Christopher's stereo - Side 14

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Side 14 av 40 FørsteFørste ... 4 10 11 12 13 14 15 16 17 18 24 34 ... SisteSiste
Viser resultater 261 til 280 av 781
    Intermediate kid sin avatar
    Medlem siden
    Jan 2006
    Poster
    2,386
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)
    La nå Chris få holde på med sitt, synes dere heller burde være imponert over at en ung person klarer å få til så mye, og kanskje har vært innom mer utstyr enn mange av dere andre "entusiaster". Så lenge han ikke taper på dette, eller har råd til det, får det vel være han sin sak.. Synes det lukter mer misunnelse fra noen av dere andre her jeg??

Stå på videre, gleder meg til å se hva du ender opp med.. spørs jo selvfølgelig om du "ender" opp med noe da :wink:

Forresten, er det midgard som gjelder nå for deg?
    Synes jeg skal bli invitert på en demo snart..!

Intermediate
    Medlem siden
    Mar 2005
    Poster
    1,540
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Takker for det buddy!

Jeg er ganske vand til at folk kommenterer litt. Men hadde vært deilig å slippe det for en gangs skyld

Siden du nevner MA, så kan jeg si at det er det jeg snuser litt på nå ja.

Demo skal du selvsakt få Jørgen. Jeg sier ifra når alt er på plass (om det kommer på plass) Mest sansynelig som blir det det nye utstyret du får høre

Medlem siden
    Jan 2006
    Poster
    2,386
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Skal du ha nye MA blokker kan vi jo prøve å få snusa til oss en pakke, så kan jeg kjøpe noen også. Hehe, sånn er det.. HiFi er chris sitt undertøy, det må byttes ofte, forhåpentligvis

Håper du kommer tilnærma "mål" en gang da, så det blir en liten demo. Hadde vært artig...

Intermediate
    Medlem siden
    Mar 2005
    Poster
    1,540
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Hehe

Si ifra om du skal ha MA. Så fikkser vi sikkert noe sammen

Hehe ja, hifi er undertøyet....Eller...Jeg bytter vel ikke utstyr så ofte? :neutral:

Expert akto sin avatar
    Medlem siden
    Apr 2004
    Poster
    6,483
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Kanskje du har lyst til å høre Vantage før du bestemmer deg for Usher, Majesty. Så slipper du å bytte enda en gang om du får hørt de senere

Du får ta deg en tur

Intermediate JD sin avatar
    Medlem siden
    Apr 2003
    Poster
    2,695
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Selvfølgelig må han få holde på, men når det faktisk selges høyttalere før de har kommet inn i huset, da sier det jo litt... Men så lenge man er ærlig og innrømmer at det er teknikken og kremmerånden som driver, og ikke musikk/filmopplevelsene, så ser ikke jeg noe i veien med det. Han er vel ikke den eneste her inne...

Medlem siden
    Jan 2006
    Poster
    2,386
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Hehe, gjør vel ikke det..
    Høres bra ut det, er ganske interessert i effektforsterker. Har 8-10 lapper å legge i det, evt. vente to uker til neste lønning, så kan jeg vel legge litt til muligens. MC-sesongen har startet, mange utgifter

Intermediate
    Medlem siden
    Mar 2005
    Poster
    1,540
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av akto
    Kanskje du har lyst til å høre Vantage før du bestemmer deg for Usher, Majesty. Så slipper du å bytte enda en gang om du får hørt de senere

Du får ta deg en tur
    Hehe. Jeg skal muligens inn til Oslo på mandag. Noen mulighet?

Expert akto sin avatar
    Medlem siden
    Apr 2004
    Poster
    6,483
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Kan dessverre ikke før etter påske...

Intermediate
    Medlem siden
    Mar 2005
    Poster
    1,540
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Det var synd. Men kan jo prøve å få til noe etter påske også. Det finner vi ut. Tar kontakt isåfall!

Expert akto sin avatar
    Medlem siden
    Apr 2004
    Poster
    6,483
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Ja, jeg synes du bør høre elektrostater i et skikkelig justert oppsett før du gjør noe mer nå. Det virker ikke som du klarer å slå deg til ro med dynamiske høyttalere, derfor kanskje du er som meg, og vil ha en magisk mellomtone og diskant, som er ekstremt mikrodynamisk uten å bli hverken fremtredende eller skarp. Samt et bassystem som virkelig står på egne ben... For å si det på en enkel måte... Svært få høyttalere klarer å skape en slik nærhet til musikerne, det føles som om du er på en guidet tur i konsertlokalet, og de spiller kun for deg. Og nei, jeg har ikke drukket

Expert akto sin avatar
    Medlem siden
    Apr 2004
    Poster
    6,483
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Og en annen ting i den forbindelse. Da kan du med fordel beholde McIntoshen din Om den har samme tilnærmet samme lydsignatur som MC252 er det en meget god match.

Intermediate
    Medlem siden
    Mar 2005
    Poster
    1,540
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Kanskje det akto Jeg skal nok få testet elektrostater. Mulig jeg får testa litt når jeg skal innover til Oslo.

Intermediate fabian sin avatar
    Medlem siden
    Aug 2004
    Poster
    1,964
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Hei hei.. Jeg har vært borte litt og så plutsleig ser jeg at du skal bytte høyttalere igjen, hva har skjedd`? Jeg har prøvd å lete etter grunnen i denne tråden, men finner veldig lite om hvorfor du bytter..

Men er det slik at du nå skal selge høyttalerne, og forsterkeren? Hvorfor? Var ikke dette "drømme" høyttalerne?

Expert antiloop sin avatar
    Medlem siden
    Jun 2004
    Poster
    7,385
    Takk & like
    Nevnt
    2 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av fabian
    Hei hei.. Jeg har vært borte litt og så plutsleig ser jeg at du skal bytte høyttalere igjen, hva har skjedd`? Jeg har prøvd å lete etter grunnen i denne tråden, men finner veldig lite om hvorfor du bytter..

Men er det slik at du nå skal selge høyttalerne, og forsterkeren? Hvorfor? Var ikke dette "drømme" høyttalerne?
    Jeg skjønner bare ikke poenget med å holde på slik jeg da, mulig jeg er dum men forstå det den som kan.. :shock:

Intermediate Trond B sin avatar
    Medlem siden
    Nov 2004
    Poster
    1,547
    Takk & like
    Nevnt
    1 post(er)
    AVtorget feedback
    0

Talking

Sitat Opprinnelig postet av Majesty
    Nå mangler vi bare AVA, så er vi i mål!
    Er det ikke disse som er til salgs før du har fått de?

AVforum hadde vært kjedelig uten slike som Majesty!
    ​Hi-Fi: Accuphase E-460 | LINN Akurate DS/1 | PMC twenty.26/22/C | REL R-528
    Head-Fi: SONY TA-ZH1ES | SONY MDR-Z1R | AudioQuest DragonFly Red | Bowers & Wikins P7 Wireless | Bowers & Wikins P9 Signature
    AV: SONY KD-65A1 | DENON AVC-A1HDA | SONY UBP-X800

Medlem siden
    Jan 2006
    Poster
    2,386
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Dersom drømmehyllen blir satt høyere så forstår iallefall jeg det, antiloop. Hehe, er jo bestandig moro med bytte av utstyr, enten det går for fort eller sakte.. Som atle nevner, har han jo siklet litt på usher.. og tankene ruller muligens innom noen elektrostater! Jeg synes iallefall det er et godt bytte fra AVA uansett, selvom det er en knall bra høytaler det lille jeg har fått hørt det..

Intermediate fabian sin avatar
    Medlem siden
    Aug 2004
    Poster
    1,964
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av antiloop
    Jeg skjønner bare ikke poenget med å holde på slik jeg da, mulig jeg er dum men forstå det den som kan.. :shock:

Hei, nå ble jeg litt usikker på hva du mente? Jeg skulle bare spørre chris hvordan ting lå an, ikke noe negativt i det hele tatt, jeg synes det er morsomt at folk bytter ut utstyret sitt, eneste er at jeg ikke skjønte greia med å plutselig bytte når han først fikk de høyttalerne, han har snakket så lenge om.

Expert antiloop sin avatar
    Medlem siden
    Jun 2004
    Poster
    7,385
    Takk & like
    Nevnt
    2 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Synes det er moro å bytte utstyr jeg også! Hvem gjør ikke det! Men å bytte i noe før det har kommet på plass er en ting! Chris bytter jo utstyr i samme tempo som andre bytter sokker og da virker det for meg ganske meningsløst å holde på slik! Lurer egenlig på hva han er ute etter, er det den ultimate lydopplevelsen!? Skulle egentlig tro at det skulle vært mulig det nå med alt utstyret som har vært innom i hula hans! Hadde jeg vært i samme situasjon så ville jeg nok ha prøvd med litt tweaking av rom og utstyr før jeg hadde kjøpt og solgt utstyret med slikt tempo.. 8-)

Newcomer
    Medlem siden
    Dec 2005
    Poster
    70
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Selvfølgelig kunne jeg ha tenkt meg mye av det utstyret du har hatt, så litt misunnelse ligger det i det. Ut ifra byttetempe er det nok ikke musikken som står i fokus nei, da heller teknikken, eller som jeg skrev tidligere; ønsket om å ha best mulig utstyr. Høyest mulig troverdighet på lyden som kommer.
    Det positive med hele greia er jo at jeg kommer til å kjøpe utstyr av deg en dag, nesten helt nye produkter, til kraftig nedsatt pris.

Ja sa ikke at du skal gi alle pengene du har omsatt (nytt begrep oppfunnet. BMP, brutto majestyprodukt; summen av alt utstyr som har vært kjøpt, for deretter å ha blitt solgt ;-) ), men da å gi 100-200kroner måneden til en veldedig organisasjon. Det har du vel ressurser til?

Grunnen til at jeg reagerer på denne konstante byttingen er (sitat):

Oppdateringer etter 05

# 14.05.05 Klipsch RF serie kjøpt

# 9.07.05 Optoma H-57 kjøpt

# 23.08.05 Klipsch RF serie solgt

# 14.05.05 ROTEL RMB1075 og RSP1066 kjøpt

# 24.08.05 ROTEL solgt

# 21.10.05 Primare SPA-20 kjøpt

# 21.10.05 JMlab Electra serie kjøpt

# 17.11.05 JMlab Electra serie solgt

# 17.11.05 Primare SPA-20 solgt

# 27.11.05 Marantz PM-15S1 og SA-15S1 kjøpt

# 9.01.06 Marantz PM-15S1 solgt

# 15.01.06 Kjøpt inn Parasound A-21 og Parasound P-3

# 28.01.06 Der var Helicon 400 kjøpt

# 21.02.06 Parasound HALO A-21 solgt

# 27.02.06 Parasound HALO P-3 solgt

# 28.02.06 Basstraps og Tiles på plass

# 4.03.06 Marantz SA-15S1 solgt

# 4.03.06 McIntosh

# 4.03.06 Arcam

# 9.03.06 nytt rom!

# 21.03.06 Dali Helicon 400 solgt

# 22.03.06 Audiovector bestilt!

# o4.04.06 Akustikken solgt

I og med at jeg kun er 15 år gammel, så har jeg ingen inntekter akkurat nå. Så noe sikkelig High-End utstyr kan jeg ikke regne med da. Men til den alderen jeg er i, så er jeg godt fornøyd med oppsett så langt.

Håper dere liker presentasjonen min, er det noe dere ville ha endret på, så kom med det.
    (sitat slutt)

Byttes utstyr ette hva avforums-brukere ønsker? Isåfall ønsker jeg at du skal teste Proson HFC1266, og helt tilfeldigvis vurderes mine solgt :smile:

Side 14 av 40 FørsteFørste ... 4 10 11 12 13 14 15 16 17 18 24 34 ... SisteSiste

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •