Nadali's "kino" oppdatert 14.03.06

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Viser resultater 1 til 4 av 4
    Newcomer Nadali sin avatar
    Medlem siden
    Dec 2005
    Poster
    121
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

Nadali's "kino" oppdatert 14.03.06

Hei hei, folkens!

Litt om meg: '79-mod, bor i Bergen hvor jeg studerer. Dette medfører visse økonomiske begrensninger og tillater ikke det aller råeste av utstyr. Jeg er alikevel ganske fornøyd med det jeg har fått til av hjemmekino-utstyr, så langt.

Jeg kjøpte mitt første hjemmekino-oppsett høsten '04 og siden den gang, har Dali blue 6006 og C1000 blitt utskiftet. Nå ser det også ut til at Nad T753 også blir skiftet ut snart.

I dag består hjemmekinoen min av følgende komponenter:

Utstyrsliste:

- Dali Ikon 2 (VM ACOUSTICS Stand)
    - Dali Ikon Vocal 1
    - Dali Blue R-1000
    - Dali Consept sub
    - Nad T-753 (klar for utskifting?)
    - Nad C521BEE
    - Panasonic dvd-ra61
    - Sony 28" TV

Nad-T753 er for øyeblikket på oppdatering til v2. I denne forbindelse lånte jeg hjem en Denon avr-2106 og må si at denne virkelig falt i smak. Jeg mener at dette er en bedre match til høyttalerne jeg har i dag, enn Naden er. Men den endelige avgjørelsen, blir ikke tatt før jeg får Naden i hus igjen og får testet de opp mot hverandre.

Det jeg er helt klart mest fornøyd med i dag, er frontene mine. Har blitt utrolig glad i lyden disse gir og ser frem til mange gode lyttestunder med de fremover. :smile:

Men anlegget har, selvfølgelig også elementer som er klare for utskifting. TV'en er helt klart det største minuset i "kinoen" i dag. Jeg har, etterhvert som økonomien tillater det, lyst på en 42" plasma. Ellers, har jeg også planer om å skifte ut dvd-spilleren. Har sett litt på Denon dvd-1920. Jeg lurer på at den skal få erstatte både dvd-spilleren og cd-spilleren min. Vil jeg tape mye på dette ved musikk-avspilling?