Marantz`s Hjemmekino - Finanskrisen har inntatt kinoen... - Side 14

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Side 14 av 85 FørsteFørste ... 4 10 11 12 13 14 15 16 17 18 24 34 44 54 64 74 84 ... SisteSiste
Viser resultater 261 til 280 av 1693
    Intermediate homecinema sin avatar
    Medlem siden
    Nov 2005
    Poster
    3,116
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)
    Grattis Marantz! Nabo'n har 926 i denne finishen og de er meget pene. Spiller bra gjør de også så dette ser veldig bra ut! :grin: Sammen med SVS'en bør det bli nok trøkk i stua nå :-P

Intermediate tralltrall sin avatar
    Medlem siden
    Jun 2004
    Poster
    2,229
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Gratulerer....dette blir saker....
    Min byggetråd og hjemmekino: Min hjemmekino

Moderator HåkonN sin avatar
    Medlem siden
    Oct 2005
    Poster
    6,958
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Gratulerer så meget.... En real oppgradering du har fått deg nå. Blir spennende å høre dine erfaringer på Electra 926 kontra Cobalt. Når det gjelder innspilling så er du heldig. 100 timer er ingenting, 1027 Be trenger hele 300 timer.. Du får ta et nytt bilde når de er pakket ut.

Har du bestemt deg for noen spesiell effektforsterker enda?

Intermediate Marantz sin avatar
    Medlem siden
    Sep 2003
    Poster
    2,654
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av HåkonN
    Gratulerer så meget.... En real oppgradering du har fått deg nå. Blir spennende å høre dine erfaringer på Electra 926 kontra Cobalt. Når det gjelder innspilling så er du heldig. 100 timer er ingenting, 1027 Be trenger hele 300 timer.. Du får ta et nytt bilde når de er pakket ut.

Har du bestemt deg for noen spesiell effektforsterker enda?
    Jeg kan jo spørre deg om det samme :wink:
    Jeg heller vel mot parasound classic (synes halo er litt for dyr) eller noe meridian, men venter nok en måneds tid til jeg har spilt inn frontene litt og lommeboka inneholder mer enn 50-øringer og lommerusk:wink: Parasound skal visstnok ha en litt "fet" amerikansk lyd med en god og fyldig mellomtone/bass og litt avslappet i toppen, noe jeg tror vil kle electraene meget godt. Må få solgt vincenten og PB10 også (har fått et bra bud på PB10 som jeg nok slår til på) så jeg får fyllt opp kontoen min litt.

Går også med planer om å skaffe meg sorte griller til electraene så jeg får det enda mørkere i stuekinoen. Det tror jeg bør la seg gjøre, André skulle bare sjekke evt pris.
    Nå håper jeg også at PJ`n min kommer neste uke, bare Avshop får inn dreamscreen lerretene sine

Moderator HåkonN sin avatar
    Medlem siden
    Oct 2005
    Poster
    6,958
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Marantz
    Jeg kan jo spørre deg om det samme :wink:
    Jeg heller vel mot parasound classic (synes halo er litt for dyr) eller noe meridian, men venter nok en måneds tid til jeg har spilt inn frontene litt og lommeboka inneholder mer enn 50-øringer og lommerusk:wink:
    Jeg er vel i samme situasjon som deg, ting må spilles inn litt mer. En 5-kanals Classè er veldig fristende, men alt må jo lyttes på først. Fikk også "streng" beskjed å ikke impulskjøpe noe før jeg hadde lånt med meg noen alternativer han kom med, for å gjøre en reel sammenligning. Å låne med deg hjem, kan jo du også gjøre, uten nødvendigvis å kjøpe. Andre virker grei på slikt. Da får du litt bedre tid å vurdere på også.... Det er nemmelig veldig fristende å "kline" til på et godt kjøp når penga først er i hånda...

Medlem siden
    Sep 2003
    Poster
    2,654
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    To be continued........ :wink:
    Marantz`s Hjemmekino - Finanskrisen har inntatt kinoen...-tomt-jpg

Medlem siden
    Nov 2005
    Poster
    3,116
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    To be continued........ :wink:
    Marantz`s Hjemmekino - Finanskrisen har inntatt kinoen...-tomt-jpg
    hmm...merkelig tomt...:wink:

Intermediate Smurfen sin avatar
    Medlem siden
    Jul 2004
    Poster
    1,324
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    wow så kult Marantz, jeg er offisielt misunnelig nå ;-) Dette må jo bare blir bra,gratulerer med nye flotte høytalere.Det er ikke lenge siden vi satt å snakket om hvor kult det ville vært med 926 og svs...må si du svinger deg raskt om dagen Gleder meg til å se de nye bildene......

Intermediate OKKing sin avatar
    Medlem siden
    Oct 2005
    Poster
    661
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0

Fett!!

Dette blir fett - helt sikkert. Har Focal i bestilling selv og får de etter ferien. Blir spennende å se/høre hvordan det blir når endelige oppsettet er klart. Men, vi MÅ ha bilder....

Expert Counterpointer sin avatar
    Medlem siden
    Jan 2005
    Poster
    6,311
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Gratulerer med nytt og lekkert utstyr :-P

hmmmmm "skrive seg bak øret at det kan bli veldig dyrt å dra på demo hos Akto"
    hmmmmm "finnes det piller mot oppgraderingsmonster"....

Edit; kanskje en ikke skulle påvirke andre ? Men det ligger en Parasound HCA 2205A på torget akkurat nå. Den er ganske så kraftig og minner meg på mange måter om Nakamishi PA7 bare at den har fem kanaler. Kunne det være en idè ?

Medlem siden
    Sep 2003
    Poster
    2,654
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Counterpointer
    Gratulerer med nytt og lekkert utstyr :-P

hmmmmm "skrive seg bak øret at det kan bli veldig dyrt å dra på demo hos Akto"
    hmmmmm "finnes det piller mot oppgraderingsmonster"....

Edit; kanskje en ikke skulle påvirke andre ? Men det ligger en Parasound HCA 2205A på torget akkurat nå. Den er ganske så kraftig og minner meg på mange måter om Nakamishi PA7 bare at den har fem kanaler. Kunne det være en idè ?
    En demo pleier ofte å vekke oppgraderingsmonsteret til live. Man får så mange nye impulser og da er det lett å begynne å tenke på hva man kan forbedre hjemme :wink: Hvis noen finner en pille mot oppgraderingsmonsteret ville jeg ikke tatt den, for da hadde jeg sittet med elkjøp-minianlegg :wink:

Parasounden hadde bra specs, men den var antydet til ca 15k brukt noe jeg ikke har penger til nå...

Expert Counterpointer sin avatar
    Medlem siden
    Jan 2005
    Poster
    6,311
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Ingen som kan hindre deg å by det du har råd til. Kan bli dyrere å la være ;-)

Medlem siden
    Sep 2003
    Poster
    2,654
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Ja, da har jeg akkurat fått vite at Dreamscreen lerretet mitt ikke ankommer lager før 8.juli Jeg er så lei av å vente nå.....

Medlem siden
    Nov 2005
    Poster
    3,116
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Ja, da har jeg akkurat fått vite at Dreamscreen lerretet mitt ikke ankommer lager før 8.juli Jeg er så lei av å vente nå.....
    aaarrgh..nedtur...man kommer til et punkt der man blir LEI AV Å VENTE!!!:wink: ... men så blir det tilsvarende bedre når man først får varen da :grin: jeg har Dreamscreen selv og synes det er meget bra så du har noe å se fram til.

Expert AndreWerdenskrieg sin avatar
    Medlem siden
    Oct 2004
    Poster
    6,368
    Takk & like
    Nevnt
    3 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    http://avforum.no/forum/generell-chitchat/37673-venting-tortur-av-interesserte.html

Gratulerer med nytt imponerende utstyr! Jeg fölger spent med på fortsettelsen!
    XTZ 99.26 | Yamaha CX-A5000 | 4 x SEAS L26ROY | Aoda MA-600 | Oppo | Marantz MM8003 | Antimode | LG 65"

Moderator devilej sin avatar
    Medlem siden
    Jul 2004
    Poster
    10,061
    Takk & like
    Blogginnlegg
    1
    Nevnt
    2 post(er)
    AVtorget feedback
    0

Så det ble 926 på deg likevel...... Gratulerer. Spent på hvordan Parasound fungrer på disse, for jeg vurderer A21 til mine 946.
    Når det gjelder innspilling brukte jeg ca 300 timer før jeg sybtes et begynte å løsne, så det er bare å sette på radioen natterstid og gi dem tid....
    Mvh
    DevilEj
    Einar Johnsen

Medlem siden
    Sep 2003
    Poster
    2,654
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av devilej
    Så det ble 926 på deg likevel...... Gratulerer. Spent på hvordan Parasound fungrer på disse, for jeg vurderer A21 til mine 946.
    Når det gjelder innspilling brukte jeg ca 300 timer før jeg sybtes et begynte å løsne, så det er bare å sette på radioen natterstid og gi dem tid....
    Jeg har ikke noe effekttrinn i hus enda, men jeg har bestemt for å satse på parasound classic 2250. Har ikke fått hørt på den, men etter mye god omtale valgte jeg å ta sjansen. Blir vel en tur i butikken en av de nærmeste dagene, må bare finne ut hvor jeg skal handle. Det er så mye pappeskekaos hos meg om dagen at jeg ikke vet hvor jeg skal gjøre av meg (har jo ikke akkurat en kjempestor leilighet). Nå har jeg også fått solgt PB10 og SP331, i tilegg til at jeg har hoppet på "Oppli" stereobenk-bølgen :wink: Om et par dager bør alt være på plass og i ordren, så da kommer det kanskje noen bilder. Mulig jeg venter til PJ og lerret er i hus.... Vi får se :wink:

Intermediate
    Medlem siden
    Nov 2004
    Poster
    2,793
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Gratulerer så mye Marantz! Jeg har modellen over, og hvis denne har mange av e samme kvalitetene så har du veldig mye godlyd i vente Igjen gratulerer!

Edit: Så ikke at det var to sider her og kommenterte din dv7600

Dog, utrolig flott hjemmekino du har satt sammen! Imponerende komponenter, det må jeg si ! To svs du har nå?

Medlem siden
    Sep 2003
    Poster
    2,654
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Takk for gode ord Labbetuss :grin: Du har ikke akkurat ligget på latsida når det gjelder komponentvalg i kinoen din heller :wink: Jeg har solgt PB10 til fordel for PB12 plus.

Intermediate
    Medlem siden
    Nov 2004
    Poster
    2,793
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Tusen takk for det Hvordan synes du 12+ spiller i forhold til pb10? Jeg har hørt pb10, men ikke nok til å gjøre opp en reel vurdering

Side 14 av 85 FørsteFørste ... 4 10 11 12 13 14 15 16 17 18 24 34 44 54 64 74 84 ... SisteSiste

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •