Vetteman's Blivende Kino! Oppdatering av kinobygging m.m med bilder. - Side 27

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Side 27 av 113 FørsteFørste ... 7 17 23 24 25 26 27 28 29 30 31 37 47 57 67 77 87 97 107 ... SisteSiste
Viser resultater 521 til 540 av 2257
    Intermediate Vetteman sin avatar
    Medlem siden
    Jan 2006
    Poster
    3,922
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)
    Sitat Opprinnelig postet av teddytusen
    Hvordan gikk det med den Besthifi-saken Vetteman?
    Nå må du ikke irritere meg:-D Neida jeg venter fortsatt, fikk lovnad om at høyttalerne skulle ankomme fra England denne uken, men dem er visst fortsatt ikke kommet:evil:

Nå har det gått i måned siden jeg betalte dem og tålmodigheten min begynner å bli rimelig tynnslitt

Medlem siden
    Jan 2006
    Poster
    3,922
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av C. Alshus
    Steike - du bytter komponenter fortere enn andre skifter undiker.
    Ja, det kan man si, skal oppgradere ganske kraftig på lydsiden, så da må nok bilde-delen lide yderst lite grann:-D

Medlem siden
    Jan 2006
    Poster
    3,922
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0

Et Evig Surr:(

Hva i all verden skal jeg gjøre, Andre har tydeligvis fått et snev av treghet i kroppen igjen. Har fått et tilbud fra BestHifi om å få tilsendt Magnat Quantum 908. Dette er jo en litt dyrere høyttaler, men jeg har ingen peiling på hvordan denne spiller. Jeg er så drittlei av å vente nå, har jo ingenting å spille på. Skal jeg gå for denne dealen eller synes dere jeg skal vente på Monitor Audio. Nå trenger jeg litt gode råd.

Her er Magnaten:

Expert teddytusen sin avatar
    Medlem siden
    Dec 2005
    Sted
    Nordfjord
    Poster
    8,659
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Hva?! Ga ikke de uttrykk for at de var i Norge og omtrent på vei til deg da? Mente at du skrev det tidligere i tråden. Uff. Tror jeg skal holde meg langt unna de der. Du har vel ikke mulighet for å høre de 908-ene heller...?
    Jeg HATER mobilversjoner av nettsider...

Medlem siden
    Jan 2006
    Poster
    3,922
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av teddytusen
    Hva?! Ga ikke de uttrykk for at de var i Norge og omtrent på vei til deg da? Mente at du skrev det tidligere i tråden. Uff. Tror jeg skal holde meg langt unna de der. Du har vel ikke mulighet for å høre de 908-ene heller...?
    Har dessverre INGEN mulighet å få hørt Magnat. Jeg har fått så mye lovnader nå, og tålmodigheten min har gått helt tom. Han har Magnetene på lager i Rosewood finsish, så jeg vurderer å bare ta dem, men er jo redd for at jeg skal gjøre en bommert. Er det noen som har hørt disse høyttalerne.

Er SKIKKELIG fortvilet nå

Medlem siden
    Jan 2006
    Poster
    3,922
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Synes dem ser bra ut disse Magnatene, er jo en stor høyttaler med 133 cm på "sokkelesten": Men hvordan spiller dem??? Ingen som vet??

Intermediate C. Alshus sin avatar
    Medlem siden
    Feb 2004
    Poster
    3,211
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Vent!

Har Best Hifi fått ut fingern?
    Er høyttalerne i Norge? Eventuelt hvor er dem?

Moderator devilej sin avatar
    Medlem siden
    Jul 2004
    Poster
    10,061
    Takk & like
    Blogginnlegg
    1
    Nevnt
    2 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Jeg ville også ventet litt til var jeg deg. Jeg har ikke hørt akkurat denne modellen, men et par ande modeller fra Magnat. Ønsker du deg lyden i MA tror jeg ikke Magnat blir en tilfredstillende erstatning. Mye tyngre i lyden, og ikke like detaljerte. Litt mer rock over den
    Mvh
    DevilEj
    Einar Johnsen

Intermediate Marantz sin avatar
    Medlem siden
    Sep 2003
    Poster
    2,654
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Føler med deg Vetteman... Det er utrolig kjipt å gå og vente på noe, spesielt når det er såpass vesentlige ting så man overhodet ikke får brukt anlegget

Medlem siden
    Jan 2006
    Poster
    3,922
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av devilej
    Jeg ville også ventet litt til var jeg deg. Jeg har ikke hørt akkurat denne modellen, men et par ande modeller fra Magnat. Ønsker du deg lyden i MA tror jeg ikke Magnat blir en tilfredstillende erstatning. Mye tyngre i lyden, og ikke like detaljerte. Litt mer rock over den
    Okey, får vel bare vente litt mere da, men nå er jeg drittlei, har jo ingenting å spille på nå, blir jo rett og slett gærn, synes dette er ELENDIG service:evil:

Intermediate C. Alshus sin avatar
    Medlem siden
    Feb 2004
    Poster
    3,211
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Regner med at du ikke kjøper flere produkter fra den aktuell forhandleren.

Er det Hifi Huset som er synderen?

Medlem siden
    Jan 2006
    Poster
    3,922
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av C. Alshus
    Regner med at du ikke kjøper flere produkter fra den aktuell forhandleren.

Er det Hifi Huset som er synderen?
    Ja, ifølge Geir hos BestHifi, så er det visst det, men vet ikke helt hva jeg skal tro, er mest bare oppgitt nå. Det er vel ikke stor sannsynlighet for at jeg handler noe mer der nei

Medlem siden
    Jul 2004
    Poster
    10,061
    Takk & like
    Blogginnlegg
    1
    Nevnt
    2 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Vetteman
    Ja, ifølge Geir hos BestHifi, så er det visst det, men vet ikke helt hva jeg skal tro, er mest bare oppgitt nå. Det er vel ikke stor sannsynlighet for at jeg handler noe mer der nei
    Kan du ikke bare be om å få igjen pengene dine. BestHifi er vel uansett ansvarlig for sine egne kunder, og det hjelper ike deg at han skylder på Hifihuset når han har tatt på seg salget. Gi beskjed om at han får reise opp til Andrè å hente høyttalerene selv og sende dem, eller avblåse handelen.
    Kjøp så disse rett fra Hifihuset, eller se på andre alternativer.
    Det ligger fortsatt et par Diva Utopia på torget til en meget hyggelig pris
    Mvh
    DevilEj
    Einar Johnsen

Medlem siden
    Jan 2006
    Poster
    3,922
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av devilej
    Kan du ikke bare be om å få igjen pengene dine. BestHifi er vel uansett ansvarlig for sine egne kunder, og det hjelper ike deg at han skylder på Hifihuset når han har tatt på seg salget. Gi beskjed om at han får reise opp til Andrè å hente høyttalerene selv og sende dem, eller avblåse handelen.
    Kjøp så disse rett fra Hifihuset, eller se på andre alternativer.
    Det ligger fortsatt et par Diva Utopia på torget til en meget hyggelig pris
    Jo, selvfølgelig kan jeg bare be om pengene tilbake, kan ikke tenke meg til at det skulle bli et problem, da klikker jeg, SERIØST, men jeg har så fryktelig lyst på de høyttalerne. Andre har jo tydeligvis ikke fått dem fra England enda. Skjønner ikke hvorfor det skal ta så lang tid å få dem shippet. Det er vel ikke normalt at det tar 1 mnd å sende noe fra England til Norge???

Vet søren ikke hva jeg skal gjøre. Nytter jo ikke at jeg ber om pengene tilbake fra Geir, Andre har jo fortsatt ikke høyttalerne inne:cry:

Intermediate Rikky sin avatar
    Medlem siden
    Dec 2002
    Poster
    2,103
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Vetteman
    Det er vel ikke normalt at det tar 1 mnd å sende noe fra England til Norge???
    Tja, jeg ventet jo 4 mnd på mine, men de kom jo fra Frankrike da.

Medlem siden
    Jan 2006
    Poster
    3,922
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Rikky
    Tja, jeg ventet jo 4 mnd på mine, men de kom jo fra Frankrike da.
    Huff, ja jeg vet at du har hatt det enda værre Rikard, men det er jo en fattig trøst:-D

Har akkurat vært på tråden med Andre, og guess what. Nå viser det seg at høyttalerne skal sendes fra England på Torsdag, og Andre har dem tirsdag neste uke. Dette er på kanten til det latterlige

Intermediate Andreas21 sin avatar
    Medlem siden
    Oct 2006
    Sted
    Drammen
    Poster
    3,730
    Takk & like
    Nevnt
    16 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sånne folk hadde jeg ikke giddet å handle med! Har et lite problem selv(kan ikke sammenlignes med ditt), men jeg bestilte Klipsh frontsett for 2 uker siden. RF83 kom med en gang og RC 64 skulle komme senere i uken. Har forstatt ikke fått senteren og importøren vet fortsatt ikke hvor den er. Begynner å bli litt irritert jeg også, har faktisk spillt inn frontene i nærmere 150 timer mens senteren er fortsatt spillt inn i 0 timer.:evil:

Forresten har du fått de du kjøpte av meg?? Vet jeg var litt treg jeg også, men det var du og!:-D
    Mvh Andreas

THX II kalibratør. Projektor/TV.
    Software: Calman Pro og Lightspace
    Colorimeter: Klein K10A Spectroradiometer: Jeti 1501
    TPG: Murideo Fresco Six G og DVDO

Medlem siden
    Jan 2006
    Poster
    3,922
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Andreas21
    Sånne folk hadde jeg ikke giddet å handle med! Har et lite problem selv(kan ikke sammenlignes med ditt), men jeg bestilte Klipsh frontsett for 2 uker siden. RF83 kom med en gang og RC 64 skulle komme senere i uken. Har forstatt ikke fått senteren og importøren vet fortsatt ikke hvor den er. Begynner å bli litt irritert jeg også, har faktisk spillt inn frontene i nærmere 150 timer mens senteren er fortsatt spillt inn i 0 timer.:evil:

Forresten har du fått de du kjøpte av meg?? Vet jeg var litt treg jeg også, men det var du og!:-D
    Det er lov å være litt treg når man jobber mye, men ikke en måned treg slik som Hifihuset, jeg har bakhøyttalerne på torsdag:-D

Intermediate freddie sin avatar
    Medlem siden
    Feb 2006
    Poster
    3,175
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Du er irritert over Best HiFi som er din butikkontakt, Best HiFi er like irritert på HiFi-huset som importør og hvis det er i England problemet ligger er nok HiFi-Huset også sure på leverandøren/produsenten der...
    Ikke godt å si hvor dette har stoppet opp, men det er uansett veldig surt å vente så lenge på noe!

Medlem siden
    Jul 2004
    Poster
    10,061
    Takk & like
    Blogginnlegg
    1
    Nevnt
    2 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Andreas21
    RF83 kom med en gang og RC 64 skulle komme senere i uken. Har forstatt ikke fått senteren og importøren vet fortsatt ikke hvor den er.
    Pussig. Jeg bestilte den samme komboen fra Audiocompaniet forrige mandag og fikk dem tilkjørt på dagen
    Mvh
    DevilEj
    Einar Johnsen

Side 27 av 113 FørsteFørste ... 7 17 23 24 25 26 27 28 29 30 31 37 47 57 67 77 87 97 107 ... SisteSiste

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •