Vetteman's Blivende Kino! Oppdatering av kinobygging m.m med bilder. - Side 35

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Side 35 av 113 FørsteFørste ... 5 15 25 31 32 33 34 35 36 37 38 39 45 55 65 75 85 95 105 ... SisteSiste
Viser resultater 681 til 700 av 2257
    Intermediate Vetteman sin avatar
    Medlem siden
    Jan 2006
    Poster
    3,922
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)
    Takk for et flott bilde Mr. Alshus

Disse høyttalerne er intet mindre enn nydelig, både for syn og ører.

Skjønner godt at du er Monitor Audio mann! ! !:-D

Medlem siden
    Jan 2006
    Poster
    3,922
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0

Jeff Rowland???

Er det noen med erfaringer med Jeff Rowland her på forumet??

Tenkte da på denne:

Moderator HåkonN sin avatar
    Medlem siden
    Oct 2005
    Poster
    6,958
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Vetteman
    Tusen takk Håkon, det er ørene MINE som skal bli fornøyd, sånn er det bare!Det er utrolig mange kunnskapsrike mennesker her på forumet, som har en enorm ekspertise når det gjelder lyd og bilde, men jeg lytter til mine eksperter og dem er plassert en på høyre side og en på venstre side av mitt hode.

Og ekspertene mine blir nok enda mer fornøyd med et skikkelig effekttrinn:-D
    Hvem vet, kanskje Monitor Audio blir den nye hypen på forumet.....

Er forøvrig helt enig med deg.

Moderator devilej sin avatar
    Medlem siden
    Jul 2004
    Poster
    10,061
    Takk & like
    Blogginnlegg
    1
    Nevnt
    2 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Må slenge meg på gratulasjonene her. Du har virkelig fått testet tolmodigheten på dette kjøpet :-D
    Litt rart at disse utrolige høyttalerene ikke er mer promotert i norge enn de er, men det har kansje litt med at Andre liker å selge Focal........
    Upåklagelig finish
    Mvh
    DevilEj
    Einar Johnsen

Medlem siden
    Jan 2006
    Poster
    3,922
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av devilej
    Må slenge meg på gratulasjonene her. Du har virkelig fått testet tolmodigheten på dette kjøpet :-D
    Litt rart at disse utrolige høyttalerene ikke er mer promotert i norge enn de er, men det har kansje litt med at Andre liker å selge Focal........
    Upåklagelig finish
    Tusen takk Devil!!!

Ja, det er som en gåte for meg, jeg har hatt innom nesten alt av Focal-høyttalere i prisklasse inntil 40 k og disse spiller fletta av ALT som har vært innom hos meg inkludert Micro-Utopia.

Jeg vet at Focal og Andre har hatt en enorm fokus på den nye Chorus-serien, og den er jo lekker den, men dem når ikke disse til knærne engang, så jeg fatter ikke hvorfor høyttalerne ikke er promotert bedre.

Liker dem MYE bedre enn Helicon også og det sier jo ikke så lite:-D

Expert Anfield sin avatar
    Medlem siden
    Sep 2004
    Poster
    8,888
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Blir bra dette, Vettemann!

Dette gleder jeg meg til å ta nærmere i øyensyn i august...

Medlem siden
    Jan 2006
    Poster
    3,922
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Anfield
    Blir bra dette, Vettemann!

Dette gleder jeg meg til å ta nærmere i øyensyn i august...
    Har du testet Jeff Rowland?

Medlem siden
    Jan 2006
    Poster
    3,922
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0

Her Er Et Bilde Til!

Noe dårlig mobil-bilde..

Newcomer Warlock sin avatar
    Medlem siden
    May 2003
    Poster
    171
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0

Cool Bilder

Tusen takk Kenti, og ja det var sinnsyyykt godt å endelig få dem i hus. Men nå er all ventingen fullstendig glemt:-D

Mikrodetaljene skal du få, det lover jeg. SunZeeker har vært å henta seg nytt kamera og har lovet meg en lytte/foto-aften. Hvorvidt det blir skyhøy kvalitet på de bildene skal jeg ikke uttale meg om. Jeg blir stadig mer imponert over hvor flotte bilder dere gutta tar av utstyr dere har selv og utstyr dere tester.

Og mobilbildene mine yter ikke høyttalerne rettferdighet i det hele tatt. Finishen er rett og slett nydelig.
    Skyhøy kvalitet på bildene, hmm er vel avhengig av hvor mye jodle/joike vann som serveres.
    Gratulerer så mye, hvilket prisleie ligger de i. Electra 1027be ligger vel i 40k +noen små uten Andrè rabatt.

Arne

Intermediate Marantz sin avatar
    Medlem siden
    Sep 2003
    Poster
    2,654
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Noe sier meg at det sitter en meget fornøyd nordlending og koser seg med nye fronter Grattis med en sen, men kjærkommen oppgradering!

Medlem siden
    Jan 2006
    Poster
    3,922
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Warlock
    Skyhøy kvalitet på bildene, hmm er vel avhengig av hvor mye jodle/joike vann som serveres.
    Gratulerer så mye, hvilket prisleie ligger de i. Electra 1027be ligger vel i 40k +noen små uten Andrè rabatt.

Arne
    Kommer skikkelige bilder etterhvert:-D

Frontene koster 28 500, centeren som er på vei, koster 7 500,-

Electra 1027 koster 47 000.

Medlem siden
    Jan 2006
    Poster
    3,922
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Marantz
    Noe sier meg at det sitter en meget fornøyd nordlending og koser seg med nye fronter Grattis med en sen, men kjærkommen oppgradering!
    Hehehe, fornøyd er bare forbokstaven

Høyttalerne er himmelsk, selv uten effekttrinn, så dette kan bare gå en vei, rett inn i himmelen.

Men er det ingen som har noe kjennskap til Jeff Rowland???

Er bare såååå nært å si at jeg skal ha den:-D

Intermediate C. Alshus sin avatar
    Medlem siden
    Feb 2004
    Poster
    3,211
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Du spretter fra det ene forsterkermerket til det andre, uten å ha noen som helst rød tråd i oppsettet ditt. Fokuser på noen få merker du kan ta nærmere i øyensyn.

Har ALDRI hørt JR og MA nevnt sammen. Har heller aldri sett noen som bruker JR sammen med britiske høyttalere kjent for gode Pace Rythm and Timing egenskaper.

Sikkert et godt produkt den JR forsterkeren, men jeg tror du skal droppe den.

Man får ikke et godt, balansert system av tilfeldige gode kjøp (i forhold til produktets veiledende pris) på bruktbørsen. Kanskje i de laveste prisklassene, men definitivt ikke i den prisklassen du befinner deg i.

Se på Kolschtat sitt annlegg, så ser du et godt eksempel hva jeg mener. (For eks. komponenter fra samme leverandør, eller komponenter med samme klangfarger lydsignatur).

Medlem siden
    Jan 2006
    Poster
    3,922
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av C. Alshus
    Du spretter fra det ene forsterkermerket til det andre.
    Ja, er faktisk litt i villrede på hva jeg skal gjøre, men skulle det låte gærnt er det jo bare å selge, er faktisk ikke værre en det. Vi her nord har faktisk ikke samme muligheten som dere på østlandet til å få lyttet og testet ut diverse produkter og kombinasjoner. Har gjort bomkjøp jeg som sikkert mange andre, men har da aldri hatt noen som helst problemer med å få solgt igjen.

Og jeg ser faktisk ikke noe galt i det heller, man skaffer jo seg selv nyttige erfaringer.

Kom heller med noen gode forslag da istedet for å dømme nord og ned alle forslagene jeg legger ut

Newcomer
    Medlem siden
    Mar 2006
    Poster
    170
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Gratulerer så mye

Var selv med broder'n og hentet en Monitor Audio GS-20 og en Bryston B-100SST integrert amp hos Hifi Huset i kveld. Det låter helt fantastisk, her får en mye høyttaler for pengene!!! Kan kansje tenke å bytte ut mine 1007Be...

Monitor Audio er nok på gli i dette forumet nå ja...

Intermediate Trond B sin avatar
    Medlem siden
    Nov 2004
    Poster
    1,547
    Takk & like
    Nevnt
    1 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Har mere tro på Chapter Audio forsterkeren som du nevnte tidligere, uten at jeg har hørt den før.
    ​Hi-Fi: Accuphase E-460 | LINN Akurate DS/1 | PMC twenty.26/22/C | REL R-528
    Head-Fi: SONY TA-ZH1ES | SONY MDR-Z1R | AudioQuest DragonFly Red | Bowers & Wikins P7 Wireless | Bowers & Wikins P9 Signature
    AV: SONY KD-65A1 | DENON AVC-A1HDA | SONY UBP-X800

Newcomer
    Medlem siden
    Mar 2006
    Poster
    170
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Tusen takk Devil!!!

Jeg vet at Focal og Andre har hatt en enorm fokus på den nye Chorus-serien, og den er jo lekker den, men dem når ikke disse til knærne engang, så jeg fatter ikke hvorfor høyttalerne ikke er promotert bedre.
    Tror den trenden er i ferd med å snu. Andre nevnte faktisk i kveld at hans erfaring er at MA i mange tilfeller spiller bedre og gir mer for pengene enn hvilken som helst i Profil serien.

Expert kenti sin avatar
    Medlem siden
    Feb 2004
    Poster
    5,417
    Takk & like
    Blogginnlegg
    1
    Nevnt
    8 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av C. Alshus
    Du spretter fra det ene forsterkermerket til det andre, uten å ha noen som helst rød tråd i oppsettet ditt. Fokuser på noen få merker du kan ta nærmere i øyensyn.

Har ALDRI hørt JR og MA nevnt sammen. Har heller aldri sett noen som bruker JR sammen med britiske høyttalere kjent for gode Pace Rythm and Timing egenskaper.

Sikkert et godt produkt den JR forsterkeren, men jeg tror du skal droppe den.

Man får ikke et godt, balansert system av tilfeldige gode kjøp (i forhold til produktets veiledende pris) på bruktbørsen. Kanskje i de laveste prisklassene, men definitivt ikke i den prisklassen du befinner deg i.

Se på Kolschtat sitt annlegg, så ser du et godt eksempel hva jeg mener. (For eks. komponenter fra samme leverandør, eller komponenter med samme klangfarger lydsignatur).
    Ehm... Ser da absolutt ikke noe galt i at vår kjære Vetteman gjør noe så morsomt og nyttig som å prøve ut forskjellig utstyr. Da skaffer han seg jo faktisk erfaring, noe som gjør han kompetent til å uttale seg om utstyret skulle passe sammen

Ingen garanti for at utstyr fra samme leverandør passer best sammen, ei heller at det har samme lydsignatur (noe som ofte blir for meget av det gode).

Nei, kjør på å teste ut masse spennende utstyr, Vetteman!

Medlem siden
    Jan 2006
    Poster
    3,922
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av kenti
    Ehm... Ser da absolutt ikke noe galt i at vår kjære Vetteman gjør noe så morsomt og nyttig som å prøve ut forskjellig utstyr. Da skaffer han seg jo faktisk erfaring, noe som gjør han kompetent til å uttale seg om utstyret skulle passe sammen

Ingen garanti for at utstyr fra samme leverandør passer best sammen, ei heller at det har samme lydsignatur (noe som ofte blir for meget av det gode).

Nei, kjør på å teste ut masse spennende utstyr, Vetteman!
    Takk Kenti, den varmet langt inn i hjerterota:-D

Medlem siden
    Jan 2006
    Poster
    3,922
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av limvingen
    Tror den trenden er i ferd med å snu. Andre nevnte faktisk i kveld at hans erfaring er at MA i mange tilfeller spiller bedre og gir mer for pengene enn hvilken som helst i Profil serien.
    Det er bra han har fått øynene opp for noen fantastiske produkter han selv er importør for

Side 35 av 113 FørsteFørste ... 5 15 25 31 32 33 34 35 36 37 38 39 45 55 65 75 85 95 105 ... SisteSiste

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •