Vetteman's Blivende Kino! Oppdatering av kinobygging m.m med bilder. - Side 34

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Side 34 av 113 FørsteFørste ... 4 14 24 30 31 32 33 34 35 36 37 38 44 54 64 74 84 94 104 ... SisteSiste
Viser resultater 661 til 680 av 2257
    Intermediate C. Alshus sin avatar
    Medlem siden
    Feb 2004
    Poster
    3,211
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)
    Everket ditt har en planlagt strømstans mellom klokken 1830 og 2100.

Intermediate Vetteman sin avatar
    Medlem siden
    Jan 2006
    Poster
    3,922
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av C. Alshus
    Everket ditt har en planlagt strømstans mellom klokken 1830 og 2100.
    Hehehe, da låner jeg meg et dieselaggregat, men med min uflaks så hadde jeg ikke blitt overrasket.

Intermediate Andreas21 sin avatar
    Medlem siden
    Oct 2006
    Sted
    Drammen
    Poster
    3,732
    Takk & like
    Nevnt
    16 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Gratulerer!:-D Det tok sin tid, men den som venter på noe godt osv... Fikk selv centeren min i forrige uke og den står på innspilling.
    Mvh Andreas

THX II kalibratør. Projektor/TV.
    Software: Calman Pro og Lightspace
    Colorimeter: Klein K10A Spectroradiometer: Jeti 1501
    TPG: Murideo Fresco Six G og DVDO

Medlem siden
    Jan 2006
    Poster
    3,922
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0

Noen Kjappe Mobilbilder!

Da har jeg fått pakket ut høyttalerne. Var rask med å få dem tilkoblet:razz:

Nå skal jeg bare lytte, så bilder av superkvalitet får dere dessverre vente litt med, håper det går greit?

Førsteinntrykket er superbra! Finishen er bare helt rå, helt på høyde med Helicon og jeg synes dem er hakket hvassere, men det er selvfølgelig en smakssak.

Og jeg kan røpe såpass at dem spiller fantastisk rett ut av eskene. Electra 926 er direkte DÅRLIG i forhold. Dem er superdetaljerte med en deilig mellomtone. Bassen er nok den som trenger mest tid for å løsne skikkelig, men det trykker godt, dette kommer til å bli knallbra. Og dem spiller så deilig, kun med Yamahaen og Naim'en.

Nå blir det bare kjempemoro å få testet forskjellige effekttrinn på dem, spør om det er en som gleder seg:lol:

Hilsen en særdeles lykkelig nordlenning:razz:

Medlem siden
    Jan 2006
    Poster
    3,922
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0

Et par kjappe til!

Slenger ut et par til

Sitter bare å smiler nå, kjører litt heftig gitarriffing med Nils'ern nå og det drar fram gliset så det holder. Dette er storveis:razz:

Intermediate Kolschtat sin avatar
    Medlem siden
    Sep 2006
    Poster
    867
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Ser ut som du har en helaften foran deg.

Var forresten lekre høyttalere også Hvordan klarer RXV1700 seg?

Expert pahf sin avatar
    Medlem siden
    Sep 2005
    Poster
    5,908
    Takk & like
    Nevnt
    1 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Gratulerer så mye! Virkelig fine høytalere!

Medlem siden
    Jan 2006
    Poster
    3,922
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Kolschtat
    Ser ut som du har en helaften foran deg.

Var forresten lekre høyttalere også Hvordan klarer RXV1700 seg?
    Det blir det!!!! RXV'en klarer seg kjempefint i Pure Direct. Det spiller fantastisk, tør ikke tenke på hvor deilig det skal bli med et effekttrinn. Høyttaleren har liksom alle kvaliteter, savnet etter deilig hurtig bass, som jeg opplevde med Profile er definitivt en saga blott. Denne er akkurat like detaljert men på en mye friskere måte. Høyttalerne har en svært frisk spillestil!!! Med Helicon så hadde jeg hærli fast hurtig dyp bass, men synes den kunne hatt bedre mellomtone, det har så definitivt denne, elsker mellomtonen!!! Og den trykker heftig i bånn også. Ikke noe brumlebass her i gården nei.

Dere får nå beklage at oppsettet ser ut som det er halvferdig, hvilket det også er, men garanterer at dette blir flott når jeg er ferdig Har fått Mitsubishi'n i hus, men har ikke fått testet den ennå. Skal shoppe lerret først, er faktisk svært usikker på hvilket. Avshop har jo fin pris på DreamScreen 106" og det virker interressant. Vi får se hva det blir, nå skal uka brukes til å jakte på effekt. Skal også få låne med meg 2 stykk Abrahamsen V4.0, fra Elkjøp her på Finnsnes, det blir moro å få testa dem.

Nå skal jeg snurre flere plater:-P

Medlem siden
    Jan 2006
    Poster
    3,922
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av pahf
    Gratulerer så mye! Virkelig fine høytalere!
    Takker så meget

Expert pahf sin avatar
    Medlem siden
    Sep 2005
    Poster
    5,908
    Takk & like
    Nevnt
    1 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Vetteman
    Takker så meget
    Med en slik finish er det vel fortjent. Etter denne beskrivelsen så er jeg fristet til å prøve den lille GR10 som Ahlshus har.

Expert AndreWerdenskrieg sin avatar
    Medlem siden
    Oct 2004
    Poster
    6,368
    Takk & like
    Nevnt
    3 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Gratulerer med nydelige höyttalere. Morsomt å höre at de spille så bra. Har sett tester av dem og de har kommet ut helt på topp. Morsomt og spennende med nytt utstyr!
    XTZ 99.26 | Yamaha CX-A5000 | 4 x SEAS L26ROY | Aoda MA-600 | Oppo | Marantz MM8003 | Antimode | LG 65"

Moderator HåkonN sin avatar
    Medlem siden
    Oct 2005
    Poster
    6,958
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Gratulerer. De var da lekre, og ikke minst kult at du velger noe annet et enn det som er mainstream for dette forumet. Respekt.

Jeg tipper du får (enda) en solid oppgradering med en skikkelig effektforsterker.

Intermediate mattman sin avatar
    Medlem siden
    Oct 2005
    Poster
    736
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    WOW! For en lekker finish!

Det er kontraster på de høyttalernes finish man ikke ser andre steder. Gratulerer så mye! Dette trenger jeg ikke å opplyse deg om at du har ventet på?

Om et par dager på en rolig kveld kan du ta noen bilder som viser finishen så godt de klarer - DIGGER hvitt på rød trefarge.

Skulle likt å hørt dem - og de er såpass mye vassere enn Profiles? Dæven. Det må være noe å kikke på i fremtiden

Nå er du i høyttalerrus!

Expert kenti sin avatar
    Medlem siden
    Feb 2004
    Poster
    5,417
    Takk & like
    Blogginnlegg
    1
    Nevnt
    8 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Gratulerer med særs etterlengtede høyttalere, Vetteman! Litt vanskelig å bedømme mikrodetaljene ut fra mobilbildene, men det er ikke tvil om at de ser bra ut! De hvite elementene passet bra estetisk. Ser fram til bilder av skyhøy kvalitet så snart lykkerusen har lagt seg i nord-norge

Intermediate C. Alshus sin avatar
    Medlem siden
    Feb 2004
    Poster
    3,211
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Grattis med nye kjæledegger! De var griselekre.

Regner med at du skal ha høyttalerne litt lenger utpå gulvet?

Litt bedre bilde?
    Joda:

Medlem siden
    Jan 2006
    Poster
    3,922
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av pahf
    Med en slik finish er det vel fortjent. Etter denne beskrivelsen så er jeg fristet til å prøve den lille GR10 som Ahlshus har.
    Ja, eller GS10:-D

Å får du sjansen er du nødt for å teste disse, tro meg det spiller fantastisk.

Jeg har spilt halve natta og jeg er fortsatt i lydrus. Jeg overdriver ikke ved å si at det er den beste høyttaleren jeg har hatt i hus, og det er ikke få som har vært innom

Medlem siden
    Jan 2006
    Poster
    3,922
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av HåkonN
    Gratulerer. De var da lekre, og ikke minst kult at du velger noe annet et enn det som er mainstream for dette forumet. Respekt.

Jeg tipper du får (enda) en solid oppgradering med en skikkelig effektforsterker.
    Tusen takk Håkon, det er ørene MINE som skal bli fornøyd, sånn er det bare!Det er utrolig mange kunnskapsrike mennesker her på forumet, som har en enorm ekspertise når det gjelder lyd og bilde, men jeg lytter til mine eksperter og dem er plassert en på høyre side og en på venstre side av mitt hode.

Og ekspertene mine blir nok enda mer fornøyd med et skikkelig effekttrinn:-D

Medlem siden
    Jan 2006
    Poster
    3,922
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av AndreWerdenskrieg
    Gratulerer med nydelige höyttalere. Morsomt å höre at de spille så bra. Har sett tester av dem og de har kommet ut helt på topp. Morsomt og spennende med nytt utstyr!
    Takk Andre, må jo ærlig inrømme at jeg har hentet litt WAF-inspirasjon hos deg. Det at jeg har valgt 2 XTZ viser jo at jeg går litt i dine fotspor:-D

Medlem siden
    Jan 2006
    Poster
    3,922
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av mattman
    WOW! For en lekker finish!

Det er kontraster på de høyttalernes finish man ikke ser andre steder. Gratulerer så mye! Dette trenger jeg ikke å opplyse deg om at du har ventet på?

Om et par dager på en rolig kveld kan du ta noen bilder som viser finishen så godt de klarer - DIGGER hvitt på rød trefarge.

Skulle likt å hørt dem - og de er såpass mye vassere enn Profiles? Dæven. Det må være noe å kikke på i fremtiden

Nå er du i høyttalerrus!
    Dem spiller fletta av Profile:-D Og det er ikke kødd engang. Husk at Monitor Audio også trenger laaang inspillingstid, derfor er jeg svææært overrasket over at det spiller så sinnsykt bra rett ut av eskene. Profile er nok nesten på høyde på diskanten, mellomtonen synes jeg er mye mer behagelig på GS 60, og i bånn er Profile flere tiår etter

Medlem siden
    Jan 2006
    Poster
    3,922
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av kenti
    Gratulerer med særs etterlengtede høyttalere, Vetteman! Litt vanskelig å bedømme mikrodetaljene ut fra mobilbildene, men det er ikke tvil om at de ser bra ut! De hvite elementene passet bra estetisk. Ser fram til bilder av skyhøy kvalitet så snart lykkerusen har lagt seg i nord-norge
    Tusen takk Kenti, og ja det var sinnsyyykt godt å endelig få dem i hus. Men nå er all ventingen fullstendig glemt:-D

Mikrodetaljene skal du få, det lover jeg. SunZeeker har vært å henta seg nytt kamera og har lovet meg en lytte/foto-aften. Hvorvidt det blir skyhøy kvalitet på de bildene skal jeg ikke uttale meg om. Jeg blir stadig mer imponert over hvor flotte bilder dere gutta tar av utstyr dere har selv og utstyr dere tester.

Og mobilbildene mine yter ikke høyttalerne rettferdighet i det hele tatt. Finishen er rett og slett nydelig.

Side 34 av 113 FørsteFørste ... 4 14 24 30 31 32 33 34 35 36 37 38 44 54 64 74 84 94 104 ... SisteSiste

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •