Vetteman's Blivende Kino! Oppdatering av kinobygging m.m med bilder. - Side 25

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Side 25 av 113 FørsteFørste ... 5 15 21 22 23 24 25 26 27 28 29 35 45 55 65 75 85 95 105 ... SisteSiste
Viser resultater 481 til 500 av 2257
    Moderator HåkonN sin avatar
    Medlem siden
    Oct 2005
    Poster
    6,958
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)
    Sitat Opprinnelig postet av Vetteman
    Takk for det Håkon, racket kom på 3 600,-. Synes det er en grei pris i og med at jeg fikk det nøyaktig slik jeg selv ville ha det:-D
    Ett så solid rack av dens størrelsen er nok vanskelig å finne under 5000-6000,- der ute, så prisen var slettes ikke ille. Spesielt med tanke på at du har fått det laget etter specs.

Du får legge ut noen bilder når du har fått plassert "snadderet" i det... :-D

Intermediate Vetteman sin avatar
    Medlem siden
    Jan 2006
    Poster
    3,922
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av teddytusen
    Kjempefint Vetteman! Eneste problemet er at det var fryktelig likt det jeg hadde tenkt å lage meg... Så da må vel jeg begynne å fundere på noe litt anderledes.
    Hehehe, et rack på Finnsnes og et likt ett i Ålesund skulle vel ikke gjøre så mye

Medlem siden
    Jan 2006
    Poster
    3,922
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av devilej
    Det var da absolutt ikke illle for et så lekkert rack. Gratulerer:-D
    Takker Devil, prisen synes jeg var fin og står i stil med racket:-D

Nå yter heller ikke bildene racket rettferdighet, tatt med mobil av en dårlig fotograf, det ser minst dobbelt så bra ut live

Medlem siden
    Jan 2006
    Poster
    3,922
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av HåkonN
    Ett så solid rack av dens størrelsen er nok vanskelig å finne under 5000-6000,- der ute, så prisen var slettes ikke ille. Spesielt med tanke på at du har fått det laget etter specs.

Du får legge ut noen bilder når du har fått plassert "snadderet" i det... :-D
    Er helt enig med deg der Håkon, SunZeeker bestilte seg et lignende rack fra USA, som kom på rundt 5k, dette ser jo også fantastisk bra ut, men han ble skikkelig overrasket da han fikk høre prisen på mitt:-D

Så snart snadderet er satt på plass og jeg har fått MA i hus, så vanker det nye bilder, da av en helt annen kvalitet:-D

Newcomer borgsol1 sin avatar
    Medlem siden
    Dec 2004
    Poster
    126
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Flott anlegg du har! Sitter på senja og ser rett over til Brøstadbotn nå..hehe

Medlem siden
    Jan 2006
    Poster
    3,922
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av borgsol1
    Flott anlegg du har! Sitter på senja og ser rett over til Brøstadbotn nå..hehe
    Neimen en Sænja-væring på forumet

Jeg bor på Finnsnes nå, skal få endra det under avataren:-D Er opprinnelig fra Grønlia på Senja, men familien flytta til Brøstadbotn når jeg var 2 år. Jobber nå på Telenor Mobil på Finnsnes. Du er hjertelig velkommen på demo:-D

Medlem siden
    Dec 2004
    Poster
    126
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Neimen en Sænja-væring på forumet

Jeg bor på Finnsnes nå, skal få endra det under avataren:-D Er opprinnelig fra Grønlia på Senja, men familien flytta til Brøstadbotn når jeg var 2 år. Jobber nå på Telenor Mobil på Finnsnes. Du er hjertelig velkommen på demo:-D
    Liten verden..hehe Er fra finnfjordbotn opprinnelig, men bor i Skatvika nå. Hadde vært kjempegøy med demo! Har selv bare ett lite pingleanlegg sammenlignet med ditt, begynte litt sent i livet med denne hobbyen..hehe. Ønskelista er langt som ett vondt år kan man si, men bedre sent enn aldri.

Hadde jo vært skikkelig artig å fått hørt ett "skikkelig" anlegg! :-D

Expert teddytusen sin avatar
    Medlem siden
    Dec 2005
    Sted
    Nordfjord
    Poster
    8,659
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Hehehe, et rack på Finnsnes og et likt ett i Ålesund skulle vel ikke gjøre så mye

Hehehehe. Joda, du har da rett i det. :-D Men når man kan få det custum-made, så dukker det opp nye ideer hele tiden....

Håper du syns det er greit at jeg legger ut et lite bildet av bena på suben min. De er laget av min bror. Ganske lekkert syns nå jeg...
    Jeg HATER mobilversjoner av nettsider...

Medlem siden
    Jan 2006
    Poster
    3,922
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av borgsol1
    Liten verden..hehe Er fra finnfjordbotn opprinnelig, men bor i Skatvika nå. Hadde vært kjempegøy med demo! Har selv bare ett lite pingleanlegg sammenlignet med ditt, begynte litt sent i livet med denne hobbyen..hehe. Ønskelista er langt som ett vondt år kan man si, men bedre sent enn aldri.

Hadde jo vært skikkelig artig å fått hørt ett "skikkelig" anlegg! :-D
    "Størrelsen" på anlegget er ikke det viktigste, selv om oppgraderingsyken har en tendens til å ramme meg ganske ofte

Tror ikke det finnes noen medisiner mot den, skal gi deg beskjed når nyhøyttalerne er i hus og spilt inn, så skal vi få ordna en skikkelig demo-kveld. Har jo 2 gode venner i Narvik (Rikky og JgR) som bruker være innom, samt SunZeeker som befinner seg i Brøstadbotn. Det bruker å være skikkelig moro med slike kvelder siden man jo har samme hobby. Sender deg en PM når vi er klar til å skremme naboene:-D

Medlem siden
    Dec 2004
    Poster
    126
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    "Størrelsen" på anlegget er ikke det viktigste, selv om oppgraderingsyken har en tendens til å ramme meg ganske ofte

Tror ikke det finnes noen medisiner mot den, skal gi deg beskjed når nyhøyttalerne er i hus og spilt inn, så skal vi få ordna en skikkelig demo-kveld. Har jo 2 gode venner i Narvik (Rikky og JgR) som bruker være innom, samt SunZeeker som befinner seg i Brøstadbotn. Det bruker å være skikkelig moro med slike kvelder siden man jo har samme hobby. Sender deg en PM når vi er klar til å skremme naboene:-D
    Kjempegreier det! "Oppgraderingssyken" er en skummel ting..hehe Snakkkes senere, ha en fin kveld

Medlem siden
    Jan 2006
    Poster
    3,922
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Hehehehe. Joda, du har da rett i det. :-D Men når man kan få det custum-made, så dukker det opp nye ideer hele tiden....

Håper du syns det er greit at jeg legger ut et lite bildet av bena på suben min. De er laget av min bror. Ganske lekkert syns nå jeg...
    Det dær var skikkelig tøft, ikke noe problem å legge ut bilder i min tråd kan du vel skjønne:-D

Hvilken sub er det forresten??

Medlem siden
    Dec 2005
    Sted
    Nordfjord
    Poster
    8,659
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Byggetråden er her: http://avforum.no/forum/diy-do-yours...ye-bilder.html

Det er et forsøk på å lage en sylindersub ala SVS sine tuber. Har brukt BASH og SVS sitt 12.2 element. Mangler teppe til å kle suben med.

Medlem siden
    Jan 2006
    Poster
    3,922
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Den kommer til å bli knalltøff:-D

Skikkelig fete føtter

Medlem siden
    Dec 2005
    Sted
    Nordfjord
    Poster
    8,659
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Takk takk. :-D Det var RuneW sin tråd som startet det hele, men jeg har fått masse hjelp fra kakehode og tazzat. Har egentlig ikke testet den så mye enda. Litt på musikk bare.... Bena er egen idè. (tror jeg hehehe)

Intermediate Marantz sin avatar
    Medlem siden
    Sep 2003
    Poster
    2,654
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Lekkert rack Vetteman! Når anlegget er såpass bra bør jo racket også stå i stil

Medlem siden
    Jan 2006
    Poster
    3,922
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Marantz
    Lekkert rack Vetteman! Når anlegget er såpass bra bør jo racket også stå i stil
    Takk for det:-D Faktisk så fikk jeg inspirasjonen av å ordne meg ett skikkelig rack når jeg så hvor bra det ble, det som du og Sven Roger laget, så takk igjen

Medlem siden
    Jan 2006
    Poster
    3,922
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0

Tilbake Til Harman!

Da har jeg bestemt meg for å gå tilbake til Harman/Kardon på Receiver-fronten. Har hatt flere forskjellige receivere innom min kino og innom SunZeeker sin, så har jo fått endel inntrykk etterhvert! Jeg klarer ikke helt å glemme den "lille tassen" jeg hadde selv ganske lenge, nemlig AVR 235. Harman skaper en helt utrolig dynamikk og punch til film, samtidig som de også er blitt svært musikalske. Jeg går dermed over til amerikansk lyd igjen Denne er på vei:

Medlem siden
    Dec 2005
    Sted
    Nordfjord
    Poster
    8,659
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Ja hvorfor ikke? Det er din smak som bestemmer. Har du fått testet denne hjemme hos deg? Hvilken er det?

Medlem siden
    Jan 2006
    Poster
    3,922
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Ja hvorfor ikke? Det er din smak som bestemmer. Har du fått testet denne hjemme hos deg? Hvilken er det?
    Det er AVR 435.

Det er helt korrekt, det er jeg som skal bli fornøyd
    Bryr meg KATTA om hva andre måtte mene om Harman/Kardon, vet at det er mange motstandere, men kan jo gi dere ett lite tips, les i tråden til Dag Johnsen, så ser dere hva han synes om HK:-D Har funnet utrolig mye nyttig i trådene hans.
    Har ikke fått testet denne hjemme i nystua, men jeg var så strålende fornøyd med 235 at dette ikke kan bli noe dårligere, denne har mere krefter, pluss at den i tillegg har romkorreksjon. Dette blir bra:-D

Medlem siden
    Dec 2005
    Sted
    Nordfjord
    Poster
    8,659
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Jeg syns det er helt flott at folk velger det de har mest lyst på, og ikke kjøper det "alle" andre har.(når jeg får råd, så skal jeg prøve å bli kvitt dette "HFK-viruset" jeg har....) Ikke det at HK er "sært", forstå meg rett. Personlig har jeg ikke noe forhold til HK. Mitt inntrykk er at det er strømsterke saker som leverer.

Side 25 av 113 FørsteFørste ... 5 15 21 22 23 24 25 26 27 28 29 35 45 55 65 75 85 95 105 ... SisteSiste

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •