Vetteman's Blivende Kino! Oppdatering av kinobygging m.m med bilder. - Side 15

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Side 15 av 113 FørsteFørste ... 5 11 12 13 14 15 16 17 18 19 25 35 45 55 65 75 85 95 105 ... SisteSiste
Viser resultater 281 til 300 av 2257
    Intermediate JgR sin avatar
    Medlem siden
    Jul 2005
    Poster
    535
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)
    Når venter du disse da? Er rimelig klar for å bestille, men har lyst til å få hørt dem først skjønner du. Hadde håpet du kunne være behjelpelig der

Vet du kostnader på frakt?

Intermediate Vetteman sin avatar
    Medlem siden
    Jan 2006
    Poster
    3,922
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av JgR
    Når venter du disse da? Er rimelig klar for å bestille, men har lyst til å få hørt dem først skjønner du. Hadde håpet du kunne være behjelpelig der

Vet du kostnader på frakt?
    Betaler ikke frakt hos Andre vet du Her er alt inkludert. Spekulerer du på 836 eller 826. SunZeeker har jo fått sine, men har ikke fått gleden av å lytte til de enda, men han virker svært så imponert selv sålangt, og han har jo hatt det meste, så det lover jo godt.

Medlem siden
    Jul 2005
    Poster
    535
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Vetteman
    Betaler ikke frakt hos Andre vet du Her er alt inkludert. Spekulerer du på 836 eller 826. SunZeeker har jo fått sine, men har ikke fått gleden av å lytte til de enda, men han virker svært så imponert selv sålangt, og han har jo hatt det meste, så det lover jo godt.
    Ang frakt, høres det jo MEGET bra ut. Er 836 jeg tenker på. Rommer de skal inn i er ikke i nærheten stort nok for å spille optimalt, men de skal ikke stå der så lenge. Orker ikke kjøpe nye høyttalere igjen om et halvt år liksom. Har jo hatt Jamoene i 7 år :-D
    Hvilken finish gikk du for? Ser Sunzeeker har de "sorte".

Medlem siden
    Jan 2006
    Poster
    3,922
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Ang frakt, høres det jo MEGET bra ut. Er 836 jeg tenker på. Rommer de skal inn i er ikke i nærheten stort nok for å spille optimalt, men de skal ikke stå der så lenge. Orker ikke kjøpe nye høyttalere igjen om et halvt år liksom. Har jo hatt Jamoene i 7 år :-D
    Hvilken finish gikk du for? Ser Sunzeeker har de "sorte".
    Hva???? Hvor har du det ifra?
    Nei, SunZeeker har Mokka og det blir det samme på meg. Skal ta og laste opp noen bilder fra utpakkingen av 826'ene så får du se. Det ser jo bra ut på bilder, men fy flate når du får se de live. Helicon'ene har en finish som er lett å forelske seg i, men dette er overhodet ikke noe dårligere.

Medlem siden
    Jul 2005
    Poster
    535
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    My bad. Var El oso som hadde tatt bilder. Han har dem i sort. Men er klar for bilder av moka!!! Finn fram noen real-life bilder. De på focal.fr er ubrukelige for min del når del gjelder å velge finish. Når får du ht tror du?

Medlem siden
    Jan 2006
    Poster
    3,922
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    My bad. Var El oso som hadde tatt bilder. Han har dem i sort. Men er klar for bilder av moka!!! Finn fram noen real-life bilder. De på focal.fr er ubrukelige for min del når del gjelder å velge finish. Når får du ht tror du?
    Har ihvertfall prosjektoren på tirsdag Og tipper deromkring når det gjelder høyttalerne også:-D

Her er noen brukbare bilder av serien i mokka:

Focal JMlab Chorus 800V Line, hifi home audio en home cinema luidsprekers

Expert pahf sin avatar
    Medlem siden
    Sep 2005
    Poster
    5,908
    Takk & like
    Nevnt
    1 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Gratis frakt? Hmm, det fikk ikke jeg men så spurte jeg heller aldri om det.
    Du er ikke alene om å glede deg til tirsdag ihvertfall.

Medlem siden
    Jan 2006
    Poster
    3,922
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av pahf
    Gratis frakt? Hmm, det fikk ikke jeg men så spurte jeg heller aldri om det.
    Du er ikke alene om å glede deg til tirsdag ihvertfall.
    Hehehe, da skal jeg lære deg noen forhandlingstaktikker

Expert pahf sin avatar
    Medlem siden
    Sep 2005
    Poster
    5,908
    Takk & like
    Nevnt
    1 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    hehe, tror nok det.
    Fikk halv frakt riktignok såvidt jeg minns, men det er heller ikke noe problem. Såfremt tollpost klarer å pelle seg hit til tirsdag.

Intermediate Rikky sin avatar
    Medlem siden
    Dec 2002
    Poster
    2,103
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Jeg er veldig spent på Chorusene, jeg synes designfolkene har truffet veldig godt, selv om jeg ikke er helt sikker på om jeg liker fargene. PB10-en kan du selvsagt få teste vet du.

Medlem siden
    Jan 2006
    Poster
    3,922
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0

Benq Pe 8720 I Hus!!!

Da har jeg hatt benq'en i noen dager og fått testet den skikkelig. Her er vel ikke annet å si enn: FY FLATE FOR EN PROSJEKTOR Jeg og SunZeeker satt og så ett par filmer inatt, blant annet Istid 2, og det til og med uten ett skikkelig lerret, (får Adeo'en til uka) kjørte rett på en hvit vegg og fy flate for ett bilde. Sortnivå er meget bra, men jeg er mest imponert over dybden i bildet, det er så utrolig mange flere detaljer som kommer frem, som jeg ikke trodde fantes. Førsteinntrykket er knallbra, nå gleder jeg meg til lerretet kommer

Expert pahf sin avatar
    Medlem siden
    Sep 2005
    Poster
    5,908
    Takk & like
    Nevnt
    1 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Du har jo all grunn til å være fornøyd
    Kjempe oppsett både på lyd og bilde fronten

Medlem siden
    Jul 2005
    Poster
    535
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Har det kommet godsaker i posten? Er klar for nærbilder av finishen, da de på bildene på focal.fr ser ut som 70-talls asiatpanel:???:

Expert pahf sin avatar
    Medlem siden
    Sep 2005
    Poster
    5,908
    Takk & like
    Nevnt
    1 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Skal love deg det ikke er noe asiapanel jgr

Men bilder hadde vært morsomt, ihvertfall å se hvordan center og gulvstående fronter ser ut. Hva syns du forresten om centeren, duger den ?

Medlem siden
    Jul 2005
    Poster
    535
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Hei igjen. På tide å endre signaturen eller?:wink:
    Takk for en strålende demo på torsdag. Ufattelig bra å få hørt 800V, både med PS Audio og Rotelsom effekt. Nydelige høyttalere som falt utrolig godt i smak. Nå er det bare det største problemet som gjenstår; nemlig å få tak i André på tlf.

Synd vi ikke fikk SVSen til å spille bedre enn vi gjorde. Får ta oss litt "bedre" tid til plassering neste gang.

Tida flyr så alt for fort når man samles. Neste gang får vi ta det en helgedag. Hyggelig å treffe Sunzeeker også. Vi sees vel igjen, i forbindelse med den store oppdateringen. (Du har jo røpet det i en annentråd).:-D

Hva heter den Springsteen-dvden du har? Og for såvidt den nye med Knopfler du hadde kjøpt? Har letet litt, uten hell.

Expert pahf sin avatar
    Medlem siden
    Sep 2005
    Poster
    5,908
    Takk & like
    Nevnt
    1 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Hva, er det utskiftninger på gang uten å si ifra ?

Newcomer SunZeeker sin avatar
    Medlem siden
    Jun 2005
    Poster
    183
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Hva heter den Springsteen-dvden du har? Og for såvidt den nye med Knopfler du hadde kjøpt? Har letet litt, uten hell.[/QUOTE]

Bruce Springsteen - Live in New York

Mark Knopler & Emmylou Harris - Real Live Roadrunning

Medlem siden
    Jan 2006
    Poster
    3,922
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Hei igjen. På tide å endre signaturen eller?:wink:
    Takk for en strålende demo på torsdag. Ufattelig bra å få hørt 800V, både med PS Audio og Rotelsom effekt. Nydelige høyttalere som falt utrolig godt i smak. Nå er det bare det største problemet som gjenstår; nemlig å få tak i André på tlf.

Synd vi ikke fikk SVSen til å spille bedre enn vi gjorde. Får ta oss litt "bedre" tid til plassering neste gang.

Tida flyr så alt for fort når man samles. Neste gang får vi ta det en helgedag. Hyggelig å treffe Sunzeeker også. Vi sees vel igjen, i forbindelse med den store oppdateringen. (Du har jo røpet det i en annentråd).:-D

Hva heter den Springsteen-dvden du har? Og for såvidt den nye med Knopfler du hadde kjøpt? Har letet litt, uten hell.
    Ja, da har jo SunZeeker svart på spørsmålet om DVD'ene. Den Springsteen plata anbefaler jeg ihvertfall på det aller sterkeste. Knopfler plata har jeg kun hørt små deler av så langt så skal ikke komme med noen uttalelser om den enda. Det var litt kjipt ja at vi ikke fikk til SVS'en, men tror nok det er fordi rommet pr. dags dato, har L-utforming, noe som alldeles ikke er bra for bassen. Neste gang blir det vel flotte fronter, og kanskje SunZeeker er så elskverdig og stiller opp med sine nye Micro-Utopia BE som bakkanaler. Blir ikke det råflott så vet ikke jeg

Expert pahf sin avatar
    Medlem siden
    Sep 2005
    Poster
    5,908
    Takk & like
    Nevnt
    1 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Hvordan går det her ? Er det noe nytt å melde i nor?

Medlem siden
    Jan 2006
    Poster
    3,922
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0

Hei igjen!

Sitat Opprinnelig postet av pahf
    Hvordan går det her ? Er det noe nytt å melde i nor?
    Sorry at jeg har vært fraværende en stund! Har vært så sinnsykt mye jobbing den siste tiden, at jeg ikke har hatt verken tid eller overskudd til å pleie hobby nr.1. Nå har det værste trykket gitt seg på jobb, så da er det på'n igjen. Utskiftninger hele tiden. Har bestilt ny receiver og dvd-spiller. Yamaha RXV-1700 og Yamaha DVD S-1700. Bakhøyttalere og effektkanaler er på plass, Chorus 706V og Chorus 705V. Og effekten kommer etterhvert selvfølgelig NAIM å stå for:-D

Side 15 av 113 FørsteFørste ... 5 11 12 13 14 15 16 17 18 19 25 35 45 55 65 75 85 95 105 ... SisteSiste

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •