Christopher's stereo - Side 29

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Side 29 av 40 FørsteFørste ... 9 19 25 26 27 28 29 30 31 32 33 39 ... SisteSiste
Viser resultater 561 til 580 av 781
    Intermediate
    Medlem siden
    Mar 2005
    Poster
    1,540
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)
    Jeg tror jeg skal vente litt med denne spilleren.
    Skal teste litt først Tror nok jeg ender opp med en pre og en vanlig spiller. Koster så mye om man skal ha en sikkelig pre innebygget i spilleren.

Og det kan se ut som jeg kan være heldig Ingenting er sikkert ennå. Men det er mulig det blir påbygg på huset, og da vil det bli et eget lytterom til meg. Jeg er ikke sikker på størrelsen ennå, men etter de målene vi har sett, så blir det nok på 35kvm DA tror jeg det vekkes en STOR forbedring i Usher

Expert Anfield sin avatar
    Medlem siden
    Sep 2004
    Poster
    8,888
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Det er prioriteringer av familien det. "Vi bygger hus rundt anlegget til poden"....;-)

Intermediate Whoracle sin avatar
    Medlem siden
    Aug 2003
    Poster
    2,610
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    hvor mange lamborginier har du i garasjen a?

Intermediate
    Medlem siden
    Mar 2005
    Poster
    1,540
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Haha Helt klart 1 prioritering det

Vi har en sikkelig racer av en Golf...Litt rust her og der...Vil kalle det mer enn en lamborgini

Intermediate Whoracle sin avatar
    Medlem siden
    Aug 2003
    Poster
    2,610
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    bra du har selvironi

Intermediate
    Medlem siden
    Mar 2005
    Poster
    1,540
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Hehe...

Intermediate
    Medlem siden
    Mar 2005
    Poster
    1,540
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Som sakt tidligerer i tråden, så er det mulig for utbygging på huset, og da blir det eget rom til meg

Men hvor mange spotlight er vanlig å ha i taket på et rom som er ca 35kvm?

Lagde en tegning...Men er litt usikker på hvor mange spotlight folk bruker.

Også tar jeg gjerne i mot alternativer til bygging av stilig rom. Nå som alt blir bygd fra grunnen av, så skal jeg selvsakt prøve å få det så bra som mulig. Jeg er glad i innspill

Intermediate kid sin avatar
    Medlem siden
    Jan 2006
    Poster
    2,386
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Mulig det har blitt nevnt Chris, har ligget syk, så har ikke vært så aktiv den siste uka, men Tiger har en Embla Eremi forforsterker til salgs.... Vet ikke hvordan denne er, men en veldig god pris som passer ditt budsjett?

Intermediate
    Medlem siden
    Mar 2005
    Poster
    1,540
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Den har jeg faktisk ikke sett på ennå. Men prisen var jo kurant Da blir det muligens den. Men må bare få unna forsterkeren først.

Medlem siden
    Jan 2006
    Poster
    2,386
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Jeg mener iallefall at det må være mye for pengene etter hva ryktene taler.. Får håpe det blir salg snart da, Chris! Må få kommet på besøk med recieveren min snart også, må bare bli frisk først... (og tjene igjen tapt fortjeneste)

Intermediate
    Medlem siden
    Mar 2005
    Poster
    1,540
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Jepp, skal sjekke ut denne Emblan. Men det viser seg at den takkler ikke både sub og effektforsterker...Så jeg er redd jeg må velge en annen!

Du får bare ringe, så skal vi se på det vet du Nå er akkurat Audiovector og projektoren solgt, så nå ryker vel forsterkeren snart også. Da blir det nok stille her en stund!

Medlem siden
    Jan 2006
    Poster
    2,386
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Kan jeg spørre hvorfor du skal rote Infinity'n din inn i krem oppsettet? Gratulerer med salg :wink:

Intermediate
    Medlem siden
    Mar 2005
    Poster
    1,540
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Det er ingen Infinity, for det er en AudioPro tenk 8-) Hehe. Men jeg skal faktisk ikke bruke den i oppsettet nå. Ikke på en stund vertfall. Så du har rett, jeg kjører på med Embla. Tenkte bare det var kjekt med sub utgang om jeg finner ut at jeg vil bruke denne. Men når den tid kommer, så har jeg vel ny pre uansett. Hehe

Medlem siden
    Jan 2006
    Poster
    2,386
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Mente egentlig Audiopro, siden det var det jeg hadde selv.. Men min har igrunn fått plassen bak gardina den også, inntil jeg finner en kjøper! Go for it! :wink:

Intermediate
    Medlem siden
    Mar 2005
    Poster
    1,540
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Hehe jepp. Vurderer å sette min sammen med Mirage Om-14 som står ute på terassen med tak..Greit partyanlegg til sommern det

Men jeg kjører på med Embla, bare få solgt McIntoshen først.

Intermediate tor rasmussen sin avatar
    Medlem siden
    Dec 2003
    Poster
    3,642
    Takk & like
    Nevnt
    2 post(er)
    AVtorget annonser
    1
    AVtorget feedback
    0
    HALLO?

Majesty. Bor du på nettet eller.
    Har kikket litt gjennom tråden nå.
    De aller fleste innlegg har du besvart innen 15 minutter. VELDIG mange innen 6 minutter.

Hva skjer?
    Sitter du standby ved pc-en og venter på at mailen skal varsle om svar på ditt topic?

Jeg kan godt bytte et godt headset til pc mot Usherne dine

Expert Mr_Spock sin avatar
    Medlem siden
    Nov 2003
    Sted
    Sandefjord
    Poster
    5,472
    Takk & like
    Nevnt
    8 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Majesty
    Som sakt tidligerer i tråden, så er det mulig for utbygging på huset, og da blir det eget rom til meg

Men hvor mange spotlight er vanlig å ha i taket på et rom som er ca 35kvm?

Lagde en tegning...Men er litt usikker på hvor mange spotlight folk bruker.

Også tar jeg gjerne i mot alternativer til bygging av stilig rom. Nå som alt blir bygd fra grunnen av, så skal jeg selvsakt prøve å få det så bra som mulig. Jeg er glad i innspill
    Som gammel lysdesigner anbefaler jeg deg å ikke montere infelte spotter i taket.

I hvertfall ikke som hovedbelysning, skal de brukes så skal de lyse opp spesielle detaljer som malerier og lignende.

Spotlights har som regel store problemer med at de blender, ubehagelig. Alt lys i oppholdsrom skal være skjermet. I tilegg får du en sterk lysstråle rett i skallen.

Gå heller i en lampebutikk og finn noen fine armaturer. for eksempel vegglamper som lyser oppover? Her finnes det masse flott design

Spotter er som Tuja-hekk, ubehandlede furumøbler og biler i søvmetallic - det er ikke pent men alle skal ha det........
    Yamaha CX-A5100 & RX-A1030 . Vincent SP-993 . Rotel RMB-1565 . Anti-Mode 8033 Cinema
    Atmos 7.1.4 . Infinity Kappa 600, Kappa Center, Kappa 200, Kappa Surround, Kappa Sub
    Epson EH-TW2900 . Dreamscreen V2 DynaGrey 106" . DarbeeVision Darblet

Intermediate
    Medlem siden
    Mar 2005
    Poster
    1,540
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av tor rasmussen
    HALLO?

Majesty. Bor du på nettet eller.
    Har kikket litt gjennom tråden nå.
    De aller fleste innlegg har du besvart innen 15 minutter. VELDIG mange innen 6 minutter.

Hva skjer?
    Sitter du standby ved pc-en og venter på at mailen skal varsle om svar på ditt topic?

Jeg kan godt bytte et godt headset til pc mot Usherne dine
    :shock:

For å si det sånn, så satt jeg på pcen litt i går, og skrev litt her på forumet. Men det må man vel få låv til en gang i blandt. Jeg sitter ikke så ofte på pcen, men når jeg først gjør det, så sitter jeg mye på akkurat dette forumet. Litt av grunnen til det, er at jeg er ingen pc nerd, og har ikke stort annet å gjøre på en pc. Sjekke maien osv en gang i blandt kanskje. Du skal også vite det at, jeg sitter med bærbaren i fanget rett foran stereoen min. Så de fleste gangene jeg sitter på pcen, så sitter jeg også å digger litt musikk!

Tåplig kommentar tor rasmussen! Men, det er da noen som kjeder seg av og til...

Sitat Opprinnelig postet av Mr_Spock
    Som gammel lysdesigner anbefaler jeg deg å ikke montere infelte spotter i taket.

I hvertfall ikke som hovedbelysning, skal de brukes så skal de lyse opp spesielle detaljer som malerier og lignende.

Spotlights har som regel store problemer med at de blender, ubehagelig. Alt lys i oppholdsrom skal være skjermet. I tilegg får du en sterk lysstråle rett i skallen.

Gå heller i en lampebutikk og finn noen fine armaturer. for eksempel vegglamper som lyser oppover? Her finnes det masse flott design

Spotter er som Tuja-hekk, ubehandlede furumøbler og biler i søvmetallic - det er ikke pent men alle skal ha det........
    Ok. Har sett flere som bruker kun down-lights i hjemmekinoen. Begynner å bli litt lei disse vegglampene...Men kan ikke si spotlight innfellt i taket har plaget meg noen gang, syntes bare det ser tøfft ut jeg...

Expert Mr_Spock sin avatar
    Medlem siden
    Nov 2003
    Sted
    Sandefjord
    Poster
    5,472
    Takk & like
    Nevnt
    8 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Majesty
    Ok. Har sett flere som bruker kun down-lights i hjemmekinoen. Begynner å bli litt lei disse vegglampene...Men kan ikke si spotlight innfellt i taket har plaget meg noen gang, syntes bare det ser tøfft ut jeg...

Hvis du skal lage et dedikert hjemmekino-rom så er det jo greit, da er det bare å spotte i vei

Jeg trodde nå at du var litt mer stereo intressert da..........
    Yamaha CX-A5100 & RX-A1030 . Vincent SP-993 . Rotel RMB-1565 . Anti-Mode 8033 Cinema
    Atmos 7.1.4 . Infinity Kappa 600, Kappa Center, Kappa 200, Kappa Surround, Kappa Sub
    Epson EH-TW2900 . Dreamscreen V2 DynaGrey 106" . DarbeeVision Darblet

Intermediate
    Medlem siden
    Mar 2005
    Poster
    1,540
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Åja Men jeg kjører faktisk på med stereo. Skal selvsakt prøve å bygge opp en hjemmekino, men tror det blir en stund til. Hva mener du? Jeg syntes nå spotlight er flott!

Side 29 av 40 FørsteFørste ... 9 19 25 26 27 28 29 30 31 32 33 39 ... SisteSiste

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •