Marantz`s Hjemmekino - Finanskrisen har inntatt kinoen... - Side 6

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Side 6 av 85 FørsteFørste ... 2 3 4 5 6 7 8 9 10 16 26 36 46 56 66 76 ... SisteSiste
Viser resultater 101 til 120 av 1693
    Intermediate kid sin avatar
    Medlem siden
    Jan 2006
    Poster
    2,386
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)
    Sitat Opprinnelig postet av Marantz
    Akkurat nå står valget 50/50 mellom mer effekt eller PJ. Mulig jeg venter med PJ til feriepenger tikker inn på konto.
    Åååå.. Det var deilig å se at flere bruker feriepenger til noe fornuftig!

Sitat Opprinnelig postet av kid
    Du får hyle når du bestemmer deg for å selge evt da. Blir vi enige om en god pris, kunne jeg jo (hvis henting) tatt med Oberon i samme slengen og blitt noen minutter.. Ser du har noen høytalere jeg gjerne skulle likt å hørt litt på også, spessielt på Oberon :-P
    *bump* :razz:

Intermediate Marantz sin avatar
    Medlem siden
    Sep 2003
    Poster
    2,654
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    He he! Feriepengene skal ihvertfall bort i anlegget. PJ vil dra med seg litt mer kostnader. Trenger kabler, lerret og jeg må få meg en bedre DVD spiller hvis jeg skal kunne se film i storformat. Ender nok opp med 15-20k for full pakke.

Medlem siden
    Jan 2006
    Poster
    2,386
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Forsvinner fort noe sånt. Har du tenkt på hva du ønsker? Prisen du beskriver passer til f.eks en TX-200 :wink: Må selv bestille oppgraderingen for feriepengene, er veldig usikker på valget enda.. Står så langt mellom TX-200 og HC3000, to vidt forskjellige projektorer. Lerret for min del, ser ut til å bli en Adeo Plano Deluxe..

Medlem siden
    Sep 2003
    Poster
    2,654
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Siden jeg har fått bekreftet at jeg ikke er følsom for regnbuer (testet på en DLP i 10 000kr klassen) og at plassering ikke er noe problem ender jeg nok opp med DLP. Optoma H72 er en bra kandidat men den skal visstnok bli litt for lyssterk i helt mørke rom. Jeg har ca 90% lyskontroll på dagtid og foretrekker et mørkt rom ved filmtitting. Men den vil også bli brukt til spilling når PS3 kommer ut (kanskje jeg kjøper meg Xbox snart også) og da kan det være greit å ha mulighet til å spille med litt lys på. Ellers har jo infocus kommet med noen nye modeller IN72 (ca 12k) ,IN74 (ca 16k) og IN76 (ca 21k). Disse synes jeg ihvertfall hadde et supert design.

Medlem siden
    Jan 2006
    Poster
    2,386
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Infocus har imponert meg flere ganger på DLP siden, riktignok kun sett hos andre/demorom. Optoma'n siklet jeg på lenge, men det passet lissom aldri syntes jeg, så jeg holder en liten knapp på HC3000. Målet blir 100% lyskontrollert rom.. Skal bli spennende å høre dine erfaringer med projektor dersom du handler før meg, ingenting er avgjort fra min side med mine valg..

Medlem siden
    Sep 2003
    Poster
    2,654
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Enda en kandidat til effekt har også dukket opp. Akto selger en Nakamichi PA5EII. Har hørt Nakamichi i oppsettet mitt og selv om jeg er kjempefornøyd med Vincent, må jeg nok innrømme at Naka`en er bedre på musikk. Gikk glipp av en for ikke lenge siden, så jeg føler at jeg må gripe denne sjansen. Prismessig kommer jeg også meget godt ut av det hvis jeg går for denne :grin:

Expert kenti sin avatar
    Medlem siden
    Feb 2004
    Poster
    5,417
    Takk & like
    Blogginnlegg
    1
    Nevnt
    8 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Blir det Nakamichi PA5EII? Ellers så jeg du nevnte Oberon litt lenger oppe her. Det ligger et par par på Avtorget her nå, henholdsvis OBeron 4.1 og 6.1 til helt greie priser

Expert akto sin avatar
    Medlem siden
    Apr 2004
    Poster
    6,483
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Den ble solgt i går Marantz, beklager. Jeg fikk ingen tilbakemelding fra deg, og da en annen som var interessert sa han skulle ha den, gikk den til han. Du skulle nok ringt, det har vært en del som var interessert.

Medlem siden
    Sep 2003
    Poster
    2,654
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av akto
    Den ble solgt i går Marantz, beklager. Jeg fikk ingen tilbakemelding fra deg, og da en annen som var interessert sa han skulle ha den, gikk den til han. Du skulle nok ringt, det har vært en del som var interessert.
    Da var det andre gang jeg gikk glipp av en Nakamichi Hadde jeg hatt pengene forrige uke så hadde jeg slått til. Ja, ja... Livet går videre og det finnes andre alternativer der ute. Mulig jeg går for en Vincent til. De vet i det minste låter bra. Jeg må nesten få hørt på Oberon i systemet mitt før jeg evt bruker 10 000 kr.

Intermediate
    Medlem siden
    Mar 2005
    Poster
    1,540
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Oberon vil nok garantert låte bra hos deg! Vil tro dette er et bedre valg en Vincent, men det må du selvsagt prøve ut selv!

Nå er det jo bare å plukke på AVTorget også Ligger hele 7 stk Oberon til salgs der!

Medlem siden
    Jan 2006
    Poster
    2,386
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Syns ikke man burde undervurdere Vincent, dem spiller utrolig godt så sant dem treffer riktig høytaler.. Jeg vet ikke hvordan dem låter på akkurat JMlab, men regner med at det burde være en knallgod kombo i forhold til slik jeg kjenner de enkelte produktene!

Oberon anbefales å prøves, men det betyr ikke nødvendigvis at det låter bedre. Men som Majesty nevner, så burde du iallefall gi dem et ærlig forsøk. (Lån)

Medlem siden
    Sep 2003
    Poster
    2,654
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Jeg har veldig lyst å prøve Oberon, men som sagt så bruker jeg ikke ca 10k på noe før jeg får hørt det. I såfall er vel 6.1 med 600watt mest aktuell. Kjører jeg en vincent på hver front blir det 300watt i ohm med 160.000 mf pr.kanal noe som burde være mer enn nok power. Jeg vil uansett vente med å bytte noe før jeg har hørt hvordan Marantz og Vincent spiller sammen. Regner med å ha Marantzen i hus på lørdag

Medlem siden
    Jan 2006
    Poster
    2,386
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Kjøpe lyd uhørt er stort sett dumt.. :-P

Medlem siden
    Sep 2003
    Poster
    2,654
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    For en gangs skyld fikk jeg ut fingeren i tide og sikret meg en skikkelig dvd spiller fra bruktmarkedet. Da gjenstår det bare å fylle opp kontoen til Anfield med litt penger, så kommer en Marantz DV7600 fra sørlandet til oslo :grin: Med denne spilleren bør jeg være godt rustet til både musikklytting, og senere til filmvisning når PJ kommer i hus.
    Edit: Designmessig er det ikke akkurat noe utsette på heller :grin:

Medlem siden
    Jan 2006
    Poster
    2,386
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Gratulerer! Satt i en halvtime å kikket på annonsen selv i stad, og leste anmeldelsen til Anfield. Så veldig bra ut! Hadde aldri vært i tvil dersom det stod Marantz i racken min fra før. Tror nok du har gjort et knall kjøp.. Nå begynner det nok å bli bra hos deg

Medlem siden
    Sep 2003
    Poster
    2,654
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Takk, Takk. Nå gjenstår det bare å flytte litt penger ut fra konto og få alt i hus. Da må jeg nok også legge effektforsterkerplanen litt til side for en stund. Følte at jeg måtte benytte meg av muligheten til og få en skikkelig dvd-spiller til en hyggelig pris.

Expert Anfield sin avatar
    Medlem siden
    Sep 2004
    Poster
    8,888
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Aahh, så det var du som fikk tilslaget ja. Hyggelig :razz:

Er veldig godt fornøyd med spilleren selv jeg, og hadde det ikke vært fordi at oppgraderingsjæ...en har vært hos meg, så hadde jeg klarte å leve en stund med den. Godt at den nå blir gjenforent med et annet familieprodukt, og at du kan leve opp til nicket ditt.....:razz:

Expert akto sin avatar
    Medlem siden
    Apr 2004
    Poster
    6,483
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Meget godt valg! Og Anfield er, om jeg kjenner han rett, meget forsiktig med utstyret sitt :-D

Expert pahf sin avatar
    Medlem siden
    Sep 2005
    Poster
    5,908
    Takk & like
    Nevnt
    1 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Grattis Der fikk du kloa i en kjempespiller Sitter og planlegger å bruke noen av feriepengene selv til hjemmekinon jeg Vet bare ikke hva enda, om det blir kringlyd eller ny dvd spiller. Time will show!

Newcomer Lapavoni sin avatar
    Medlem siden
    Sep 2005
    Poster
    276
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Hmmm... Marantz SR7500+DV7600. Velkommen i klubben

Side 6 av 85 FørsteFørste ... 2 3 4 5 6 7 8 9 10 16 26 36 46 56 66 76 ... SisteSiste

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •