Marantz`s Hjemmekino - Finanskrisen har inntatt kinoen... - Side 26

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Side 26 av 85 FørsteFørste ... 6 16 22 23 24 25 26 27 28 29 30 36 46 56 66 76 ... SisteSiste
Viser resultater 501 til 520 av 1693
    Expert pahf sin avatar
    Medlem siden
    Sep 2005
    Poster
    5,908
    Takk & like
    Nevnt
    1 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)
    Morro at du fant en løsning så raskt da

Active Sven Roger sin avatar
    Medlem siden
    Jan 2006
    Poster
    304
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Fint att du finner en løsning på problemet,men om du likevel vil låna Kappa subban for att testa går det bra

Intermediate Marantz sin avatar
    Medlem siden
    Sep 2003
    Poster
    2,654
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Er litt redd for å bli fristet til å bruke mer penger hvis jeg låner suben din Men kanskje du har lyst å komme innom en dag uansett?

Intermediate
    Medlem siden
    Jul 2005
    Poster
    2,786
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Gratulere!
    Så da kommer du til og gå for Alt 3?

Medlem siden
    Sep 2003
    Poster
    2,654
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Ser ut som det ja :-D

Intermediate
    Medlem siden
    Jul 2005
    Poster
    2,786
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Marantz
    Ser ut som det ja :-D
    Tror det vil bli den beste løsningen! Har en del fordeler. Vertfall for deg som har noen over i huset. Jeg bruker selv romperistere, og det er knall moro:-D Men etter å ha solgt suben så føler jeg det mangler noe. Så tror du vil få deg en god løsning her!;-)

Intermediate homecinema sin avatar
    Medlem siden
    Nov 2005
    Poster
    3,116
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Veldig bra Marantz :-D Var på tide med en opptur i heimen der nå. Høres jo ut som en bra løsning med tanke på effekter på film og når sub'en funker bra på musikk er det jo bare strålende! :-D

Expert Counterpointer sin avatar
    Medlem siden
    Jan 2005
    Poster
    6,311
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Det ser faktisk ut som jeg har funnet en løsning. Passarvr6 har vært så snill å la meg låne en clark tactile + forsterker og du verden så morro det er :-D Har pløyd igjennom mine faste filmklipp og jeg kan vel nesten si at jeg er frelst! Alene uten sub funker det ikke bra, men sammen med svs`n gir det et fundament og en fysikk av en annen verden. Man får det lille ekstra sparket i ryggen på eksplosjoner o.l som jeg ikke kunne få med dagens plassering. Siden svs`n spiller veldig bra på musikk der den står føler jeg nå at problemene mine mer eller mindre er løst.
    Fordelen med rumperister er at alle sitteplassen får "morro-trykket" i ryggen, noe som er vanskelig å få til med bare 1 sub.
    Jeg trengte virkelig denne lille oppturen :-D
    Nå ble jeg faktisk veldig glad. Anbefalte jo denne løsningen når jeg var hos deg. Er helt enig med deg at en må ha sub i tillegg ( i mitt tilfelle to subber og to rumperistere)
    Tror alle som leser denne tråden unner deg denne oppturen :-D :-D

Moderator devilej sin avatar
    Medlem siden
    Jul 2004
    Poster
    10,061
    Takk & like
    Blogginnlegg
    1
    Nevnt
    2 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Dette høres bra ut. Får stikk innom deg en tur igjen når alt er på plass. Har aldrig testet romperistere selv, så det vil være innteressant å oppleve før og etter......
    Mvh
    DevilEj
    Einar Johnsen

Medlem siden
    Sep 2003
    Poster
    2,654
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Counterpointer
    Nå ble jeg faktisk veldig glad. Anbefalte jo denne løsningen når jeg var hos deg. Er helt enig med deg at en må ha sub i tillegg ( i mitt tilfelle to subber og to rumperistere)
    Tror alle som leser denne tråden unner deg denne oppturen :-D :-D
    Takk for det :-D
    Det som er artig var at det du fortalte om din erfaring med romperister stemte så bra :-D Tilstedeværelsen blir så mye bedre når man føler på kroppen det som skjer på skjermen foran deg. Men som sagt, så må man bruke sub ved siden av og ikke ha for høyt volum på risteren. Den skal ikke dominere heller, bare hjelpe til der det trengs På rett volum tror man faktisk det er suben som trykker deg i ryggen og det er så gøy

Sitat Opprinnelig postet av devilej
    Dette høres bra ut. Får stikk innom deg en tur igjen når alt er på plass. Har aldrig testet romperistere selv, så det vil være innteressant å oppleve før og etter......
    Bare send meg melding hvis du har lyst å komme innom å oppleve dette i praksis. Anbefales!

Intermediate homecinema sin avatar
    Medlem siden
    Nov 2005
    Poster
    3,116
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0

Bare send meg melding hvis du har lyst å komme innom å oppleve dette i praksis. Anbefales!
    Skal ikke se bort fra at jeg henger meg på her hvis det passer. Høres jo unektelig gøy ut! :twisted:

Medlem siden
    Sep 2003
    Poster
    2,654
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Ikke noe problem. Vi får finne en dag som passer for alle, kanskje en kveld til uka? Regner også med at jeg har fått tilbake marantzen fra service da.

Intermediate Gwandarion sin avatar
    Medlem siden
    Sep 2005
    Poster
    4,126
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0

Løsning

Det er god at du endelig har funnet en løsning du er tilfreds med. Men hva vil det eventuelt koste deg å få dette som en permanent løsning?

Blir SVS'en stående der den er nå da?

Medlem siden
    Sep 2003
    Poster
    2,654
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Svs`n blir stående der den er i dag da den spiller meget bra på musikk med dagens plassering. Romperisteren koster meg 2500,- for 2stk clark silver + 1 zachry subforsterker. Foreløpig har jeg kun koblet til 1 clark og synes den fungerer ypperlig alene, så det er mulig den andre havner under sofaen til en kompis.

Medlem siden
    Sep 2003
    Poster
    2,654
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Jeg bør vel også nevne at jeg ikke har slått helt fra meg tanken om en senter-sub (svs SB12 får kanskje jobben, eller en PB10) som jeg har nevnt litt lenger tilbake i tråden. Grunnen til det er at selv om rumperister er kjempemorro produserer den ikke samme type energi som et basselement gjør på de mest brutale filmscenene. "Flight of the phoenix" er et eksempel på hva man kan få til av fysisk trykk på kroppen med et skikkelig sub-oppsett. Jeg kommer nok ikke til å kvitte meg meg tactilen med det første da jeg synes den er et glimrende supplement til suben min i dag. Men det mest ideelle er å ha et subsystem som klarer det samme trykket. Men da bør man også være bosatt slik at naboen ikke plages Kanskje jeg gir meg i kast med en sub-sofa alá Flageborg etterhvert........

Intermediate kid sin avatar
    Medlem siden
    Jan 2006
    Poster
    2,386
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Begynte å lure litt her, om du hadde tenkt til å slå deg til ro med rumperistere. Men nå ble jeg glad:wink:

Moderator devilej sin avatar
    Medlem siden
    Jul 2004
    Poster
    10,061
    Takk & like
    Blogginnlegg
    1
    Nevnt
    2 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Jeg bør vel også nevne at jeg ikke har slått helt fra meg tanken om en senter-sub (svs SB12 får kanskje jobben, eller en PB10) som jeg har nevnt litt lenger tilbake i tråden. Grunnen til det er at selv om rumperister er kjempemorro produserer den ikke samme type energi som et basselement gjør på de mest brutale filmscenene. "Flight of the phoenix" er et eksempel på hva man kan få til av fysisk trykk på kroppen med et skikkelig sub-oppsett. Jeg kommer nok ikke til å kvitte meg meg tactilen med det første da jeg synes den er et glimrende supplement til suben min i dag. Men det mest ideelle er å ha et subsystem som klarer det samme trykket. Men da bør man også være bosatt slik at naboen ikke plages Kanskje jeg gir meg i kast med en sub-sofa alá Flageborg etterhvert........
    Jeg tenkte å prøve meg på det samme på rommet til junior. Fikk tak i en billig Eltax Atomic 15 som jeg slakter. Blir et artig prosjekt å teste ut i vinter
    Mvh
    DevilEj
    Einar Johnsen

Intermediate Frodo_ sin avatar
    Medlem siden
    Jul 2005
    Poster
    955
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Høres kjempe ut at du har blitt fornøyd med rumperistere, det er utrolig morro :lol: Men en sub i front hadde nok gjort seg også, fysisk trykk i film er en opplevelse...!

Prøver selv nå å få tak i en Marantz DV7600 selv, har hørt mye godord om den, så vil prøve den..

Medlem siden
    Sep 2003
    Poster
    2,654
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Da har jeg endelig fått oppdatert profilen på "min hjemmekino" med nye bilder :-D

Intermediate
    Medlem siden
    Jul 2005
    Poster
    2,786
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Da har jeg endelig fått oppdatert profilen på "min hjemmekino" med nye bilder :-D
    Det så UTROLIG bra ut:-D
    Flotte bilder Marantz! Var kjekkt og bla gjennom profilen din!

Side 26 av 85 FørsteFørste ... 6 16 22 23 24 25 26 27 28 29 30 36 46 56 66 76 ... SisteSiste

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •