Marantz`s Hjemmekino - Finanskrisen har inntatt kinoen... - Side 35

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Side 35 av 85 FørsteFørste ... 5 15 25 31 32 33 34 35 36 37 38 39 45 55 65 75 ... SisteSiste
Viser resultater 681 til 700 av 1693
    Expert akto sin avatar
    Medlem siden
    Apr 2004
    Poster
    6,483
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)
    Jeg føler jeg blir glad når jeg leser mellom linjene. Du gleder deg virkelig, du kommer til å sitte på nettet og surfe i hele natt, og hver halvtime kommer du til å finne 1027 for å se på bilder og lese specks. Kanskje du til og med har en slitt brosjyre . Nei, ta deg heller en tur til Fetsund, så kan vi se "Uro" sammen

Intermediate Marantz sin avatar
    Medlem siden
    Sep 2003
    Poster
    2,654
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Stemmer det Akto. Som flere andre har nevnt, så blir 24.desember bare en dato for meg i år, for julen ringes inn i morgen Jeg har gledet meg helt siden vi var hos Sven Roger sist på demo, jeg visste nemlig innerst inne at jeg kom til å ha 1027be i nærmeste fremtid. Etter det har jeg hatt faste "ritualer" omtrent hver dag, med bilder, specs og tester. Det er nesten som å være forelsket, jeg har flere ganger tatt meg selv i å stirre tomt ut i luften med kun en ting i hodet (om du ser på bildene jeg tok på hortenmessa så skjønner du fort hvor tankene har vært . Bare å skrive om dette gir meg nesten sommerfugler i magen

Sitter og nyter en iskald Carlsberg Gold, mens jeg surfer. Det var som jeg regnet med, håpløst å få sove når man er så gira. Jeg tar gjerne en kveldstur til fetsund jeg, bare si ifra så hopper jeg i en taxi får ikke sove likevel.

Intermediate homecinema sin avatar
    Medlem siden
    Nov 2005
    Poster
    3,116
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Det er utolig morsomt å lese her Marantz! Det er ikke så ofte man har en sånn genuin ":-D GLEDE SEG:-D " følelse som du har nå! Og sove :shock: ... nei det funker ikke nå! Ring taxi'n med en gang og gjør noe så timene blir kortere...;-)

Moderator devilej sin avatar
    Medlem siden
    Jul 2004
    Poster
    10,061
    Takk & like
    Blogginnlegg
    1
    Nevnt
    2 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Gratulerer med morgendagen Frode. Dette er det mange som misunner deg
    Mvh
    DevilEj
    Einar Johnsen

Expert akto sin avatar
    Medlem siden
    Apr 2004
    Poster
    6,483
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Marantz har jo selvfølgelig ikke lappen, så tror dere ikke jeg må hente han da

Nuvel, det er hyggelig som bare det
    Hopper i bilen om 10 minutter.

Intermediate homecinema sin avatar
    Medlem siden
    Nov 2005
    Poster
    3,116
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av devilej
    Gratulerer med morgendagen Frode. Dette er det mange som misunner deg
    ...og unner deg! :-D

Expert Scrooge sin avatar
    Medlem siden
    Feb 2006
    Poster
    6,002
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av homecinema
    Det er utolig morsomt å lese her Marantz! Det er ikke så ofte man har en sånn genuin ":-D GLEDE SEG:-D " følelse som du har nå! Og sove :shock: ... nei det funker ikke nå! Ring taxi'n med en gang og gjør noe så timene blir kortere...;-)
    Stakkars Akto. Der gikk den natta!

Guru Tiger sin avatar
    Medlem siden
    Sep 2003
    Poster
    14,452
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Gratulerer. 1027be er en av de få høyttalerne jeg helt ærlig og inderlig kunne tenkt meg å fått oppleve og eie selv. Hva er egentlig villedende pris på disse?

Medlem siden
    Feb 2006
    Poster
    6,002
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av akto
    Marantz har jo selvfølgelig ikke lappen, så tror dere ikke jeg må hente han da

Nuvel, det er hyggelig som bare det
    Hopper i bilen om 10 minutter.
    Fy flate!! Og her sitter jeg jo bare og glor i en skjerm, midt i natten. Får vel trøste meg med "Junior B" fra Yello jeg da, pt via mine PC-høyttalere. (Noe Klipsch-greier).
    Hadde jeg vært "kjørbar" nå, så skulle jeg jaggumeg invitert meg selv!
    *Elsker nattlige lyd-utskeielser*
    Greit nok. Utspillet var nok i frekkeste laget, tilgi meg for det.....

Intermediate Marantz sin avatar
    Medlem siden
    Sep 2003
    Poster
    2,654
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Det varmer virkelig at dere gleder dere på mine vegne

Tiger: Villedende pris på 1027be er 47 000,- for paret.

Medlem siden
    Feb 2006
    Poster
    6,002
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    "Å dra te hælvete", for å sitere teksten til en kjent norsk gruppe. 47k?
    Den summen nærmer seg stygt mine (foreløpige) investeringer, mtp et fremtidig "paradis".
    Det som er et skrikende faktum, er vel at jeg er født førti år for tidlig? Men man kan jo alltids ro seg i land, med mine 50k i "totalbudsjett"?
    Som en begynnelse i alle fall.....
    Kos deg!

Intermediate Smurfen sin avatar
    Medlem siden
    Jul 2004
    Poster
    1,324
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Hei sann Marantz ! Gleder meg virkelig på dine vegne, får satse på att du blir skikkelig fornøyd nå da..så disse på messa rett å slett nydelige..

Gleder meg til neste demo..det for bli min julekveld det da siden jeg har fått en helt ufortjent j...ekstraregning på 100 k..:cry:
    ingen oppgraderinger hos meg på en stund.

Intermediate OKKing sin avatar
    Medlem siden
    Oct 2005
    Poster
    661
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Marantz - tenker du får en mental orgasme i morgen når du har fått koblet til hærlighetene. Det blir nok en urolig natt i natt kan jeg tenke meg. Jeg setter meg opp på listen over de første som skal få se og høre hærlighetene hos deg. Kos deg på Fetsund i kveld - der er det godt å være. (Har bodd der selv i 13 år......) Ehhh, snart en eldre mann?????
    Selv driver jeg og ominnreder kinonen i kveld - etter masse frem-og-tilbake med hensyn til plassering av alle komponenter. Det blir nok sent her tenker jeg...

Medlem siden
    Feb 2006
    Poster
    6,002
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    PS: Noen må vekke Marantz i morgen, slik at han rekker ut til Bærum, tidsnok.....

Medlem siden
    Oct 2005
    Poster
    661
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Tiger
    Gratulerer. 1027be er en av de få høyttalerne jeg helt ærlig og inderlig kunne tenkt meg å fått oppleve og eie selv.
    Som alle ser så er høyre front litt høyere enn venstre front. Det er dette som gir den unike lyd-signaturen og som gir en helt uvanlig romfølelse når man lytter til disse høyttalerene. Det hele må jo selvsakt avstemmes med et lytterom som har tilsvarende dimmensjonering - slik at man er sikker på at høyre-siden har større takhøyde enn venstre side.
    Det hele er patentert av Focal - og kalles for "Beyllium" effekten. Dette er omtalt som en av de største gjennombrudd som har skjedd på HiFi utviklingen siden stereoen ble oppfunnet.
    Alt dette skal nå inn hos Marants - vi andre kan bare sitte her og se på hærlighetene....:-D

Medlem siden
    Feb 2006
    Poster
    6,002
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    "I just lost my words"..
    Marantz: du må nok godsnakke litt med huseieren, eller justere takhøyden for egen regning? Men i mine øyne strekker dette seg ganske nærme det hinsidige.
    man virkelig gå såå drastisk til verks, OKKing? Jeg undres, siden jeg fortsatt er i "planleggingsfasen".

Intermediate JgR sin avatar
    Medlem siden
    Jul 2005
    Poster
    535
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av OKKing
    Som alle ser så er høyre front litt høyere enn venstre front. Det er dette som gir den unike lyd-signaturen og som gir en helt uvanlig romfølelse når man lytter til disse høyttalerene. Det hele må jo selvsakt avstemmes med et lytterom som har tilsvarende dimmensjonering - slik at man er sikker på at høyre-siden har større takhøyde enn venstre side.
    Det hele er patentert av Focal - og kalles for "Beyllium" effekten. Dette er omtalt som en av de største gjennombrudd som har skjedd på HiFi utviklingen siden stereoen ble oppfunnet.
    Alt dette skal nå inn hos Marants - vi andre kan bare sitte her og se på hærlighetene....:-D
    Fantasien kjenner ingen grenser skjønner jeg

Ellers Marantz, gratulerer så mye. Dette blir utrolig bra. Kjenner meg forøvrig igjen i den "brosjyren" Akto nevner. Har et svensk hifiblad med en reklameside med min neste investering på. Den er temmelig utglodd.:-D Vær snar hos André slik at han får tid til å ringe meg i morgen.

Medlem siden
    Oct 2005
    Poster
    661
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0

Smile

Sitat Opprinnelig postet av Scrooge
    "I just lost my words"..
    Marantz: du må nok godsnakke litt med huseieren, eller justere takhøyden for egen regning? Men i mine øyne strekker dette seg ganske nærme det hinsidige.
    man virkelig gå såå drastisk til verks, OKKing? Jeg undres, siden jeg fortsatt er i "planleggingsfasen".
    Dessverre - det er ingen vei utenom!!!
    Jeg har selv vært så uheldig å velge disse som front-høyttalere i mitt oppsett og etter å ha brukt nærmere 80 KNOK i snekkerregning samt utallige timer med omplassering av utstyr nærmer jeg meg den perfekte lyd-signaturen. Jeg antar at Marantz må be huseieren om å ommøblere- og ominnrede hele etasjen sin etter denne anskaffelsen. Ikke et urimelig krav fra en trofast leietaker det! Det verste er nok at jeg ikke fikk skikkelig lyd i mine Be'er før jeg hadde kjørt dem skikkelig hard i over 12 timer. Det betyr 110 dB ++ i flere timer for å hente det optimale ut av boksene. Da er det hyggelig å være huseier......

Expert AndreWerdenskrieg sin avatar
    Medlem siden
    Oct 2004
    Poster
    6,368
    Takk & like
    Nevnt
    3 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Marantz
    Stemmer det Akto. Som flere andre har nevnt, så blir 24.desember bare en dato for meg i år, for julen ringes inn i morgen Jeg har gledet meg helt siden vi var hos Sven Roger sist på demo, jeg visste nemlig innerst inne at jeg kom til å ha 1027be i nærmeste fremtid. Etter det har jeg hatt faste "ritualer" omtrent hver dag, med bilder, specs og tester. Det er nesten som å være forelsket, jeg har flere ganger tatt meg selv i å stirre tomt ut i luften med kun en ting i hodet (om du ser på bildene jeg tok på hortenmessa så skjønner du fort hvor tankene har vært . Bare å skrive om dette gir meg nesten sommerfugler i magen

Sitter og nyter en iskald Carlsberg Gold, mens jeg surfer. Det var som jeg regnet med, håpløst å få sove når man er så gira. Jeg tar gjerne en kveldstur til fetsund jeg, bare si ifra så hopper jeg i en taxi får ikke sove likevel.
    WOW! Gratulerer med utrolig spennende höyttalere!
    Jeg kan tenke meg at disse vakre og töffe höyttalerne spiller meget bra!

Jeg må ärlig inrömme at det kjipe med å bo i Sverige er at jeg går glipp av alle de spennende og koselige lyttekveldene deres. Slikt skulle jeg gjerne opplevd, både for det sosiale og for erfaring.

Når det gjelder ventingen på dine nye höyttalere vet jeg akkurat hvordan du har det. För jeg kjöpte Infinity'ene fikk jeg nesten ikke sove, jeg bare tenkte på nye höyttalere. Direkte plagsomt.

Jeg får selv sommerfugler i magen av å lese om din spennende oppgradering. Du verden som jeg gleder meg til vi er ferdig med gjelden vi har i Norge. Da blir det kraftige oppgraderinger her og!
    XTZ 99.26 | Yamaha CX-A5000 | 4 x SEAS L26ROY | Aoda MA-600 | Oppo | Marantz MM8003 | Antimode | LG 65"

Expert cybervision_ sin avatar
    Medlem siden
    Nov 2004
    Poster
    5,673
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Hehe, skjønner godt at du gleder deg, 1027 er helt deilige både sonisk og estetisk. Vær bare klar over at diskanten er littegrann hard fra børjan, men etter 5+ timer er den bare fløyel, men det vet du nok.

Kos deg!

Side 35 av 85 FørsteFørste ... 5 15 25 31 32 33 34 35 36 37 38 39 45 55 65 75 ... SisteSiste

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •