Marantz`s Hjemmekino - Finanskrisen har inntatt kinoen... - Side 65

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Side 65 av 85 FørsteFørste ... 5 15 25 35 45 55 61 62 63 64 65 66 67 68 69 75 ... SisteSiste
Viser resultater 1,281 til 1,300 av 1693
    Intermediate Gwandarion sin avatar
    Medlem siden
    Sep 2005
    Poster
    4,126
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)
    Sitat Opprinnelig postet av marsboer
    Er det lov for en utenforstående å være med på noe sånt eller?
    Det hadde vært veldig trivlig for min del. Har du en åpning på mandag Frode?
    Ps, jeg regner med at du sender en PM med litt info på søndag eller noe slikt?

Intermediate Marantz sin avatar
    Medlem siden
    Sep 2003
    Poster
    2,654
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Hei og hå folkens!

Beklager sen tilbakemelding på PM, men jeg har omsider sendt ut litt info til dere som kommer i morgen (sendte til deg også marsboer. Håper du kan kommet, til tross forsvært kort varsel...).

Håper alle dukker opp i morgen

Intermediate Hanspf sin avatar
    Medlem siden
    Sep 2003
    Poster
    1,722
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Heisann Marantz..takker for en morsom demo. Det var virkelig morsomt å se 1027 i sitt riktige element. Gir meg motivasjon til å holde ut med husbyggingen. Var virkelig store greier du har fått ut av ett relativt lite rom!

Intermediate marsboer sin avatar
    Medlem siden
    Dec 2005
    Poster
    3,764
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Må bare henge meg på. Veldig interessant å se på et skikkelig hjemmekinoopsett.
    Etter min ringe standard var dette meget akseptabelt både lyd og bildemessig.

Var på emtech på Gjøvik og fikk en lang og god gjennomkjøring av litt EC utstyr, McIntosh og også en gjennomkjøring av Oberon 6.1 (en kortvarig en) på et par Patos Symphonic høytalere. I denne settingen var det ingen tvil om at EC utstyret slo knockout på det andre utstyret på alle måter, i hvertfall etter min smak.

Et par EC AW400 monoblokker og en 4.8 pre hadde vært artig å testa hjemme. Dette ga i hvertfall mersmak.

Intermediate Gwandarion sin avatar
    Medlem siden
    Sep 2005
    Poster
    4,126
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Beklager at jeg hoppet av vogna folkens, men hele helga og mandagen gikk med på jobben. Veldig synd. Det hadde vært trivlig å hilse på dere og ikke minst å endelig ha fått se hvordan det ser ut hos Frode. Det er jo ikke lange biten fra jobben og muligheten byr seg sikkert en annen gang.

Medlem siden
    Sep 2003
    Poster
    2,654
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Takker for hyggelig besøk og tilbakemeldinger Veldig greit å kjøre demo i tomt hus, så kan man slå seg helt løs

Tar gjerne turen til begge to om anledningen byr seg. Nå er det endelig litt lettere å komme seg rundt med min nyervervede "konebil"

Gwandarion: Vi tar det igjen en annen gang

Medlem siden
    Sep 2003
    Poster
    2,654
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Ja, da har dvd-spilleren min takket for seg. Det hele begynte med syncproblemer hvor bildet og lyd plutselig datt ut, eller at den plutselig bestemte seg for at plater med DD eller DTS-lyd kun hadde 2 kanals-lyd som videre ble servert med pro logic-dekoding av receiveren min :cry:
    I går begynte den å hakke på en film som funket helt fint på min andre dvd-spiller.

Gammel er den jo ikke, så jeg regner med at dette går på garantien. Vi får se hva Lefdal sier.....

Intermediate MrMyagi sin avatar
    Medlem siden
    Oct 2006
    Poster
    664
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0

lefdal

:lol: Drit i hva lefdal sier. Hvis du går opp på parkeringsplassen er jeg sikker på at du hører noen hvisker HD-dvd langt i det fjerne

Medlem siden
    Sep 2003
    Poster
    2,654
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av MrMyagi
    :lol: Drit i hva lefdal sier. Hvis du går opp på parkeringsplassen er jeg sikker på at du hører noen hvisker HD-dvd langt i det fjerne
    Og hvis du åpner lommeboka mi vil du høre noen som hvisker "feed me, for the love of God feed me"...

Intermediate
    Medlem siden
    Nov 2004
    Poster
    2,793
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Triste nyheter Marantz, men det der bør gå på garantien

Må få lov å si at du har fått det aldeles flott i kinoen din Marantz, det har tyseligvis skjedd store forandringer i rommet siden sist jeg var innom tråden din! Nydelig!

Gratulerer så mye med ny sub, receiver og cd spiller, ikke minst nytt lerret! Komponenter i absolutt høy klasse :-D

Er du fornøyd med de nye komponentene så langt?

Igjen, et særdeles gjennomført rom dette, kanonflott!

Synd du bor så langt øst, hadde vært veldig artig med en demo om det hadde vært mulig, det låter like bra som det ser ut ettersom jeg forstår på andre AV medlemmer :-D

Hvilken bil er det du har kjøpt deg da?

Edit: Racket ditt var skikkelig smukt!

Administrator Ak sin avatar
    Medlem siden
    Dec 2002
    Poster
    13,124
    Takk & like
    Nevnt
    1 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Hvilken bil er det du har kjøpt deg da?
    Det lurer jeg også på.... Jeg tipper Nissan Micra

Skikkelig flott kino, btw. !! Vesentlige oppgraderinger fra da jeg var innom

Medlem siden
    Sep 2003
    Poster
    2,654
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Ak
    Det lurer jeg også på.... Jeg tipper Nissan Micra

Skikkelig flott kino, btw. !! Vesentlige oppgraderinger fra da jeg var innom
    Ikke så galt tippet AK, for jeg endte faktisk opp med en liten "konebil"

1997 Mitsubishi Colt 1.3 75HK ops: Har såvidt rundet 100 000km
    Marantz`s Hjemmekino - Finanskrisen har inntatt kinoen...-colt-jpg

Uansett så dekker den den mine behov. Den er billig i drift, billig å forsikre og holder mer enn nok til mitt bruk som stort sett er kjøring til og fra jobb, butikk og kamerater. Billig bil betyr at jeg kan fortsette å prioritere hjemmekinoen Jeg har likevel planer om å bygge et brukbart anlegg inn i denne etterhvert men budsjettet vil ligge langt under det jeg har brukt i hjemmkinoen.

Takker for øvrig for gode ord AK og Labbetuss
    Jeg er meget fornøyd med oppsettet slik det er i dag, først og fremst med kino-delen. Skal innvestere i en stereoforsterker, enten integrert eller pre med prosessorinngang. HD-spiller, enten Bluray eller HD-DVD, står også på ønskelista, sammen med nye bakhøyttalere og muligens en SVS-tube til. Jobber masse om dagen for å legge opp litt penger til fremtidige oppgraderinger.

Intermediate Hanspf sin avatar
    Medlem siden
    Sep 2003
    Poster
    1,722
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    PS3 ligger vel innen rekkevidde om du får igjen penger for spilleren :-)

Administrator Ak sin avatar
    Medlem siden
    Dec 2002
    Poster
    13,124
    Takk & like
    Nevnt
    1 post(er)
    AVtorget feedback
    0

1997 Mitsubishi Colt 1.3 75HK Har såvidt rundet 100 000km
    Det er jo en kurant bil, det Grattis !

Intermediate eksu sin avatar
    Medlem siden
    Sep 2006
    Poster
    2,318
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Veldig enig med deg når det kommer til bil, Marantz. Bruk så lite penger som mulig på bil slik at en kan bruke mer på sin hobby. Når det er sagt, grattis med ny bil.
    Kinoen holder fortsatt meget høy klasse. Håper at jeg en dag kunne fått meg en demo.
    Epson | Panasonic | Denon | Emotiva | SVS

Min tråd

Intermediate
    Medlem siden
    Nov 2004
    Poster
    2,793
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Marantz

1997 Mitsubishi Colt 1.3 75HK ops: Har såvidt rundet 100 000km
    Marantz`s Hjemmekino - Finanskrisen har inntatt kinoen...-colt-jpg

Uansett så dekker den den mine behov. Den er billig i drift, billig å forsikre og holder mer enn nok til mitt bruk som stort sett er kjøring til og fra jobb, butikk og kamerater. Billig bil betyr at jeg kan fortsette å prioritere hjemmekinoen Jeg har likevel planer om å bygge et brukbart anlegg inn i denne etterhvert men budsjettet vil ligge langt under det jeg har brukt i hjemmkinoen.

Takker for øvrig for gode ord AK og Labbetuss
    Jeg er meget fornøyd med oppsettet slik det er i dag, først og fremst med kino-delen. Skal innvestere i en stereoforsterker, enten integrert eller pre med prosessorinngang. HD-spiller, enten Bluray eller HD-DVD, står også på ønskelista, sammen med nye bakhøyttalere og muligens en SVS-tube til. Jobber masse om dagen for å legge opp litt penger til fremtidige oppgraderinger.
    Grattis med flott bil også!

Kjøpte meg også en en japse, en Toyota Carina E 2,0 GLi 93 mod. 120kkm, komplett servicehefte, EU-godkjent i år, 100% rustfri, eid av pensjonist og stått i garasje 35k inkl omregistrering og årsavgift
    Ikke fullt så billig å forsikre, men er fornøyd med mitt første bilkjøp :-D

Råtøff bilen din også da Marantz. Driftssikker, billig i bruk og holder til formålet :-D Kjekt med "litt" godlyd i bilen også, det er jeg helt enig i - dog med noe mer begrenset budsjett ops:

Stå på!

Medlem siden
    Sep 2003
    Poster
    2,654
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Så var det dette med gruppepress og impulskjøp...

Etter et par timers grubling ble følgende bestilt:
    Marantz`s Hjemmekino - Finanskrisen har inntatt kinoen...-panasonic-dmp-bd10egs-jpg

4995 på lefdal.com var for godt til å la være. Er blakk som F*** nå, men når lønningen tikker inn om noen uker med nærmere 50 timer overtid ekstra , stikker jeg og henter den på posten. Det var nærmere 1 ukes levering, samt at hentefristen på posten er 14 dager. Så om et par uker kan jeg endelig nyte HD i kinoen

Newcomer altec sin avatar
    Medlem siden
    Sep 2004
    Poster
    221
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Nice den, er det Z4 pj du har? Jaggu koster dette her, men moro læll:-)

Expert AndreWerdenskrieg sin avatar
    Medlem siden
    Oct 2004
    Poster
    6,368
    Takk & like
    Nevnt
    3 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Gratulerer! Sitter å nyter Flags Of Our Fathers i HD nå (har bare en liten matpause). Bilder er langt bedre enn The Prestige som vi så i går. Og lyden er helt vill. Gled deg!
    XTZ 99.26 | Yamaha CX-A5000 | 4 x SEAS L26ROY | Aoda MA-600 | Oppo | Marantz MM8003 | Antimode | LG 65"

Medlem siden
    Sep 2003
    Poster
    2,654
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Altec:Har Z4 ja, så sånn sett får jeg klare meg med 1080p som nedskaleres til 720p. Uansett, så blir det knall-bilde. Jeg har kun sjekket med HD-DVD og det var et enormt løft i bildekvaliteten, selv med en gammel, billig PJ.

AndreWerdenskrieg:Gleder meg som en unge

Side 65 av 85 FørsteFørste ... 5 15 25 35 45 55 61 62 63 64 65 66 67 68 69 75 ... SisteSiste

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •