a|ex' hjemmekino! - Side 3

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Side 3 av 21 FørsteFørste 1 2 3 4 5 6 7 13 ... SisteSiste
Viser resultater 41 til 60 av 405
    Expert akto sin avatar
    Medlem siden
    Apr 2004
    Poster
    6,483
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)
    Kan vi få ett bilde av dette a|ex? Utrolig irriterende, kjenner jeg blir irritert selv her jeg sitter...

Intermediate a|ex sin avatar
    Medlem siden
    Sep 2004
    Poster
    4,230
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av akto
    Kan vi få ett bilde av dette a|ex? Utrolig irriterende, kjenner jeg blir irritert selv her jeg sitter...
    Har allerede pakket den ned i esken og teipet igjen - glemte helt å ta bilde men de skal få inspisere den grundig på hfk imorgen!

Intermediate
    Medlem siden
    Mar 2005
    Poster
    1,540
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Hadde det vert meg det skjedde meg, så ville jeg nok snakka ganske greit til de på HFK. For dette er utrolig irriterende!

Er ikke sikkert det er de på HFK Drammen som har gjort feilen, men fordet så bør de skjønne at du er irritert, sånn at du kanskje får litt rabbater eller noe som kan vere et lite plaster på såret for det som har skjedd.

Medlem siden
    Sep 2004
    Poster
    4,230
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Majesty
    Hadde det vert meg det skjedde meg, så ville jeg nok snakka ganske greit til de på HFK. For dette er utrolig irriterende!

Er ikke sikkert det er de på HFK Drammen som har gjort feilen, men fordet så bør de skjønne at du er irritert, sånn at du kanskje får litt rabbater eller noe som kan vere et lite plaster på såret for det som har skjedd.
    Jeg forventer i det minste at de tar imot varene og bestiller ny senterhøyttaler uten noe krangling. Men det regner jeg med går greit etter hva jeg har hørt om i tilsvarende tilfeller hos HFK. Når man har svidd av rundt 50 lapper der det siste året må man forvente å bli tatt på alvor

Newcomer
    Medlem siden
    Sep 2005
    Poster
    63
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av a|ex
    Jeg forventer i det minste at de tar imot varene og bestiller ny senterhøyttaler uten noe krangling.
    Regner med at du tar det med full forståelse og knusende ro hvis de IKKE gjør det... :wink:

Medlem siden
    Sep 2004
    Poster
    4,230
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Da hadde det blitt rabalder

Men nå var jeg innom HFK med senteren og kabelen i retur idag. Det gikk greit, de tok imot senteren og bestilte ny, samt at jeg fikk tilbake pengene for kabelen. Regner med å hente den nye senteren i slutten av uken, og da skal vel ikke bakhøyttalerne være langt unna heller..

Medlem siden
    Sep 2004
    Poster
    4,230
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    HiFi-klubben imponerer voldsomt om dagen. Jeg ringte dem opp på fredag for å høre om senteren var kommet, da jeg ikke hadde hørt noe fra dem selv om dem sa at den skulle komme dem dagen, og ringe meg da den kom.

Da jeg fikk kontakt sjekket dem det opp, og jeg fikk beskjed om at jo, den var kommet og det var bare å komme å hente. Da jeg kommer får jeg etter litt ventetid beskjed om at nei, den var visst ikke kommet allikevel den. De hadde fått levert noe annet i steden, så da måtte jeg pent vente til neste uke igjen..

Kanskje ikke selgerne på HFK i drammen sin feil, men tålmodigheten min begynner uansett å bli temmelig tynnslitt for å si det sånn. Så får vi se da, hva som skjer om noen dager..jeg forventer en strøken C200 i det minste

Intermediate bomholt sin avatar
    Medlem siden
    Sep 2005
    Poster
    1,420
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Kjøpte ikke du en Panasonic 42PA50?

Medlem siden
    Sep 2004
    Poster
    4,230
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av bomholt
    Kjøpte ikke du en Panasonic 42PA50?
    Bestillingen ble endret fra PA50 til LG PX4RV da fyndbørsen ringte meg og sa de hadde solgt unna skjermen de hadde holdt av til meg og det var høyst usikkert når de fikk inn nye skjermer..

Like greit har jeg funnet ut i ettertid, for etter inngående testing av begge skjermer har jeg funnet ut at de ekstra tilkoblingene på LG'en er kjekke å ha, selvom sortnivået muligens er hakket bedre på PA50. Uansett, lavoppløst er jeg glad for at jeg kjøpte

Medlem siden
    Sep 2004
    Poster
    4,230
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Legger ut noen foreløpige bilder av hvordan hjemmekinoen fortoner seg under innkjørings- og testprosessen. Mangler altså en helicon C200 i racket samt bakhøyttalere, og driver derfor med eksperimentering av sub+fronter i stereo, mtp på plassering osv. Bildet har blitt meget bra på plasmaen

Har dessuten greid å slå sprekker i vegger og tak etter å ha råkjørt ultraen litt her. darlascenen, åpningscenen i saving private ryan og slagscenen i LOTR: return of the king sto for festlighetene. Deler foreløpig ved 50 Hz mellom H400 og PC-ultra.

Angående sprekkene så tror jeg det er mest overfladisk, men jeg får dem vel til å fikse det på 1-årsbefaringen av leiligheten

EDIT: Hold musepekeren over miniatyrbildene for å se kommentarer til hver enkelt bilde. Hvordan legger jeg ut bildene i full størrelse "rett i teksten"?

Intermediate
    Medlem siden
    Nov 2004
    Poster
    2,793
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Du kan ikke mene at de skadene der er forårsaket av ultraen......... GRØSS!

Jeg skal jo ha to plus/2 :S :S Hinsides!

Ellers har du fått det skikkelig flott til alex! Ryddig, stilrent og rett og slett nydelig Grattis med ny skjerm, Er vel bare senteren og bakht igjen, som du får muliggens neste uke?

Uansett, særdeles pent og ryddig! Like it very macho!

Intermediate FallenA sin avatar
    Medlem siden
    Dec 2004
    Poster
    1,634
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av a|ex
    Legger ut noen foreløpige bilder av hvordan hjemmekinoen fortoner seg under innkjørings- og testprosessen. Mangler altså en helicon C200 i racket samt bakhøyttalere, og driver derfor med eksperimentering av sub+fronter i stereo, mtp på plassering osv. Bildet har blitt meget bra på plasmaen

Har dessuten greid å slå sprekker i vegger og tak etter å ha råkjørt ultraen litt her. darlascenen, åpningscenen i saving private ryan og slagscenen i LOTR: return of the king sto for festlighetene. Deler foreløpig ved 50 Hz mellom H400 og PC-ultra.

Angående sprekkene så tror jeg det er mest overfladisk, men jeg får dem vel til å fikse det på 1-årsbefaringen av leiligheten

EDIT: Hold musepekeren over miniatyrbildene for å se kommentarer til hver enkelt bilde. Hvordan legger jeg ut bildene i full størrelse "rett i teksten"?
    Veldig bra dette ja !
    Snakker om råkjør dersom sprekkene er fororsaket av suben ;-)

Bilder kan du sette inn i teksten ved å bruke redigeringsknappene øverst !
    (sett inn bilde) skriv inn Webadrressen! Tror bildene må lastes ned til nettet først !

Intermediate
    Medlem siden
    Nov 2004
    Poster
    2,793
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Lurer på om det i det hele tatt vil gå bra om jeg kjører to plus/2 jeg mtp hvilke skader han har fått :s

Medlem siden
    Sep 2004
    Poster
    4,230
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Labbetuss
    Du kan ikke mene at de skadene der er forårsaket av ultraen......... GRØSS!

Jeg skal jo ha to plus/2 :S :S Hinsides!

Ellers har du fått det skikkelig flott til alex! Ryddig, stilrent og rett og slett nydelig Grattis med ny skjerm, Er vel bare senteren og bakht igjen, som du får muliggens neste uke?

Uansett, særdeles pent og ryddig! Like it very macho!
    Takk for det To plus/2, det kommer til å slå kraftig ut på richters skala.. 8-) Disse sprekkene var ihvertfall ikke der FØR jeg kjørte på med ultraen, og rommet er i aller høyeste grad i bevegelse under tumultene så jeg regner med det er den som har forårsaket det jo Når det sto på som verst hadde jeg vel gain på klokka 11 og receiveren på ned mot -5 på DTS-sporet av saving private ryan. Rista mer her enn det gjorde på strendene i normandie, er jeg sikker på :-P Var oppriktig bekymret for rommets ve og vel, og fikk jo bekreftet at denne leiligheten ikke var bygget for en SVS i etter kant.. 8)

Medlem siden
    Sep 2004
    Poster
    4,230
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av FallenA
    Veldig bra dette ja !
    Snakker om råkjør dersom sprekkene er fororsaket av suben ;-)

Bilder kan du sette inn i teksten ved å bruke redigeringsknappene øverst !
    (sett inn bilde) skriv inn Webadrressen! Tror bildene må lastes ned til nettet først !
    Aha, takk for tipset trodde kanskje jeg kunne legge dem ut rett fra dataen, men går nok ikke det .. !

Intermediate
    Medlem siden
    Nov 2004
    Poster
    2,793
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Måtte gud være nådig med ditt og mitt hus.....

Medlem siden
    Sep 2004
    Poster
    4,230
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Labbetuss
    Måtte gud være nådig med ditt og mitt hus.....
    Ja, dette er nesten til å bli religiøs av. Jeg er glad jeg har ganske overbærende naboer på min egen alder.. !

Men du har vel trepaneler i hjemmekinoen din labbetuss? Det tåler sikkert litt mer juling Her er det gipsplater med et par malingstrøk, det har lettere for å sprekke opp litt når det beveger på seg..

Intermediate
    Medlem siden
    Nov 2004
    Poster
    2,793
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Hehe, sant det Har ganske tålmodige naboer og mor her oxo. Ellers hadde det ikke gått an å hatt et slikt system

Ja det er vel gjerne mer føyelig (panelen) og tåler litt mer bank, men er jo nesten redd for at spikre skal løsne når jeg hører slikt. Snakket med en som hadde klart å løsne pæren i pj'en og pærene i sine innfelte spoter i taket med en plus/2 :s............ Da begynte jeg virkelig å lure Det er jo helt vanvidd.....er det virkelig så voldsomt dette her?

Intermediate bomholt sin avatar
    Medlem siden
    Sep 2005
    Poster
    1,420
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Veldig pent oppsett. Går utifra du skal ha plasmaen på veggen når senteren kommer?

Medlem siden
    Sep 2004
    Poster
    4,230
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av bomholt
    Veldig pent oppsett. Går utifra du skal ha plasmaen på veggen når senteren kommer?
    Nei, plasmaen blir stående der den er. Senteren for plass i den øverste hylla i racket, mens forsterker og DVD-spiller blir stående ved siden av hverandre på den nederste hylla

Side 3 av 21 FørsteFørste 1 2 3 4 5 6 7 13 ... SisteSiste

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •