DVD hyllene deres - Side 6

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Side 6 av 8 FørsteFørste ... 2 3 4 5 6 7 8 SisteSiste
Viser resultater 101 til 120 av 156
    Intermediate
    Medlem siden
    Jan 2003
    Poster
    974
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)
    Her er DVD og CD-samlinga mi. 308 DVD'er og ca. 500 CD'er.

Intermediate kinosjef_christian sin avatar
    Medlem siden
    Apr 2004
    Poster
    1,089
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Her ser dere min DVD-samling.... er litt over 95 stk, ikke mye og skryte av.. men man må runde det tallet også før man kommer seg videre

For og se alle filmene klikker dere bare på linken, Mine DVD'er under signaturen min!

Active Neonsun sin avatar
    Medlem siden
    Apr 2003
    Poster
    427
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Oppdatering på "skrytetråden": måtte ha et skap til.. 448 titler pr. dags dato (forutsetter at Alien Legacy, Band of Brothers, Die Hard, Futurama 1-4, Indiana Jones, Man With No Name trilogy, Simpsons 1-3, Six Feet Under, Toy Story: Toy Box og evt. andre samleutgivelser jeg har glemt teller som kun én tittel pr. boks..)

Dårlig bilde, kameraet får tønnesyn (ikke verdens beste vidvinkel..)

Intermediate
    Medlem siden
    May 2004
    Poster
    624
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    er det ingen som tenker på kvalitet fremfor kvantitet?

jeg kjøper aldri hong-kong dvd'er. jeg kjøper heller aldri filmer som er "middels" bra. james bond og indiana jones hadde f.eks aldri i verden fått plass i samlinga mi, uansett hvor "klassiske" de måtte være.

Intermediate sollie sin avatar
    Medlem siden
    Jan 2004
    Poster
    522
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    James bond aldri i verden i hylla mi heller, men Indy, hva tenker du på man! :lol:

Medlem siden
    Apr 2003
    Poster
    427
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Jeg vet ikke helt.. Hva er galt med Hong Kong? Synes det blir feil å stigmatisere en hel gruppe film på den måten, det blir for snevert. Jeg har mye film, jeg ser mye film, og jeg liker mye film. Har selvfølgelig noen bomkjøp også, men jeg kjøper heller enn å leie, så kan jeg egentuelt bytte ut de jeg ikke liker med nye. (Riktig ille blir det først når man begynner å kjøpe nye versjoner av filmer man allerede har når de kommer i oppgraderte versjoner.. Og jeg er allerede der. Sukk..)

Newcomer klingal sin avatar
    Medlem siden
    Jun 2003
    Poster
    89
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Her er iallefall mine (en del på utlån da 8) )

Newcomer
    Medlem siden
    Feb 2004
    Poster
    77
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Får legge ut samlinga mi jeg óg da...

indiana jones hadde f.eks aldri i verden fått plass i samlinga mi, uansett hvor "klassiske" de måtte være.
    Indy pakka mi er et av mine smykker i samlinga...De er råkule! 8)

James Bond synes jeg er god underholdning jeg. Men dem er for mange til å samle på... gidder ikke ha hele den svære boksen.

Intermediate mg_martin sin avatar
    Medlem siden
    Mar 2003
    Poster
    1,333
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0

Newcomer
    Medlem siden
    May 2004
    Poster
    1
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Neonsun:
    Hviste ikke at skapene kom i den fargen

Medlem siden
    Apr 2003
    Poster
    427
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Mc.Bain
    Neonsun:
    Hviste ikke at skapene kom i den fargen
    De gjør ikke det; les hele tråden, så ser du at jeg har fiksa litt på dem på egen hånd. (håndtakene er heller ikke originale)

Intermediate
    Medlem siden
    May 2004
    Poster
    624
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    joda, men kvalitet>kvantitet. dessuten, hvor ofte ser du egentlig på james bond? :shock:

Intermediate rojohan sin avatar
    Medlem siden
    Feb 2003
    Poster
    1,906
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av keysersoze
    joda, men kvalitet>kvantitet. dessuten, hvor ofte ser du egentlig på james bond? :shock:
    Sjølv om du ikkje liker James Bond, kan jo andre gjere det. Og sei at folk tenker på kvantitet framfor kvalitet blir jo heilt feil, siden du ikkje veit kva dei liker :? Smaken er som baken så det fint heiter

Intermediate
    Medlem siden
    May 2004
    Poster
    624
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    okay, okay. kanskje enkelte forumbrukere har ræva full av penger og kjøper filmer på impuls, men jeg liker ikke å kjøpe sinnsykt mange titler bare for å "ha" filmer. fattig student som jeg er hjelper det jo heller ikke på. jeg vet jeg er veldig selektiv, men jeg synes det er waste å bruke bort to timer på en typisk a4-film, dvs noe amerikansk mumbo-jumbo anno 2000+/- med ujevne skuespillere most inn i et lite gjennomtenkt plot hvis regissør skrev i bedugget tilstand med god hjelp fra jack daniels.
    skjønner du? :lol:

Intermediate rojohan sin avatar
    Medlem siden
    Feb 2003
    Poster
    1,906
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Er vel ingen som kjøper kun for å ha filmer, regner med dei kjøper for at dei vil sjå filmen. Finnes masse bra som verken kommer på kino eller leigefilm. Finnes også masse dårlig, men da er me tilbake på den baken igjenn

Intermediate Oban sin avatar
    Medlem siden
    Aug 2003
    Poster
    859
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0

jeg kjøper aldri hong-kong dvd'er. jeg kjøper heller aldri filmer som er "middels" bra. james bond og indiana jones hadde f.eks aldri i verden fått plass i samlinga mi, uansett hvor "klassiske" de måtte være.
    Er du også en av dem som prøver å "frelse verden" til å få samme smak som deg?
    Da kan du like godt innse at et hvert menneske er unikt, og vi har hver vår oppfatning om hva som er bra og dårlig.
    Så i stedet for å prøve å henge ut dem som har andre interesser en deg selv, så lær deg å sette pris på at vi er forskjellige.

Expert Pogwaq sin avatar
    Medlem siden
    Oct 2003
    Poster
    5,452
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Akkurat det der med Hong Kong slår meg som meget sneversynt. Påstår du at kineserne burde trekke seg tilbake fra filmindustrien?

Intermediate
    Medlem siden
    May 2004
    Poster
    624
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Oban

Er du også en av dem som prøver å "frelse verden" til å få samme smak som deg?
    Da kan du like godt innse at et hvert menneske er unikt, og vi har hver vår oppfatning om hva som er bra og dårlig.
    Så i stedet for å prøve å henge ut dem som har andre interesser en deg selv, så lær deg å sette pris på at vi er forskjellige.
    nå snakker jeg om det tekniske ved filmene. jeg synes det ikke er noe kult med en film som har "property of universal", eller "for sales screening purposes only" e.l.
    dessuten synes jeg mange av hong-kong dvd'ene har blastne covers. et tredje argument er mangelen på ekstramateriale, samt at f.eks 5.1 ikke eksisterer på skiva. et fjerde argument er at undertekstene bare er på mandarin og peguinenglish, da ofte gule eller grønne farger på tekstene i tillegg.
    derfor liker ikke jeg hong-kong dvd'er.

Intermediate Oban sin avatar
    Medlem siden
    Aug 2003
    Poster
    859
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0

Det tekniske?
    Du henger ut folk for å ha Hong Kong, James Bond og Indiana Jones DVD'er i samlingen sin.
    Selvfølgelig kjøper folk filmer ut fra egen interesse, og ikke hva du finner mest interessant.
    Start heller opp en tråd med "keysersoze kommenterer filmsamlingen din", så kan dem som lurer på din mening om sitt filmutvalg poste der.

Intermediate
    Medlem siden
    May 2004
    Poster
    624
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    først og fremst må du lese alle trådene for å få med deg sammenhengen.
    dernest så vil jeg fortelle deg hva jeg legger i en hong-kong dvd.
    en hong-kong dvd trenger ikke nødvendigvis å være kjøpt i hong-kong.
    den kan være kjøpt i moskva eller i istambul for den saks skyld. hovedpoenget er at dvd-en er kjøpt på gata, produsert av amatører (piratkopiert) og som selges til en rimelig pris, ca 25-50 kr. ofte er det man kjøper av svært laber kvalitet. hva jeg legger i dette har jeg forklart i den forrige tråden min.

det som blir min hovedinnvending er at det er uaktuelt for min del å se på filmer til 25-50 kr med en så dårlig kvalitet, da jeg kan handle betydelig mer innholdsrike filmer i både kvalitet og omfang (ekstramateriale, stillbilde shots, 5.1 lydspor, the making of, kanskje kommentatorspor eller skuespillerbio m.v) til 100-150 kr fra play.com eller andre nettbutikker.
    det nytter liksom ikke å ha en high-end hjemmekino til ditto mange hundretusen kr hvis det selve dvd-skiva som skal være flaskehalsen i hele systemet.
    er du ikke enig? :shock:

det at jeg ikke kjøper "middels" bra filmer, har rett og slett med det faktum å gjøre at jeg ikke har råd til å kjøpe filmer jeg vet jeg ikke kommer til å se på mer enn en gang, evt. aldri mer. det skal jo selvsagt ikke stoppe folk i å kjøpe akkurat hva de vil, hvis de vil.

Side 6 av 8 FørsteFørste ... 2 3 4 5 6 7 8 SisteSiste

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •