Emilste sin stuekino. Klipsch + Pioneer =sant? - Side 2

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Side 2 av 3 FørsteFørste 1 2 3 SisteSiste
Viser resultater 21 til 40 av 60
    Intermediate
    Medlem siden
    Mar 2005
    Poster
    1,540
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)
    Oi! Dette ser ut til å bli bra ja

Gratulerer!

Newcomer
    Medlem siden
    May 2006
    Poster
    115
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Ser veldig bra ut dette da

Fornøyd med SVS høyttalerne?

Newcomer Emilste sin avatar
    Medlem siden
    Jan 2006
    Poster
    278
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Takk takk!

Ja, er godt fornøyd med sbs'ene! De spiller virkelig bra, i hvertfall med tanke på prisen! Uten tvil noen kruttønner, som svs er kjent for

Kommer med bilder hvordan det ser ut her senere i uka, både TV og Monster hdmi-dvi er på vei i posten nå! GLEDER meg =]

Newcomer
    Medlem siden
    May 2006
    Poster
    115
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Fett.

Skulle egentlig bare bruke noen kroner på en projektor og en lerret men er smittsomt å henge her, får lyst på skikkelig surroundsystem og når man leser så mye om slikt :grin: SVS høres ut som en bra investering hvertfall!

Stå på!!

Medlem siden
    Jan 2006
    Poster
    278
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0

Mini update:

Bestilte meg en Monster DVI-HDMI M400 her om dagen, som nå straks skulle være her. Denne skal da sitte mellom Oppo'en og Samsungen, og gjør helt sikkert jobben, legger ved et bilde av herligheten

Ellers har jeg litt tid nå som skal brukes på subbkonfigurering, er ikke helt nøyd med der den står nå, men finner vel ut av det!
    Emilste sin stuekino. Klipsch + Pioneer =sant?-hdmidvim400-gif

Medlem siden
    Jan 2006
    Poster
    278
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Tid for en update:
    Emilste sin stuekino. Klipsch + Pioneer =sant?-samsung-le32r72b-jpg Emilste sin stuekino. Klipsch + Pioneer =sant?-rligbilde-front-jpg Emilste sin stuekino. Klipsch + Pioneer =sant?-front-rligbilde-jpg Emilste sin stuekino. Klipsch + Pioneer =sant?-oppo-360-og-rxv-1500-jpg Emilste sin stuekino. Klipsch + Pioneer =sant?-resized_img_2969-jpg Emilste sin stuekino. Klipsch + Pioneer =sant?-resized_img_2968-jpg Emilste sin stuekino. Klipsch + Pioneer =sant?-sweetspots-jpg Emilste sin stuekino. Klipsch + Pioneer =sant?-360-og-oppo-med-faroudja-jpg Emilste sin stuekino. Klipsch + Pioneer =sant?-hitman360-jpg Emilste sin stuekino. Klipsch + Pioneer =sant?-iceage2-720p-jpg Emilste sin stuekino. Klipsch + Pioneer =sant?-live-spillmodus-jpg

Expert pahf sin avatar
    Medlem siden
    Sep 2005
    Poster
    5,908
    Takk & like
    Nevnt
    1 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Dette ser kjempebra ut det Fornøyd med oppoen da? vurderer en slik en, men vet ikke hvordan den er på lydsiden. så det spørs om jeg må ha dedikert cd spiller

Medlem siden
    Jan 2006
    Poster
    278
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0

Heisann!

Så hyggelig å se noen innom her igjen! Ja, er godt fornøyd med oppoen! Eneste minuset er at jeg hadde litt trøbbel med FW i starten, men fikk god hjelp av oppo! Står mer om dette i oppo-tråden her på forumet! Men når gir den meg et godt bilde!

Flytter snart til Oslo på egenhånd, så blir store forandringer snart!

Moderator devilej sin avatar
    Medlem siden
    Jul 2004
    Poster
    10,061
    Takk & like
    Blogginnlegg
    1
    Nevnt
    2 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Gratulerer med et tøft oppsett. Her har det skjedd endel. Blitt bra dette.....
    Mvh
    DevilEj
    Einar Johnsen

Medlem siden
    Jan 2006
    Poster
    278
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Takk takk! Er jo ingenting mot ditt selvfølgelig, men er ganske fornøyd nå.(Vi blir vel aldri helt fornøyd, eller hva?)

Men den store feberen om dagen er grunnet Klipsch. Har lyst på nye fronter, men hadde tenkt å vente til Mts-01 kommer. Men om dagen så står Klipsch høyt i kurs, men har ikke hørt Klipsch enda da! Innbiller meg bare at Klipsch kan være noe for meg!

Er ute etter en høyttaler som spiller Pink Floyd, ACDC, Thin Lizzy, Led Zeppelin osv (og film) med stor dynamikk og mye trøkk! Til dette synes jeg mine SBS-01 FRONTER blir litt små! Dette har sannsynligvis noe med at jeg ikke har fått konfigurert kombinasjonen sub + resten av anlegget bra nok. Tror løsningen på dette kan bli større fronter! Har siklet på RF-82!!! Noen erfaringer ???

Intermediate
    Medlem siden
    Sep 2005
    Poster
    909
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Ej har rf-82, her er noen bilder..såg at du "siklet" etter dem i en annen tråd, jeg hadde det samme som du at jeg trodde at klipsch var noe for meg og jeg angrer ikkje ett sekund på at jeg kjøpte dem..Dem trykker HØYT og jeg liker lyden i dem veldig bra, spesielt på live-sanger så spiller dem VELDIG bra =)

Medlem siden
    Jan 2006
    Poster
    278
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    aiaiai! Slike VIL jeg ha! Noen som bor i Oslo som har de? Eller noen butikk i oslo som har de utstilt ?

Hvilken musikk hører du på? Hvilken elektronikk bruker du på de ?

Intermediate
    Medlem siden
    Sep 2005
    Poster
    909
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    http://www.bmaudio.no/default.asp?pg=wp&id=1 -> her tenker jeg du finner dem utstillt får nokk en god pris også

Bruker en Harman Kardon Avr235 surroundforsterker på den, funker fett skal bli bakhøyttalere,sidehøyttalere og center også iløpet av året..det skal bli BRA !!

Medlem siden
    Jan 2006
    Poster
    278
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Hvor mye betalte du for dine?

Intermediate Frodo_ sin avatar
    Medlem siden
    Jul 2005
    Poster
    955
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Ser veldig bra ut dette Skal du bytte ut SBS-1 for Klipsch med tiden?

Intermediate
    Medlem siden
    Sep 2005
    Poster
    909
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    jeg kjøpte den med http://www.jfssoundsystems.no/ for 8000 kr inkl frakt til Ålesund så en god pris er vel godt mulig å få til

Medlem siden
    Jan 2006
    Poster
    278
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    oki!
    Skal evt bytte til større fronter ja! Føler at jeg trenger noe større der! 8k er ikke verst nei, skal nok la seg ordne etter jeg har kommet meg i arbeid etter ferien! Det som er haka med RF-82, er at jeg må(bør) bytte ut min rxv1500 med noe annet tror jeg, evt en ny effektforsterker.

Noen som vet om hificenteret i Oslo har RF-82 inne til demo ?

Moderator devilej sin avatar
    Medlem siden
    Jul 2004
    Poster
    10,061
    Takk & like
    Blogginnlegg
    1
    Nevnt
    2 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Ja med dine musikkpreferanser tror jeg nok Klipch eller eventuelt JBL Studio L890 vil være midt i blinken.
    La merke til plasseringene av bak-høyttalerene dine. Hvordan fungerer det å ha de så høyt og rettet fremover? Jeg testet dette selv ved en tidligere anledning, men syntes det meste av lyden forsvant ut i rommet, og nådde aldri mine ører.
    Mvh
    DevilEj
    Einar Johnsen

Medlem siden
    Jan 2006
    Poster
    278
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Ja, hadde E-100 før, så tror nok og at Jbl kan være på rett vei. Denne gangen tror jeg at det blir Klipsch eller MTS-01 som blir kjøpt inn til fronter! Ang bakhøyttalerene, så er jeg litt enig, og kommer nok til å ha de på stativ når vi flytter inn i den nye leiligheten.

Medlem siden
    Jan 2006
    Poster
    278
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Jaja, folkens! Når vasker jeg klær og pakker som en helt! I morgen reiser jeg fra Otta til Oslo, der skal jeg Ikea-innrede en leilighet til søndag, da drar jeg til Rhodos. Der skal jeg være i 2 fortjente uker.

Så hvor går veien nå.
    Ikke godt å si hvor. Eller hvordan det blir med anlegget fremover, tven skal i hvertfall være med i morgen! Så kommer vel evt resten med siden.

Er sikkert ikke aktiv på forumet på en stund, har ikke fikset meg internett i leiligheta men kan vel kanskje snylte på evt dumsnille naboer.

Untill then, pratest (skal ikke se bort i fra at det kommer Klipsch fronter etterhvert )

Side 2 av 3 FørsteFørste 1 2 3 SisteSiste

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •