Marantz`s Hjemmekino - Finanskrisen har inntatt kinoen... - Side 29

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Side 29 av 85 FørsteFørste ... 9 19 25 26 27 28 29 30 31 32 33 39 49 59 69 79 ... SisteSiste
Viser resultater 561 til 580 av 1693
    Intermediate Smurfen sin avatar
    Medlem siden
    Jul 2004
    Poster
    1,324
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)
    Ja det hadde vært gøy å ha en demokveld i nærmeste fremtid, skal du forresten på Elektroworld messa ? Hadde vært kult om vi m.fler kunne dratt sammen !

Apropo demo skiva jeg fikk,har hatt stor glede av den, det er så grei å ha når man får besøk og skal vise frem kinoen. Terningkast 6

Intermediate homecinema sin avatar
    Medlem siden
    Nov 2005
    Poster
    3,116
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Har du startet påmeldingsliste til demo, Marantz?

Moderator devilej sin avatar
    Medlem siden
    Jul 2004
    Poster
    10,061
    Takk & like
    Blogginnlegg
    1
    Nevnt
    2 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av homecinema
    Har du startet påmeldingsliste til demo, Marantz?
    Jeg er også nyskjerrig på hvordan det hele har blitt med ristere og nytt subelement
    Mvh
    DevilEj
    Einar Johnsen

Medlem siden
    Jul 2004
    Poster
    1,324
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av devilej
    Jeg er også nyskjerrig på hvordan det hele har blitt med ristere og nytt subelement
    Det gjelder din(E) oppsett også devilej,vi er veldig intreserte i en demo snart

Expert Anfield sin avatar
    Medlem siden
    Sep 2004
    Poster
    8,888
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Kanskje jeg skal driste meg til å spørre om audiens i din ringe bolig i forbindelse med Electroworld neste helg....... ;-) Har mye av det samme materialet, kanskje noe mer i samme stilen dere kanskje ikke har hørt.

Medlem siden
    Jul 2004
    Poster
    10,061
    Takk & like
    Blogginnlegg
    1
    Nevnt
    2 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Smurfen
    Det gjelder din(E) oppsett også devilej,vi er veldig intreserte i en demo snart
    Har dristet meg til å love Marantz at en demokveld blir avholdt iløpet av Oktober. 4 stykker + meg skal det være plass til tenker jeg
    Mvh
    DevilEj
    Einar Johnsen

Intermediate homecinema sin avatar
    Medlem siden
    Nov 2005
    Poster
    3,116
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av devilej
    Har dristet meg til å love Marantz at en demokveld blir avholdt iløpet av Oktober. 4 stykker + meg skal det være plass til tenker jeg
    Me me me... (hopper opp og ned... ) Usher'ne dine er et skikkelig trekkplaster Devil!:-D

Intermediate Marantz sin avatar
    Medlem siden
    Sep 2003
    Poster
    2,654
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Smurfen
    Ja det hadde vært gøy å ha en demokveld i nærmeste fremtid, skal du forresten på Elektroworld messa ? Hadde vært kult om vi m.fler kunne dratt sammen !

Apropo demo skiva jeg fikk,har hatt stor glede av den, det er så grei å ha når man får besøk og skal vise frem kinoen. Terningkast 6
    Sitat Opprinnelig postet av Anfield
    Kanskje jeg skal driste meg til å spørre om audiens i din ringe bolig i forbindelse med Electroworld neste helg....... ;-) Har mye av det samme materialet, kanskje noe mer i samme stilen dere kanskje ikke har hørt.
    Jeg har av en eller annen merkelig grunn glemt messen og meldt meg på firmatur den helgen. For å være helt ærlig så frister det mest med en helg fylt med duppeditter og kontakt med andre AV-entusiaster Jeg tror jeg skal prøve å få til begge deler. Hvis vi skal få til en lytteseanse vil jeg ihvertfall prioritere å få med Anfield på lista ettersom han har et godt stykke å reise hit. Jeg har plass til meg+3 personer dersom vi skal kunne sitte nogenlunde komfortabelt. Jeg kommer tilbake med mer info på mandag når jeg har fått snakket med jobben.

Jeg arbeider også for tiden med en ny demo dvd. Dersom jeg rekker å få den ferdig til helgen vil alle demodeltakere få hver sin kopi :-D

Høstværet er jo også i ferd med å sette inn for fullt og det betyr høysesong for lyd og bilde. Utover høsten kommer jeg derfor til å satse på å få til en del demokvelder dersom det er interesse for det.

Intermediate freddie sin avatar
    Medlem siden
    Feb 2006
    Poster
    3,175
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Hvilke programmer anbefaler du til å lage samle-dvd forresten (for å beholde lyd og bildekvalitet)?
    Grattis med kjøp av cd-spiller forresten!

Medlem siden
    Sep 2003
    Poster
    2,654
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Jeg bruker dvd shrink til ripping og dvdlab pro til å sette sammen en ny plate. Skulle gjerne ha lagt ut en guide med screenshots, men det motstrider med reglene her på forumet...

Intermediate kid sin avatar
    Medlem siden
    Jan 2006
    Poster
    2,386
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Motstrider det reglene til privat bruk med egen-eide dvd plater som man bruker til ripping i form av backup også? Guide hadde jo vært helt topp...

Medlem siden
    Sep 2003
    Poster
    2,654
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Det er ulovlig å bryte kopisperren på en dvd plate, derfor kan jeg ikke legge ut noen guide her. Den ville i såfall blitt slettet ganske fort...

Medlem siden
    Jul 2004
    Poster
    10,061
    Takk & like
    Blogginnlegg
    1
    Nevnt
    2 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Marantz
    Hvis vi skal få til en lytteseanse vil jeg ihvertfall prioritere å få med Anfield på lista ettersom han har et godt stykke å reise hit. Jeg har plass til meg+3 personer dersom vi skal kunne sitte nogenlunde komfortabelt.
    ¨
    Er det plass har jeg veldig lyst til å komme innom. Skylder deg en pizza fra forrige gang også
    Mvh
    DevilEj
    Einar Johnsen

Medlem siden
    Sep 2003
    Poster
    2,654
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Da er jeg med på messe til helgen :-D Om noen har veldig lang reise og har lyst å dra på messe flere av dagene stiller jeg gjerne opp med et sted å sove. Har ett gjesterom og en stor sofa, hvorav en av plassene er tilbudt Anfield (avventer svar).

Det jeg også kunne tenke meg å få til er demo både fredag og lørdag kveld etter messen. Så da er det bare å melde sin interesse og evt hvilken dag det passer best så får vi dele oss i 2 :-D

Medlem siden
    Sep 2004
    Poster
    8,888
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    PM sendt! ;-)

Medlem siden
    Jul 2004
    Poster
    1,324
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Hei Marantz, en demo av det nye oppsettet dit vil jeg svært gjerne være med på, hvilken dag svarer jeg på litt utpå dagen i dag.

Når hadde du tenkt deg på messa da, kansje vi skal sette opp en tråd om ett oppmøte slik att de som vil treffe/gå runde sammen med andre avforumere gir beskjed.:roll:

Medlem siden
    Sep 2003
    Poster
    2,654
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Nå ser det ut som lørdagen allerede er fylt opp. Anfield tar sansynligvis med seg Arendal og Kenti.

Anfield: Om det blir endring i planene er de like greit om du poster her slik at resten ser om det evt blir en ledig plass til på lørdag.

Ang. messa så kunne det vært greit å møtes utenfor eller en konkret stand inne i hallen. Vi får avtale nærmere.

Edit: Det bør tas med at jeg bor kun 10min med bil fra lillestrøm så det er kort å reise. Det går også en buss 200meter fra leiligheten min som tar rundt 15 min.

Medlem siden
    Jul 2004
    Poster
    10,061
    Takk & like
    Blogginnlegg
    1
    Nevnt
    2 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Har du plass fredag kommer jeg gjerne en tur innom.
    Mvh
    DevilEj
    Einar Johnsen

Medlem siden
    Sep 2004
    Poster
    8,888
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Da er det bekreftet; Jeg, Arendal og Kenti kommer til deg på ettermiddagen etter et messebesøk på lørdagen. De to sistnevnte hadde et ørlite forbehold om at ikke jobben påla dem noe overtid, men det var vistnok i orden p.t.

Angående eksakt tidspunkt avtaler vi bare nærmere. Sender deg en PM med mitt mobilnummer, så kan vi jo eventuelt møtes på messeområdet i løpet av lørdagen. Kommer i egen bil, så da var det jo kort vei til deg..... :-D

Jeg sier som Ari og Märtha: "Vi glær oss...."

Medlem siden
    Sep 2003
    Poster
    2,654
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Da får jeg sette opp en liste:

Fredag:
    1.devilej
    2.Smurfen
    3.passatvr6

Lørdag:
    1.Anfield
    2.Arendal
    3.Kenti

Side 29 av 85 FørsteFørste ... 9 19 25 26 27 28 29 30 31 32 33 39 49 59 69 79 ... SisteSiste

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •