Verdt å bytte?

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Viser resultater 1 til 4 av 4
    Newcomer
    Medlem siden
    Jan 2006
    Poster
    6
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

Verdt å bytte?

Hei,

Jeg har følgende utstyr:

Denon AVC-10SE
    2x B&W DM603 front
    1x B&W CC6 senter
    2x B&W DM602 bak
    Nordost Super Flatline kabler foran.

Spørsmålet er om dette anlegget fortsatt er godt nok slik at jeg heller bør kjøpe en prosjektor e.l i stedet for åoppgradere høytalere, forsterker, rett og slett alt. Har veldig lyst på B&W 703, men pengene strekker vel ikke akkurat til der...

Kunne også tenkt meg å fått tak i Denon POA-T10 som burde passe til min surroundforsterker med tanke på 7.1 oppsett hvis jeg skal beholde alt. Noen som vet om disse er å oppdrive fortsatt?

Intermediate Snooky sin avatar
    Medlem siden
    Sep 2005
    Poster
    558
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0

Seff

Det er alltid verdt å bytte! Hvorfor? Aner ikke, men sånn er det bare. Til sist har du uansett utført alle de oppgraderingene du beskriver pluss pluss :grin:

Et unyttig svar kanskje, men det jeg mener er at det egentlig bare er du som kan synes det er verdt det. Anlegget du har er jo slett ingen "skam". Men det finnes bedre.. alltid bedre... :razz:

Hadde jeg vært deg hadde jeg nok gått for en PJ. Blir nok 703'ere også, men neste runde kanskje.

Newcomer
    Medlem siden
    Apr 2003
    Poster
    67
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Har hatt omtrent samme system som deg og vil anbefale å kjøpe inn en bedre senter. Jeg hadde en først en CC6, senere en B&W 600S3 og det var en kraftig forbedring.

Har en POA T-10 til min AVC-A10. Selges ikke ny lenger. Sjelden å oppdrive på bruktmarkedet også. Men helt klart en forbedring. Gir mer tyngde i frontene i mitt tilfelle.

Ellers er det ikke feil å satse på bilde. Er moro med projektor...

Newcomer
    Medlem siden
    Jan 2006
    Poster
    6
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Jan
    Har en POA T-10 til min AVC-A10. Selges ikke ny lenger. Sjelden å oppdrive på bruktmarkedet også. Men helt klart en forbedring. Gir mer tyngde i frontene i mitt tilfelle.
    Jeg har nå fått tilbud om en Denon POA-T3 til £225+ frakt fra England. Kan denne måle seg med T10 og passe til AVC-10SE? Og selvfølgelig lurer jeg på om det er en god pris. Jeg finner ikke stort med informasjon om denne selv :neutral:

Tror forøvrig jeg har bestemt meg for å vente litt med oppgradering av gammelt utstyr og heller utvide der det mangler komponenter. Eg. prosjektor, progressiv DVD-spiller, osv. Forhåpentligvis innenfor harde økonomiske rammer.

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •