Marantz`s Hjemmekino - Finanskrisen har inntatt kinoen... - Side 41

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Side 41 av 85 FørsteFørste ... 11 21 31 37 38 39 40 41 42 43 44 45 51 61 71 81 ... SisteSiste
Viser resultater 801 til 820 av 1693
    Expert Scrooge sin avatar
    Medlem siden
    Feb 2006
    Poster
    6,002
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)
    Suupert!

Intermediate Kolschtat sin avatar
    Medlem siden
    Sep 2006
    Poster
    867
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Nydelig! Ypperlig med to helger, da slipper og ringe inn syk til jobben for å komme på demo (idiotisk å jobbe anhver lørdag)
    Rocky Balboa førpremiere og innvilget audiens samme dag - kan det bli bedre? :-D

Intermediate kid sin avatar
    Medlem siden
    Jan 2006
    Poster
    2,386
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Jeg kunne tenke meg plass om det er ledig, så sant jeg får lappen i lomma som "planlagt". Men - man vet jo aldri.... :wink:

Moderator devilej sin avatar
    Medlem siden
    Jul 2004
    Poster
    10,061
    Takk & like
    Blogginnlegg
    1
    Nevnt
    2 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Supert. Gleder meg
    Mvh
    DevilEj
    Einar Johnsen

Intermediate Marantz sin avatar
    Medlem siden
    Sep 2003
    Poster
    2,654
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Kid, vi kan sikkert få skvist deg inn i sofaen en av kveldene Evt kunne jeg kanskje satt opp en demo for de som har litt langt å reise og som kanskje trenger å overnatte (forutsetter sef at flere har lyst) . Jeg har et gjesterom og en stor, komfortabel sofa, så det går ihvertfall fint med 2stk. Så kan vi jekke opp en vinflaske eller 3 også Du får ta det opp til vurdering Kid

Expert Anfield sin avatar
    Medlem siden
    Sep 2004
    Poster
    8,888
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Jeg har veldig lyst til å komme på besøk igjen, spesielt nå som du har byttet ut omtrent hele utstyrsparken siden sist gjengen var på besøk. Overnatting er aldri feil, og tanken om å "jekke" vinflasker høres gulle god ut.

Tidsmessig er det veldig travelt de neste ukene, så jeg kan hoppes over foreløpig. Etter neste Hjemmekino/AVforum-treff (mest sannsynlig i slutten av februar) er det svært aktuelt, så vi kan snakkes nærmere da.

Kos dokk...:-D

Intermediate kid sin avatar
    Medlem siden
    Jan 2006
    Poster
    2,386
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Marantz
    Kid, vi kan sikkert få skvist deg inn i sofaen en av kveldene Evt kunne jeg kanskje satt opp en demo for de som har litt langt å reise og som kanskje trenger å overnatte (forutsetter sef at flere har lyst) . Jeg har et gjesterom og en stor, komfortabel sofa, så det går ihvertfall fint med 2stk. Så kan vi jekke opp en vinflaske eller 3 også Du får ta det opp til vurdering Kid
    Dette høres ut som et godt forslag, tipper FoN er interessert i å bli med også på noe sånt... :wink:
    Gir en lyd fra meg når lappen er klar... bilen står bare å venter.

Intermediate Hanspf sin avatar
    Medlem siden
    Sep 2003
    Poster
    1,722
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Tipper hanspf er interessert i å være med på noe sånt og ;-)

Intermediate Gwandarion sin avatar
    Medlem siden
    Sep 2005
    Poster
    4,126
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0

Demo...

Jeg hadde satt veldig stor pris på en demo hos deg Frode. Hvordan stiller det seg med deltagere, plasser og dager?
    Jeg står gjerne over durene men er en stor fan av korn...

Ola

Medlem siden
    Sep 2003
    Poster
    2,654
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Da har jeg plukket noen datoer for demokveldene. Det blir lørdag 10.februar og lørdag 17.februar. Grunnen til at jeg ikke vil kjøre demo noe før er pga noen småting jeg vil ha i orden først (detaljer kommer senere....). Jeg foreslår å starte ca kl 15 begge helgene. Det gir friere tøyler mtp volum, så får vi dratt på skikkelig noen timer før vi går over til litt roligere saker. Det gjør også at de som har familie som venter hjemme, kan få med seg 4-5 timer uten at det blir for seint. Alle er sef hjertelig velkomne til å bli til seint på kvelden om det er ønskelig.
    Hvillken helg som passer best for hver enkelt får dere avtale dere imellom.

Hanspf og Gwandarion: Etter å ha kjørt noen demokvelder etterhvert har jeg funnet ut at det passer best med 2-3 deltakere + meg om vi skal være litt "egoistiske" og tenke på sitteplasser. Da blir det mindre ventetid på sweetspot og det er også en fordel om man snurrer film i 2 timer. Det er uansett ikke noe problem å sette opp en kveld til :-D Nå er det mørkt og kaldt ute og det betyr høysesong for oss AV-nerder

Kid og Anfield: Dere som bor litt lengre unna kunne evt tatt turen sammen en helg. Det kan vi jo avtale litt nærmere etterhvert

En annen ting som kunne vært artig og som jeg har hatt lyst til å gjøre, er å arrangere et mindre "forumtreff" hos meg og hatt 8-10stk på besøk en helg hvor vi hører på masse god musikk og skravler, gjerne med en kald pils i hånda Noen demokveld blir det nok ikke med så mange deltakere, men at det blir hyggelig kan jeg nesten garantere. Om det er noen interesse for det er det bare å poste i tråden.

Moderator striky sin avatar
    Medlem siden
    Apr 2003
    Sted
    Vestfold
    Poster
    3,296
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Melder meg som interessert til en demokveld i vinter/vår jeg også. Og et slik "forumtreff" hadde absolutt vært interessant

Intermediate Hanspf sin avatar
    Medlem siden
    Sep 2003
    Poster
    1,722
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Da avventer jeg nye datoer jeg og. Slike forumtreff arrangerer jeg for venner og bekjente som liker samme musikk som meg, og de er alltid en stor suksess. En lang fest med all musikken som en aldri får høre på andre fester (se; "spill noe som ikke bråker sånn..."), så det er absolutt å anbefale!

Moderator devilej sin avatar
    Medlem siden
    Jul 2004
    Poster
    10,061
    Takk & like
    Blogginnlegg
    1
    Nevnt
    2 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    For meg passer begge dager, så jeg blir med der det blir plass.
    Forumkvelder har jeg alltid lyst til å få med med Alltid like gøy å treffe andre med lyd og bilde innteresse......
    Mvh
    DevilEj
    Einar Johnsen

Expert Anfield sin avatar
    Medlem siden
    Sep 2004
    Poster
    8,888
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Da har jeg plukket noen datoer for demokveldene. Det blir lørdag 10.februar og lørdag 17.februar.

Kid og Anfield: Dere som bor litt lengre unna kunne evt tatt turen sammen en helg. Det kan vi jo avtale litt nærmere etterhvert.
    Jeg kommer svært gjerne på demo, Marantz, men begge disse dagene er svært vanskelige for min del da jeg har fyllt opp begge disse helgene.

Når vi kommer ut i mars måned letter skjemaet mitt endel, så jeg tar kontakt når vi nærmer oss....

Intermediate homecinema sin avatar
    Medlem siden
    Nov 2005
    Poster
    3,116
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    For meg ser det ut til at det passer best 17. feb. om det ikke er fullt allerede...

Medlem siden
    Sep 2003
    Poster
    2,654
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av homecinema
    For meg ser det ut til at det passer best 17. feb. om det ikke er fullt allerede...
    Jeg velger da å fylle datoen først med de som bare kan en av helgene. De som kan begge helger venter jeg litt med å sette opp. Kommer tilbake med konkret klokkeslett, men tar utgangspunkt i kl 15 av årsaker nevnt tidligere.

10.Feb:
    -
    -
    -

17.Feb:
    -Homecinema
    -
    -

Intermediate Gwandarion sin avatar
    Medlem siden
    Sep 2005
    Poster
    4,126
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    En annen ting som kunne vært artig og som jeg har hatt lyst til å gjøre, er å arrangere et mindre "forumtreff" hos meg og hatt 8-10stk på besøk en helg hvor vi hører på masse god musikk og skravler, gjerne med en kald pils i hånda Noen demokveld blir det nok ikke med så mange deltakere, men at det blir hyggelig kan jeg nesten garantere. Om det er noen interesse for det er det bare å poste i tråden.
    Det høres helt ypperlig ut. Om mulig vil jeg gjerne delta.
    Ola

Medlem siden
    Sep 2003
    Poster
    2,654
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Som flere andre her har jeg etterhvert fått sansen for fotografering, og i den forbindelse har jeg tatt steget ut og kjøpt meg speilrefleks. Valget falt på et Canon EOS 400D. Så nå er det bare å knipse i vei, så får vi se om jeg klarer å ta noen gode bilder etterhvert...

Intermediate homecinema sin avatar
    Medlem siden
    Nov 2005
    Poster
    3,116
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Som flere andre her har jeg etterhvert fått sansen for fotografering, og i den forbindelse har jeg tatt steget ut og kjøpt meg speilrefleks. Valget falt på et Canon EOS 400D. Så nå er det bare å knipse i vei, så får vi se om jeg klarer å ta noen gode bilder etterhvert...
    Grattis Marantz! Et godt valg og det blir nok mange blinkskudd med dette. Kult at flere og flere kaster seg inn i DSLR-verdenen! :-D

Expert Scrooge sin avatar
    Medlem siden
    Feb 2006
    Poster
    6,002
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Dærsken!!

Nå MÅ jeg snart gjøre alvor av å robbe den banken jeg har planlagt å knerte.

Side 41 av 85 FørsteFørste ... 11 21 31 37 38 39 40 41 42 43 44 45 51 61 71 81 ... SisteSiste

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •