Per's studenthule *OPPDATERING*

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Side 1 av 3 1 2 3 SisteSiste
Viser resultater 1 til 20 av 60
    Intermediate Perminator sin avatar
    Medlem siden
    Aug 2004
    Poster
    941
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

Per's studenthule *OPPDATERING*

Jepps, da var tiden inne for å lage en slik tråd for mitt lille kryp-inn også.
    Vet ikke hvor mye dette blir lest av andre, men det får om ikke annet fungere som et slags dagbok-skalkeskjul. Et sted må jeg få ut følelsene

Jobber som servitør og bor hjemme et år, og tjener dermed ganske gode penger. Har derfor nok av ressurser til anlegg, selv om noe dessverre må spares også til den harde student-tilværelsen som ligger foran meg fra høsten av...

Planen var egentlig å starte denne tråden da jeg flyttet inn i nåværende rommet, men tiden fløy i fra meg. Høst (og snart vinter forhåpentligvis) har passert, og jeg har vært mer eller mindre fornøyd med anleggets ytelse.

Nå i det siste derimot, har en rekke ting gått på tverke med diverse diskanter og forsterkere, og jeg har vel så og si vært uten anlegg i litt over en måned nå.

MEN, Perminator lar seg selvsagt ikke knekke så lett! I stedet for å tenke på at jeg har brukt over 7000,-(!) på reperasjoner av utstyr det siste året, snur jeg det til noe positivt. Den seneste tiden uten forsterker og diskant har jeg brukt til å revurdere rommet mitt, og kommet fram til at jeg skal gjøre en mini-extreme Makeover, altså en "Moderate Makeover", om man kan kalle det noe slikt.

Kort og enkelt forklart skal jeg forbedre akustikken og gjøre det litt "renere", altså kvitte meg med overflødig veggpryd o.l. Begynte i går med å kaste ut en hel del søppel, samt å reorganisere cd/dvd-"samlinga" (ikke allverdens foreløpig). Planen videre er som følger:

- Hente receiveren og nye diskanter til Kappaene
    - Kjøpe akustikkplater
    - Kjøpe stoff (scene-molton) til å dekke platene