Marantz`s Hjemmekino - Finanskrisen har inntatt kinoen... - Side 48

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Side 48 av 85 FørsteFørste ... 8 18 28 38 44 45 46 47 48 49 50 51 52 58 68 78 ... SisteSiste
Viser resultater 941 til 960 av 1693
    Expert Anfield sin avatar
    Medlem siden
    Sep 2004
    Poster
    8,888
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)
    Dere finner vel lett ut av dette dersom en annen film gir et høyere db utslag på et gitt volum på receiver? Swordfish var også en film som var tidlig ute, skal ikke se bort fra at den "led samme skjebne" som Last Samurai.

Intermediate Mori sin avatar
    Medlem siden
    Dec 2005
    Poster
    2,713
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Anfield
    Dere finner vel lett ut av dette dersom en annen film gir et høyere db utslag på et gitt volum på receiver? Swordfish var også en film som var tidlig ute, skal ikke se bort fra at den "led samme skjebne" som Last Samurai.
    Joda, hadde jeg bare hatt flere hd dvd'er en Swordfish, så skulle jeg lett funnet ut om det bare gjelder denne filmen.
    Er bare så redd for at hd dvd lyden på toshibaen er lavere enn ved vanlig dvd. Sikkert bare meg som er litt for nervøs

Medlem siden
    Sep 2004
    Poster
    8,888
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Har filmen, men ikke fått testet dette enda. Kan ta en lytt i kveld kanskje.
    Snurret film for meg og kona i kveld, og tok en sjekk på Swordfish angående lydnivå. På de tre filmene jeg sjekket (Phantom of the Opera, Last Samurai og Swordfish) så står ikke den filmen noe tilbake i lydkvalitet. Last Samurai har dårligst lyd, noe jeg egentlig har visst hele tiden.

Har koblet digital coax. Lyden blir merkbart bedre over hele fjøla med å velge den analoge 5.1 utgangen og la receiveren motta et ukomprimert PCM-signal.

Intermediate Mori sin avatar
    Medlem siden
    Dec 2005
    Poster
    2,713
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Snurret film for meg og kona i kveld, og tok en sjekk på Swordfish angående lydnivå. På de tre filmene jeg sjekket (Phantom of the Opera, Last Samurai og Swordfish) så står ikke den filmen noe tilbake i lydkvalitet. Last Samurai har dårligst lyd, noe jeg egentlig har visst hele tiden.

Har koblet digital coax. Lyden blir merkbart bedre over hele fjøla med å velge den analoge 5.1 utgangen og la receiveren motta et ukomprimert PCM-signal.
    Hmm, ikke svaret jeg hadde håpet på. (kjekt for deg selvfølgeli ) Tror rett og slett jeg venter ann min neste hd dvd og sammenligner denne i tillegg. Faller neste hd film også sammen lydmessig, så får jeg heller legge hd på hylla...
    Men vi trenger ikke dra det lenger i Marantz tråd, takker for bruken :-D

Intermediate mattman sin avatar
    Medlem siden
    Oct 2005
    Poster
    736
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Hei Marantz. Når du får inn SW 800v subbene dine gleder jeg meg til verdens første SW 800v anmeldelse. Det finnes nemlig ikke stort annet.. Hvordan ligger utbyttingen an?

Intermediate Marantz sin avatar
    Medlem siden
    Sep 2003
    Poster
    2,654
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Det kan fort gå noen uker, da leveransen er forsinket.

Medlem siden
    Sep 2003
    Poster
    2,654
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Da har jeg kastet meg på spillkonsoll-bølgen og kjøpt meg følgende:
    Marantz`s Hjemmekino - Finanskrisen har inntatt kinoen...-xbox-360-jpg
    Det måtte jo bli premiumversjonen Og spillvalgene var jo ganske opplagte; Action og fete biler

Jeg har ikke brydd meg med HD-spilleren enda, men kanskje den kommer på plass etterhvert. Den fikk vel litt blandede kritikker så noen stor prioritet har det ikke.

Intermediate homecinema sin avatar
    Medlem siden
    Nov 2005
    Poster
    3,116
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Grattis! :-D
    PGR3 er bare helt vannvittig bra i HD kvalitet på lerret! Var det noen som sa PGR3-tournament...

Medlem siden
    Sep 2003
    Poster
    2,654
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Må få litt tid til å øve meg, men tar gjerne en liten turnering en dag. Vi kan jo få med Anfield også, som jeg mener har noen timer med PGR bak seg. Hørte du det Anfield?? Men nå skal jeg sprette opp pappesken og spille litt

Intermediate Smurfen sin avatar
    Medlem siden
    Jul 2004
    Poster
    1,324
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Grattis Marantz !

Turnering sier du :roll: !!! Jeg tar med eget ratt:-D

Medlem siden
    Sep 2004
    Poster
    8,888
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av homecinema
    Grattis! :-D
    PGR3 er bare helt vannvittig bra i HD kvalitet på lerret! Var det noen som sa PGR3-tournament...
    Sitat Opprinnelig postet av Marantz
    Må få litt tid til å øve meg, men tar gjerne en liten turnering en dag. Vi kan jo få med Anfield også, som jeg mener har noen timer med PGR bak seg. Hørte du det Anfield?? :wink:
    Hehe. Først og fremst, grattis!

Jeg aner en liten PGR3-seanse i Cinema Anfield helgen 30/3-1/4.. Det har nesten blitt fast prosedyre når jeg har demogjester på overnatting det, men jeg er langtfra den beste. Kenti, AK, g-h er også gode på bilkjøring. Så da vet vi hvem vi skal invitere.... ;-)

Intermediate Kolschtat sin avatar
    Medlem siden
    Sep 2006
    Poster
    867
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Grattis Marantz =) Arti med X360 - spesielt nå som Forza 2 nærmer seg :-D

PGR tournament ja, må traske ned i kjelleren å snurre igjang xbox'n jeg da

Medlem siden
    Sep 2003
    Poster
    2,654
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Da har jeg gjort noen små endringer. Stuebordet er kastet ut da det mer eller mindre ble brukt til oppbevaring av diverse skrot, og liggedelen i sofaen som før var i høyre hjørne er flyttet i midten for optimal komfort i sweetspot på lange lytteseanser. Pioneer 696 er flyttet under racket og jeg har lagt dempematter intil på hver siden noe som har hjulpet bra da drivverket bråker ganske mye. Det er også deilig å slippe lysdioder midt i synsfeltet på filmtitting
    Holder også på med en slags hushbox ved siden av sofaen, som jeg omsider skal putte den særdeles bråkete XBOX 360 inn i... Kommer et par bilder til om ikke så lenge Dette er tatt med kompaktkamera, så kvaliteten kunne vært bedre....
    Marantz`s Hjemmekino - Finanskrisen har inntatt kinoen...-midlertidig001-jpg

Edit: Her kommer et par bilder til (fortsatt med kompaktkameraet mitt....)
    Marantz`s Hjemmekino - Finanskrisen har inntatt kinoen...-midlertidig002-jpg

Marantz`s Hjemmekino - Finanskrisen har inntatt kinoen...-midlertidig003-jpg

Marantz`s Hjemmekino - Finanskrisen har inntatt kinoen...-xbox-360-002-jpg

Her skal det etterhvert en hylle til (rett over forsterkeren på gulvet) som x-boxen skal stå på. Vurderer å lage til en dør for å dempe mest mulig støy. Rommet blir da ca BxHxD=29x40x70. Den varme luften slipper ut i i toppen bakkant ved den øverste hyllen. Tror dette vil hjelpe ganske bra på "bråkebøtta" til microsoft....

Moderator devilej sin avatar
    Medlem siden
    Jul 2004
    Poster
    10,061
    Takk & like
    Blogginnlegg
    1
    Nevnt
    2 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Stua de har er et imponerende syn. Synd bildene ikke klarer å gjengi hvor utrolig bra dette spiller. Gratulerer med ny 360 også. Jeg kjøpte min for ca 2 mnd siden, og har vel så langt ca 20 min spilletid på den :?
    Var en tur hos Andrè idag, og han var veldig interessert i de 3 SW700S subene mine da de er serdeles vanskelig å oppdrive i Classic. Han trengte dem for å kunne selge komplette oppsett av den gamle Chorus serien. Kunne heller gi meg en kjempedeal på et par SW800V med mine i innbytte, så da ender vi med omtrent det samme sub-oppsettet Syntes ikke jeg kunne si nei til en sånn deal....... :wink:
    Mvh
    DevilEj
    Einar Johnsen

Medlem siden
    Sep 2003
    Poster
    2,654
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Man kan vel ytterst sjelden si nei når man får en deal av André Regner med å hente subene mine i løpet av neste uke, evt til helgen.

Intermediate
    Medlem siden
    Jul 2005
    Poster
    2,786
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Nok en gang, flotte bilder;-)
    Må si den sweetspoten så deillig ut både for kropp og ører:-D

Intermediate kid sin avatar
    Medlem siden
    Jan 2006
    Poster
    2,386
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Flotte bilder, du har fått et rom det står respekt av nå Marantz. Kjempe flott! Kommer gjerne innover på en demo nå snart :wink:

Medlem siden
    Sep 2003
    Poster
    2,654
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Som vanlig er det hyggelig med slike tilbakemeldinger (selv om bildene strengt talt ikke er all verden...) Blir nok en demo om ikke så alt for lenge, da det er flere som har meldt sin interesse som aldri har vært her. Kid, du har jo spurt for lenge siden så jeg skal huske på deg når den tid kommer.

Jeg har forresten planer om å arrangere et lite "forumtreff" hos meg med 10-15 deltakere (har hatt 19stk her en gang, men det ble litt i meste laget...). Det blir dårlig med sweetspot til alle, men jeg tror det kan bli meget hyggelig. Om det skulle åpnes et par flasker som er %merket er vel ikke det å forakte heller Har mulighet for at 2-3stk kan overnatte. Om det er stemning for noe slikt er det bare å skrike ut, så kan jeg evt planlegge litt videre

Intermediate kid sin avatar
    Medlem siden
    Jan 2006
    Poster
    2,386
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Hehe..
    Ved et treff stiller gladelig FoN og kid opp iallefall, vi kan skaffe overnatting på Opera vi jobben :wink:

Expert Counterpointer sin avatar
    Medlem siden
    Jan 2005
    Poster
    6,311
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Hei

Snakket litt med deg sist om hull i veggen. Dette er blitt veldig aktuelt. Tror du at du kunne sjekket det ut om det er en mulighet til uka f.eks.
    Send gjerne sms

Den nye demo dvd'en er knallbra foresten.

Side 48 av 85 FørsteFørste ... 8 18 28 38 44 45 46 47 48 49 50 51 52 58 68 78 ... SisteSiste

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •