Vetteman's Blivende Kino! Oppdatering av kinobygging m.m med bilder. - Side 32

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Side 32 av 113 FørsteFørste ... 2 12 22 28 29 30 31 32 33 34 35 36 42 52 62 72 82 92 102 112 ... SisteSiste
Viser resultater 621 til 640 av 2257
    Expert cybervision_ sin avatar
    Medlem siden
    Nov 2004
    Poster
    5,673
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)
    Fronter, Amp og DVD, så ja, er litt lei av "den kommer om 2 timer" og venting... Men men, er jo ærlig sjappe, men blir jo lei av at det liksom ikke skjer noe...

Intermediate Vetteman sin avatar
    Medlem siden
    Jan 2006
    Poster
    3,922
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av cybervision_
    Fronter, Amp og DVD, så ja, er litt lei av "den kommer om 2 timer" og venting... Men men, er jo ærlig sjappe, men blir jo lei av at det liksom ikke skjer noe...
    Ærlig sjappe my Behind for å si det slik, Frontene er nå ankommet Bærum og blir skippet nordover imorgen, men prøv å gjett hvor centeren befinner seg, joda den var ikke sendt fra England enda.

Jeg har aldri opplevd dårligere service, lovnader i hytte og pine, men skjer det noe? NEI. Den eneste som har vært flink å holde meg oppdatert hele tiden er faktisk Geir hos BestHifi. Han har tatt vare på meg som kunde, det kan jeg ikke si om en viss kar i Bærum. Er siste gang jeg handler noe derfra.

Frontene bør være her på lørdag.

RXV-1700 imponerer stort. I Pure Direct funker det helt fint i stereo:-D

Men effekttrinn blir det uansett

Medlem siden
    Jan 2006
    Poster
    3,922
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av mattman
    Been there.. Men det har heldigvis bare vært for senter / bakhøyttalere. Kan ikke forestille meg hvordan front-venting må være!

(Det er det du snakker om, sant?)
    Det virker som alle som bestiller noe derfra må vente i flere måneder. Rikky venta i 4 måneder på bakhøyttalerne sine. Og en viss kar på østlandet som jeg snakket med i forrige uke hadde venta 8 måneder på frontene sine. Det er jo rett og slett helt på trynet. Spekuleres det i renter siden kundene alltid betaler på forhånd. Dere får ha meg unnskyldt men jeg er mildt sagt forbanna:evil:

Medlem siden
    Nov 2004
    Poster
    5,673
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Jeg synes Andrè er ærlig, men er enig i at det i det siste har blitt nye takter der. Det er unødvendig å fortelle at "forsterkeren kommer øyeblikk, jeg ringer deg opp igjen" for så å ikke høre et knyst på ei uke.

Jeg forstår at han og har leveringstid, men jeg vil heller høre at det tar 3 uker å få tak i en amp, enn at den omtrent blir lastet inn på lageret as we speak, for så å ikke se snurten av noe på 2 uker...

Men jeg overlever, blir bare litt lei når man runder en måned, vi er jo vant med å få ting kjapt i vårt forbrukersamfunn...

Medlem siden
    Nov 2004
    Poster
    5,673
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Vetteman
    RXV-1700 imponerer stort. I Pure Direct funker det helt fint i stereo:-D

Men effekttrinn blir det uansett
    Bra, gleder meg til RXV1700+DVD-S1700 selv, skal visst være veldig gode i stereo også mtp kvalitet og allsidighet.

Medlem siden
    Jan 2006
    Poster
    3,922
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Men jeg overlever, blir bare litt lei når man runder en måned, vi er jo vant med å få ting kjapt i vårt forbrukersamfunn...
    WORD

Medlem siden
    Jan 2006
    Poster
    3,922
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Bra, gleder meg til RXV1700+DVD-S1700 selv, skal visst være veldig gode i stereo også mtp kvalitet og allsidighet.
    Joda, Super-Audio er rått

Det eneste ankepunktet jeg har på DVD-S1700 er at du må hele tiden må endre alt etter hva du putter i den da tenker jeg på NTSC/PAL.

Medlem siden
    Jan 2006
    Poster
    3,922
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0

Chapter Audio!!!

Er det noen som har erfaringer med Chapter Audio??

Står et fett effekktrinn på sentralen til 25 k, nemlig denne:

Intermediate C. Alshus sin avatar
    Medlem siden
    Feb 2004
    Poster
    3,211
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Jeg fatter ikke hvorfor dere klager på André.

Om dere er misfornøyde, så dra et annet sted. Sverige for eksempel.

Intermediate Gwandarion sin avatar
    Medlem siden
    Sep 2005
    Poster
    4,126
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    HåkonN, Norcane og OKKing kan sikkert svare deg vedrørende Chapter.
    Jeg har hørt bare hørt Couplet i forbifarten og har derfor ingen ting å bidra med. En annen forsterker du burde sjekke er Phatos Cinema-X Selv om den er dyrere enn det du egentlig har tenkt har den en gyllene muligheter som en bro mellom hjemmekino og HiFi. Spesifikasjonene er lovende og om lyden er tilnærmingsvis lik den som ClassicOne varter opp med er dette en utrolig het kandidat for meg om jeg noen gang skal ha mer enn 2.x kanaler.
    Jeg er en av de onde, onde personene som setter griller i hode på folk. Håper jeg, for blir det en slik kommer jeg oppover og bivåner det med en bunke plater. (Noe jeg gjerne skulle ha gjort uansett...)
    /Ola

Medlem siden
    Jan 2006
    Poster
    3,922
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av C. Alshus
    Jeg fatter ikke hvorfor dere klager på André.

Om dere er misfornøyde, så dra et annet sted. Sverige for eksempel.
    Hva er det du ikke fatter Mr Alshus??? Når du blir lovet at høyttalerne skal sendes dagen etter at du betaler, og må vente i 2 måneder, så fatter vel du og at det er lov til å bli litt forbannet, og ja jeg drar heller til Sverige neste gang:-D

Medlem siden
    Jan 2006
    Poster
    3,922
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Gwandarion
    HåkonN, Norcane og OKKing kan sikkert svare deg vedrørende Chapter.
    Jeg har hørt bare hørt Couplet i forbifarten og har derfor ingen ting å bidra med. En annen forsterker du burde sjekke er Phatos Cinema-X Selv om den er dyrere enn det du egentlig har tenkt har den en gyllene muligheter som en bro mellom hjemmekino og HiFi. Spesifikasjonene er lovende og om lyden er tilnærmingsvis lik den som ClassicOne varter opp med er dette en utrolig het kandidat for meg om jeg noen gang skal ha mer enn 2.x kanaler.
    Jeg er en av de onde, onde personene som setter griller i hode på folk. Håper jeg, for blir det en slik kommer jeg oppover og bivåner det med en bunke plater. (Noe jeg gjerne skulle ha gjort uansett...)
    /Ola
    Okey, takk for tips Gwandarion, da har disse gutta med å komme med noen velvalgte ord om Chapter:-D

Tror det er en grei pris på forsterkeren, selv om den ikke er helt ny. Kostet 70 k når den kom så 25 må jo være en grei pris, det som også kan være greit er at selger bor i Tromsø, så det er kanskje muligheter for en prøvelytt, det hadde jo vært det aller beste. Regner med å ha høyttalerne i hus på mandag. De ble sendt fra Bærum idag.

Medlem siden
    Jan 2006
    Poster
    3,922
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Vetteman
    Er det noen som har erfaringer med Chapter Audio??

Står et fett effekktrinn på sentralen til 25 k, nemlig denne:
    Da har jeg avtalt tur til Tromsø på onsdag for å høre på denne mastodanten av en effektforsterker, at jeg i tillegg får høre på Audio Physics Avanti 3 er jo heller ikke noe minus

Er forsterkeren bra blir den med hjem:-D

Intermediate C. Alshus sin avatar
    Medlem siden
    Feb 2004
    Poster
    3,211
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Angående effektforsterker; hadde jeg vært deg, ville jeg sett på avatarbildet ditt og gitt beng i andre merker.

Medlem siden
    Jan 2006
    Poster
    3,922
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av C. Alshus
    Angående effektforsterker; hadde jeg vært deg, ville jeg sett på avatarbildet ditt og gitt beng i andre merker.
    Hehehe, ja du mener det, har rådført meg litt meg "gutta" på sentralen og meningene deres er helt like, så lenge du ikke har en Naim pre, så blir det ikke det samme. I og med at jeg kjører mye 5 kanaler så blir det FRYKTELIG dyrt med Naim. AV2 og NAP 250 kommer jo på tilsammen nesten 75 k, og det blir litt i meste laget for meg akkurat nå. Jeg har allerede svidd av 60 k på 2 måneder nå, så budsjettet mitt rekker dessverre ikke så langt:cry:

Det hadde selvfølgelig vært moro å testet en NAP 250 med RXV-1700 som pre, men som sagt så har ekspertisen sagt at det ikke er noe å satse på, så da får jeg vel stole på det. Chapter Two har jo fått fantastiske kritikker og jeg betviler ikke at det er ett knakende godt effekttrinn. Nyprisen på 70 k skulle jo tilsi det.

Expert pahf sin avatar
    Medlem siden
    Sep 2005
    Poster
    5,908
    Takk & like
    Nevnt
    1 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Eventuelt kan du virkelig slå på stortromma å kjøre et rent naim 2.0 oppsett å yamaha til 5.1

Medlem siden
    Jan 2006
    Poster
    3,922
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av pahf
    Eventuelt kan du virkelig slå på stortromma å kjøre et rent naim 2.0 oppsett å yamaha til 5.1
    Det er selvfølgelig et alternativ. Time will show:-D

Intermediate Kolschtat sin avatar
    Medlem siden
    Sep 2006
    Poster
    867
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Spennende! Skal du eventuelt teste Chapeter'n på de nye høyttalerene dine? ...Og er mandag en bekreftet dato for levering på de?

Medlem siden
    Jan 2006
    Poster
    3,922
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Kolschtat
    Spennende! Skal du eventuelt teste Chapeter'n på de nye høyttalerene dine? ...Og er mandag en bekreftet dato for levering på de?
    Mandag er bekreftet ja, er jeg heldig har jeg dem på lørdag

Får jeg spilt dem inn endel timer, så blir høyttalerne med til Tromsø for testing ja.

Expert AndreWerdenskrieg sin avatar
    Medlem siden
    Oct 2004
    Poster
    6,368
    Takk & like
    Nevnt
    3 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Jösseball! Spennende med ny forsterker! Chapter virker jo som et meget spennende merke og de ser mildt sagt meget bra ut.
    XTZ 99.26 | Yamaha CX-A5000 | 4 x SEAS L26ROY | Aoda MA-600 | Oppo | Marantz MM8003 | Antimode | LG 65"

Side 32 av 113 FørsteFørste ... 2 12 22 28 29 30 31 32 33 34 35 36 42 52 62 72 82 92 102 112 ... SisteSiste

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •