bittelitt(ikke mye):-D

Dette bildet er ihvertfall den hele og fulle sannhet, den første fisken til Akto i nord, og faktisk den første fisken vi tok. Atle har tydeligvis ordna "haillet" før han dro sørfra Ble vel tatt cirka 15 minutter etter at vi kom opp til vannet.

Dere får unnskylde oss hvis noen av innleggene har vært litt useriøse, men det har blitt litt mye Remy Martin og andre godvarer. Så vi får heller ligge på knærne å be om tilgivelse på lørdag

Akto liker ikke U2, det er **** meg for dårlig:-D Et det virkelig mulig???

Intermediate C. Alshus sin avatar
    Medlem siden
    Feb 2004
    Poster
    3,211
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Akto liker ikke U2 i det hele tatt. Var vel det han sa etter at jeg hadde med meg en plate til demo første gangen. Andre gangen ble det ikke tatt med.

Best å unngå bråk.

Regner med at du ikke hører på rammstein da. ?

Expert kenti sin avatar
    Medlem siden
    Feb 2004
    Poster
    5,417
    Takk & like
    Blogginnlegg
    1
    Nevnt
    8 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Vetteman
    Kenti er du mere bedugget enn vi er??? Hvem henger i andre enden av snøret? Er det Anfield eller er det en stor fisk???
    Aah, litt sent i går ser jeg ja :| Du kan jo "nykke" i snøret med stanga også, strengt tatt Tenkte at atle hadde bånna snøret eller noe, hehe...

Medlem siden
    Jan 2006
    Poster
    3,922
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av C. Alshus
    Akto liker ikke U2 i det hele tatt. Var vel det han sa etter at jeg hadde med meg en plate til demo første gangen. Andre gangen ble det ikke tatt med.

Best å unngå bråk.

Regner med at du ikke hører på rammstein da. ?
    Rammstein går det unna på:-D

Medlem siden
    Jan 2006
    Poster
    3,922
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0

Noen Betraktninger!

Nå har McIntosh 275 vært på besøk siden mandag, og heldigvis skal den stå her helt til fredag.

La det være sagt, dette er en fantastisk forsterker. Den passer veldig godt til MA i mine øyne ihvertfall. Den har stålkontroll på bassen, bassen er mye tørrere og tight og fin. Toppen har blitt litt mere laid-back, hvilket var noe jeg ønsket. Gitarstrengene er blitt enda crispere. Å lytte til akustisk gitar nå er bare helt rått. Mellomtonen har fått litt mer fylde.
    Alt i alt så må jeg vel si at det er den beste matchen med GS 60 så langt. H4A hadde nok litt mere krefter, men det er krefter jeg ikke har behov for. Hegel'n er også en tanke lysere i spillestilen, som jeg ikke synes blir like bra. Dette kan selvfølgelig ha med BIAS-justeringen å gjøre. H4A er uten tvil en knallforsterker det og, men 275 matcher bedre.

Inatt dro vi på skikkelig og da tok Yamaha'en kvelden og ikke 275'en. Da lo vi godt:-D

Så nå gjenstår det å se. Har ikke fått Abrahamsen enda, så jeg er superspent hvordan 2 stk V 4.0 vil stå seg i forhold til 275, for den låter forbasket bra sammen med Monitor Audio.

Anfield og Akto kjørte gjennom kalibrering av HC3100 og alle 5 kanalene igår. Utrolig interresant og veldig lærerikt. Det var rett og slett som å være på kurs. Har vel lært mer på et par dager, enn jeg har gjort på et helt år. Er utrolig takknemlig ovenfor gutta at de deler sin kunnskap. Og det er ikke så rent lite, det kan jeg skrive under på.

Fikk også sett igjennom endel av materialet på AMBRA. Makan til lyd og bildeorgie har jeg aldri vært borti. Det er det råeste som har vært spilt i 5 kanaler hos meg ihvertfall, og naturfilmingen fra rundt om i verden var utrolig fascinerende.

Nå er det videre på ferden. Vi skal til et stort vann i Indre Troms og ha oss en overnatting på en flott hytte ved et røyevann. Huff jeg tror det blir mer cognac og pilsner ikveld, men jeg får holde ut, jeg er da nordlenning og kan jo ikke la meg bli forbigått i drikkeveien av disse "søringene"

Programmet er tett, så det blir nok ikke flere bilder før torsdag, men lover at de bildene blir bra. Oppsettet har ihvertfall ikke sett så bra ut på noen bilder jeg har tatt ihvertfall.

We'll be back:-D

Moderator devilej sin avatar
    Medlem siden
    Jul 2004
    Poster
    10,061
    Takk & like
    Blogginnlegg
    1
    Nevnt
    2 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Vetteman
    La det være sagt, dette er en fantastisk forsterker. Den passer veldig godt til MA i mine øyne ihvertfall. Den har stålkontroll på bassen, bassen er mye tørrere og tight og fin. Toppen har blitt litt mere laid-back, hvilket var noe jeg ønsket. Gitarstrengene er blitt enda crispere. Å lytte til akustisk gitar nå er bare helt rått. Mellomtonen har fått litt mer fylde.
    Alt i alt så må jeg vel si at det er den beste matchen med GS 60 så langt.
    Hadde en mistanke om at dette kunne matche bra
    Mvh
    DevilEj
    Einar Johnsen

Intermediate Kolschtat sin avatar
    Medlem siden
    Sep 2006
    Poster
    867
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Dette høres langt bedre ut enn jobb

Etter at jeg så bildene av fiskingen følte jeg faktisk en trang til å lure frem fluestangen igjen.

Fint med litt inntrykk, blir spennende når Abrahamsen kommer, men har du ikke ventet fryktelige lenge nå? Burde ikke være noe leveringstid over en uke på de. Tar muligens litt lenger tid der oppe i nord

Intermediate ruxxy sin avatar
    Medlem siden
    Mar 2006
    Poster
    1,612
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Ta fram fluestanga NÅ? Det er NÅ det begynner for min del

Nå begynner det å bli litt mørkt utover kveldene, forholdet for å bruke en "Heckham and Peckham Silver" eventuelt "Olsen" er perfekte, skal bli noen fine fisketurer framover

Expert RoKo sin avatar
    Medlem siden
    Dec 2004
    Poster
    6,554
    Takk & like
    Nevnt
    1 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av kenti
    Aah, litt sent i går ser jeg ja :| Du kan jo "nykke" i snøret med stanga også, strengt tatt Tenkte at atle hadde bånna snøret eller noe, hehe...
    Aj, aj - pass deg nå, kenti! :-o

Jeg tror ikke Monica ville satt spesielt stor pris på at Atle fikk snøret i bånn, så langt unna hjemmet...

Medlem siden
    Jan 2006
    Poster
    3,922
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Kolschtat
    Fint med litt inntrykk, blir spennende når Abrahamsen kommer, men har du ikke ventet fryktelige lenge nå? Burde ikke være noe leveringstid over en uke på de. Tar muligens litt lenger tid der oppe i nord
    Har fått beskjed om levering i uke 34, men tar alt med en klype salt. Svenskene jobber jo ikke i ferien. De er noen latsabber:-D

Nå er vi tilbake fra Rostavannet og fisking i Målselva. Ser ut som haillet til gutta er gått tomt. Ble kun 2 små røyer på Rosta, nada i Målselva.

Nå blir det vel litt lytting, så er det vel kvelden.

Intermediate ruxxy sin avatar
    Medlem siden
    Mar 2006
    Poster
    1,612
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Er Anfield og Akto på Finnsnes nå?
    NADA i Målselva? Uerfaren? Neida

Medlem siden
    Jan 2006
    Poster
    3,922
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Da regner jeg med at gutta boys er hjemme hos sine respektive. Har vært en utrolig hyggelig, morsom, innholdsrik og ikke minst lærerik uke. Akto og Anfield er 2 meget hyggelige karer. Vi gikk veldig godt overens, og har vel ikke ledd så mye på aldri så lenge.:-D Har vel fått bevist en gang for alle at jeg og Rune er like dårlige på kortspill Selv om jeg tapte flest ganger på rad.

Selv om fisket kunne vært enda bedre, så håper jeg det ble en begiventsrik uke. Glemte å nevne at vi fikk med oss en demostrasjon av JBL Array på kostbar elektronikk fra McIntosh og Teac.

Jeg ble ikke imponert. Er så langt fra mine preferanser som du kan komme, menmen moro å ha testa det da.

Så takk for en særdeles fin uke, Rune og Atle, og vit at dere er hjertelig velkommen tilbake anytime!!!

Expert pahf sin avatar
    Medlem siden
    Sep 2005
    Poster
    5,908
    Takk & like
    Nevnt
    1 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Enn det lovte bildene av anlegget ditt da? som vi har ventet på så lenge. ?

Medlem siden
    Jan 2006
    Poster
    3,922
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av pahf
    Enn det lovte bildene av anlegget ditt da? som vi har ventet på så lenge. ?
    Det er Atle som har tatt bilder, de kommer nok etterhvert som han får tid skal du se:-D Planen var å ta flere bilder igår, men det ble dessverre ikke tid til det. Den som venter på noe godt osv...

Side 50 av 113 FørsteFørste ... 10 20 30 40 46 47 48 49 50 51 52 53 54 60 70 80 90 100 110 ... SisteSiste

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •